Valt nog mee.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben wat verslaafd, één kopje per dag
Een kopje per dag, verslaafd?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ik ben wat verslaafd, één kopje per dag
Starbucks.quote:
Het is na mijn thee in de ochtend en mijn pallet koffie die ik had besteld (ook met caramel) een tijd voor een peuk met die meukquote:
Ja eigenlijk wel omdat ik die shit in huis moet hebben.quote:
Je bent duidelijk niet de enige.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 18:58 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is na mijn thee in de ochtend en mijn pallet koffie die ik had besteld (ook met caramel) een tijd voor een peuk met die meuk
Ik probeer minder te roken en dat is mijn strategiequote:
Minder roken werkt niet.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik probeer minder te roken en dat is mijn strategie
Een koffie voor jou.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Zolang het hier niet over virtuele koffie en GVD enzo gaat
Virtuele koffie is wel de minst viezequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Virtuele koffiequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Nee weet ik maar ik rook al een maand de helft. Het is een beloning die peuk en dan geniet ik er ook van ipv gewoontequote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:02 schreef aloa het volgende:
[..]
Minder roken werkt niet.
Althans bij mij werkte dat niet.
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 19:03 schreef Soury het volgende:
Ja doe nou niet alsof je dat niet weet, elke ochtend in DTS dat koffie gezeik. Boehoe ik wil latte.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |