Jep, dat...quote:Op woensdag 3 mei 2023 22:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Users die met zulke reacties op normale posts komen, is een belangrijke oorzaak waarom dit zo'n toxisch subforum is.
Verrassend die duimpjesquote:Op woensdag 3 mei 2023 22:03 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Users die met zulke reacties op normale posts komen, is een belangrijke oorzaak waarom dit zo'n toxisch subforum is.
Inderdaad alles en iedereen maar in de gaten houden en dan constant op elke scheet van deze mensen waar men zich aan stoort blijven ingaan. Dat iemand dit een paar keer doet oké maar op een gegeven moment zou je denken dat het kwartje valt dat je daar niets mee opschiet buiten ergernis, de mening van die ander verander je toch niet dus waarom het dan toch blijven doen? Apart.quote:Op donderdag 4 mei 2023 23:58 schreef koosbasterd het volgende:
[..]
Verrassend die duimpjes![]()
Jullie kunnen ook gewoon wieberen..scheelt weer frustratie , van jullie kant
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets mis met deze topics. Zo te zien ook gewoon één onderwerp per topic.
Wat is de BNW gedachte hierachter?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 16:48 schreef ludovico het volgende:
Ik zoek eigenlijk een beetje een algemeen topic BNW, want de wereldvreemde bullshit komt je dagelijks om de oren tegenwoordig
Groningen wordt helemaal de moeder geneukt, gas wordt onbenut gelaten, gaat allebei nergens over.
https://www.nu.nl/politie(...)aar-later.html#nujij
Maar dat is maar één actualiteit er zijn er zoveel, het vliegt om je oren. het omvat ook soms gewoon regelrecht direct beleid vanuit het kabinet.
Zelf iets nieuws aanmaken,is hier behoefte aan?
De mate waarin de staat ons nu naar een wereld lijkt te duwen met meer controle. Dat is het idee.quote:
Hij moest zichzelf verbijten om niet in lachen uit te barsten. Iemand anders rekende uit: het klimaatpakket kost 28 miljard voor een reductie van 0.00036 graden, je zou dan maar liefst 77.778 miljard nodig hebben voor 1 graad reductie.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
De mate waarin de staat ons nu naar een wereld lijkt te duwen met meer controle. Dat is het idee.
En het Orweliaanse taalgebruik van Hugo de Jonge.
Maar echt overal, van dat beleid dat krankjorum is.
Jetten gaat 28 miljard uitgeven voor 0.000036 graden minder opwarming.
Geeft 1100 euro uit per ton gereduceerd CO2.
ETS staat op 80 euro per ton minder CO2 uitstoot.
Dat is absurd duur dus.
Maar echt je kunt blijven doorgaan met dit soort actualiteiten, de wereld lijkt compleet gestoord en dystopisch, maar misschien is dat mijn mening en wordt dat weinig gedeeld verder.
Het hele stikstof probleem wat we nu hebben is ook een grote grap, we worden bewust of onbewust gesloopt.
Volgens mij hoort dat in POL thuis.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:26 schreef ludovico het volgende:
[..]
De mate waarin de staat ons nu naar een wereld lijkt te duwen met meer controle. Dat is het idee.
En het Orweliaanse taalgebruik van Hugo de Jonge.
Maar echt overal, van dat beleid dat krankjorum is.
Jetten gaat 28 miljard uitgeven voor 0.000036 graden minder opwarming.
Geeft 1100 euro uit per ton gereduceerd CO2.
ETS staat op 80 euro per ton minder CO2 uitstoot.
Dat is absurd duur dus.
Maar echt je kunt blijven doorgaan met dit soort actualiteiten, de wereld lijkt compleet gestoord en dystopisch, maar misschien is dat mijn mening en wordt dat weinig gedeeld verder.
Het hele stikstof probleem wat we nu hebben is ook een grote grap, we worden bewust of onbewust gesloopt.
Echte BNWers geloven niet in het politieke theater (acteurs die voor dezelfde baas werken). Laat hem dat topic gewoon openenquote:
Als er een topic die qua onderbouwing de BNW richtlijnen volgt zal niemand dat tegen houden, maar dan moet het wel BNW zijn, en dus zal de OP een degelijke onderbouwing nodig hebben. That's all...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:50 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Echte BNWers geloven niet in het politieke theater (acteurs die voor dezelfde baas werken). Laat hem dat topic gewoon openen
Dystopische - brave new world - policies van overheidsinstanties / NGO's - incl Nederlandse kabinet?quote:
Voor wie alle kanten wil lezen, VPN op Noorwegen zetten. Daar is alle media open van alle kanten en te lezen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:16 schreef ludovico het volgende:
Die hele oorlog is een black-box, we weten geen reet wat er speelt of wat de Russen denken - dag 1 Russia today verboden in de EU overigens - en met Twitter zit de EU ook over censuur/desinfo te drammen.
Het bingokaartje van actualiteiten van dystopische nonsense in de samenleving?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Raw85 het volgende:
Bingokaartje vol hoor, mijn hemel. En dan afsluiten met Gideon van fucking Meijeren
Zoiets zal hier niet gebeuren!quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:03 schreef EdvandeBerg het volgende: Ze gaan geen serieuze discussie aan waarbij argumenten van anderen worden gerespecteerd en overwogen, hun mening staat vast en zelfs wanneer geconfronteerd met bewijs van hun ongelijk, zullen ze niks toegeven. Maar wel keer op keer serieuze topics blijven verzieken met tig onzinreacties.
Zeker wel. De inmiddels afgehaakte user dellipder had hier in BNW een prima topic enkele jaren geleden waarin hij het kapen van de overheidsdiensten door de elites en hun politieke tak de DNC besprak. Met bizar veel achtergrondinformatie, linkjes naar artikelen etc wist hij heel goed uit leggen hoe de overheid werd geïnfiltreerd door de politiek en hoe daaropvolgend de overheid de politieke tegenstanders van de uniparty te grazen nam. De bekende trollen bleven maar onzin plaatsen en gingen zelden in op de materie. Op een gegeven moment namen ze de topicreeks zelfs helemaal over en stopte alles. Toen hadden ze hun zin.quote:
Daar stond de TS bij en keek er naar? Kan mij niet voorstellen dat een goed lopend BNW-topic alleen door toedoen van 'tegenstanders' om zeep wordt geholpen.quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:54 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Zeker wel. De inmiddels afgehaakte user dellipder had hier in BNW een prima topic enkele jaren geleden waarin hij het kapen van de overheidsdiensten door de elites en hun politieke tak de DNC besprak. Met bizar veel achtergrondinformatie, linkjes naar artikelen etc wist hij heel goed uit leggen hoe de overheid werd geïnfiltreerd door de politiek en hoe daaropvolgend de overheid de politieke tegenstanders van de uniparty te grazen nam. De bekende trollen bleven maar onzin plaatsen en gingen zelden in op de materie. Op een gegeven moment namen ze de topicreeks zelfs helemaal over en stopte alles. Toen hadden ze hun zin.
Of dit..quote:Op woensdag 5 juli 2023 15:06 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Serieuze discussie voeren in POL?
Topicreeks: The Cabal; the Weaponization of Government - deel IIquote:Op woensdag 5 juli 2023 18:19 schreef Jippie het volgende:
[..]
Daar stond de TS bij en keek er naar? Kan mij niet voorstellen dat een goed lopend BNW-topic alleen door toedoen van 'tegenstanders' om zeep wordt geholpen.
Even teruggebladerd. Dat topic is niet 'gestopt' door toedoen van iemand, het is gewoon weggezakt omdat niemand er meer aandacht aan besteedde. Het lijkt wel iets op het huidige VS Voter fraud topic. Of het door jouw genoemde topic allemaal is uitgekomen weet ik niet, want heb niet alles teruggebladerd.quote:Op woensdag 5 juli 2023 21:19 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Topicreeks: The Cabal; the Weaponization of Government - deel II
Zie allereerste post. Alles wat de TS schreef is waarheid gebleken.
Mods horen geen beleid te maken, dat zijn passanten en dat kan alleen maar fout lopen.quote:Op dinsdag 25 juli 2023 06:20 schreef theguyver het volgende:
Ik wil niet lullig doen hier.
Maar de nieuwe tactiek werkt niet.
In plaats van bnw weer beetje bnw te maken komen er nu steeds meer regeltjes en wat wel en niet mag in een topic.
En ik zie nu +-10 posts in 2 dagen tijd.
Ik post hier al amper meer want ik kan mijn ei wat beter kwijt in NWS want daar mag MEER dan hier terwijl dat eigenlijk andersom had horen te zijn.
Maar goed, ik wou dit even uiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |