Ik ben er ook pas net weer.quote:
Heer GG.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er ook pas net weer.
[ afbeelding ]
Goedesmorgens,tast toe.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
Ik rook ze van een paar deuren verder opeens.........
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:39 schreef gebrokenglas het volgende:
* gebrokenglas mompelt met volle mond: heerlijk
haha GG je zegt zelf ergerlijk maar je at net ook met je mondje open.. en mompelde ook nogquote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:41 schreef gebrokenglas het volgende:
Ja, ergerlijk hè? Mensen die appels eten, kan ik ook niet hebben...
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:42 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha GG je zegt zelf ergerlijk maar je at net ook met je mondje open.. en mompelde ook nog
Goeie vakantie gehad?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ben er ook pas net weer.
[ afbeelding ]
Ja hoor,Milaan was geweldig.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Goeie vakantie gehad?
Eindelijk weer Appelkoeken![]()
Ik drink daarom alleen maar apfelkorn of cider.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:45 schreef Lovely het volgende:
Appel is wel lekker, maar als je het eet maakt t idd raar geluid
Cider vind ik niet lekker, best gek want ik lust wel appelsap en appels..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik drink daarom alleen maar apfelkorn of cider.
Ik vind jou wel een Jilzz type.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 08:46 schreef Lovely het volgende:
[..]
Cider vind ik niet lekker, best gek want ik lust wel appelsap en appels..
Heb ik wel eens gedronken, maar volgens mij is dat geen eens meer te kopenquote:
Ik vond het altijd wel prima te drinken.quote:
Was idd een lekker drankje..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:03 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik vond het altijd wel prima te drinken.
Ik ook, water met een vleugje ctroenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:06 schreef aloa het volgende:
Ik zit tegenwoordig wel aan de 0.0
Wel lekker als het zo heet is.
Goeiemoarn.quote:
Je hebt van die spa varianten met een smaakje. Die zijn ook heel goed te doen.quote:
Die van de Jumbo zelf zijn een stuk goedkoper.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt van die spa varianten met een smaakje. Die zijn ook heel goed te doen.
Die ken ik dan weer nietquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Die van de Jumbo zelf zijn een stuk goedkoper.
Klopt, maar gewoon water smaakt ook prima, en die Spa zitten ook zoetstoffen inquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:59 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je hebt van die spa varianten met een smaakje. Die zijn ook heel goed te doen.
Niet in die van spa hoor met een smaakjequote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar gewoon water smaakt ook prima, en die Spa zitten ook zoetstoffen in
Neequote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:07 schreef D. het volgende:
[..]
Klopt, maar gewoon water smaakt ook prima, en die Spa zitten ook zoetstoffen in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |