abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210091374
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2023 08:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
"Misschien niet 100%" is ook een manier om 0% te zeggen.
[..]
Lastig om te zeggen. Wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat BNW niet beter is geworden met jouw aanwezigheid.
[..]
Hoezo? Er is genoeg crew hier op het forum dat BNW liever ziet verdwijnen. Het hebben van de eigen echokamers is immers niet voldoende.
Maar wat is dan een topic op BNW die echt 0% BNW is.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 30 juli 2023 @ 13:11:03 #27
485843 crew  Jippie
pi_210093403
quote:
14s.gif Op zondag 30 juli 2023 08:50 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
"Misschien niet 100%" is ook een manier om 0% te zeggen.
[..]
Lastig om te zeggen. Wat ik wel met zekerheid kan zeggen is dat BNW niet beter is geworden met jouw aanwezigheid.
[..]
Hoezo? Er is genoeg crew hier op het forum dat BNW liever ziet verdwijnen. Het hebben van de eigen echokamers is immers niet voldoende.
Aannames maken horen wel bij BNW, dus daar zal ik niet over zeuren. Feit is dat niet elke user hetzelfde denkt over de diverse'BNW onderwerpen' daar vloeien discussies uit voort die door moderatie in goede banen geleid moet worden. Dat is mijn taak. Mocht je daar klachten over hebben stuur dan een mailtje naar forum@fok.nl

Als crew had gewild dat BNW op slot ging, dan was dat al gebeurd. Dus stop met dat slachtoffer gedrag en accepteer dat in BNW ook gewoon de FOK! policy gevolgd moet worden.

BNW is geen verzamelplek voor het met zijn allen tegen de overheid/gevestigde orde aan te schoppen, geen verzamelplek voor anti-semitisme, geen verzamelplek voor extreme politieke opvattingen, geen plek om te haten op alles wat je niet aanstaat. Kort gezegd geen anti-alles clubje.

Begrijp me goed, je mag van alles vinden en we veroordelen niemand om zijn/haar mening, visie of politieke voorkeuren maar hetgeen wat iemand in BNW post moet wel in de policy passen.

Door verschillende omstandigheden heeft het naleven van de policy in BNW een tijd minder aandacht gehad, waardoor er een soort van 'in BNW kunnen we alles maken' cultuur ontstond. Daar is door het aantrekken van een aantal extra moderators verandering in gebracht, simpelweg door wel de policy te volgen.
  Moderator zondag 30 juli 2023 @ 13:16:43 #28
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210093457
het is mij niet echt duidelijk wat de klacht nu is en/of hoe het op te lossen nu tbh
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210094708
quote:
2s.gif Op vrijdag 28 juli 2023 11:47 schreef Jippie het volgende:

[..]
Er is nog voldoende volk hier. Wie mis je?
Kan jij, als BNW mod, opnoemen welke bnw'ers nog aanwezig zijn/posten?
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 30 juli 2023 @ 15:45:24 #30
485843 crew  Jippie
pi_210095551
quote:
0s.gif Op zondag 30 juli 2023 15:02 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan jij, als BNW mod, opnoemen welke bnw'ers nog aanwezig zijn/posten?
Op alle forums is er verloop, er komen users bij en er gaan users weg.

Er zijn dagen dat ik niet alle posts lees, dus ik kan niet zo 1,2,3 opnoemen wie ik mis. Maar @koosbasterd zou nog iets in de BNW Babbelbox plaatsen, Koos mis ik wel.

Voor de rest kom ik op meerdere forums en de FP dus zie dagelijks veel users voorbij komen.
pi_210103097
quote:
2s.gif Op zondag 30 juli 2023 13:11 schreef Jippie het volgende:
Als crew had gewild dat BNW op slot ging, dan was dat al gebeurd. Dus stop met dat slachtoffer gedrag en accepteer dat in BNW ook gewoon de FOK! policy gevolgd moet worden.
Het uitblijven van het resultaat wil niet zeggen dat de wens er niet is bij een deel van de crew. Verder een rare flex om vervolgens te zeggen dat ook in BNW de policy moet worden gevolgd, aangezien die opmerking geen enkele raakvlakken kent met de stelling dat er genoeg crew is dat BNW liever ziet verdwijnen.
quote:
BNW is geen verzamelplek voor het met zijn allen tegen de overheid/gevestigde orde aan te schoppen, geen verzamelplek voor anti-semitisme, geen verzamelplek voor extreme politieke opvattingen, geen plek om te haten op alles wat je niet aanstaat. Kort gezegd geen anti-alles clubje.
Okee, doch irrelevant. Wel gesproken als een verdediger van de façade, dat dan weer wel.
quote:
Begrijp me goed, je mag van alles vinden en we veroordelen niemand om zijn/haar mening, visie of politieke voorkeuren maar hetgeen wat iemand in BNW post moet wel in de policy passen.
Vaak is het probleem dat jouw policy en de Fok! policy niet hetzelfde zijn.
quote:
Door verschillende omstandigheden heeft het naleven van de policy in BNW een tijd minder aandacht gehad, waardoor er een soort van 'in BNW kunnen we alles maken' cultuur ontstond. Daar is door het aantrekken van een aantal extra moderators verandering in gebracht, simpelweg door wel de policy te volgen.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter maandag 31 juli 2023 @ 11:51:52 #32
485843 crew  Jippie
pi_210105011
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2023 08:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
Het uitblijven van het resultaat wil niet zeggen dat de wens er niet is bij een deel van de crew. Verder een rare flex om vervolgens te zeggen dat ook in BNW de policy moet worden gevolgd, aangezien die opmerking geen enkele raakvlakken kent met de stelling dat er genoeg crew is dat BNW liever ziet verdwijnen.
Ik hou ook niet van voetbal of knutselen, dat wil niet zeggen dat ik deze forums van FOK! af wil hebben. Sterker nog ik vind het juist fijn dat ieder hier op FOK! een plekje kan vinden.
En lig jij er wakker van als er mensen zijn die niets hebben met BNW? Ik niet, ieder zijn ding. Snap niet goed waarom je hier over door blijft drammen. Ben wel benieuwd hoe jij er bij komt dat een deel crew BNW dicht wil hebben en dit schijnbaar zo belangrijk vindt ondanks dat BNW gewoon doorgaat.
quote:
[..]
Okee, doch irrelevant. Wel gesproken als een verdediger van de façade, dat dan weer wel.
Dit is zeker relevant want BNW was verworden tot 'hier mag alles' cultuur, en daar is door de komst van extra moderatie een eind aan gemaakt door ook in BNW de policy te hanteren.
quote:
[..]
[..]
Mijn policy is de FOK!policy, nogmaals je mag mij een slechte en/of eigenwijze Mod vinden maar je zult genoegen met mij moeten nemen. Mocht je problemen hebben met mijn functioneren doe dan je verhaal aan een FA /A via forum@fok.nl

Voor mij is deze discussie nu wel klaar want je blijft in herhaling vallen zonder aan te geven wat er precies verkeerd gaat en hoe jij het graag zou willen zien dat het gaat.
  Forum Admin maandag 31 juli 2023 @ 20:41:17 #33
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210111106
quote:
14s.gif Op maandag 31 juli 2023 08:04 schreef QuidProJoe het volgende:

[..]
[..]
[..]
[..]
De policy wordt prima opgevolgd. Het is eerder een voortvloeisel uit een tijd waarin dat niet gebeurde dat het idee is ontstaan dat BNW een soort safe haven is voor wat op de rest van het forum niet mag.

En hoewel dat laatste nog steeds tot op zekere hoogte klopt is ook dat aan regels gebonden. En veel van die regels zijn eigenlijk niet veel meer dan de wet die zegt dat het niet mag.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_210242281
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja even sorry, maar omdat dit Twitter bericht hier staat is het ook waar? Even om het in perspectief te plaatsen, en jij weet ook dat ik tegen al dit gedoe ben. Maar nu is dit Twitter bericht in jouw ogen meteen een fact? Een beetje hetzelfde als in het Corona topic destijds waar mensen Twitter posts over de negatieve werking van vaccins ervan in het belachelijke trokken werden uitgelachen en beschimpt.

Is er daadwerkelijk bewijs van dat dit echt is?

Ik bedoel niks slechts met deze opmerking, maar propaganda is er van alle kanten. En wie kun je op dit moment daadwerkelijk geloven? En dan lijkt me een twitter post niet de beste bron zoals voorheen de anti vaccinatie twitter posts ook beschimpt werden in BNW.

Hey ik weet het ook niet hoor, iedereen beschuldigt elkaar van oorlogsmisdaden. En wellicht zal de waarheid in het midden liggen of niet, misschien komen we er nooit helemaal achter. Maar claims als dit moeten wel onderbouwd worden denk ik in BNW. Dit is niet zomaar iets, net als van de andere kant Oekraine misdaden tegen de menselijkheid zou uitvoeren dat ook onderbouwd zou moeten worden in mijn ogen.

Het is een BNW topic hier, dus speculeren over de waarheden van alle kanten moet een prioriteit zijn. Maar in het geval van Oekraine/Rusland lijkt het me wel beter voor iedereen dat deze claims of naar NWS gaan of onderbouwd worden door bewijs ipv. Twitter. We hebben het hier wel over mensenlevens en niet over wat BNW in oorsprong was en bedoelt was.

ook @:Glazenmaker kun je jouw twitter bericht onderbouwen in het licht van de situatie?
De waarheid in het midden kolder en het ontkennen van de massagraven in Oekraïne. Is het herhalen van Russische propaganda nou echt wat BNW nodig heeft aan moderatie?
pi_210242510
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:03 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
De waarheid in het midden kolder en het ontkennen van de massagraven in Oekraïne. Is het herhalen van Russische propaganda nou echt wat BNW nodig heeft aan moderatie?
Ik zal je even helpen: BNW / Russia vs Ukrain #46

En pagina 9
Lach met een schone bips
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 11 augustus 2023 @ 19:36:30 #36
485843 crew  Jippie
pi_210251724
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:50 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Ik vind het een niveautje - Knip-
En ik vind dit een totaal onzinnige en smakeloze opmerking. Wat let je om iets normaal uit te spreken? Ook als je van mening bent dat jij absoluut in je gelijk staat zijn dit soort opmerkingen niet nodig.
pi_210534854
la maa

[ Bericht 57% gewijzigd door Dance99Vv op 04-09-2023 23:48:04 ]
There is only one religion
  woensdag 6 september 2023 @ 10:31:32 #38
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_210547402
Hulde voor Jippie! Jij spreekt mensen netjes aan op hun gedrag en weet dat op een manier te doen doen dat de users zich begrepen en gewaardeerd voelen, terwijl je toch zeer duidelijk zegt wat niet meer kan.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_210730509
Waarom is mijn post verwijderd in
BNW / Russia vs Ukrain #49 Marina
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 24 september 2023 @ 01:16:41 #40
485843 crew  Jippie
pi_210730904
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 september 2023 23:43 schreef JopieKlaassen het volgende:
Waarom is mijn post verwijderd in
BNW / Russia vs Ukrain #49 Marina
Weet je nog wat je gepost had? Ik vond dat een ongepaste opmerking, vandaar verwijderd.
pi_210732655
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 01:16 schreef Jippie het volgende:

[..]
Weet je nog wat je gepost had? Ik vond dat een ongepaste opmerking, vandaar verwijderd.
Mja, het was satirisch. In lijn met het bericht wat gequoot werd.
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter zondag 24 september 2023 @ 13:11:33 #42
485843 crew  Jippie
pi_210735526
quote:
1s.gif Op zondag 24 september 2023 08:20 schreef JopieKlaassen het volgende:

[..]
Mja, het was satirisch. In lijn met het bericht wat gequoot werd.
Grappen maken over genocide is niet gepast in een topic over de inval van Rusland in Oekraïne.
pi_210737421
quote:
2s.gif Op zondag 24 september 2023 13:11 schreef Jippie het volgende:

[..]
Grappen maken over genocide is niet gepast in een topic over de inval van Rusland in Oekraïne.
Prima, die onthoud ik voor de toekomst.
pi_211757287
@Straatcommando.

Hierbij vraag ik toestemming om de volgende topic te openen

Portret van een groot taboe: de macht van de Israël lobby in de Verenigde Staten.

Houden de Verenigde Staten Israël staande? En hoe lang gaan ze daar nog mee door? Mag je in Verenigde Staten wel kanttekeningen plaatsen bij die realiteit, of is de pro-Israël lobby financieel en politiek zo sterk dat de relatie tot Israël taboe is en daarmee onbespreekbaar? En wat gebeurt er met hen die het onzegbare toch aan de kaak durven stellen?

Het is een documentaire van tegenlicht gemaakt in 2007, de link kan je hier terugvinden: https://www.vpro.nl/progr(...)de-israel-lobby.html

Mocht je jezelf afvragen waarom is dit relevant?

Als de Lobby haar zin krijgt, hebben we nucleaire oorlog en ww3. Die zitten al 20 jaar te roepen dat Iran twee maanden verwijderd is van het maken van een nucleaire bom. Mocht Iran in het conflict betrokken worden dan breekt alle hell los. Met grote gevolgen voor de rest van de wereld. Een ''endtimes'' gevecht tussen de moslim wereld plus China en Rusland vs het westen. Dat niet alleen maar als het tot een regionaal conflict komt, zal er een grote vluchtelingenstroom op gang komen, waar wij in het westen genoodzaakt zullen worden om hun op te vangen

Reden genoeg voor mij om het taboe te doorbreken, laat me weten hoe je er zelf in staat :9
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
pi_211757558
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:00 schreef Ali_boo het volgende:
@:Straatcommando.

Portret van een groot taboe: de macht van de Israël lobby in de Verenigde Staten.

Houden de Verenigde Staten Israël staande? En hoe lang gaan ze daar nog mee door? Mag je in Verenigde Staten wel kanttekeningen plaatsen bij die realiteit, of is de pro-Israël lobby financieel en politiek zo sterk dat de relatie tot Israël taboe is en daarmee onbespreekbaar? En wat gebeurt er met hen die het onzegbare toch aan de kaak durven stellen?

Het is een documentaire van tegenlicht gemaakt in 2007, de link kan je hier terugvinden: https://www.vpro.nl/progr(...)de-israel-lobby.html

Als de Lobby haar zin krijgt, hebben we nucleaire oorlog en ww3. Die zitten al 20 jaar te roepen dat Iran twee maanden verwijderd is van het maken van een nucleaire bom. Mocht Iran in het conflict betrokken worden dan breekt alle hell los. Met grote gevolgen voor de rest van de wereld. Een ''endtimes'' gevecht tussen de moslim wereld plus China en Rusland vs het westen. Dat niet alleen maar als het tot een regionaal conflict komt, zal er een grote vluchtelingenstroom op gang komen, waar wij in het westen genoodzaakt zullen worden om hun op te vangen

Reden genoeg voor mij om het taboe te doorbreken, laat me weten hoe je er zelf in staat :9
Zou wat mij betreft prima in POL kunnen, maar ik ben geen mod, noch FA.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_211757967
quote:
6s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Zou wat mij betreft prima in POL kunnen, maar ik ben geen mod, noch FA.
Mijn visies over dit conflict horen niet in POL thuis
A person who was demoralized is unable to assess true information. The facts tell nothing to him, even if I shower him with information, with authentic proof, with documents and pictures. ...he will refuse to believe it.
  Moderator dinsdag 26 december 2023 @ 14:57:50 #47
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_211760105
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 12:00 schreef Ali_boo het volgende:
@:Straatcommando.

hoe kom je er uberhaupt bij dat dit een taboe is?

dit wordt al zolang als ik op FOK! zit besproken overal en nergens, is ook totaal geen geheim ofzo
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_211761126
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 december 2023 14:57 schreef sp3c het volgende:

[..]
hoe kom je er uberhaupt bij dat dit een taboe is?

dit wordt al zolang als ik op FOK! zit besproken overal en nergens, is ook totaal geen geheim ofzo
Het idee dat er Joodse mensen zijn die invloed uitoefenen op welke manier dan ook is de rijnste vorm van antisemitisme volgens groeperingen als de ALD, CIDI. SPLC ect

Ook als je de IHRA raadpleegt valt dit onder antisemitisme( ondanks dat het gewoon waar is )

Vandaar dat ik de mensen in het blauw wil informeren voordat ik een topic open

Maar als ik het goed begrijp mag het van jou wel?
  Forum Admin dinsdag 26 december 2023 @ 21:15:50 #49
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_211765661
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 december 2023 16:18 schreef Ali_boo het volgende:

[..]
Het idee dat er Joodse mensen zijn die invloed uitoefenen op welke manier dan ook is de rijnste vorm van antisemitisme volgens groeperingen als de ALD, CIDI. SPLC ect

Ook als je de IHRA raadpleegt valt dit onder antisemitisme( ondanks dat het gewoon waar is )

Vandaar dat ik de mensen in het blauw wil informeren voordat ik een topic open

Maar als ik het goed begrijp mag het van jou wel?
Heel goed dat je even checkt hoe en wat hoor. Onderwerp is niet echt taboe, wel enorm beladen. Maar dat weet je zelf ook en de invulling(of eerder, wat we dus liever niet zien) ook.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
pi_211766691
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 december 2023 21:15 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Heel goed dat je even checkt hoe en wat hoor. Onderwerp is niet echt taboe, wel enorm beladen. Maar dat weet je zelf ook en de invulling(of eerder, wat we dus liever niet zien) ook.
Ik kan geen gedachtes lezen beste Straatcommando ;(

Over invulling gesproken: let een beetje op je bronnen, wees genuanceerd in je kritiek, scheer niet iedereen over een kant

Zoiets?

Als ik me daar aan hou, geef jij dan het groene licht?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')