abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209023277
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:10 schreef illusions het volgende:

[..]
Hoezo zou er een pagina verwijderd zijn? Dat geloof je omdat één enkele user het oppert, en dan is het gelijk waar?
Ik ken die user verder niet, maar wat hij schrijft is gewoon waar, en anders dicht in de buurt

quote:
Ik begrijp nu een stuk beter dat je ook in alle complotten gelooft. Waarom een pagina, en niet een paar berichten?
Welnee, ik geloof bijna niets wat ze ons wijsmaken.Ook niet alle complotten, de meeste zijn fake, de kunst is te filteren..komt met ervaring
quote:
Weet je dat elke user kan instellen hoeveel pagina's een topic heeft?
Zal wel, ik kom hier al heel lang maar weet al die foefjes niet..maakt mij dat uit, ik post alleen als ik zin en tijd heb.
pi_209023283
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:19 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik ken die user verder niet, maar wat hij schrijft is gewoon waar, en anders dicht in de buurt
Hoe weet je dat?
quote:
Welnee, ik geloof bijna niets wat ze ons wijsmaken.
Maar dit wel? Zonder enige onderbouwing zelfs. Jaaa ja. :D
pi_209023294
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:21 schreef illusions het volgende:

[..]
Hoe weet je dat?
Misschien niet letterlijk, maar we weten dat het zooi is die schade toe gaat brengen..Het wordt niet leuk voor jullie geinjecteerden
[..]
quote:
Maar dit wel? Zonder enige onderbouwing zelfs. Jaaa ja. :D
Wij weten wel beter.jij bent graag afhankelijk van zogenaamde betrouwbare wetenschappertjes...je moest eens weten hoe het werkt...die knakkers zijn allemaal omgekocht om het narratiefje in stand te houden..vertel mij wat
pi_209023298
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:27 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Misschien niet letterlijk, maar we weten dat het zooi is die schade toe gaat brengen..Het wordt niet leuk voor jullie geinjecteerden
[..]
[..]
Wij weten wel beter.jij bent graag afhankelijk van zogenaamde betrouwbare wetenschappertjes...je moest eens weten hoe het werkt...die knakkers zijn allemaal omgekocht om het narratiefje in stand te houden..vertel mij wat
Dat is de vraag niet vlugge Japie. :')

Waarom geloof je dat er een pagina is verwijderd? Omdat één iemand het zegt? Volg je het nog een beetje? :D
pi_209023308
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:29 schreef illusions het volgende:

Waarom geloof je dat er een pagina is verwijderd? Omdat één iemand het zegt? Volg je het nog een beetje? :D
Ah, het gaat te diep voor je..achja, ieder z'n tempo..
Vraag het hem zelf maar, en anders op een modje wachten.

Wijsneusje
pi_209023313
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:33 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ah, het gaat te diep voor je..achja, ieder z'n tempo..
Vraag het hem zelf maar, en anders op een modje wachten.

Wijsneusje
Ik vraag waarom jij iets gelooft, dat kan ik niet aan iemand anders vragen.

Ieder z'n tempo inderdaad. :P
pi_209023345
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:33 schreef illusions het volgende:

[..]
Ik vraag waarom jij iets gelooft, dat kan ik niet aan iemand anders vragen.
Ik geloof sterk dat de geinjecteerden androids(wat zegt hij nou?) worden.. ze hebben straks geen fuck meer te vertellen..Android is niet voor niets bedacht..je moet eens weten..komt niet zomaar uit de lucht vallen

quote:
Ieder z'n tempo tempo inderdaad. :P
Precies, en nu jij,vertel maar even hoe jij denkt wat de toekomst brengt.het waait wel weer over en we kutten gewoon weer door zoals het altijd was?
pi_209023356
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:46 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Ik geloof sterk dat de geinjecteerden androids(wat zegt hij nou?) worden.. ze hebben straks geen fuck meer te vertellen..Android is niet voor niets bedacht..je moet eens weten..komt niet zomaar uit de lucht vallen
[..]
Precies, en nu jij,vertel maar even hoe jij denkt wat de toekomst brengt.het waait wel weer over en we kutten gewoon weer door zoals het altijd was?
Jezus, snap je nou echt helemaal niks?

Waarom geloof je dat er een pagina is verwijderd? Dit is het feedback topic - Knip-

[ Bericht 0% gewijzigd door Jippie op 06-05-2023 12:17:09 ]
  zaterdag 6 mei 2023 @ 11:03:43 #234
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_209025374
Verkeerde topic.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  Moderator zaterdag 6 mei 2023 @ 11:31:03 #235
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_209025758
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 01:01 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Kan een mod die de pagina verwijderd heeft uitleg geven hoe en waarom er info verwijderd wordt?
er is sowieso geen knop die een hele pagina verwijderd

Kan wel dat er wat posts wegzijn, zal het eens navragen
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 13:53:13 #236
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209028220
Hoi hier een klacht jegens de mods vooral Jippie die echt geen flauw benul heeft wel forum hij runt.

Eerste keer sinds ik op dit forum post en dat is al meer dan 15 jaar.

Dan maakt men een feedback topic aan met maak bnw weer bnw maar men heeft geen flauw benul wat dit forum in houd.

Je hebt niet mijn advies genomen en je ingelezen.
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 6 mei 2023 @ 19:40:41 #237
485843 crew  Jippie
pi_209032722
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 13:53 schreef theguyver het volgende:
Hoi hier een klacht jegens de mods vooral Jippie die echt geen flauw benul heeft wel forum hij runt.

Eerste keer sinds ik op dit forum post en dat is al meer dan 15 jaar.

Dan maakt men een feedback topic aan met maak bnw weer bnw maar men heeft geen flauw benul wat dit forum in houd.

Je hebt niet mijn advies genomen en je ingelezen.
Misschien moet je wennen aan de nieuwe koers, maar niet elke verdachtmaking of verdachte gebeurtenis is BNW-waardig.

Hoewel ik je input in BNW zeer waardeer, ben je niet degene die het BNW beleid uitstippelt. Achter de schermen is daar uitgebreid over gesproken en overeenstemming over bereikt.

Als je niet tevreden bent over mijn insteek en moderatie kun je dat mailen naar forum@fok.nl
  zaterdag 6 mei 2023 @ 20:05:33 #238
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209033085
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 19:40 schreef Jippie het volgende:

[..]
Misschien moet je wennen aan de nieuwe koers, maar niet elke verdachtmaking of verdachte gebeurtenis is BNW-waardig.

Hoewel ik je input in BNW zeer waardeer, ben je niet degene die het BNW beleid uitstippelt. Achter de schermen is daar uitgebreid over gesproken en overeenstemming over bereikt.

Als je niet tevreden bent over mijn insteek en moderatie kun je dat mailen naar forum@fok.nl
Dus geen complotten meer geen overheid inmenging etc..
Geen manipulatie meer van de media, geen hoaxes geen false flags.

Wow.....

Dus dit complot forum mogen we over van alles hebben behalve complotten..

Nee echt wow...

Sorry dat ik het zeg maar dit is poep vind je gek dat de gene die in dit soort dingen geloven of willen bespreken uit het forum weg blijven.

Sure ik geloof er niet veel in maar de tering zeg dat gene waar het forum over gaat mogen we hier niet bespreken..

Hoe help je het forum om zeep!!
Of sluit m gewoon want sorry dat ik het zeg wat een ontzettend bullshit!

Ik zit al 15 jaar in dit forum en veel die hier posten zitten er misschien nog wel langer dan ik, zelfs toen het nog in combi was met tru, maar dit... Wow...
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 6 mei 2023 @ 20:08:54 #239
485843 crew  Jippie
pi_209033141
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:05 schreef theguyver het volgende:

[..]
Dus geen complotten meer geen overheid inmenging etc..
Geen manipulatie meer van de media, geen hoaxes geen false flags.

Wow.....

Dus dit complot forum mogen we over van alles hebben behalve complotten..

Nee echt wow...

Sorry dat ik het zeg maar dit is poep vind je gek dat de gene die in dit soort dingen geloven of willen bespreken uit het forum weg blijven.

Sure ik geloof er niet veel in maar de tering zeg dat gene waar het forum over gaat mogen we hier niet bespreken..

Hoe help je het forum om zeep!!
Of sluit m gewoon want sorry dat ik het zeg wat een ontzettend bullshit!

Lees gewoon eens goed wat ik schrijf?
  zaterdag 6 mei 2023 @ 20:11:08 #240
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209033178
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:08 schreef Jippie het volgende:

[..]
Lees gewoon eens goed wat ik schrijf?
Jazeker.

Hoi ik ben Jippie en ik help een forum om zeep waar mensen zoals ik al meer dan 15 jaar post.

Vind je gek dat veel users weg gaan of amper hier meer posten.

Jeez..
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 6 mei 2023 @ 20:18:45 #241
485843 crew  Jippie
pi_209033350
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jazeker.

Hoi ik ben Jippie en ik help een forum om zeep waar mensen zoals ik al meer dan 15 jaar post.

Jeez..
Nee, dat is niet wat ik schrijf. Maar geloof vooral je eigen interpretatie.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 20:26:30 #242
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209033495
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:18 schreef Jippie het volgende:

[..]
Nee, dat is niet wat ik schrijf. Maar geloof vooral je eigen interpretatie.
Ik begrijp je heel goed!

1 2875 UncleScorp
2 2693 loveyoulongtime
3 2551 theguyver
4 1835 Schaamlap
5 1462 greysbones
6 1349 Ali_boo
7 1267 HowardRoark
8 1222 Summers
9 1196 Candymannetje
10 1183 Jippie

Nr 1 poster van vorig jaar is al weg.
nr 8 is ook al weg
nr 4 heeft een Ban
nr 5 zie ik ook niet zo veel meer.

goed bezig jippie want Nr 3 staat nu ook op het punt te vertrekken!! ^O^
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 6 mei 2023 @ 20:32:19 #243
485843 crew  Jippie
pi_209033604
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:26 schreef theguyver het volgende:

[..]
Ik begrijp je heel goed!

1 2875 UncleScorp
2 2693 loveyoulongtime
3 2551 theguyver
4 1835 Schaamlap
5 1462 greysbones
6 1349 Ali_boo
7 1267 HowardRoark
8 1222 Summers
9 1196 Candymannetje
10 1183 Jippie

Nr 1 poster van vorig jaar is al weg.
nr 8 is ook al weg
nr 4 heeft een Ban
nr 5 zie ik ook niet zo veel meer.

goed bezig jippie want Nr 3 staat nu ook op het punt te vertrekken!! ^O^
Jammer, als mensen wegblijven uit BNW maar dat is ieder zijn/haar eigen keuze.

(Overigens zie ik in de statistieken een andere top 10 users over heel 2022)

[ Bericht 3% gewijzigd door Jippie op 06-05-2023 20:39:58 ]
  Forum Admin zaterdag 6 mei 2023 @ 20:38:31 #244
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209033712
Kun je me kort vertellen wat je precies als probleem ervaart?
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:11 schreef theguyver het volgende:

[..]
Jazeker.

Jeez..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 6 mei 2023 @ 20:43:20 #245
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209033803
quote:
2s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:32 schreef Jippie het volgende:

[..]
Jammer, als mensen wegblijven uit BNW maar dat is ieder zijn/haar eigen keuze.
Vind je gek, de complot theoristen je weet wel de gene die hier in geloven die blijven weg!

Tingo post hier nog amper.
Summers pleite.
Cad zie je hier ook niet veel meer.
En zo zijn er nog tig meer.
Unclescorp is de hort op.

Dus maak er fijn een bloemetjes en bijtjes forum van.

Want als je die personen inderdaad debiel noemt of geesten ziek ja...
Dan zou ik ook weg blijven inderdaad.

Want de uitlaatklep BNW is er wel maar niet voor hun schijnbaar.
Je weet wel de mensen voor wie dit forum JUIST bedoeld is.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 20:48:39 #246
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209033885
Oh en nog iets Jippie dit is dus exact waar ik het over had met de woke cultuur, zie the Witcher.
Het heeft zo'n dubbele agenda wat niks meer met de Witcher te maken heeft dat zelfs de grootste fan er van de hoofdrolspeler zelf vertrekt.

Cavill en de producenten werden het niet eens over het personage Geralt met betrekking tot de boeken. 'Ik vond het lastig om een middenweg te vinden met de producenten. Ik ben groot fan van de boeken en wil graag die Geralt naar de serie brengen. De producenten hebben helaas een andere visie.'

Denk er maar eens over na!
  zaterdag 6 mei 2023 @ 21:21:53 #247
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209034408
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 20:48 schreef theguyver het volgende:
Oh en nog iets Jippie dit is dus exact waar ik het over had met de woke cultuur, zie the Witcher.
Het heeft zo'n dubbele agenda wat niks meer met de Witcher te maken heeft dat zelfs de grootste fan er van de hoofdrolspeler zelf vertrekt.

Cavill en de producenten werden het niet eens over het personage Geralt met betrekking tot de boeken. 'Ik vond het lastig om een middenweg te vinden met de producenten. Ik ben groot fan van de boeken en wil graag die Geralt naar de serie brengen. De producenten hebben helaas een andere visie.'

Denk er maar eens over na!
Ik denk eerder dat er users vertrokken zijn uit jouw lijstje die je hierboven opgaf door andere users die als bloedhonden op iets in BNW afduiken, ik schaar jou overigens niet onder die users :) Ik denk dat het meer daar mee te maken heeft dan met welke moderatie dan ook. Alle moderatie is binnen de policy geweest in BNW. Je kan Jippie nergens van beschuldigen, als er iemand is die met een open vizier modereert is het Jippie wel.

Ik denk dat jij spijkers op laag water aan het zoeken bent, de moderatie in BNW is ten alle tijde neutraal geweest en het zijn users die users weg jagen.
Lach met een schone bips
  zaterdag 6 mei 2023 @ 22:42:44 #248
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_209036558
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 21:21 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ik denk eerder dat er users vertrokken zijn uit jouw lijstje die je hierboven opgaf door andere users die als bloedhonden op iets in BNW afduiken, ik schaar jou overigens niet onder die users :) Ik denk dat het meer daar mee te maken heeft dan met welke moderatie dan ook. Alle moderatie is binnen de policy geweest in BNW. Je kan Jippie nergens van beschuldigen, als er iemand is die met een open vizier modereert is het Jippie wel.

Ik denk dat jij spijkers op laag water aan het zoeken bent, de moderatie in BNW is ten alle tijde neutraal geweest en het zijn users die users weg jagen.
Gedeeltelijk eens, maar het is een discussie forum over complottheorieën het helpt niet als je topics wat juist met het forum heeft te maken weg dondert of gebruikers die een theorie geloven als debiel weg zet en de mods doen daar zelf vrolijk aan mee.

Wat wil je nu dan?
Bnw is een forum waarbij de meest bizarre theorieën naar voren komen.
Maar daarom is het juist bnw, en niet voor tere zieltjes ( ja dan komen er zaken naar voren wat erg bizar zijn ) en ja mensen geloven dat bepaalde dingen niet gebeurd zijn.

Maar dat is nu gewoon BNW het kan er soms hard aan toe gaan.
Dat is gewoon niet anders..

Dis Respectvol tegen slachtoffers sorry klinkt verschrikkelijk maar dat is juist datgene wat het ook een moeilijk onderwerp is.
Ik heb daarom de OP erg netjes gehouden.

Maar het hoort er nu eenmaal bij of je er mee eens bent of niet.
En ja dat is lastig om te modden maar vooralsnog is dat de theorie.
En moet zeggen een behoorlijk populaire theorie.

Oh en pleur mijn woke topic terug aub.
  zaterdag 6 mei 2023 @ 23:34:00 #249
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209038105
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 22:42 schreef theguyver het volgende:

[..]
Gedeeltelijk eens, maar het is een discussie forum over complottheorieën het helpt niet als je topics wat juist met het forum heeft te maken weg dondert of gebruikers die een theorie geloven als debiel weg zet en de mods doen daar zelf vrolijk aan mee.

Wat wil je nu dan?
Bnw is een forum waarbij de meest bizarre theorieën naar voren komen.
Maar daarom is het juist bnw, en niet voor tere zieltjes ( ja dan komen er zaken naar voren wat erg bizar zijn ) en ja mensen geloven dat bepaalde dingen niet gebeurd zijn.

Maar dat is nu gewoon BNW het kan er soms hard aan toe gaan.
Dat is gewoon niet anders..

Dis Respectvol tegen slachtoffers sorry klinkt verschrikkelijk maar dat is juist datgene wat het ook een moeilijk onderwerp is.
Ik heb daarom de OP erg netjes gehouden.

Maar het hoort er nu eenmaal bij of je er mee eens bent of niet.
En ja dat is lastig om te modden maar vooralsnog is dat de theorie.
En moet zeggen een behoorlijk populaire theorie.

Discussie forum ja! Maar sommige zaken passen beter in andere sub forums zoals NWS of POL. BNW an sich is een beetje vertroebeld geraakt de afgelopen jaren en er zijn veel topics gekomen die beter in andere sub forums passen. Het vertroebeld raken van BNW heeft er mede voor gezorgd dat er users kwamen die BNW liever zien verdwijnen, en ze posten er ook naar op een manier om het posten voor echte BNW'ers onmogelijk te maken.

De enige die ik complimenten kan geven is Jippie omdat ze juist BNW weer BNW wil maken. Dat het er hard aan toe gaat soms snapt iedereen wel, maar ook jij zal gezien hebben het afgelopen jaar dat BNW geen BNW meer was gezien de hardlopende topics toch?

En ja, ik trek ook mijn boetekleed aan, ik ben daarvan weggelopen op een gegeven moment. Maar Jippie niet, zij geloofde en geloofd nog steeds in een echt BNW. En werkt er hard voor dat weer te krijgen. Daarvoor kan ik alleen maar respect opbrengen.
Lach met een schone bips
  zaterdag 6 mei 2023 @ 23:39:51 #250
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209038211
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 mei 2023 22:42 schreef theguyver het volgende:
En hier weet ik niks van :) Dus niet aan mij :)
Lach met een schone bips
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')