Tsjaa, maar dat mag je niet meer zeggen tegenwoordig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Kerken worden gesloopt, ga lekker thuis op je matje liggen.
Ik zou tijdens de mis zelf opstaan en 'm noemen. Scheelt weer 5 euro, en je maakt een puntquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:37 schreef FreshFruit het volgende:
Even terugkomend op het vatti verhaal.Is toch erg?
5 euro betalen anders noemen we hem niet.
Dat vind ik wel een mooie.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de mis zelf opstaan en 'm noemen. Scheelt weer 5 euro, en je maakt een punt
Ja Gunther !!!!!!!!!!!!!!!quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ik zou tijdens de mis zelf opstaan en 'm noemen. Scheelt weer 5 euro, en je maakt een punt
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor daar gaat ie [ link | afbeelding ]
Dat is in NL ook hoor.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mario moet 5 euro betalen om zijn vaders naam genoemd te krijgen.Ik dacht dat het gekkigheid was. Maar het is dus echt zo.
Nee hoor niet naar de kerk gaan is hartstikke gratis. Graf bezoeken kost niks.quote:
Ik ben niet katholiek.quote:
Er in liggen dan weer wel.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:42 schreef Soury het volgende:
[..]
Nee hoor niet naar de kerk gaan is hartstikke gratis. Graf bezoeken kost niks.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Ja het kost wat tijd om het graf te vinden.quote:
Nog niet eens zo gek ideequote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat ze zijn jas ritueel gaan verbrandenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:38 schreef D. het volgende:
[..]
En degene die 'm aanheeft dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:46 schreef Soury het volgende:
[..]
Het gevaar is wel dat ze zijn jas ritueel gaan verbranden
Hop in het vuur het is net fokquote:
Oh rood leer ik zou daar wel zuinig op zijn.quote:
Alle schappen leeg.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:51 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh rood leer ik zou daar wel zuinig op zijn.
Sorryquote:
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |