Bah, alleen het idee alquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:43 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Ratten denk ik. Ik heb het plaatje van de FP geplukt.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:34 schreef Domnivoor het volgende:
[ afbeelding ]
Random Pics van de Dag #433
Dat wordt smikkelen en smullen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.stupidity has become as common as common sense was before
Klopt ooit een keer in mijn gezicht gekrabt door een katquote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Bloederig plaatje wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Altijd blijven oplettenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:58 schreef Lovely het volgende:
[..]
Klopt ooit een keer in mijn gezicht gekrabt door een kat
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]FrogbilliesSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee. Of nouja. 3 maanden in Ghana geweest en toen werd verteld om geen bushmeat te eten omdat het 99% gevallen rat is.quote:
Yep was een wijze lesquote:Op dinsdag 27 juni 2023 17:59 schreef aloa het volgende:
[..]
Altijd blijven oplettenze kunnen uit het niets uithalen.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:01 schreef maily het volgende:
[..]
Platjes zijn nooit grappig
https://nl.m.wikipedia.or(...).org/wiki/Schaamluis
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Een kip heeft ooit op een haar na mijn oog eruit geklauwd
Dan zou je kippig zijn gewordenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:01 schreef aloa het volgende:
[..]
Een kip heeft ooit op een haar na mijn oog eruit geklauwd
Thailand?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |