Ik ben er ook pas net weer.quote:
Heer GG.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er ook pas net weer.
[ afbeelding ]
Goedesmorgens,tast toe.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik rook ze van een paar deuren verder opeens.........
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas mompelt met volle mond: heerlijk
haha GG je zegt zelf ergerlijk maar je at net ook met je mondje open.. en mompelde ook nogquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ergerlijk hè? Mensen die appels eten, kan ik ook niet hebben...
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha GG je zegt zelf ergerlijk maar je at net ook met je mondje open.. en mompelde ook nog
Goeie vakantie gehad?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er ook pas net weer.
[ afbeelding ]
Ja hoor,Milaan was geweldig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie vakantie gehad?
Eindelijk weer Appelkoeken![]()
Ik drink daarom alleen maar apfelkorn of cider.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:45 schreef Lovely het volgende:
Appel is wel lekker, maar als je het eet maakt t idd raar geluid
Cider vind ik niet lekker, best gek want ik lust wel appelsap en appels..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik drink daarom alleen maar apfelkorn of cider.
Ik vind jou wel een Jilzz type.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Cider vind ik niet lekker, best gek want ik lust wel appelsap en appels..
Heb ik wel eens gedronken, maar volgens mij is dat geen eens meer te kopenquote:
Ik vond het altijd wel prima te drinken.quote:
Was idd een lekker drankje..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel prima te drinken.
Ik ook, water met een vleugje ctroenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:06 schreef aloa het volgende:
Ik zit tegenwoordig wel aan de 0.0
Wel lekker als het zo heet is.
Goeiemoarn.quote:
Je hebt van die spa varianten met een smaakje. Die zijn ook heel goed te doen.quote:
Die van de Jumbo zelf zijn een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt van die spa varianten met een smaakje. Die zijn ook heel goed te doen.
Die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van de Jumbo zelf zijn een stuk goedkoper.
Klopt, maar gewoon water smaakt ook prima, en die Spa zitten ook zoetstoffen inquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt van die spa varianten met een smaakje. Die zijn ook heel goed te doen.
Niet in die van spa hoor met een smaakjequote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar gewoon water smaakt ook prima, en die Spa zitten ook zoetstoffen in
Neequote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar gewoon water smaakt ook prima, en die Spa zitten ook zoetstoffen in
Ow, Touch, die ken ik nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nee
https://www.jumbo.com/pro(...)y-apple-1l-429160FLS
Vroeger zat er in Friesland veel kalk in het water. En dat was niet lekker. Maar dat is allang niet meer zo.quote:
Nee, dat hebben ze inmiddels wel opquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:51 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Vroeger zat er in Friesland veel kalk in het water. En dat was niet lekker. Maar dat is allang niet meer zo.
Zal wel druk zijn.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:34 schreef ieniminimuis het volgende:
Zo lang weekend Terschelling is geboekt.
Nog geen schoolvakanties en die bejaarden en boomers doen toch alleen maar rondjes rijden op hun elektrische fietsen.quote:
Over 3 weken schoolvakanties volgens mij.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 11:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog geen schoolvakanties en die bejaarden en boomers doen toch alleen maar rondjes rijden op hun elektrische fietsen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Een weekend in een pipowagenAls het bevalt, maar eentje kopen en mezelf verstoppen in een bos ergens.
Nog 1,5 week, want dan is mijn vakantie afgelopenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Over 3 weken schoolvakanties volgens mij.
Jups en eekhoorns en vogels die je vrienden zijn.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed even een fatsoenlijke outfit voor het gesprek met de loopbaancoach fixen
(The) dress to impressquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik draag gewoon de jurk. Afgelopen week nog complimenten over gekregen. Gelijk een leuk aanknopingspunt over mijn hobby
In de vakantie vaak een bende daar.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog 1,5 week, want dan is mijn vakantie afgelopen
Maar ben wel eerder in dit seizoen naar Terschelling geweest en het valt allemaal wel mee.
Ik zie wel, de meeste komen toch voor het fietsen, de terrasjes en het strand. Ik ga meestal alleen in de avonduren even een wandelingetje doen op het strand. Voor de rest ben ik toch op andere plekken te vindenquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:28 schreef mario390 het volgende:
Ich bin eine Mischung, die ist ziemlich lecker
Aus Albert Einstein und Arnold Schwarzenegger.
So weit, so gut, doch das Dumme ist nur
Ich hab Schwarzeneggers Hirn und von Einstein die Figur.
Ich lieb die längste Zeit schon die schöne Hilda
Doch ihr Herzblut schreit nach einem Bodybuilder!
Ihr zuliebe kauf ich mir einen Expander.
Doch der druckt mich zsamm, statt ich ihn auseinander.
Da hilft kein Spinat und auch keine Polenta
Darum eile ich ins nächste Fitnesscenter.
Doch vor dem Eingangstor, da steht ein Sportlerchor
Und fünf Mörderhenker singen mir ins Ohr:
A uga aga uga, a uga aga uga
An der Copacabana und am Wörthersee
Starke Männer sind nie passé.
An der Copacabana und am Schotterteich
Bei Muskeln werden alle Mädchen weich.
Weil Marmor, Stein und Eisen schmilzt
A wenn du deinen Body buildst.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben aan de Copacabana geweest, maar ik heb gewoon gegoogled
Daar is het wel rustig idd.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie wel, de meeste komen toch voor het fietsen, de terrasjes en het strand. Ik ga meestal alleen in de avonduren even een wandelingetje doen op het strand. Voor de rest ben ik toch op andere plekken te vinden
Succesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed even een fatsoenlijke outfit voor het gesprek met de loopbaancoach fixen
Eetsequote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:23 schreef mario390 het volgende:
kutregen hier
heb me pizza diavolo gemakt![]()
![]()
Hier nog volop zonquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:23 schreef mario390 het volgende:
kutregen hier
![]()
Is het wel droog tijdens de F1 komend weekend?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:23 schreef mario390 het volgende:
kutregen hier
![]()
niet als nu elke dag regnetquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het wel droog tijdens de F1 komend weekend?
Niet doennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Waar zoeken we naar, iemand in panda kostuum?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of we @:pullup ook kunnen spotten in wel gepaste dresscode langs of op het water![]()
Dan mag je manager wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
Ik moet leiding gaan geven was het oordeel.
Leiding geven moet je ook maar willen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
Zou je dat ook wel willen in de voorbije toekomst?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
Ga ervoor dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel graag projectleider worden. Dat lijkt mij wel leuk.
En dat is iets wat je zelf ook zie zitten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
NOu dat komt toch mooi uit hebben ze die optie ook voor je?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel graag projectleider worden. Dat lijkt mij wel leuk.
Is die test toch ergens goed voor geweest tochquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb nu papieren om mee te slaan![]()
Dus.
Ik had volgens de coach een uniek profiel. Nu ben ik dan ook een uniek persoon, dus dat klopt wel.
Das waar. 🍕quote:
Nou helemaal fijnquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er voor de verandering ook blij mee
Ieder mens is uniek.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb nu papieren om mee te slaan![]()
Dus.
Ik had volgens de coach een uniek profiel. Nu ben ik dan ook een uniek persoon, dus dat klopt wel.
Sommige mensen het iets meer uniek dan de anderquote:
Ja klopt als een trein.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen het iets meer uniek dan de ander
Ieder mens is enig en uniek in zijn soortquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen het iets meer uniek dan de ander
Jij bent zeker speciaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben statisch vooral heel bijzonder en speciaal.
Zijn dat niet gewoon je schoenen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben statisch vooral heel bijzonder en speciaal.
Misschien wel heel lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #433
Dat wordt smikkelen en smullen
Ah yes bush meat. Delicatesse.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Domnivoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Ratten denk ik. Ik heb het plaatje van de FP geplukt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Domnivoor![]()
Wat zijn dat, ziet er niet echt smakelijk uit,
Bah, alleen het idee alquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ratten denk ik. Ik heb het plaatje van de FP geplukt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Klopt ooit een keer in mijn gezicht gekrabt door een katquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bloederig plaatje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd blijven oplettenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt ooit een keer in mijn gezicht gekrabt door een kat
[..]
[ afbeelding ]FrogbilliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Of nouja. 3 maanden in Ghana geweest en toen werd verteld om geen bushmeat te eten omdat het 99% gevallen rat is.quote:
Yep was een wijze lesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd blijven oplettenze kunnen uit het niets uithalen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Platjes zijn nooit grappig
https://nl.m.wikipedia.or(...).org/wiki/Schaamluis
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Een kip heeft ooit op een haar na mijn oog eruit geklauwd
Dan zou je kippig zijn gewordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Een kip heeft ooit op een haar na mijn oog eruit geklauwd
Ik was 15 ofzo, maar je ziet het nog steeds nuquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat was niet best geweest, als dat was gebeurd..
De oudjes doen bij mij op tv ook mee hoorquote:
[..]
[ afbeelding ]Die kikkers worden gewoon in half gesneden de rest leeft nog een tijdje. En ja ik heb ze ook gegeten (niet verkeerd) maar ik doe het maar niet meer. Net als foie gras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die kip hangt nog aan je ooglid?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was 15 ofzo, maar je ziet het nog steeds nu
Die gingen wel snel van start ..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oudjes doen bij mij op tv ook mee hoor
Ik had ze ooit een keer besteld bij zo'n wokrestaurant om te proberen; kreeg de halve tafel over me heenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kikkers worden gewoon in half gesneden de rest leeft nog een tijdje. En ja ik heb ze ook gegeten (niet verkeerd) maar ik doe het maar niet meer. Net als foie gras.
NZ in de tweede helft ook, na 15 seconden scoorden zequote:
Lag op sommige punten, zeker bij vis etc, nog wel ijs.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze koelen dat spul ook niet ofzo. Althans zo komt het altijd over op tv.
En veel ongedierte er op....ik zou het dan al niet meer eten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lag op sommige punten, zeker bij vis etc, nog wel ijs.
De vraag is hoe veilig dat ijs is maar oke.
Die varkenskoppen waren niet gekoeld nee
We hebben daar inkopen gedaan voor de kookles,quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
En veel ongedierte er op....ik zou het dan al niet meer eten.
Geen last gehad?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben daar inkopen gedaan voor de kookles,
en ja, dat gewoon gegeten![]()
Wel even een bloemetje gebracht?quote:
Niet meer last dan ik al de hele vakantie had daarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen last gehad?
Goed bakken scheelt ook uiteraard.
Naar de mis voor je vader?quote:
Veel cola drinken heb ik weleens gehoord.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer last dan ik al de hele vakantie had daar
Heer aloa.quote:
Had een andere truc die prima werkte.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel cola drinken heb ik weleens gehoord.
Ik voorzie in jouw toekomst een six-pack.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
We zullen zien! Ik ben nog taco-pulled chicken-pizza-maagd
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik voorzie in jouw toekomst een six-pack.
quote:Bier wel.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor daar gaat ie [ link | afbeelding ]
[..]
Ik vind het mooi dat ze bijna alle delen van een varken eten of ergens voor gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lag op sommige punten, zeker bij vis etc, nog wel ijs.
De vraag is hoe veilig dat ijs is maar oke.
Die varkenskoppen waren niet gekoeld nee
Nou ja ik dacht als jij het 20 keer post kan het nog wel een keerquote:
Ik weet niet of ik het wil weten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had een andere truc die prima werkte.
Niet aan te bevelen, maar oke
Pff lastig nr. 1 weet ik iig wel, ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:19 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Spannend bij de onderschriften.Jij gaat ook goed.
Nog één ronde hierna denk ik.
Urbanus?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ze toen zei was dat alles er lag van het varkenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze bijna alle delen van een varken eten of ergens voor gebruiken.
Kerk is zo kut.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mario moet 5 euro betalen om zijn vaders naam genoemd te krijgen.Ik dacht dat het gekkigheid was. Maar het is dus echt zo.
Ja er zitten weer hele leuke tussen. Ik vind het altijd lastiger een leuke foto te kiezen dan een onderschrift te bedenken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff lastig nr. 1 weet ik iig wel, ik moest hardop lachen.
Ook dat.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze nodig om schadeclaims te betalen?
Jawel juist die pleuren er geld in die ze niet hebben. Stelletje boevenquote:
Geen idee verder hoe dat werkt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Jawel juist die pleuren er geld in die ze niet hebben. Stelletje boeven
Ik had wat achter de hand, deze ook maar die kwam weer van pas hier in de scquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja er zitten weer hele leuke tussen. Ik vind het altijd lastiger een leuke foto te kiezen dan een onderschrift te bedenken.
Het werkt als je geld geeft leef je langer in het hiernamaals. Ofzo, geld geldklopperij dus.quote:
Welke kerk bedoel je nu dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:28 schreef Soury het volgende:
[..]
Het werkt als je geld geeft leef je langer in het hiernamaals. Ofzo, geld geldklopperij dus.
Alle kerken het geld blinkt in de gebouwenquote:
Elke mooie kerk is opgebouwd van gelovig geld. En elke Moskeequote:
Het overgrote deel staat er ook al eeuwen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Elke mooie kerk is opgebouwd van gelovig geld. En elke Moskee
Lijkt me lang genoeg, tijd voor wat andersquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Het overgrote deel staat er ook al eeuwen.
Alles afbrekenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:33 schreef D. het volgende:
[..]
Lijkt me lang genoeg, tijd voor wat anders
Moskee niet zo lang hoor (hier)quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:33 schreef aloa het volgende:
[..]
Het overgrote deel staat er ook al eeuwen.
Ik kreeg dat ook, maar stortte nooit watquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg ook 3 keer per jaar het verzoek om even te storten.
Kerken worden gesloopt, ga lekker thuis op je matje liggen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:35 schreef aloa het volgende:
[..]
Hier niet idd, maar het worden er steeds meer wel.
WIll u de mandjes, de zakjes en de busjes doorgeven.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Alle kerken het geld blinkt in de gebouwen
Hahahaquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:35 schreef FreshFruit het volgende:
Ik krijg ook 3 keer per jaar het verzoek om even te storten.
Manipulatiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even terugkomend op het vatti verhaal.Is toch erg?
5 euro betalen anders noemen we hem niet.
Tsjaa, maar dat mag je niet meer zeggen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kerken worden gesloopt, ga lekker thuis op je matje liggen.
Ik zou tijdens de mis zelf opstaan en 'm noemen. Scheelt weer 5 euro, en je maakt een puntquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even terugkomend op het vatti verhaal.Is toch erg?
5 euro betalen anders noemen we hem niet.
Dat vind ik wel een mooie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de mis zelf opstaan en 'm noemen. Scheelt weer 5 euro, en je maakt een punt
Ja Gunther !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de mis zelf opstaan en 'm noemen. Scheelt weer 5 euro, en je maakt een punt
[..]
Dat is in NL ook hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mario moet 5 euro betalen om zijn vaders naam genoemd te krijgen.Ik dacht dat het gekkigheid was. Maar het is dus echt zo.
Nee hoor niet naar de kerk gaan is hartstikke gratis. Graf bezoeken kost niks.quote:
Ik ben niet katholiek.quote:
Er in liggen dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor niet naar de kerk gaan is hartstikke gratis. Graf bezoeken kost niks.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ja het kost wat tijd om het graf te vinden.quote:
Nog niet eens zo gek ideequote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat ze zijn jas ritueel gaan verbrandenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
En degene die 'm aanheeft dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat ze zijn jas ritueel gaan verbranden
Hop in het vuur het is net fokquote:
Oh rood leer ik zou daar wel zuinig op zijn.quote:
Alle schappen leeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh rood leer ik zou daar wel zuinig op zijn.
Sorryquote:
quote:
Ja ik ben wat verslaafd, één kopje per dagquote:
Valt nog mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben wat verslaafd, één kopje per dag
Een kopje per dag, verslaafd?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben wat verslaafd, één kopje per dag
Starbucks.quote:
Het is na mijn thee in de ochtend en mijn pallet koffie die ik had besteld (ook met caramel) een tijd voor een peuk met die meukquote:
Ja eigenlijk wel omdat ik die shit in huis moet hebben.quote:
Je bent duidelijk niet de enige.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is na mijn thee in de ochtend en mijn pallet koffie die ik had besteld (ook met caramel) een tijd voor een peuk met die meuk
Ik probeer minder te roken en dat is mijn strategiequote:
Minder roken werkt niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer minder te roken en dat is mijn strategie
Een koffie voor jou.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Zolang het hier niet over virtuele koffie en GVD enzo gaat
Virtuele koffie is wel de minst viezequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Virtuele koffiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Nee weet ik maar ik rook al een maand de helft. Het is een beloning die peuk en dan geniet ik er ook van ipv gewoontequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Minder roken werkt niet.
Althans bij mij werkte dat niet.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Ja doe nou niet alsof je dat niet weet, elke ochtend in DTS dat koffie gezeik. Boehoe ik wil latte.quote:
Ja bier is beterquote:
Ik zit al lang niet meer in DTSquote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja doe nou niet alsof je dat niet weet, elke ochtend in DTS dat koffie gezeik. Boehoe ik wil latte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |