quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:06 schreef ieniminimuis het volgende:
Een weekend in een pipowagenAls het bevalt, maar eentje kopen en mezelf verstoppen in een bos ergens.
Nog 1,5 week, want dan is mijn vakantie afgelopenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:31 schreef aloa het volgende:
[..]
Over 3 weken schoolvakanties volgens mij.
Jups en eekhoorns en vogels die je vrienden zijn.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed even een fatsoenlijke outfit voor het gesprek met de loopbaancoach fixen
(The) dress to impressquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:55 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik draag gewoon de jurk. Afgelopen week nog complimenten over gekregen. Gelijk een leuk aanknopingspunt over mijn hobby
In de vakantie vaak een bende daar.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:41 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Nog 1,5 week, want dan is mijn vakantie afgelopen
Maar ben wel eerder in dit seizoen naar Terschelling geweest en het valt allemaal wel mee.
Ik zie wel, de meeste komen toch voor het fietsen, de terrasjes en het strand. Ik ga meestal alleen in de avonduren even een wandelingetje doen op het strand. Voor de rest ben ik toch op andere plekken te vindenquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:28 schreef mario390 het volgende:
Ich bin eine Mischung, die ist ziemlich lecker
Aus Albert Einstein und Arnold Schwarzenegger.
So weit, so gut, doch das Dumme ist nur
Ich hab Schwarzeneggers Hirn und von Einstein die Figur.
Ich lieb die längste Zeit schon die schöne Hilda
Doch ihr Herzblut schreit nach einem Bodybuilder!
Ihr zuliebe kauf ich mir einen Expander.
Doch der druckt mich zsamm, statt ich ihn auseinander.
Da hilft kein Spinat und auch keine Polenta
Darum eile ich ins nächste Fitnesscenter.
Doch vor dem Eingangstor, da steht ein Sportlerchor
Und fünf Mörderhenker singen mir ins Ohr:
A uga aga uga, a uga aga uga
An der Copacabana und am Wörthersee
Starke Männer sind nie passé.
An der Copacabana und am Schotterteich
Bei Muskeln werden alle Mädchen weich.
Weil Marmor, Stein und Eisen schmilzt
A wenn du deinen Body buildst.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:24 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ben aan de Copacabana geweest, maar ik heb gewoon gegoogled
Daar is het wel rustig idd.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:11 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ik zie wel, de meeste komen toch voor het fietsen, de terrasjes en het strand. Ik ga meestal alleen in de avonduren even een wandelingetje doen op het strand. Voor de rest ben ik toch op andere plekken te vinden
Succesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:48 schreef ieniminimuis het volgende:
Goed even een fatsoenlijke outfit voor het gesprek met de loopbaancoach fixen
Eetsequote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:23 schreef mario390 het volgende:
kutregen hier
heb me pizza diavolo gemakt![]()
![]()
Hier nog volop zonquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:23 schreef mario390 het volgende:
kutregen hier
![]()
Is het wel droog tijdens de F1 komend weekend?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:23 schreef mario390 het volgende:
kutregen hier
![]()
niet als nu elke dag regnetquote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:31 schreef chufi het volgende:
[..]
Is het wel droog tijdens de F1 komend weekend?
Niet doennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Waar zoeken we naar, iemand in panda kostuum?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of we @:pullup ook kunnen spotten in wel gepaste dresscode langs of op het water![]()
Dan mag je manager wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
Ik moet leiding gaan geven was het oordeel.
Leiding geven moet je ook maar willen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
Zou je dat ook wel willen in de voorbije toekomst?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
Ga ervoor dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel graag projectleider worden. Dat lijkt mij wel leuk.
En dat is iets wat je zelf ook zie zitten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
NOu dat komt toch mooi uit hebben ze die optie ook voor je?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel graag projectleider worden. Dat lijkt mij wel leuk.
Is die test toch ergens goed voor geweest tochquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb nu papieren om mee te slaan![]()
Dus.
Ik had volgens de coach een uniek profiel. Nu ben ik dan ook een uniek persoon, dus dat klopt wel.
Das waar. 🍕quote:
Nou helemaal fijnquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er voor de verandering ook blij mee
Ieder mens is uniek.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb nu papieren om mee te slaan![]()
Dus.
Ik had volgens de coach een uniek profiel. Nu ben ik dan ook een uniek persoon, dus dat klopt wel.
Sommige mensen het iets meer uniek dan de anderquote:
Ja klopt als een trein.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen het iets meer uniek dan de ander
Ieder mens is enig en uniek in zijn soortquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen het iets meer uniek dan de ander
Jij bent zeker speciaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben statisch vooral heel bijzonder en speciaal.
Zijn dat niet gewoon je schoenen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben statisch vooral heel bijzonder en speciaal.
Misschien wel heel lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #433
Dat wordt smikkelen en smullen
Ah yes bush meat. Delicatesse.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Domnivoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je er ervaring mee?quote:
Ratten denk ik. Ik heb het plaatje van de FP geplukt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Domnivoor![]()
Wat zijn dat, ziet er niet echt smakelijk uit,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |