maar snapt ze wat het inhoudt?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja maar mijn moeder belde ook als ik naar m'n werk was. Begrip voor dementie is pas na diagnose verbeterd bij mevr Koen
nu wel, nu is ze een stuk milderquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:30 schreef engine het volgende:
Holland dit land is top...niet zo zeiken gas er op!!
Teksten hoor![]()
![]()
Heb je wel eens van dit obscure bandje K3 gehoord?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:30 schreef engine het volgende:
Teksten hoor![]()
![]()
ah treden ze hier ook al opquote:Op zondag 25 juni 2023 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens van dit obscure bandje K3 gehoord?
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:30 schreef engine het volgende:
Teksten hoor![]()
![]()
Geen idee.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]kunne we ze niet ergens in en sc vastzetten
wil die met hoppen niet meer horen
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wij weten wat jij bedoeld jonugg wat maakte ge nou kut
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar hoor deze superhit![]()
Ik verwachte al iets in die richtingquote:
hahahaa je weet mijn favo de verrekte mongolquote:Op zondag 25 juni 2023 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verwachte al iets in die richting![]()
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:45 schreef Monique___ het volgende:
moet soms kijken , de hele tijd, in welk topic we nu zitten te posten..
![]()
![]()
jahaa 3 limoncello en te veel tabs openquote:
ik vond hem wel leukquote:Op zondag 25 juni 2023 01:51 schreef Koen66 het volgende:
ik kan soms heel flauw zijn @:Monique___
;-)
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik me binnenkort ook maar als vrouw moet gaan identificeren![]()
Zit net te kijken voor nieuwe kart schoenen en handschoenen en 2 setjes van beiden die passen bij de overal die ik krijg voor volgend jaar kosten dik 700 euro bij elkaar.
Hoe kan ik nu nog commentaar hebben op muis als ze 100 euro aan een paar schoenen wil uitgeven
NIET laat muis die schoenen kopen op afbetaling..quote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
Zit net te kijken voor nieuwe kart schoenen en handschoenen en 2 setjes van beiden die passen bij de overal die ik krijg voor volgend jaar kosten dik 700 euro bij elkaar.
Hoe kan ik nu nog commentaar hebben op muis als ze 100 euro aan een paar schoenen wil uitgeven
Twee paar schoenen en twee paar handschoenen voor 700 euro?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
groeiquote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
hee moes her en der verspreidquote:Op zondag 25 juni 2023 02:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Film afgelopen, vond hem wel goed en iedereen nu weg zie ik of naar ander topic?
Moes is voor je haarquote:Op zondag 25 juni 2023 02:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee moes her en der verspreid
Flori in GC / [KSC #16188] Pek en veren
Shii in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13703]kaap de goede bolk
Een heel goedemorgenquote:
b&b wa is dat?quote:Op zondag 25 juni 2023 05:07 schreef KinKiJan het volgende:
10 juli B&B vol liefde. Vind dat altijd wel mooi (leedvermaak).De deelnemers kunnen me nu nog niet boeien maar dat veranderd snel wanneer de eerste dates verschijnen
Rustig aan juichen met deze temperaturenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
b&b wa is dat?
En goedemorgen allen hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*juicht de ochtend in
het is binnen nog te doen, airco nog uitquote:Op zondag 25 juni 2023 10:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Rustig aan juichen met deze temperaturen![]()
![]()
![]()
Groot gelijk!!! Lekker spetterenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is binnen nog te doen, airco nog uit
denk wel dat ik vandaag wat plonsjes ga doen in het zwembad
Je kunt het, je kunt het!!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa en nog veel huiswerk ,met puber maken pfff
zal leuk worden
ja klopt. nu even aanbikkellenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je kunt het, je kunt het!!!!
Nog even volhouden, bijna vakantie en morgen wordt het koeler
Oke dan.....héél veel succes!!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 10:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja klopt. nu even aanbikkellen
hij heeft 2 toetsen, 3 vakken huiswerk en spreekbeurt moeten we vandaag even erdoorheen knallen
quote:Op zondag 25 juni 2023 10:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
b&b wa is dat?
En goedemorgen allen hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*juicht de ochtend in
ohh dat heb ik wel eens gezien!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Bed & Breakfast, Soort boer zoekt vrouw idee, maar dan met B&B eigenaren. Ben nooit zo van die programma's maar ben er door 'verplicht meekijken' ook fan van geworden
Nee dat is weer een ander programma, op de NPO. Dit is op RTL4 en gaat echt om een paar B&B houders die de liefde zoeken en dan komen er gegadigden in die B&B om te zien of er een klik is. Die komen tegelijk dus dat kan leuke momenten opleveren.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh dat heb ik wel eens gezien!!!
dat ze bij elkaar gaan slapen en dan beoordelen?
haha nee ik ook niet , maar zoiets is leuk met twitter erbij om te kijken
oh dit ken ik niet.............quote:Op zondag 25 juni 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee dat is weer een ander programma, op de NPO. Dit is op RTL4 en gaat echt om een paar B&B houders die de liefde zoeken en dan komen er gegadigden in die B&B om te zien of er een klik is. Die komen tegelijk dus dat kan leuke momenten opleveren.
Dit wordt het derde seizoen, die eerste 2 heb ik me kapot gelachen om een aantal figuren
quote:Op zondag 25 juni 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh dit ken ik niet.............
wil ik ook wel kijken dan.. als dat parel momentjes kan geven
hoop dat je er ergens nog eens wat over schrijft tegen die tijd, 10 jul ? meen ik he
ik heb er toen stukjes van gezien...... was echt lachen, lui waarvan je dacht: wat heb JIJ hier te zoeken???quote:Op zondag 25 juni 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee dat is weer een ander programma, op de NPO. Dit is op RTL4 en gaat echt om een paar B&B houders die de liefde zoeken en dan komen er gegadigden in die B&B om te zien of er een klik is. Die komen tegelijk dus dat kan leuke momenten opleveren.
Dit wordt het derde seizoen, die eerste 2 heb ik me kapot gelachen om een aantal figuren
Ja vorig jaar zo'n gast die met z'n ouders een B&B had, die ma zat overal met haar neus bovenop, stond hij met een potentiele match te praten in de tuin zat zij om een hoekje te loerenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb er toen stukjes van gezien...... was echt lachen, lui waarvan je dacht: wat heb JIJ hier te zoeken???
neee hahaha dat klinkt als kijk genot !!! wil ik echt gaan kijkenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vorig jaar zo'n gast die met z'n ouders een B&B had, die ma zat overal met haar neus bovenop, stond hij met een potentiele match te praten in de tuin zat zij om een hoekje te loeren
Haha weet niet of je het terug kunt kijken, maar mocht je je ooit vervelen is het wel een aanrader ja! Beide seizoenen hebben hun absolute parels. We gebruiken hier in huis af en toe nog steeds one-liners uit die zooiquote:Op zondag 25 juni 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neee hahaha dat klinkt als kijk genot !!! wil ik echt gaan kijken
hahaha "gezel'quote:Op zondag 25 juni 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha weet niet of je het terug kunt kijken, maar mocht je je ooit vervelen is het wel een aanrader ja! Beide seizoenen hebben hun absolute parels. We gebruiken hier in huis af en toe nog steeds one-liners uit die zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
als het goed is kun je ze hier terugkijkenWordt je door verwezen naar videoland, waar seizoen 1 en 2 op staan en ook van BelgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“Je hoeft niet hard te schreeuwen om een stilte te laten vallen.”
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
als het goed is kun je ze hier terugkijkenOh bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk
Verhip je hebt gelijk! had ik even verder moeten kijken dan m'n neus lang is, dank je welquote:Op zondag 25 juni 2023 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt je door verwezen naar videoland, waar seizoen 1 en 2 op staan en ook van Belgie
Nja als je neus niet lang is, kan je ook niet verder kijkenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verhip je hebt gelijk! had ik even verder moeten kijken dan m'n neus lang is, dank je wel
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja als je neus niet lang is, kan je ook niet verder kijken![]()
mooie quotequote:Op zondag 25 juni 2023 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja als je neus niet lang is, kan je ook niet verder kijken![]()
Die kan ik ook wel makenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mooie quote
als ff er was zou ie een tegeltje ervan maken
quote:Op zondag 25 juni 2023 13:27 schreef engine het volgende:
Vandaag een dagje hardcore![]()
Nu Vince, Panic, darkraver en the viper. Ze hebben het zelf ook erg goed naar hun zin
Ja dat welquote:Op zondag 25 juni 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ohhhh
is dat weer op die betaalde stream?
ja zeker he
hahaquote:Op zondag 25 juni 2023 13:33 schreef engine het volgende:
Die staan daar in de volle zon ☀️
Heb ik het zo slecht nog niet met mijn ventilator
Ja preciesquote:Op zondag 25 juni 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha
*goedkoper
*koeler
*geen uv stralen
die fikken weg
Daar zie ik nog weinig vanquote:Op zondag 25 juni 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pffffffff in de volle zon, zij liever dan ik!!!
Ze zullen ze met waterstralen wel koelen toch?
Lekker hakken, rammen, tanken en vlammenquote:Op zondag 25 juni 2023 13:27 schreef engine het volgende:
Vandaag een dagje hardcore![]()
Nu Vince, Panic, darkraver en the viper. Ze hebben het zelf ook erg goed naar hun zin
Vanaf de bankquote:Op zondag 25 juni 2023 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker hakken, rammen, tanken en vlammen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik verhuis nog naar bureaustoel vanmiddag een keerquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verhuis nog naar bureaustoel vanmiddag een keer![]()
Eerst even supermarkt.
Mag het een keerquote:Op zondag 25 juni 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
goh.. dagje ouder he
stond je ooit nog lekker uit je bol te gaan in de zon.. nu onderga je de muziek liggend.......
Beter bekekenquote:Op zondag 25 juni 2023 15:36 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn katten kruipen ook bij de airco
quote:
WAUW dat is een leuk vooruitzichtquote:Op zondag 25 juni 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Over een paar weken wel naar Dominator
meanwhile:quote:
quote:
jaaaa ik moest net ook lachen toen ik dit zagquote:Op zondag 25 juni 2023 16:34 schreef engine het volgende:
[..]![]()
![]()
Had die gozert niet een paar vrienden uit kunnen nodigen
Ja ziet er wel beetje sneu uit zoquote:Op zondag 25 juni 2023 16:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaa ik moest net ook lachen toen ik dit zag![]()
![]()
![]()
![]()
dit is toch echt triest![]()
![]()
kwartje valt nu.. jippie 'van' ply??quote:Op zondag 25 juni 2023 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi ! te warm voor eenmaar we hebben deze nog
quote:Op zondag 25 juni 2023 17:13 schreef Ebinas het volgende:
Man 3, willen jullie voortaan even een kruimelspoor aanleggen
Zo heb ik het zojuist ontdekt idd.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
jaaa nou wat je kunt doen; op een usernaam klikken.. en dan kijken waar we zitten te posten haha
maar ik herken het hoor
quote:Op zondag 25 juni 2023 16:56 schreef Jippie het volgende:
[..]
Hi ! te warm voor eenmaar we hebben deze nog
nee joh , ik zit hier meer dan jijquote:Op zondag 25 juni 2023 17:19 schreef Ebinas het volgende:
ZO
[..]
Zo heb ik het zojuist ontdekt idd.
Blijkbaar ben jij wat slimmer en dus sneller
Gelukkig echt maar 1 dag en wss een warme nacht.quote:
Was de laatste dragen ook heel druk.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 17:33 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Was de laatste dragen ook heel druk.
Werd geleefd zeg maar, maar nu is het weer rustiger.
En kon ik gaan najagen![]()
Gevonden
Ja dat is dan ook wel weer lekkerquote:Op zondag 25 juni 2023 17:32 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Gelukkig echt maar 1 dag en wss een warme nacht.
Maar morgen weer een betere temperatuur. Ik kijk er naar uit
Ach die hebben we allemaal wel eens.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
niet fijn zo'n te drukke dagen dat je geleefd werd..... nu rustig aan
haha je hebt ons gevonden![]()
![]()
Zekers.quote:
Goedemiddag xsasquote:Op zondag 25 juni 2023 17:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Middag allemaal, wat een kunstwerkje Rabbit![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 25 juni 2023 17:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ach die hebben we allemaal wel eens.
Verstand op nul en gaan, maar heerlijk als er een eind aan zit.
Ben aan het teruglezen, gewoon voor de leuk, wel gezellig hier iig
ik heb het pas geleerd Ebinas, hoi trouwensquote:Op zondag 25 juni 2023 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemiddag xsas![]()
Maar jij hebt ook een groene. Ik onthoud nooit al die tekentjes dus gewoon saai
quote:Op zondag 25 juni 2023 17:43 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb het pas geleerd Ebinas, hoi trouwens![]()
als je de rode hebt * O * dan moet je een G in het midden zetten
https://www.berkery.nl/fok/00smile/quote:Op zondag 25 juni 2023 17:42 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Goedemiddag xsas![]()
Maar jij hebt ook een groene. Ik onthoud nooit al die tekentjes dus gewoon saai
het is echt erg als je hier gaat lezen/kijken..... ook zoveel uit de oude msn tijd, leuk!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 17:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://www.berkery.nl/fok/00smile/
https://pirk.nl/smilies4/
https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/
leef je uit
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]v
hahahaquote:Op zondag 25 juni 2023 17:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
het is echt erg als je hier gaat lezen/kijken..... ook zoveel uit de oude msn tijd, leuk!!!
Oww top. Nu krijg ik keuzenstressquote:Op zondag 25 juni 2023 17:45 schreef Monique___ het volgende:
[..]
https://www.berkery.nl/fok/00smile/
https://pirk.nl/smilies4/
https://www.berkery.nl/fok/00smile/top2000/
leef je uit
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]v
Yes, via via gevonden en heb ze in mijn mapje staanquote:
hahaha kun je je even amuserenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:48 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Oww top. Nu krijg ik keuzenstress [ afbeelding ]
Hier ook in de vriezer, alleen heb ik van die zakjes en daar krijg ze soms moeilijk uit.. dus ik had een slim idee om ze in een keer allemaal eruit te drukken en dan in een andere zakje te doenquote:Op zondag 25 juni 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
liggen hier in de vriezer![]()
en in mijn glas
hahaha dat heb ik ook een keer gedaan.... eind van het liedje zaten ze in dat zakje aan elkaar geplakt/gevroren!!quote:Op zondag 25 juni 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook in de vriezer, alleen heb ik van die zakjes en daar krijg ze soms moeilijk uit.. dus ik had een slim idee om ze in een keer allemaal eruit te drukken en dan in een andere zakje te doen
oh ja dat ken ik. Laatst 1 grote zak met heel veeel ijskontjes kant en klaar gekochtquote:Op zondag 25 juni 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook in de vriezer, alleen heb ik van die zakjes en daar krijg ze soms moeilijk uit.. dus ik had een slim idee om ze in een keer allemaal eruit te drukken en dan in een andere zakje te doen
jaaa haha ook al gehad. .quote:Op zondag 25 juni 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat heb ik ook een keer gedaan.... eind van het liedje zaten ze in dat zakje aan elkaar geplakt/gevroren!!
(ik heb toen wel staan lachen om wat ik had gedaan)
Van die bakjes is bij mij ook altijd 'feest', sta altijd te rammen op het aanrecht, vallen ze er ineens allemaal tegelijk uit...quote:Op zondag 25 juni 2023 18:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa haha ook al gehad. .
of ze plakten aan het platic vast bij het uithalen.. gedoe
Ja die zie ik ook wel eens liggen, ook wel handig, want die bakjes er voor is ook drie keer niksquote:Op zondag 25 juni 2023 18:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik. Laatst 1 grote zak met heel veeel ijskontjes kant en klaar gekocht
jaaa die schieten dan alle kanten opquote:Op zondag 25 juni 2023 18:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Van die bakjes is bij mij ook altijd 'feest', sta altijd te rammen op het aanrecht, vallen ze er ineens allemaal tegelijk uit...
Oh nou dan pak ik die aan elkaar zittenquote:Op zondag 25 juni 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat heb ik ook een keer gedaan.... eind van het liedje zaten ze in dat zakje aan elkaar geplakt/gevroren!!
ja als je er plek voor hebt zeker kopen. Ze hebben van die dikke ijsklonten of gecrusht ijs. Heb nu dikke klonten ijs. volgende keer pak ik die andere.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook wel eens liggen, ook wel handig, want die bakjes er voor is ook drie keer niks
Ja da's wel erg lekker.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
liggen hier in de vriezer![]()
en in mijn glas
Ah ook lekker jaquote:Op zondag 25 juni 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja als je er plek voor hebt zeker kopen. Ze hebben van die dikke ijsklonten of gecrusht ijs. Heb nu dikke klonten ijs. volgende keer pak ik die andere.
Nou ja zeg, dat is een idee.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh dacht ik een oplossing te hebbenquote:Op zondag 25 juni 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
juist... en eind van het liedje vliegen ze over het aanrecht en belanden...... op de vloer!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 18:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa die schieten dan alle kanten op![]()
![]()
Dat jaquote:Op zondag 25 juni 2023 18:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Van die bakjes is bij mij ook altijd 'feest', sta altijd te rammen op het aanrecht, vallen ze er ineens allemaal tegelijk uit...
jaaaaa haha dat ding heb weggooidquote:Op zondag 25 juni 2023 18:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
juist... en eind van het liedje vliegen ze over het aanrecht en belanden...... op de vloer!!!
Nu eerst even warm eten, pfffffquote:Op zondag 25 juni 2023 18:08 schreef Lovely het volgende:
Heb lekker een bak yoghurt gegeten, pak later wel een ijsje
Wat ga je eten?quote:Op zondag 25 juni 2023 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu eerst even warm eten, pfffff
Maar het gaat er toch maar in.
Hoef gelukkig niet te koken ofzo, gewoon opwarmen en
Iets met Curry en bloemkoolrijst.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ik had een verjaardag,maar nog wel trek dus lasagne gekocht maar kreeg daar wel warm door
Weer een verjaardag en weer mooi weer.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ik had een verjaardag,maar nog wel trek dus lasagne gekocht maar kreeg daar wel warm door
Oh klinkt wel lekker bloemkoolrijst..alleen volgens mij is wel even wennen omdat normaal rijst eetquote:Op zondag 25 juni 2023 18:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iets met Curry en bloemkoolrijst.
Het is van Uitgekookt
3 verjaardagen gehad en een keer vaderdagquote:Op zondag 25 juni 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weer een verjaardag en weer mooi weer.
Hoewel dit keer mss wat te warm.
Was het weer gezellig?
Ja, maar mss toch eens proberen.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh klinkt wel lekker bloemkoolrijst..alleen volgens mij is wel even wennen omdat normaal rijst eet
Dat zijn behoorlijk wat partijtjes achter elkaar.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
3 verjaardagen gehad en een keer vaderdag
Mwa in de schaduw was het nog té doen, maar was wel gezellig
Zal het als tip onthouden om het toch eens te proberen, nou er kan wel wat kilootjes van af eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2023 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar mss toch eens proberen.
Ik eet het al behoorlijk lang, ook als ik zelf kook.
En het scheelt een hoop koolhydraten, voor mij wel fijn
Maar mss voor jou helemaal niet nodig ofzo
Nee nu even rust tot septemberquote:Op zondag 25 juni 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijk wat partijtjes achter elkaar.
Nu even klaar, of ga je gewoon door?
Die van Bonduelle (diepvries) vind ik het lekkerstquote:Op zondag 25 juni 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal het als tip onthouden om het toch eens te proberen, nou er kan wel wat kilootjes van af eigenlijk
Maar moet gewoon wat meer bewegen..
Ik probeer eerst wel die van de appie zelfquote:Op zondag 25 juni 2023 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die van Bonduelle (diepvries) vind ik het lekkerst
Nou ja het kan helpen iets minder koolhydraten..
Smaken verschillen natuurlijk wel.
Zeker, is wel fijn als op zondag gewoon even niks te doen hebtquote:
Ja desnoods in de avond even een blokje om.. laatst 10 km gefietstquote:Op zondag 25 juni 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Da's naast gezonde beweging ook heerlijk voor het koppie.
Kan daar enorm van genieten.
Doe het eik te weinig, fietsen dan.
Ja naar de winkel maar voor de fun zou ik meer moeten gaan
Sjezus wat een macht volk daar!!!!quote:
jaaaaaaaaaaaa dit klinkt gooooeedquote:Op zondag 25 juni 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Defqon.1 Weekend 2023 | The Wrap-up - LIVE from The Closing Ceremony
Het feest was er niet minder om vandaagquote:Op zondag 25 juni 2023 20:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sjezus wat een macht volk daar!!!!
hoe houden ze het vol in die enorme hitte.......
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die heeft wel interviews en dingen tussendoor.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa dit klinkt gooooeed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neee stopt het nou
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heeft wel interviews en dingen tussendoor.
Ja ik kan het ook niet helpenquote:Op zondag 25 juni 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
muziekjes
klinkt fijn op de achtergrond...
OMG dit klinkt echt super super vet!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpen
Het programma van vanavond nog
[ afbeelding ]
Is dat binnen dat het zo donker is?quote:
Net waren ze live van de mainstage maar dit is van eerder het weekendquote:Op zondag 25 juni 2023 20:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
OMG dit klinkt echt super super vet!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
man manman die interviews blabla ga toch weg.........quote:Op zondag 25 juni 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Net waren ze live van de mainstage maar dit is van eerder het weekendklonk wel goed ja
[..]
Dat is in een tent.
Nu wel act of ragequote:Op zondag 25 juni 2023 21:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
man manman die interviews blabla ga toch weg.........
Kan gewoonquote:Op zondag 25 juni 2023 21:06 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer eens naar zo'n feest willen
*opa spreekt
En weer mainstagequote:Op zondag 25 juni 2023 21:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik word hier heel blij van![]()
MOVE BITCH GET OUT THE WAY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit inmiddelsquote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
zijn de voetjes nog van de vloer gekomen?
ja sas maar ik kan daar ook heeeel happy van wordenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:23 schreef xsaskiax het volgende:
Heerlijk om jullie zo enthousiast te zien![]()
![]()
Ik heb het af en toe in de auto op als ik naar m'n werk rij. Ga je niet zacht van rijdenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja sas maar ik kan daar ook heeeel happy van wordenD: D
vond het vroeger echt super sjiek om naar house partys te gaan.......... ik luister heel veel soorten muziek maar deze muziek blijf ik mooi vinden ook
nee niet bepaald hahaquote:Op zondag 25 juni 2023 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe in de auto op als ik naar m'n werk rij. Ga je niet zacht van rijden
Heb alleen tussen zes en zeven niet geluisterdquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Heb alleen tussen zes en zeven niet geluisterdWarface nu
Was het voor mij wel waardquote:Op zondag 25 juni 2023 21:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man man ik ga volgend jaar ook maar betalen voor de stream, baal dat ik dat niet toch gedaan heb als ik dit hoor
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een mensenmassa, hebben jullie daar weleens tussen gestaan, zoveel mensen???
(ik moet er niet aan denken hoor)
Ik ga wel naar dit soort feesten maar Defqon is daarin wel echt extreem groot. 50.000 bezoekers die vier dagen op de camping blijven. Ik houd het gewoon bij één dagje als ik ergens heen gaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een mensenmassa, hebben jullie daar weleens tussen gestaan, zoveel mensen???
(ik moet er niet aan denken hoor)
Dan moet je toch wel wat gebruiken om dat 4 dagen vol te houdenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga wel naar dit soort feesten maar Defqon is daarin wel echt extreem groot. 50.000 bezoekers die vier dagen op de camping blijven. Ik houd het gewoon bij één dagje als ik ergens heen ga
Of goed slapenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel wat gebruiken om dat 4 dagen vol te houden
50.000....... sjezus...... wat veel!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga wel naar dit soort feesten maar Defqon is daarin wel echt extreem groot. 50.000 bezoekers die vier dagen op de camping blijven. Ik houd het gewoon bij één dagje als ik ergens heen ga
ja voor deze muziek is het grootquote:Op zondag 25 juni 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat houdt toch geen mens vol zonder iets te gebruiken??? lijkt mij tenminste niet te doenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel wat gebruiken om dat 4 dagen vol te houden
ben je nooit naar een festival geweest sas?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
50.000....... sjezus...... wat veel!!!
Wij hebben hier 'Under the Bridge' ..... in onze wereldstad Spijkenissequote:Op zondag 25 juni 2023 22:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja voor deze muziek is het groot
voor een gewoon festival is het normaal nog aan de kleine kant
ik ging vanaf mijn 18de naar festivals met toen ik denk 35duizend mensen? maar dat werden er steeds meer.. 60 duizend ook. ja dat is druk maar je hebt meerder podia...quote:Op zondag 25 juni 2023 22:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wij hebben hier 'Under the Bridge' ..... in onze wereldstad Spijkenisse
nee sorry..... ik moet er niet aan denken om tussen zoveel mensen te staan.... stel je voor als je moet plassen of zo, ik zou echt in paniek raken, zoveel lui 'in m'n aura'quote:Op zondag 25 juni 2023 22:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben je nooit naar een festival geweest sas?
Oh ja er zijn wel grotere festivals. Tomorrowland heeft 400.000 bezoekersquote:Op zondag 25 juni 2023 22:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja voor deze muziek is het groot
voor een gewoon festival is het normaal nog aan de kleine kant
Ik wilde net een JUI SC meet op een festival voorstellenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee sorry..... ik moet er niet aan denken om tussen zoveel mensen te staan.... stel je voor als je moet plassen of zo, ik zou echt in paniek raken, zoveel lui 'in m'n aura'
Over drie weken is Dominatorquote:Op zondag 25 juni 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wilde net een JUI SC meet op een festival voorstellen
Na die beelden van jou realiseer ik me pas goed hoeveel mensen dat moeten zijn zeg, al zijn ze verdeeld over zoveel podiaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja er zijn wel grotere festivals. Tomorrowland heeft 400.000 bezoekers
Moet je vooral doen Koen, denk dat veel mensen dat helemaal te gek vinden!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wilde net een JUI SC meet op een festival voorstellen
quote:
zo dusquote:Op zondag 25 juni 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee sorry..... ik moet er niet aan denken om tussen zoveel mensen te staan.... stel je voor als je moet plassen of zo, ik zou echt in paniek raken, zoveel lui 'in m'n aura'
Dat was een ander festivalquote:Op zondag 25 juni 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Na die beelden van jou realiseer ik me pas goed hoeveel mensen dat moeten zijn zeg, al zijn ze verdeeld over zoveel podia
(wel zielig dat die ene vanmiddag niemand voor zich had staan, da's sneu toch)
kijk van jou leer ik nog eens wat!!!! het zijn van die praktische dingen die je al doende leert denk ikquote:
hahaahquote:Op zondag 25 juni 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
kijk van jou leer ik nog eens wat!!!! het zijn van die praktische dingen die je al doende leert denk ik
Ik heb de ramen open gedaanquote:
en nu: afkoelen!!!!quote:
kloptquote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha en volgende week klagen we dat het ineens weer zo koud en nat is
Binnen 27.5 en buiten 24quote:Op zondag 25 juni 2023 22:29 schreef Flow3r het volgende:
Afkoelen ? Lijkt hier buiten geen graad minder dan binnen![]()
als ik naar buiten loop merk ik nog geen verschilquote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef engine het volgende:
[..]
Binnen 27.5 en buiten 24Het is nog niet heel veel verkoeling maar het begint wel al iets aangenamer te worden.
Zegt de laptop en de thermostaat...ik blijf zittenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:31 schreef Flow3r het volgende:
[..]
als ik naar buiten loop merk ik nog geen verschil
Daar zijn NL -ers goed in, klagen over het weerquote:Op zondag 25 juni 2023 22:30 schreef xsaskiax het volgende:
hahaha en volgende week klagen we dat het ineens weer zo koud en nat is
luiquote:Op zondag 25 juni 2023 22:32 schreef engine het volgende:
[..]
Zegt de laptop en de thermostaat...ik blijf zitten
quote:
Groot respect voor jouquote:Op zondag 25 juni 2023 22:38 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Niks anders gedaan als muziek geluisterd en gegamed vandaag
Heerlijkquote:Op zondag 25 juni 2023 22:39 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Groot respect voor jou
Ik uh ook alleen maar muziekjes fok en dat was het![]()
![]()
![]()
zo 24/7quote:Op zondag 25 juni 2023 22:42 schreef engine het volgende:
[..]
Heerlijk![]()
Vind dat wel prettig zo af en toe. Niks doen
Hier nog nietquote:
ZWIJNquote:Op zondag 25 juni 2023 22:48 schreef engine het volgende:
[..]
Hier nog niet![]()
The prophet met zijn familie op het podium en snoeiharde hardcore. Heel mooi afscheid
![]()
[ afbeelding ]
quote:
Hier is het altijd pas echt stil als junior 2 er niet isquote:Op zondag 25 juni 2023 23:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja had ik dus net al
dan is het opeens echt stil stil........
goedemorgen, tis nog vroeg en het is hier al 23 gradenquote:Op maandag 26 juni 2023 08:27 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Wat is het een stuk koeler dan de afgelopen tijd![]()
![]()
![]()
Heerlijk!!
Hier 21 graden en er staat een lekker windje, ramen en tuindeur open,quote:Op maandag 26 juni 2023 08:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
goedemorgen, tis nog vroeg en het is hier al 23 graden
Hier is het ook nog niet echt koelquote:Op maandag 26 juni 2023 08:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
goedemorgen, tis nog vroeg en het is hier al 23 graden
hier even, om 7.45 uur ff een korte, maar fikse bui en nu loopt de temp al weer gewoon opquote:Op maandag 26 juni 2023 08:37 schreef greysbones het volgende:
Het afkoelen is nog niet echt gelukt hier
Whut???? Ik ging net heel even op het balkon zitten om nog van de ochtendfris te genietenquote:Op maandag 26 juni 2023 08:27 schreef xsaskiax het volgende:
Goedemorgen allemaal![]()
![]()
Wat is het een stuk koeler dan de afgelopen tijd![]()
![]()
![]()
Heerlijk!!
helemaal niks hier !quote:Op maandag 26 juni 2023 08:43 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
hier even, om 7.45 uur ff een korte, maar fikse bui en nu loopt de temp al weer gewoon op
dan maarquote:Op maandag 26 juni 2023 08:46 schreef Charmian het volgende:
W
[..]
Whut???? Ik ging net heel even op het balkon zitten om nog van de ochtendfris te genieten. Ik loop weer naar naar binnen *BAM* zo warm. Soms is thuiswerken niet leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |