Niet doennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnquote:
Waar zoeken we naar, iemand in panda kostuum?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 15:32 schreef chufi het volgende:
Eens kijken of we @:pullup ook kunnen spotten in wel gepaste dresscode langs of op het water![]()
Dan mag je manager wordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
Ik moet leiding gaan geven was het oordeel.
Leiding geven moet je ook maar willen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
Zou je dat ook wel willen in de voorbije toekomst?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
Ga ervoor dan.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel graag projectleider worden. Dat lijkt mij wel leuk.
En dat is iets wat je zelf ook zie zitten?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:15 schreef ieniminimuis het volgende:
Was een goed gesprek.
NOu dat komt toch mooi uit hebben ze die optie ook voor je?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:17 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik wil wel graag projectleider worden. Dat lijkt mij wel leuk.
Is die test toch ergens goed voor geweest tochquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb nu papieren om mee te slaan![]()
Dus.
Ik had volgens de coach een uniek profiel. Nu ben ik dan ook een uniek persoon, dus dat klopt wel.
Das waar. 🍕quote:
Nou helemaal fijnquote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:36 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben er voor de verandering ook blij mee
Ieder mens is uniek.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 16:21 schreef ieniminimuis het volgende:
Heb nu papieren om mee te slaan![]()
Dus.
Ik had volgens de coach een uniek profiel. Nu ben ik dan ook een uniek persoon, dus dat klopt wel.
Sommige mensen het iets meer uniek dan de anderquote:
Ja klopt als een trein.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen het iets meer uniek dan de ander
Ieder mens is enig en uniek in zijn soortquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Sommige mensen het iets meer uniek dan de ander
Jij bent zeker speciaal.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben statisch vooral heel bijzonder en speciaal.
Zijn dat niet gewoon je schoenen?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:12 schreef ieniminimuis het volgende:
Maar ik ben statisch vooral heel bijzonder en speciaal.
Misschien wel heel lekkerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #433
Dat wordt smikkelen en smullen
Ah yes bush meat. Delicatesse.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Hey Domnivoorquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Heb je er ervaring mee?quote:
Ratten denk ik. Ik heb het plaatje van de FP geplukt.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey Domnivoor![]()
Wat zijn dat, ziet er niet echt smakelijk uit,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |