abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_210240027
twitter
pi_210241689
quote:
En dan vinden sommigen het vreemd dat Oekrane zich niet overgeeft.

Zo gaat Rusland dus om met de mensen die ze 'bevrijd' hebben.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_210242054
quote:
1s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:16 schreef Wantie het volgende:

[..]
En dan vinden sommigen het vreemd dat Oekrane zich niet overgeeft.

Zo gaat Rusland dus om met de mensen die ze 'bevrijd' hebben.
Ja even sorry, maar omdat dit Twitter bericht hier staat is het ook waar? Even om het in perspectief te plaatsen, en jij weet ook dat ik tegen al dit gedoe ben. Maar nu is dit Twitter bericht in jouw ogen meteen een fact? Een beetje hetzelfde als in het Corona topic destijds waar mensen Twitter posts over de negatieve werking van vaccins ervan in het belachelijke trokken werden uitgelachen en beschimpt.

Is er daadwerkelijk bewijs van dat dit echt is?

Ik bedoel niks slechts met deze opmerking, maar propaganda is er van alle kanten. En wie kun je op dit moment daadwerkelijk geloven? En dan lijkt me een twitter post niet de beste bron zoals voorheen de anti vaccinatie twitter posts ook beschimpt werden in BNW.

Hey ik weet het ook niet hoor, iedereen beschuldigt elkaar van oorlogsmisdaden. En wellicht zal de waarheid in het midden liggen of niet, misschien komen we er nooit helemaal achter. Maar claims als dit moeten wel onderbouwd worden denk ik in BNW. Dit is niet zomaar iets, net als van de andere kant Oekraine misdaden tegen de menselijkheid zou uitvoeren dat ook onderbouwd zou moeten worden in mijn ogen.

Het is een BNW topic hier, dus speculeren over de waarheden van alle kanten moet een prioriteit zijn. Maar in het geval van Oekraine/Rusland lijkt het me wel beter voor iedereen dat deze claims of naar NWS gaan of onderbouwd worden door bewijs ipv. Twitter. We hebben het hier wel over mensenlevens en niet over wat BNW in oorsprong was en bedoelt was.

ook @Glazenmaker kun je jouw twitter bericht onderbouwen in het licht van de situatie?
Lach met een schone bips
pi_210242240
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

Hey ik weet het ook niet hoor, iedereen beschuldigt elkaar van oorlogsmisdaden. En wellicht zal de waarheid in het midden liggen of niet, misschien komen we er nooit helemaal achter. Maar claims als dit moeten wel onderbouwd worden denk ik in BNW. Dit is niet zomaar iets, net als van de andere kant Oekraine misdaden tegen de menselijkheid zou uitvoeren dat ook onderbouwd zou moeten worden in mijn ogen.

ook @:Glazenmaker kun je jouw twitter bericht onderbouwen in het licht van de situatie?
Sorry hoor maar hier ga je af. Het is een achterlijke of walgelijke manier van redeneren. Dit zijn niet zomaar twee even oude kinderen die zeggen dat de ander iets stoms zei en dat ze daarom aan het trekken en duwen waren. Aan de ene kant hebben we een land dat al sinds 2014 wordt aangevallen en aan de andere kant de veel grotere buur met een honderden jaren lange geschiedenis van elkaar steeds overtreffende oorlogsmisdrijven.

En doen alsof de beschuldiging van massagraven verdacht zijn is ook ronduit ranzig te noemen. Hier wordt al sinds de tweede maand van de nieuwe invasie niet meer aan getwijfeld door niemand die dit een beetje serieus volgt. Als mod moet je het bewijs ondertussen ook al vele malen voorbij hebben zien komen.

Zomaar de eerste 2 google resultaten als je ukraine mass graves zoekt. Bij die van Aljazeera hebben ze nog wat mooie closeups gemaakt voor alle zelfstandige denkers hier.
https://www.aljazeera.com(...)ass-grave-in-ukraine
https://www.space.com/ukraine-mass-grave-bucha-satellite-photos

Leuk dat BNW niet nws is, maar mods die Russische propaganda spuiten is toch wel een dieptepunt.
pi_210242358
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Sorry hoor maar hier ga je af. Het is een achterlijke of walgelijke manier van redeneren. Dit zijn niet zomaar twee even oude kinderen die zeggen dat de ander iets stoms zei en dat ze daarom aan het trekken en duwen waren. Aan de ene kant hebben we een land dat al sinds 2014 wordt aangevallen en aan de andere kant de veel grotere buur met een honderden jaren lange geschiedenis van elkaar steeds overtreffende oorlogsmisdrijven.

En doen alsof de beschuldiging van massagraven verdacht zijn is ook ronduit ranzig te noemen. Hier wordt al sinds de tweede maand van de nieuwe invasie niet meer aan getwijfeld door niemand die dit een beetje serieus volgt. Als mod moet je het bewijs ondertussen ook al vele malen voorbij hebben zien komen.

Zomaar de eerste 2 google resultaten als je ukraine mass graves zoekt. Bij die van Aljazeera hebben ze nog wat mooie closeups gemaakt voor alle zelfstandige denkers hier.
https://www.aljazeera.com(...)ass-grave-in-ukraine
https://www.space.com/ukraine-mass-grave-bucha-satellite-photos

Leuk dat BNW niet nws is, maar mods die Russische propaganda spuiten is toch wel een dieptepunt.
Oh wow, mods die Russische propaganda spuien? Nice try, lees even een paar pagina's terug over hoe ik over dit alles denk.

Leuk wel je linkjes, zijn die verbonden aan de twitter post die jij net gepost hebt? Dat er massagraven zijn ontken in ook niet, wat ik wel doe is vragen om bewijs over jouw twitter post over hoe de doden gevonden zijn en de staat ervan. Het is nogal een bewering.. Net als Rusland roeptoetert dat de Oekrainse militairen zich schuldig maken aan misdaden. Dus ik ga af omdat ik vraag om meer bewijs over een simpel Twitter bericht :')

Leuk geprobeerd wel. Maar reageer niet zo defensief op een normale reactie van mij waar ik om uitleg vraag.
Lach met een schone bips
pi_210242831
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 22:12 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Oh wow, mods die Russische propaganda spuien? Nice try, lees even een paar pagina's terug over hoe ik over dit alles denk.

Leuk wel je linkjes, zijn die verbonden aan de twitter post die jij net gepost hebt? Dat er massagraven zijn ontken in ook niet, wat ik wel doe is vragen om bewijs over jouw twitter post over hoe de doden gevonden zijn en de staat ervan. Het is nogal een bewering.. Net als Rusland roeptoetert dat de Oekrainse militairen zich schuldig maken aan misdaden. Dus ik ga af omdat ik vraag om meer bewijs over een simpel Twitter bericht :')

Leuk geprobeerd wel. Maar reageer niet zo defensief op een normale reactie van mij waar ik om uitleg vraag.
Je reactie is niet normaal en ik ga al helemaal niet pagina's doorzoeken naar nog meer bagger.

Link 2 ging over het twitter bericht maar was blijkbaar niet dichtbij genoeg voor je.

Hier je vastgebonden lijken: NSFL
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_210243008
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 23:00 schreef Glazenmaker het volgende:

[..]
Je reactie is niet normaal en ik ga al helemaal niet pagina's doorzoeken naar nog meer bagger.

Link 2 ging over het twitter bericht maar was blijkbaar niet dichtbij genoeg voor je.

Hier je vastgebonden lijken: NSFL
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja sorry hoor, jij hebt het over een graf met 160 lijken in jouw twitter post. En de afbeelding hoe afschuwelijk ook heeft die een link tot jouw twitter bericht?

Echt ik wil ik denk dat jij me compleet verkeerd begrijpt, misschien zou je juist mijn posts van een paar pagina's terug eens moeten lezen voor het "bagger" te noemen.

En je zegt "hoe dichtbij wil je het hebben?" Ik wil juist helemaal niks van deze nodeloze bloedvergieten aan beide kanten.

Maar goed, ik ga slapen. Hopelijk morgen weer een dag en lees dan alles nog een keer. Ik denk echt dat jij me verkeerd begrijpt, of ook niet en gewoon een discussie zoekt. Mij om het even. Truste Glazenmaker.
Lach met een schone bips
pi_210244964
Al eerder zagen we negatieve berichten in de msm over Oekrane, nu weer.

twitter

Gaat de VS stoppen met de support?
Plaats hier uw advertentie
pi_210245408
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 07:43 schreef FLATTTENtheCURVE het volgende:
Al eerder zagen we negatieve berichten in de msm over Oekrane, nu weer.

[ twitter ]

Gaat de VS stoppen met de support?
Een Republikeinse focusgroep vind Oekrane stom en dat maakt Oekrane ook stom? Die mag je uitleggen.

Persoonlijk vind ik focusgroepen de dood van films en politiek. Ze maken alles gemiddeld en originaliteit en eigen ideen worden afgestraft. Het voorbeeld van de snellere paardenwagen komt naar boven.
pi_210251932
quote:
0s.gif Op donderdag 10 augustus 2023 21:46 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Ja even sorry, maar omdat dit Twitter bericht hier staat is het ook waar? Even om het in perspectief te plaatsen, en jij weet ook dat ik tegen al dit gedoe ben. Maar nu is dit Twitter bericht in jouw ogen meteen een fact? Een beetje hetzelfde als in het Corona topic destijds waar mensen Twitter posts over de negatieve werking van vaccins ervan in het belachelijke trokken werden uitgelachen en beschimpt.

Ik bedoel niks slechts met deze opmerking, maar propaganda is er van alle kanten. En wie kun je op dit moment daadwerkelijk geloven? En dan lijkt me een twitter post niet de beste bron zoals voorheen de anti vaccinatie twitter posts ook beschimpt werden in BNW.

Het is een BNW topic hier, dus speculeren over de waarheden van alle kanten moet een prioriteit zijn. Maar in het geval van Oekraine/Rusland lijkt het me wel beter voor iedereen dat deze claims of naar NWS gaan of onderbouwd worden door bewijs ipv. Twitter. We hebben het hier wel over mensenlevens en niet over wat BNW in oorsprong was en bedoelt was.

ook @:Glazenmaker kun je jouw twitter bericht onderbouwen in het licht van de situatie?
Het is een fragment van CNN op Twitter.

Of iets waar is, is natuurlijk nooit 100% vast te stellen. En ik begreep juist van BNW dat dat hier niet per se moet.

Ik zie Twitter an sich niet als goede bron, omdat het een vergaarbak is van informatie, desinformatie, meningen, etc. Je moet dus altijd verder kijken dan Twitter als je dat als bron wilt gebruiken.

Dit soort berichten als hierboven kom ik te vaak tegen, uit verschillende bronnen, en zie ze niet weerlegd worden in Russische kanalen die ik volg.

Ik vind het dus aannemelijk dat dit bericht klopt.
  vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:27:37 #211
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_210252363
quote:

[..]

Zat bewijs, oekraiene behandeld elke oorlogsmisdaad samen met NATO landen om uit te kunnen zoeken wat er exact gebeurt is.
Zo is er bijvoorbeeld een voetbal veld vol met afgevuurde raketten en cluster munitie wat op civiele gebieden is geschoten.
Slachtingen en massages en zoals bij busha en izium en andere minder bekende plekken worden nog steeds onderzocht doormiddel van uitgebreide plaats delict onderzoek als getuige verklaringen van nabestaanden en getuigen van de wreedheid en.

Dit allemaal in de hoop om ooit de schuldigen er voor te kunnen berechten.
Het topje van de ijsberg is tot nu toe nog maar naar buiten gebracht.

https://www.rferl.org/a/u(...)killed/31744637.html

https://rubryka.com/en/20(...)-harkivshhyni-video/

https://www.slidstvo.info(...)ave-been-identified/

https://apnews.com/articl(...)68899841b506afcac7a1

En dit is nog maar een minuscuul topje van wandaden wat de Russen allemaal niet deden en doen.

Momenteel staan een aantal verdedigers en nota bene burgers terecht die Marioepol verdedigden.

Om maar te zwijgen over het ontvoeren van duizenden en duizenden kinderen.

Duizenden gevallen van verkrachtingen en plunderingen martelingen moorden etc etc..

Als je dit vergelijkt met de bezetting van nazi Duitsland van Nederland, dan kan je de Nazis bijna als voorbeeldig beschouwen als je ziet wat Rusland allemaal niet uitvreet daar.

Rusland gebruikt de Geneva conventie meer als richtlijn van wat ze allemaal niet uit kunnen vreten...
Er staat nog een vraag voor u open!!
  FrontpagER /Mod / Grootste Vredestichter vrijdag 11 augustus 2023 @ 20:57:09 #212
485843 crew  Jippie
pi_210252732
quote:
Ik vermoed zo maar dat mijn collega niet door had dat dit over Bucha ging. Je had dit erbij kunnen schrijven om te verduidelijken. (Ik moest er Twitter/X voor opduiken.)

Maar de moordpartij van de Russen in Bucha is absoluut te walgelijk voor woorden en heeft helaas echt plaatsgevonden, bewijzen te over.
pi_210253032
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 19:53 schreef Wantie het volgende:

[..]
Het is een fragment van CNN op Twitter.

Of iets waar is, is natuurlijk nooit 100% vast te stellen. En ik begreep juist van BNW dat dat hier niet per se moet.

Ik zie Twitter an sich niet als goede bron, omdat het een vergaarbak is van informatie, desinformatie, meningen, etc. Je moet dus altijd verder kijken dan Twitter als je dat als bron wilt gebruiken.

Dit soort berichten als hierboven kom ik te vaak tegen, uit verschillende bronnen, en zie ze niet weerlegd worden in Russische kanalen die ik volg.

Ik vind het dus aannemelijk dat dit bericht klopt.
quote:
2s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 20:57 schreef Jippie het volgende:

[..]
Ik vermoed zo maar dat mijn collega niet door had dat dit over Bucha ging. Je had dit erbij kunnen schrijven om te verduidelijken. (Ik moest er Twitter/X voor opduiken.)

Maar de moordpartij van de Russen in Bucha is absoluut te walgelijk voor woorden en heeft helaas echt plaatsgevonden, bewijzen te over.
Wat Wantie zegt snijdt hout.

Wat Jippie hier zegt ook.

Alleen al een opmerking onder de tweet Bucha had mij niet eens doen reageren. Ik ben juist tegen iedere vorm van geweld.

dus @Glazenmaker als jij mijn opmerking erover verkeerd opgevat hebt dan daarvoor excuus, want het was geen aanval op wie dan ook. Had je gezegd "Bucha, Google it" waren we klaar zonder discussie :) En ja ik hoop ook iedere avond dat Putin stikt in zijn slaap. Ik ben tegen alle geweld.
Lach met een schone bips
pi_210253906
quote:
De Oekraense president Volodymyr Zelensky heeft vrijdag aangekondigd alle chefs van regionale militaire rekruteringscentra te ontslaan. Dat doet de president uit bezorgdheid over wijdverspreide corruptie.
Het wangedrag van de chefs kwam begin deze maand aan het licht na een onderzoek van de inspectie. Het hoofd van het rekruteringscentrum in Odesa werd toen beschuldigd van fraude. Zijn familie zou het illegaal verkregen geld hebben uitgegeven aan bezittingen in Spanje.

Volgens Zelensky lopen er inmiddels 112 strafzaken tegen militaire commissarissen.
https://www.nu.nl/spannin(...)kende-corruptie.html
Jeetje, dat probleem zit blijkbaar overal.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210254187
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 22:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Jeetje, dat probleem zit blijkbaar overal.
Geloof ook niet dat het in Nederland veel anders is maar wat meer verborgen.
Lach met een schone bips
pi_210254195
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 23:23 schreef loveyoulongtime het volgende:

[..]
Geloof ook niet dat het in Nederland veel anders is maar wat meer verborgen.
Wel goed van Zelensky dat hij de corruptie hard aanpakt. Hij had het ook stil kunnen houden om dit schandaal verborgen te houden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_210254287
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 23:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Wel goed van Zelensky dat hij de corruptie hard aanpakt. Hij had het ook stil kunnen houden om dit schandaal verborgen te houden.
Terecht, zou ook hier meer aangepakt moeten worden. Het is hier belastinggeld, daar donaties.. Maar ja, hebberige vingertjes zitten er overal..
Lach met een schone bips
pi_210255436
twitter
pi_210256059
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 augustus 2023 20:27 schreef theguyver het volgende:
Zat bewijs, oekraiene behandeld elke oorlogsmisdaad samen met NATO landen om uit te kunnen zoeken wat er exact gebeurt is.
Oorlogsmisdaden moeten veroordeeld worden. Dat staat buiten kijf.
Maar eerlijkheid gebiedt dat dit voor alle betrokken partijen geldt.
En Oekraine en NATO die oorlogsmisdaden van Rusland behandelen? Dan zou het ook logisch zijn dat Rusland en bijv Belarus de oorlogsmisdaden van Oekraine behandelt?

En zat bewijs ? Prima, hopelijk kan een onpartijdig en onafhankelijk tribunaal hierover onbevooroordeeld oordelen. Zijn er wel landen die kunnen zetelen in zulk tribunaal, landen die geen miljoenen geinvesteerd hebben in het sponsoren van 1 der vechtende partijen?
quote:
Zo is er bijvoorbeeld een voetbal veld vol met afgevuurde raketten en cluster munitie wat op civiele gebieden is geschoten.
Als Oekraine vanuit civiele gebieden schiet, of militairen (ook buitenlandse) onderbrengt in hotel/pizzeria (Kramatorsk) waar ook burgers verblijven (is dat wel toegelaten?), dan kan je ntl collaterlal damage hebben zoals de amerikanen het zo mooi kunnen verwoorden.

Het is, meer dan ooit, een media-oorlog waarbij de slagkracht van 1 partij compleet afhangt van de emotionele betrokkenheid van haar sponsors.
Dus logisch dat je burgerslachtoffers voor de camera brengt, terwijl achter de camera de dode militairen weg gebracht worden.
Zelensky weet maar al te goed dat hij meer wapens en geld krijgt als hij regelmatig zulke cases aanbrengt. Terwijl zijn misstappen doodgezwegen worden.

En clustermunitie? Veroordelen we de VS niet voor het leveren van deze omstreden munitie, eigenlijk gewoon omdat ze niets anders meer hebben om op te sturen.
Oekraine belooft -uhu- deze enkel te gebruiken tegen militaire doelen, maar hier gaan sowieso burgerslachtoffers mee vallen, nu of later.
quote:
Slachtingen en massages en zoals bij busha en izium
Massages? Die is nieuw … bron? :P
quote:
Om maar te zwijgen over het ontvoeren van duizenden en duizenden kinderen.
Kinderen horen bij hun ouders. Dat hoeft geen betoog.
En weeskinderen moeten deftig opgevangen worden.
Als ik de tijd vind zal ik es uitgebreid rapporteren over de in oekraine georganiseerde kinderhandel, en dan vooral orgaanhandel. :r
En organenhandel in tijd van oorlog…het aanbod is eindeloos :'(

[ Bericht 2% gewijzigd door UncleScorp op 12-08-2023 13:12:04 ]
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_210261306
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 09:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Oorlogsmisdaden moeten veroordeeld worden. Dat staat buiten kijf.
Maar eerlijkheid gebiedt dat dit voor alle betrokken partijen geldt.
En Oekraine en NATO die oorlogsmisdaden van Rusland behandelen? Dan zou het ook logisch zijn dat Rusland en bijv Belarus de oorlogsmisdaden van Oekraine behandelt?

En zat bewijs ? Prima, hopelijk kan een onpartijdig en onafhankelijk tribunaal hierover onbevooroordeeld oordelen. Zijn er wel landen die kunnen zetelen in zulk tribunaal, landen die geen miljoenen geinvesteerd hebben in het sponsoren van 1 der vechtende partijen?
[..]
Als Oekraine vanuit civiele gebieden schiet, of militairen (ook buitenlandse) onderbrengt in hotel/pizzeria (Kramatorsk) waar ook burgers verblijven (is dat wel toegelaten?), dan kan je ntl collaterlal damage hebben zoals de amerikanen het zo mooi kunnen verwoorden.

Het is, meer dan ooit, een media-oorlog waarbij de slagkracht van 1 partij compleet afhangt van de emotionele betrokkenheid van haar sponsors.
Dus logisch dat je burgerslachtoffers voor de camera brengt, terwijl achter de camera de dode militairen weg gebracht worden.
Zelensky weet maar al te goed dat hij meer wapens en geld krijgt als hij regelmatig zulke cases aanbrengt. Terwijl zijn misstappen doodgezwegen worden.

En clustermunitie? Veroordelen we de VS niet voor het leveren van deze omstreden munitie, eigenlijk gewoon omdat ze niets anders meer hebben om op te sturen.
Oekraine belooft -uhu- deze enkel te gebruiken tegen militaire doelen, maar hier gaan sowieso burgerslachtoffers mee vallen, nu of later.
[..]
[..]
Als ik de tijd vind zal ik es uitgebreid rapporteren over de in oekraine georganiseerde kinderhandel, en dan vooral orgaanhandel. :r

En Oekraine en NATO die oorlogsmisdaden van Rusland behandelen? Dan zou het ook logisch zijn dat Rusland en bijv Belarus de oorlogsmisdaden van Oekraine behandelt

Nee, totaal niet.

Rusland is de aanstichter van deze oorlog, die op Oekraens grondgebied plaatsvindt.

Hoezo mag Rusland dan oordelen over de wijze waarop Oekrane zich verdedigt...
  Moderator zaterdag 12 augustus 2023 @ 17:39:29 #221
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_210261557
NATO behandeld sowieso geen oorlogsmisdaden
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_210263165
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 augustus 2023 09:21 schreef UncleScorp het volgende:

[..]

Dat gaat via het internationaal Strafhof, niet via een tribunaal waarin landen zijn vertegenwoordigd.

quote:
[..]
Als Oekraine vanuit civiele gebieden schiet, of militairen (ook buitenlandse) onderbrengt in hotel/pizzeria (Kramatorsk) waar ook burgers verblijven (is dat wel toegelaten?),
Oekrane verdedigt op dat moment zijn grondgebied.

quote:
dan kan je ntl collaterlal damage hebben zoals de amerikanen het zo mooi kunnen verwoorden.
Nee, want Rusland hoeft niet terug te schieten.

Ze kunnen ook gewoon het gebied verlaten...

Oekrane heeft het recht zichzelf te verdedigen, Rusland heeft niet het recht Oekrane aan te vallen.

quote:
Nee.

Steun aan Oekraene is niet vanuit emotie.

quote:
Dat is onzin, je geeft zelf al aan dat dit een media oorlog is, dus er valt amper iets te verzwijgen.
De VS bijvoorbeeld kan met satellieten en spionage vliegtuigen heel goed in kaart brengen wat Oekrane doet.

Burgerslachtoffers is goed voor de publieke opinie, maar achter de schermen bij de overheden die Oekrane steunen spelen andere belangen.

quote:
Oh, ze hebben zat hoor. Denk je echt dat de VS door zijn munitie heen is?

Clustermunitie is omstreden bij gebruik op burgerdoelen, zoals Rusland doet.
Oekrane valt zijn eigen burgers niet aan.

quote:
[..]
[..]

Ik ben benieuwd.

En doe dan hetzelfde met Rusland...
pi_210280728
quote:
Maar het is in Israel. Wat heeft Oekraine daar mee te maken?
pi_210280782
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:47 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Maar het is in Israel. Wat heeft Oekraine daar mee te maken?
Het plaatsen van dit soort plaatjes/leugens heeft als doel om de vernietiging van het Oekraense volk te versnellen.
Het leven is geen krentenbol...
Volg de pijlen.
I am the Lizard King. I can do anything.
  Forum Admin maandag 14 augustus 2023 @ 16:28:28 #225
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_210283278
quote:
0s.gif Op maandag 14 augustus 2023 12:51 schreef Hallojo het volgende:

[..]
Het plaatsen van dit soort plaatjes/leugens heeft als doel om de vernietiging van het Oekraense volk te versnellen.
Al was het wel in Oekrane, het zegt helemaal niks. In Damascus waren de clubs ook open terwijl even verderop mensen onthoofd werden.

Het is ongefundeerd proberen Oekraene zwart te maken. Heeft niets met bnw van doen.
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')