abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 3 mei 2023 @ 23:19:32 #276
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_208996902
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 22:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Users die met zulke reacties op normale posts komen, is een belangrijke oorzaak waarom dit zo'n toxisch subforum is.
Jep, dat...
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_209009995
quote:
1s.gif Op woensdag 3 mei 2023 22:03 schreef Zwoerd het volgende:

[..]
Users die met zulke reacties op normale posts komen, is een belangrijke oorzaak waarom dit zo'n toxisch subforum is.
Verrassend die duimpjes :')
Jullie kunnen ook gewoon wieberen..scheelt weer frustratie , van jullie kant
  vrijdag 5 mei 2023 @ 08:28:37 #278
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209011093
quote:
0s.gif Op donderdag 4 mei 2023 23:58 schreef koosbasterd het volgende:

[..]
Verrassend die duimpjes :')
Jullie kunnen ook gewoon wieberen..scheelt weer frustratie , van jullie kant
Inderdaad alles en iedereen maar in de gaten houden en dan constant op elke scheet van deze mensen waar men zich aan stoort blijven ingaan. Dat iemand dit een paar keer doet oké maar op een gegeven moment zou je denken dat het kwartje valt dat je daar niets mee opschiet buiten ergernis, de mening van die ander verander je toch niet dus waarom het dan toch blijven doen? Apart.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zaterdag 6 mei 2023 @ 20:14:54 #279
485843 crew  Jippie
pi_209033252
@theguyver

Ben het archief ingedoken naar de eerste 10 jaar BNW.

Screenshot zijn van de periode jan-mrt van elk jaar

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niets mis met deze topics. Zo te zien ook gewoon één onderwerp per topic.
pi_209619092
Ik zoek eigenlijk een beetje een algemeen topic BNW, want de wereldvreemde bullshit komt je dagelijks om de oren tegenwoordig

Groningen wordt helemaal de moeder geneukt, gas wordt onbenut gelaten, gaat allebei nergens over.

https://www.nu.nl/politie(...)aar-later.html#nujij

Maar dat is maar één actualiteit er zijn er zoveel, het vliegt om je oren. het omvat ook soms gewoon regelrecht direct beleid vanuit het kabinet.

Zelf iets nieuws aanmaken,is hier behoefte aan?

[ Bericht 10% gewijzigd door ludovico op 23-06-2023 16:57:36 ]
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 23 juni 2023 @ 18:22:19 #281
485843 crew  Jippie
pi_209620270
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 16:48 schreef ludovico het volgende:
Ik zoek eigenlijk een beetje een algemeen topic BNW, want de wereldvreemde bullshit komt je dagelijks om de oren tegenwoordig

Groningen wordt helemaal de moeder geneukt, gas wordt onbenut gelaten, gaat allebei nergens over.

https://www.nu.nl/politie(...)aar-later.html#nujij

Maar dat is maar één actualiteit er zijn er zoveel, het vliegt om je oren. het omvat ook soms gewoon regelrecht direct beleid vanuit het kabinet.

Zelf iets nieuws aanmaken,is hier behoefte aan?
Wat is de BNW gedachte hierachter?
pi_209620323
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 18:22 schreef Jippie het volgende:

[..]
Wat is de BNW gedachte hierachter?
De mate waarin de staat ons nu naar een wereld lijkt te duwen met meer controle. Dat is het idee.
En het Orweliaanse taalgebruik van Hugo de Jonge.

Maar echt overal, van dat beleid dat krankjorum is.

Jetten gaat 28 miljard uitgeven voor 0.000036 graden minder opwarming.
Geeft 1100 euro uit per ton gereduceerd CO2.
ETS staat op 80 euro per ton minder CO2 uitstoot.

Dat is absurd duur dus.

Maar echt je kunt blijven doorgaan met dit soort actualiteiten, de wereld lijkt compleet gestoord en dystopisch, maar misschien is dat mijn mening en wordt dat weinig gedeeld verder.

Het hele stikstof probleem wat we nu hebben is ook een grote grap, we worden bewust of onbewust gesloopt.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 23 juni 2023 @ 18:55:16 #283
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_209620625
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 18:26 schreef ludovico het volgende:

[..]
De mate waarin de staat ons nu naar een wereld lijkt te duwen met meer controle. Dat is het idee.

Dat is absurd duur dus.

Maar echt je kunt blijven doorgaan met dit soort actualiteiten, de wereld lijkt compleet gestoord en dystopisch, maar misschien is dat mijn mening en wordt dat weinig gedeeld verder.

Het hele stikstof probleem wat we nu hebben is ook een grote grap, we worden bewust of onbewust gesloopt.
Hij moest zichzelf verbijten om niet in lachen uit te barsten. Iemand anders rekende uit: het klimaatpakket kost 28 miljard voor een reductie van 0.00036 graden, je zou dan maar liefst 77.778 miljard nodig hebben voor 1 graad reductie.

Dan nog de nieuwe regels per 1 juli voor plastic wegwerpbekers en -bakjes. Slaat allemaal nergens op joh weten die lui ook wel, burgertjes een poot uitdraaien, oplichten en pesten daar zijn ze goed in, met een stalen gezicht hun waanzin erdoor heen pompen daarom zitten ze op die plek.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 23 juni 2023 @ 20:30:07 #284
485843 crew  Jippie
pi_209621770
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 18:26 schreef ludovico het volgende:

[..]

Dat is absurd duur dus.

Volgens mij hoort dat in POL thuis.
pi_209624550
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 20:30 schreef Jippie het volgende:

[..]
Echte BNWers geloven niet in het politieke theater (acteurs die voor dezelfde baas werken). Laat hem dat topic gewoon openen :)
  zaterdag 24 juni 2023 @ 00:31:18 #286
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209624951
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 juni 2023 23:50 schreef PSVCL het volgende:

[..]
Echte BNWers geloven niet in het politieke theater (acteurs die voor dezelfde baas werken). Laat hem dat topic gewoon openen :)
Als er een topic die qua onderbouwing de BNW richtlijnen volgt zal niemand dat tegen houden, maar dan moet het wel BNW zijn, en dus zal de OP een degelijke onderbouwing nodig hebben. That's all...
Lach met een schone bips
pi_209627882
quote:

[..]
Dystopische - brave new world - policies van overheidsinstanties / NGO's - incl Nederlandse kabinet?
Als je daar een verdiepingsslag in wilt maken dat men ons een halve of hele controlestaat in duwt met dat communistische gedram dan krijg je gelijk weerstand denk ik in POL.

Het is niet meer normaal al dat beleid, het is extreem anti Nederland. Het voelt niet meer binnen normale bandbreedte voor mij, het kabinet zit een paar extreme standaarddeviaties verwijderd van wat we normaal beleid zouden moeten kunnen noemen.

Ik breek mijn kop erover, "word wakker" is ook echt een term die mij wel enorm bezigt, dat men echt niet ziet dat er zoveel gebeurt wat gewoon wanbeleid / corrupt beleid is...
Straks slingeren we nog een WO3 in, gaat Rusland met kernbommen gooien, ik durf het allemaal niet meer uit te sluiten.

Dat Oekraïense autoriteiten jonge mannen van straat plukken om ze gedwongen mee te laten vechten in het leger geloof ik ook, je ziet zo nu en dan vreemde beelden opduiken in ieder geval, hoor je verder niks over.

Die hele oorlog is een black-box, we weten geen reet wat er speelt of wat de Russen denken - dag 1 Russia today verboden in de EU overigens - en met Twitter zit de EU ook over censuur/desinfo te drammen.

De Orwelliaanse term "desinformatie" is defacto gewoon - staatscensuur. - en men ziet het niet, vindt het allemaal zo verstandig (?) of laten zich gewoon veel te veel leiden op goed vertrouwen dat het land geleid wordt door hele slimme mensen met de juiste intenties, doorprikken de frames niet.

Hugo de Jonge tijdens corona: "Jaaa geen dwang hoor" later introduceren we opeens een term die tot die tijd niemand had gebruikt en nu opeens alomvertegenwoordig "Drang" en dan mag het opeens wel, defacto sluite die regels - toen al gewoon overduidelijk - mensen uit van participatie in de samenleving op discriminerende gronden. Immers, het risico om een ander te besmetten was tussen de verschillende groepen niet te meten noch aan te nemen verschillend............ Onderscheid maken op zaken die er niet toe doen noemen we discriminatie.

Ligt niemand wakker van, die laten zich vertellen dat het goed is afgewogen en dat die zaken er wel toe doen.

Anyway, het draait mij er veel meer om dat we een dystopische brave new world in worden geleid door onkunde of corruptie of technocratische anti democratische instituties met indirecte beleidsmacht.

En dat daar heel wat aanwijzingen voor te vinden zijn en ook gewoon observaties uit de realiteit. En in China zien we de toekomst al voor ons... Die voeren het letterlijk al uit.

Binnen de EU hebben we ook gewoon een stel communisten aan het roer, alles moet doorgedramd worden ook over zaken die helemaal niet internationaal aangelegen zijn.
De EU moet dan wat gaan vinden over abortusrechten in Polen... Ja snap best dat je dat kunt vindt hoor maar daar hebben we de EU niet voor.

De grootste grap is nog dat corona fonds, wat effectief gewoon is besteed aan EU-digital-ID en wat LGBTQ++i onzin.

- Ahja dat is ook een grote grap, dat gewapper met een nieuwe vlag met heel veel streepjes, ze zijn echt knettergek geworden om die shit te verheerlijken. Geslachtsoperaties voor kinderen en dat soort ongein - de facto sterilisatie van een mens dat de volwassen leeftijd niet eens gehaald heeft! Dat is gewoon pure-evil.

Dat duivelse gedoe wordt gewoon gepushed als "inclusief"
"anti-racisme" = racisme.
"anti-fascisme" = fascisme.

"Gender affirming care" = duivelse sterilisatie van kinderen die in grote getale last zullen hebben van extreme indoctrinatie van ouders en school, het gaat gewoon echt te ver.

FVD is uiteraard knettergek geworden, maar het voordeel van die gekkies is wél dat ze geen blad voor de mond nemen als je denkt dat ze knettergek zijn als ze het zouden uitspreken.

^Idiote dystopische realiteit leven we in.

[ Bericht 14% gewijzigd door ludovico op 24-06-2023 11:38:32 ]
pi_209631873
Bingokaartje vol hoor, mijn hemel. En dan afsluiten met Gideon van fucking Meijeren _O-
  zaterdag 24 juni 2023 @ 19:53:11 #289
381159 loveyoulongtime
bloedpompbiscuit
pi_209634747
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 11:16 schreef ludovico het volgende:
Die hele oorlog is een black-box, we weten geen reet wat er speelt of wat de Russen denken - dag 1 Russia today verboden in de EU overigens - en met Twitter zit de EU ook over censuur/desinfo te drammen.
Voor wie alle kanten wil lezen, VPN op Noorwegen zetten. Daar is alle media open van alle kanten en te lezen.

en je omzeilt er ook geen paywalls mee.
Lach met een schone bips
pi_209634782
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 juni 2023 16:40 schreef Raw85 het volgende:
Bingokaartje vol hoor, mijn hemel. En dan afsluiten met Gideon van fucking Meijeren _O-
Het bingokaartje van actualiteiten van dystopische nonsense in de samenleving?
Jij bent er blij mee, ofzo? Of denk je er gewoon niks van?

Of denk je dat het complotten zijn? Die actualiteiten? Dat zou vreemd zijn.

twitter
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:03:52 #291
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_209772639
Ik ben al best lang actief op Fok en vooral in NWS. De laatste paar jaar heb ik inderdaad gemerkt dat de sfeer nogal vervelend is geworden. Een aantal users denkt de waarheid in pacht te hebben en afwijkende meningen worden niet getolereerd. Ze gaan geen serieuze discussie aan waarbij argumenten van anderen worden gerespecteerd en overwogen, hun mening staat vast en zelfs wanneer geconfronteerd met bewijs van hun ongelijk, zullen ze niks toegeven. Maar wel keer op keer serieuze topics blijven verzieken met tig onzinreacties. Ook zie ik steeds meer dat deze Gutmenschen op de man gaan spelen, rechtstreeks of achterbaks via moderatoren. Dat is de reden waarom ik steeds minder op Fok kom, doordat de ooit vriendelijke en speelse sfeer waarin we elkaar met een open mind probeerden te overtuigen van onze standpunten, vervalt in een podium voor narcisten die hún waarheid aan anderen willen opleggen.

De huidige moderators in NWS sturen alles wat niet past in het straatje van de mainstream media graag snel door naar BNW. Regelmatig onderwerpen die achteraf een kern van waarheid blijken te hebben of relevant zijn in NWS omdat een vooraanstaand iemand iets beweert.
Scratch a liberal and you will find a fascist
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:06:49 #292
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_209772679
quote:

[..]
Serieuze discussie voeren in POL? _O-
pi_209772992
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:03 schreef EdvandeBerg het volgende: Ze gaan geen serieuze discussie aan waarbij argumenten van anderen worden gerespecteerd en overwogen, hun mening staat vast en zelfs wanneer geconfronteerd met bewijs van hun ongelijk, zullen ze niks toegeven. Maar wel keer op keer serieuze topics blijven verzieken met tig onzinreacties.
Zoiets zal hier niet gebeuren!
  woensdag 5 juli 2023 @ 15:54:33 #294
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_209773307
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:31 schreef Raw85 het volgende:

[..]
Zoiets zal hier niet gebeuren!
Zeker wel. De inmiddels afgehaakte user dellipder had hier in BNW een prima topic enkele jaren geleden waarin hij het kapen van de overheidsdiensten door de elites en hun politieke tak de DNC besprak. Met bizar veel achtergrondinformatie, linkjes naar artikelen etc wist hij heel goed uit leggen hoe de overheid werd geïnfiltreerd door de politiek en hoe daaropvolgend de overheid de politieke tegenstanders van de uniparty te grazen nam. De bekende trollen bleven maar onzin plaatsen en gingen zelden in op de materie. Op een gegeven moment namen ze de topicreeks zelfs helemaal over en stopte alles. Toen hadden ze hun zin.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 juli 2023 @ 18:19:29 #295
485843 crew  Jippie
pi_209775327
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:54 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Zeker wel. De inmiddels afgehaakte user dellipder had hier in BNW een prima topic enkele jaren geleden waarin hij het kapen van de overheidsdiensten door de elites en hun politieke tak de DNC besprak. Met bizar veel achtergrondinformatie, linkjes naar artikelen etc wist hij heel goed uit leggen hoe de overheid werd geïnfiltreerd door de politiek en hoe daaropvolgend de overheid de politieke tegenstanders van de uniparty te grazen nam. De bekende trollen bleven maar onzin plaatsen en gingen zelden in op de materie. Op een gegeven moment namen ze de topicreeks zelfs helemaal over en stopte alles. Toen hadden ze hun zin.
Daar stond de TS bij en keek er naar? Kan mij niet voorstellen dat een goed lopend BNW-topic alleen door toedoen van 'tegenstanders' om zeep wordt geholpen.
  Forum Admin woensdag 5 juli 2023 @ 18:48:37 #296
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_209775666
Als je serieus wil discussiëren over bnw en fok zou ik beginnen mensen niet weg te zetten als gutmensch
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 15:06 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Serieuze discussie voeren in POL? _O-
Of dit..
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  woensdag 5 juli 2023 @ 21:19:49 #297
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_209777830
quote:
2s.gif Op woensdag 5 juli 2023 18:19 schreef Jippie het volgende:

[..]
Daar stond de TS bij en keek er naar? Kan mij niet voorstellen dat een goed lopend BNW-topic alleen door toedoen van 'tegenstanders' om zeep wordt geholpen.
Topicreeks: The Cabal; the Weaponization of Government - deel II

Zie allereerste post. Alles wat de TS schreef is waarheid gebleken.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter woensdag 5 juli 2023 @ 22:25:28 #298
485843 crew  Jippie
pi_209778955
quote:
0s.gif Op woensdag 5 juli 2023 21:19 schreef EdvandeBerg het volgende:

[..]
Topicreeks: The Cabal; the Weaponization of Government - deel II

Zie allereerste post. Alles wat de TS schreef is waarheid gebleken.
Even teruggebladerd. Dat topic is niet 'gestopt' door toedoen van iemand, het is gewoon weggezakt omdat niemand er meer aandacht aan besteedde. Het lijkt wel iets op het huidige VS Voter fraud topic. Of het door jouw genoemde topic allemaal is uitgekomen weet ik niet, want heb niet alles teruggebladerd.

Er mag best wel veel in BNW maar we zijn geen 'anti alles clubje', we vinden het dan ook normaal als er respectvol met elkaar wordt omgegaan en respectvol over andere forumonderdelen wordt gesproken.
  dinsdag 25 juli 2023 @ 06:20:11 #299
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_210030415
Ik wil niet lullig doen hier.
Maar de nieuwe tactiek werkt niet.
In plaats van bnw weer beetje bnw te maken komen er nu steeds meer regeltjes en wat wel en niet mag in een topic.
En ik zie nu +-10 posts in 2 dagen tijd.
Ik post hier al amper meer want ik kan mijn ei wat beter kwijt in NWS want daar mag MEER dan hier terwijl dat eigenlijk andersom had horen te zijn.

Maar goed, ik wou dit even uiten.
Er staat nog een vraag voor u open!!
pi_210030425
quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juli 2023 06:20 schreef theguyver het volgende:
Ik wil niet lullig doen hier.
Maar de nieuwe tactiek werkt niet.
In plaats van bnw weer beetje bnw te maken komen er nu steeds meer regeltjes en wat wel en niet mag in een topic.
En ik zie nu +-10 posts in 2 dagen tijd.
Ik post hier al amper meer want ik kan mijn ei wat beter kwijt in NWS want daar mag MEER dan hier terwijl dat eigenlijk andersom had horen te zijn.

Maar goed, ik wou dit even uiten.
Mods horen geen beleid te maken, dat zijn passanten en dat kan alleen maar fout lopen.
U MAD?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')