Bah, alleen het idee alquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ratten denk ik. Ik heb het plaatje van de FP geplukt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #433
Dat wordt smikkelen en smullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Klopt ooit een keer in mijn gezicht gekrabt door een katquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bloederig plaatje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd blijven oplettenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt ooit een keer in mijn gezicht gekrabt door een kat
[..]
[ afbeelding ]FrogbilliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Of nouja. 3 maanden in Ghana geweest en toen werd verteld om geen bushmeat te eten omdat het 99% gevallen rat is.quote:
Yep was een wijze lesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd blijven oplettenze kunnen uit het niets uithalen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Platjes zijn nooit grappig
https://nl.m.wikipedia.or(...).org/wiki/Schaamluis
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Een kip heeft ooit op een haar na mijn oog eruit geklauwd
Dan zou je kippig zijn gewordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Een kip heeft ooit op een haar na mijn oog eruit geklauwd
Thailand?quote:
Ik was 15 ofzo, maar je ziet het nog steeds nuquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:02 schreef Lovely het volgende:
[..]
Dat was niet best geweest, als dat was gebeurd..
De oudjes doen bij mij op tv ook mee hoorquote:
[..]
[ afbeelding ]Die kikkers worden gewoon in half gesneden de rest leeft nog een tijdje. En ja ik heb ze ook gegeten (niet verkeerd) maar ik doe het maar niet meer. Net als foie gras.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
Die kip hangt nog aan je ooglid?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:08 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik was 15 ofzo, maar je ziet het nog steeds nu
Die gingen wel snel van start ..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De oudjes doen bij mij op tv ook mee hoor
Ik had ze ooit een keer besteld bij zo'n wokrestaurant om te proberen; kreeg de halve tafel over me heenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:09 schreef Soury het volgende:
[..]
Die kikkers worden gewoon in half gesneden de rest leeft nog een tijdje. En ja ik heb ze ook gegeten (niet verkeerd) maar ik doe het maar niet meer. Net als foie gras.
NZ in de tweede helft ook, na 15 seconden scoorden zequote:
Lag op sommige punten, zeker bij vis etc, nog wel ijs.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:09 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze koelen dat spul ook niet ofzo. Althans zo komt het altijd over op tv.
En veel ongedierte er op....ik zou het dan al niet meer eten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lag op sommige punten, zeker bij vis etc, nog wel ijs.
De vraag is hoe veilig dat ijs is maar oke.
Die varkenskoppen waren niet gekoeld nee
We hebben daar inkopen gedaan voor de kookles,quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:12 schreef aloa het volgende:
[..]
En veel ongedierte er op....ik zou het dan al niet meer eten.
Geen last gehad?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
We hebben daar inkopen gedaan voor de kookles,
en ja, dat gewoon gegeten![]()
Wel even een bloemetje gebracht?quote:
Niet meer last dan ik al de hele vakantie had daarquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Geen last gehad?
Goed bakken scheelt ook uiteraard.
Naar de mis voor je vader?quote:
Veel cola drinken heb ik weleens gehoord.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:14 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Niet meer last dan ik al de hele vakantie had daar
Heer aloa.quote:
Had een andere truc die prima werkte.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:15 schreef aloa het volgende:
[..]
Veel cola drinken heb ik weleens gehoord.
Ik voorzie in jouw toekomst een six-pack.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:16 schreef D. het volgende:
[..]
We zullen zien! Ik ben nog taco-pulled chicken-pizza-maagd
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik voorzie in jouw toekomst een six-pack.
quote:Bier wel.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja hoor daar gaat ie [ link | afbeelding ]
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze bijna alle delen van een varken eten of ergens voor gebruiken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Lag op sommige punten, zeker bij vis etc, nog wel ijs.
De vraag is hoe veilig dat ijs is maar oke.
Die varkenskoppen waren niet gekoeld nee
Nou ja ik dacht als jij het 20 keer post kan het nog wel een keerquote:
Ik weet niet of ik het wil weten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Had een andere truc die prima werkte.
Niet aan te bevelen, maar oke
Pff lastig nr. 1 weet ik iig wel, ik moest hardop lachen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:19 schreef Shii het volgende:
[..]![]()
Spannend bij de onderschriften.Jij gaat ook goed.
Nog één ronde hierna denk ik.
Urbanus?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat ze toen zei was dat alles er lag van het varkenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ik vind het mooi dat ze bijna alle delen van een varken eten of ergens voor gebruiken.
Kerk is zo kut.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:18 schreef FreshFruit het volgende:
Mario moet 5 euro betalen om zijn vaders naam genoemd te krijgen.Ik dacht dat het gekkigheid was. Maar het is dus echt zo.
Ja er zitten weer hele leuke tussen. Ik vind het altijd lastiger een leuke foto te kiezen dan een onderschrift te bedenken.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:20 schreef Soury het volgende:
[..]
Pff lastig nr. 1 weet ik iig wel, ik moest hardop lachen.
Ook dat.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:20 schreef D. het volgende:
[..]
Hebben ze nodig om schadeclaims te betalen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |