SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ken ik niet
(zal wel gestenigd worden)
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ken ik niet
(zal wel gestenigd worden)
quote:
quote:
Ik heb de TT maar voor je gewijzigdquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
En klaar met bouwen voor vandaag. Heb de eerste fase af...
Nee die moet maar gewoon naar K3 luisterenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Een jong fris huppelbloempje moet je nooit maar dan ook nooit naar zemelige ouwelullenmuziek laten luisteren.
Oude muziek beste muziekquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:45 schreef UitStraling het volgende:
Een jong fris huppelbloempje moet je nooit maar dan ook nooit naar zemelige ouwelullenmuziek laten luisteren.
Zeker, er zijn dagen bij dat ik Vivaldi niet opzetquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:46 schreef Flori het volgende:
[..]
Ook mooi maar je moet er voor in de stemming zijn![]()
Gilmour is altijd wel fantastisch
Tegen wie heb je het nu?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:45 schreef UitStraling het volgende:
K3quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:46 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die moet maar gewoon naar K3 luisteren
Preciesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zeker, er zijn dagen bij dat ik Vivaldi niet opzet
Wat is je favo nummer?quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:45 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/301176/(...)angers-in-praag.html
Ik ken essie van de Top 2000, die kan dit echt wel waarderenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen GRMBL, even wat broodnodige tips delen.
Ok dan ist goedquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tegen GRMBL, even wat broodnodige tips delen.
Ongemerkt wel later dan ik dacht, maar verder niets eigenlijkquote:
over een half jaar is het alweer zoverquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ken essie van de Top 2000, die kan dit echt wel waarderen
Ja waar is ze?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:49 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon naar bed gok ik zomaar @essnhillsquote:
serieus daar wordt je toch poco loco vanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die klokken die iedere minuut de tijd roepen naar je, is dat niets voor jou?
Ik zou daar een beetje opgejaagd van wordenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die klokken die iedere minuut de tijd roepen naar je, is dat niets voor jou?
Goddank geen geen gekke dingen zoals om klokslag middernacht op de hoek van de straat staan zoniet verander je in ehm... een krop slaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ongemerkt wel later dan ik dacht, maar verder niets eigenlijk
Een krop sla met muiltjesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:53 schreef Flori het volgende:
[..]
Goddank geen geen gekke dingen zoals om klokslag middernacht op de hoek van de straat staan zoniet verander je in ehm... een krop sla
Ook ok hoor, maar er zijn beterequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:50 schreef LTVDK het volgende:
Dan nog even deze die op een gedeelde eerste plaats met Comfortably Numb staat
In de nacht nog wat luider en dan met Brabants dialectquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:53 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zou daar een beetje opgejaagd van worden
Zeker als dat ook in de nacht is
Jaaa alweer zin in, en kerst en sneeuw, oh please let it snow!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
over een half jaar is het alweer zover
Ingesproken door schoonloe?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
In de nacht nog wat luider en dan met Brabants dialect
Die zijn er nietquote:
Ja rust is nog erg belangrijk voor essiequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon naar bed gok ik zomaar @:essnhills
"Tis kwat veur tweeje kut"quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ingesproken door schoonloe?
Dan ben ik echt rijp voor Parnassia.
Zhe horreurquote:
*zoekt op Googlequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ingesproken door schoonloe?
Dan ben ik echt rijp voor Parnassia.
Inb4: je moeder (van Dimmy)quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ver-schrik-ke-lijk ranzige ANBW wijven.
Geen idee maar de tekst was gericht op 16+quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:56 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ah dat was toch ook hun songfestival entry ofzo
ANBW?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kom vechten danquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan van die ingeslapen muffe huismannen die daar staan te joelen met een tentje naar die hompen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Inb4: je moeder (van Dimmy)
Niet de moeder van Dimmy, enfin.. je snapt mij wel
Ja, die tekst is niet echt voor kleine kiendjes bedoeldquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee maar de tekst was gericht op 16+
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan van die ingeslapen muffe huismannen die daar staan te joelen met een tentje naar die hompen.
quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:03 schreef datismijnmening het volgende:
[..]TIENDUIZEND LUCHTBALLONNEN
![]()
Ik was als kind altijd fan (vond mijn papa niet leuk) en toen ik eigenlijk te oud was werd mijn nichtje fan
Jullie hebben daar ook deze parelsquote:
Haha ja dat is ook wel ok af en toe.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:08 schreef Flori het volgende:
[..]
Haha ja dat is ook wel ok af en toe.
Dan toch liever deze
Haha ja dat is ook wel ok af en toe.quote:
Heyo Heyah mama di heyo Heyah mama di heyo Hé héhé hé héhé héhé Heyo Doe het héél zachtjes Heyah mama di heyo Heyah mama di heyo Hé héhé hé héhé héh.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:13 schreef LTVDK het volgende:
Nu wel bedtijd, hopelijk koelt het nog een beetje af vannacht
Morgen 32 gradenquote:Op zondag 25 juni 2023 00:13 schreef LTVDK het volgende:
Nu wel bedtijd, hopelijk koelt het nog een beetje af vannacht
quote:Op zondag 25 juni 2023 00:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heyo Heyah mama di heyo Heyah mama di heyo Hé héhé hé héhé héhé Heyo Doe het héél zachtjes Heyah mama di heyo Heyah mama di heyo Hé héhé hé héhé héh.
yup. [quote]quote:
dat doet zequote:Op zondag 25 juni 2023 00:31 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Frigo? Woon je in België ofzo?
Amaaaaaaaaiquote:
Kust de kont van 't vogeltshe dan krijd' e pluime smóeleke.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:38 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Amaaaaaaaai
Het is gedaan precies.
Rare jongens, die Belgen.quote:Op zondag 25 juni 2023 00:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kust de kont van 't vogeltshe dan krijd' e pluime smóeleke.
Euhmmm...quote:Op zondag 25 juni 2023 00:48 schreef UitStraling het volgende:
Beter ne kleine plezaente dan ne groêten ambetaente.
Gaat dit over je piemel?quote:Op zondag 25 juni 2023 00:48 schreef UitStraling het volgende:
Beter ne kleine plezaente dan ne groêten ambetaente.
Een goeike wat ?quote:
Welk?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Een Monique liked mijn piemelbericht!!
haaa zat even te neuzen hier netquote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Flori het volgende:
[..]
Aahh @:monique__ heeft daar verstand van
Nou het zat zo: koen zei net in ander deurtje om hier te kijken.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:11 schreef datismijnmening het volgende:
![]()
Een Monique liked mijn piemelbericht!!
Je had het met @Koen66 over piemels?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haaa zat even te neuzen hier net
maar ook nog in 2 andere gesprekken.. waaronder met @:koen66 HELP KOEN ik zit hier alleen nu
maar zeg het eens
Is ze bezet? Of kunnen we haar met US matchen?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:14 schreef Flori het volgende:
[..]
Aahh @:monique___ heeft daar verstand van
het duurde ff voordat ik het doorhadquote:Op zondag 25 juni 2023 01:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haaa zat even te neuzen hier net
maar ook nog in 2 andere gesprekken.. waaronder met @:koen66 HELP KOEN ik zit hier alleen nu
maar zeg het eens
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Is ze bezet? Of kunnen we haar met US matchen?
nou zit even in serieus gesprek met koen...quote:
us heb ik al kennis mee gemaaktquote:Op zondag 25 juni 2023 01:18 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Snap ik.
Ik draag wel deze SC maar goed.
jaaa koeneloen ik had hier een paar piemelberichten geliked.. en men wilde weten hoe het zatquote:Op zondag 25 juni 2023 01:18 schreef Koen66 het volgende:
[..]
het duurde ff voordat ik het doorhad
Wlekom hier
demente moeder verhaal is hier ook de revu wel eens gepasseerdquote:Op zondag 25 juni 2023 01:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou zit even in serieus gesprek met koen...
Koen66 in JUI / [SC #50] Hier feesten we verder
daar zitten we nu.
Toch wil ik je graag even voorstellen aan @UitStralingquote:Op zondag 25 juni 2023 01:19 schreef Monique___ het volgende:
[..]
nou zit even in serieus gesprek met koen...
Koen66 in JUI / [SC #50] Hier feesten we verder
daar zitten we nu.
oh okequote:Op zondag 25 juni 2023 01:21 schreef Koen66 het volgende:
[..]
demente moeder verhaal is hier ook de revu wel eens gepasseerd
uitstraling zegt niks meer nu?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Toch wil ik je graag even voorstellen aan @:uitstraling
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:21 schreef Flori het volgende:
[..]
ow shit , wellicht vond ie het geen fijne ontmoeting dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:22 schreef Flori het volgende:
[..]
Ow je kent hem al?
Daar heeft hij anders niks van gezegd hier
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moeten jullie hem kwijt of zo?
wordt een beetje verdacht zo![]()
Daar ga ik niet overquote:Op zondag 25 juni 2023 01:24 schreef Monique___ het volgende:
[..]
moeten jullie hem kwijt of zo?
wordt een beetje verdacht zo![]()
Lieve poes heb ik zelf alquote:Op zondag 25 juni 2023 01:27 schreef Flori het volgende:
[..]
Daar ga ik niet over![]()
Hij is gewoon de meest gewilde FOK!er bij alle dames, kan voortreffelijk koken en heeft een lief poesje
jij ook altijdquote:Op zondag 25 juni 2023 01:29 schreef Flori het volgende:
Anyway ik ga slapen, straks heb ik het weer gedaan![]()
Mooie dromen liefies
Slaap lekker , wellicht tot een volgende keerquote:Op zondag 25 juni 2023 01:29 schreef Flori het volgende:
Anyway ik ga slapen, straks heb ik het weer gedaan![]()
Mooie dromen liefies
niet zo aarzelendquote:Op zondag 25 juni 2023 01:29 schreef Monique___ het volgende:
[..]
Slaap lekker , wellicht tot een volgende keer
deze bedoel je?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jahaa 3 limoncello en te veel tabs open
maar koeneloen in die ander sc, daar is leuke humor geloof ik he?
Ik had je nog getagd in MUZ met liedje van Sparks. Wist jij dat ze nog steeds optreden? In de 70 inmiddels.quote:
zeker, ik volg ze op Youtube. Oud maar zijn nog prima, wat een stem heeft Russel nogquote:Op zondag 25 juni 2023 02:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had je nog getagd in MUZ met liedje van Sparks. Wist jij dat ze nog steeds optreden? In de 70 inmiddels.
Jordan Sparks?quote:Op zondag 25 juni 2023 02:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had je nog getagd in MUZ met liedje van Sparks. Wist jij dat ze nog steeds optreden? In de 70 inmiddels.
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Gekkigheid. Nooit van gehoordquote:
Snap ik, voor jouw tijd (denk ik). Maar ze treden nog steeds op en onlangs nog in Nederland, maar dat zag ik te laat.quote:
owwwww had ik ook wel heen gewildquote:Op zondag 25 juni 2023 02:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik, voor jouw tijd (denk ik). Maar ze treden nog steeds op en onlangs nog in Nederland, maar dat zag ik te laat.
Mja maar de Rolling Stones zijn ook van voor mijn tijd en daar ben ik wel heen geweestquote:Op zondag 25 juni 2023 02:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik, voor jouw tijd (denk ik). Maar ze treden nog steeds op en onlangs nog in Nederland, maar dat zag ik te laat.
ik was er ookquote:Op zondag 25 juni 2023 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar de Rolling Stones zijn ook van voor mijn tijd en daar ben ik wel heen geweest
Tja Sparks zijn wat minder bekend.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar de Rolling Stones zijn ook van voor mijn tijd en daar ben ik wel heen geweest
quote:Op zondag 25 juni 2023 02:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
is overigens een lief liedje van bert visscher
Bert Visscher.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:54 schreef EttovanBelgie het volgende:
is overigens een lief liedje van bert visscher
is ook geen grappig liedje... is een lief liedjequote:Op zondag 25 juni 2023 03:04 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maar echt grappig is het niet of wel?
Echt?quote:[b]Op zondag 25 juni 2023 03:06 schreef EttovanBelgie het volgende:[/b
[..]
is ook geen grappig liedje... is een lief liedje
alleen met z;n tweeën uren ronddwalen in een dicht Brabants bos, en daarna met warme chocomel opwarmen in een klein houten restaurantje aan de rand ervan...quote:Op zondag 25 juni 2023 03:10 schreef datismijnmening het volgende:
Als opperromanticus wat is jouw ideale valentijnsdate?? @:etto
Warme chocomel in de zomer ??quote:Op zondag 25 juni 2023 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen met z;n tweeën uren ronddwalen in een dicht Brabants bos, en daarna met warme chocomel opwarmen in een klein houten restaurantje aan de rand ervan...
Oisterwijkse vennen en plassen![]()
quote:Op zondag 25 juni 2023 03:15 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
alleen met z;n tweeën uren ronddwalen in een dicht Brabants bos, en daarna met warme chocomel opwarmen in een klein houten restaurantje aan de rand ervan...
Oisterwijkse vennen en plassen![]()
Zeg net elders dat ik er drie aan heb, twee aan het plafond en een grote zuil even en de beide ramen tegen elkaar open. Even lekker spoelen zolang het buiten koeler dan binnen is.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:29 schreef Karzai het volgende:
weer even lekker alles laten doorluchten en de ventilator aan
quote:Op zondag 25 juni 2023 07:08 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-en-volop-zon.html
wat een teringweekend zeg
Jij kan er goed tegen?quote:
ja ga weer naar het strandquote:Op zondag 25 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan er goed tegen?
Ik zal blij zijn als het volgende week weer 22/23 graden is
Ik las van de week dat de kracht van de zon nog nooit zo hoog is geweest in Nederland en dat je al met 10 min in de zon verbrand kan zijnquote:
Ik ook, volgende week gelukkig weer half bewolkt en 22-25 graden.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan er goed tegen?
Ik zal blij zijn als het volgende week weer 22/23 graden is
Heerlijk, morgen al 24 dat zijn temps waar ik b lij van wordtquote:Op zondag 25 juni 2023 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, volgende week gelukkig weer half bewolkt en 22-25 graden.
Had ik ook altijd last van. Nu ga ik niet eens meer in de zon zitten hoe niet zonodig bruin te worden.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:41 schreef Karzai het volgende:
mijn benen worden minder snel bruin dan de rest van mijn lichaam
Graag, waar kan ik tekenenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:43 schreef UitStraling het volgende:
Mag allemaal wel een tandje minder met die temperatuur ja.
Gelukkig houden Italianen van bruintjes.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks herkent hapje je niet meer en denkt dat je een nieuwe Surinaamse collega bent.
ik kan ook niet uren liggen bakken, loop straks wel even een rondjequote:Op zondag 25 juni 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook altijd last van. Nu ga ik niet eens meer in de zon zitten hoe niet zonodig bruin te worden.
Dacht dat hij Spaans was?quote:Op zondag 25 juni 2023 07:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig houden Italianen van bruintjes.
goed insmeren dusquote:Op zondag 25 juni 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las van de week dat de kracht van de zon nog nooit zo hoog is geweest in Nederland en dat je al met 10 min in de zon verbrand kan zijn
Dan stel ik mijzelf weer opnieuw voorquote:Op zondag 25 juni 2023 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks herkent hapje je niet meer en denkt dat je een nieuwe Surinaamse collega bent.
Ik ook niet, kan wel uren in de zon zijn als ik met iets bezig ben, maar stil liggen of uren een boek lezen in de zon gaat me al snel vervelen.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan ook niet uren liggen bakken, loop straks wel even een rondje
Ja als je in de zon op weg bent kleur je ook wel bruinquote:Op zondag 25 juni 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan ook niet uren liggen bakken, loop straks wel even een rondje
Als je je opnieuw voorstelt kun je jezelf bolletje noemenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de wandelgangen gehoord dat het een mix van colombiaans en italiaans is
nopesquote:Op zondag 25 juni 2023 07:49 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik nog belangrijke hapje updates gemist de laatste dagen?
Ik ben op die manier voor mijn doen poepiesbruin geworden de afgelopen twee wekenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je in de zon op weg bent kleur je ook wel bruin
quote:Op zondag 25 juni 2023 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je opnieuw voorstelt kun je jezelf bolletje noemen
en dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je opnieuw voorstelt kun je jezelf bolletje noemen
Ja dat dan ongemerkt best hardquote:Op zondag 25 juni 2023 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op die manier voor mijn doen poepiesbruin geworden de afgelopen twee weken
Denk dat onze ballie daar te braaf voor isquote:Op zondag 25 juni 2023 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft balletje een bijbaan als bolletjeslikker genomen?
Van verliefdheid haalt men gekke strapatsen uit.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat onze ballie daar te braaf voor is
dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 25 juni 2023 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat onze ballie daar te braaf voor is
drugscrimineel en maffiaquote:Op zondag 25 juni 2023 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de wandelgangen gehoord dat het een mix van colombiaans en italiaans is
quote:Op zondag 25 juni 2023 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
drugscrimineel en maffia
hmm..
bitterbal valt op foute jongens
oh doet zeker wel pijnquote:Op zondag 25 juni 2023 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was vannacht gestoken door een wesp
Die kroop ineens tussen de lakens
Wth
Ja fijn is het niet nee, was nog nooit gestoken door een wespquote:
Krijgen ze nou kaas?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:03 schreef bitterbal het volgende:
buda
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Oh echt?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja fijn is het niet nee, was nog nooit gestoken door een wesp
wat een klote beest dat die daar zo zatquote:Op zondag 25 juni 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja fijn is het niet nee, was nog nooit gestoken door een wesp
AUw, dat is niet leuk wakker wordenquote:Op zondag 25 juni 2023 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wth
quote:
Ja, had ook eerst niet door dat het een wesp wasquote:Op zondag 25 juni 2023 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een klote beest dat die daar zo zat
Nee dit hoeft geen herhalingquote:
Dat snap ik. Het is een pijnlijke steek, gelukkig ben je er niet allergisch voorquote:
Bananatownquote:Op zondag 25 juni 2023 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Denk ook dat ie bijna dood was
Vliegen deed ie gelukkig niet meer
Dus vangen onder een glas en nu is hij dood
Btw, de sushi in b-town was heerlijk hoor! 🤤
quote:Op zondag 25 juni 2023 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wth
O, ben je al geweest?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Denk ook dat ie bijna dood was
Vliegen deed ie gelukkig niet meer
Dus vangen onder een glas en nu is hij dood
Btw, de sushi in b-town was heerlijk hoor! 🤤
Mr Wattenschijfje welquote:Op zondag 25 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het is een pijnlijke steek, gelukkig ben je er niet allergisch voor
quote:
Jaaaaaquote:
Wees blij dat het geen leeuw was maar een weps.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr Wattenschijfje wel
Die is eens met een ambu naar het ziekenhuis gebracht
er zat vannacht een leeuw tussen mijn lakensquote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen leeuw was maar een weps.
Kunnen voor mensen met een allergie beiden net zo dodelijk zijnquote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je over hapje gedroomd?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zat vannacht een leeuw tussen mijn lakens
Hmmm ik ben denk ik wek allergisch voor leeuwenquote:Op zondag 25 juni 2023 08:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen voor mensen met een allergie beiden net zo dodelijk zijn
Ja, dan had ik geen mr Wattenschijfje meerquote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn katten vonden dit niet leuk om te lezen.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm ik ben denk ik wek allergisch voor leeuwen
Lopen die weer te mauwen?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn katten vonden dit niet leuk om te lezen.
Zijn waarschijnlijk twee mannetjes die aan het vechten zijn op leven en dood om een vrouwenhageldis.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:35 schreef bitterbal het volgende:
awwwww
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Ben je nog in de stad geweest? Ging je met het treintje?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaa
Kan het ook aanraden
Ze hebben ook een bananaroll
Nee, nu al total loss door de warmte dus die slapen alleen maar.quote:
ja maar als je dat negeert ziet het er schattig uitquote:Op zondag 25 juni 2023 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk twee mannetjes die aan het vechten zijn op leven en dood om een vrouwenhageldis.
quote:Op zondag 25 juni 2023 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je dat negeert ziet het er schattig uit
Wat een leven.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nu al total loss door de warmte dus die slapen alleen maar.
Minder drinken misschienquote:Op zondag 25 juni 2023 08:41 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
I don’t know![]()
Het voelt als een ingegroeide nagel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |