Zeg net elders dat ik er drie aan heb, twee aan het plafond en een grote zuil even en de beide ramen tegen elkaar open. Even lekker spoelen zolang het buiten koeler dan binnen is.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:29 schreef Karzai het volgende:
weer even lekker alles laten doorluchten en de ventilator aan
quote:Op zondag 25 juni 2023 07:08 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/binnenl(...)en-en-volop-zon.html
wat een teringweekend zeg
Jij kan er goed tegen?quote:
ja ga weer naar het strandquote:Op zondag 25 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan er goed tegen?
Ik zal blij zijn als het volgende week weer 22/23 graden is
Ik las van de week dat de kracht van de zon nog nooit zo hoog is geweest in Nederland en dat je al met 10 min in de zon verbrand kan zijnquote:
Ik ook, volgende week gelukkig weer half bewolkt en 22-25 graden.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij kan er goed tegen?
Ik zal blij zijn als het volgende week weer 22/23 graden is
Heerlijk, morgen al 24 dat zijn temps waar ik b lij van wordtquote:Op zondag 25 juni 2023 07:41 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ook, volgende week gelukkig weer half bewolkt en 22-25 graden.
Had ik ook altijd last van. Nu ga ik niet eens meer in de zon zitten hoe niet zonodig bruin te worden.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:41 schreef Karzai het volgende:
mijn benen worden minder snel bruin dan de rest van mijn lichaam
Graag, waar kan ik tekenenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:43 schreef UitStraling het volgende:
Mag allemaal wel een tandje minder met die temperatuur ja.
Gelukkig houden Italianen van bruintjes.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks herkent hapje je niet meer en denkt dat je een nieuwe Surinaamse collega bent.
ik kan ook niet uren liggen bakken, loop straks wel even een rondjequote:Op zondag 25 juni 2023 07:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Had ik ook altijd last van. Nu ga ik niet eens meer in de zon zitten hoe niet zonodig bruin te worden.
Dacht dat hij Spaans was?quote:Op zondag 25 juni 2023 07:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gelukkig houden Italianen van bruintjes.
goed insmeren dusquote:Op zondag 25 juni 2023 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik las van de week dat de kracht van de zon nog nooit zo hoog is geweest in Nederland en dat je al met 10 min in de zon verbrand kan zijn
Dan stel ik mijzelf weer opnieuw voorquote:Op zondag 25 juni 2023 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks herkent hapje je niet meer en denkt dat je een nieuwe Surinaamse collega bent.
Ik ook niet, kan wel uren in de zon zijn als ik met iets bezig ben, maar stil liggen of uren een boek lezen in de zon gaat me al snel vervelen.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan ook niet uren liggen bakken, loop straks wel even een rondje
Ja als je in de zon op weg bent kleur je ook wel bruinquote:Op zondag 25 juni 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan ook niet uren liggen bakken, loop straks wel even een rondje
Als je je opnieuw voorstelt kun je jezelf bolletje noemenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de wandelgangen gehoord dat het een mix van colombiaans en italiaans is
nopesquote:Op zondag 25 juni 2023 07:49 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik nog belangrijke hapje updates gemist de laatste dagen?
Ik ben op die manier voor mijn doen poepiesbruin geworden de afgelopen twee wekenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je in de zon op weg bent kleur je ook wel bruin
quote:Op zondag 25 juni 2023 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je opnieuw voorstelt kun je jezelf bolletje noemen
en dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je opnieuw voorstelt kun je jezelf bolletje noemen
Ja dat dan ongemerkt best hardquote:Op zondag 25 juni 2023 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op die manier voor mijn doen poepiesbruin geworden de afgelopen twee weken
Denk dat onze ballie daar te braaf voor isquote:Op zondag 25 juni 2023 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft balletje een bijbaan als bolletjeslikker genomen?
Van verliefdheid haalt men gekke strapatsen uit.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat onze ballie daar te braaf voor is
dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 25 juni 2023 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat onze ballie daar te braaf voor is
drugscrimineel en maffiaquote:Op zondag 25 juni 2023 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de wandelgangen gehoord dat het een mix van colombiaans en italiaans is
quote:Op zondag 25 juni 2023 07:57 schreef mschol het volgende:
[..]
drugscrimineel en maffia
hmm..
bitterbal valt op foute jongens
oh doet zeker wel pijnquote:Op zondag 25 juni 2023 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Was vannacht gestoken door een wesp
Die kroop ineens tussen de lakens
Wth
Ja fijn is het niet nee, was nog nooit gestoken door een wespquote:
Krijgen ze nou kaas?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:03 schreef bitterbal het volgende:
buda
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Oh echt?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja fijn is het niet nee, was nog nooit gestoken door een wesp
wat een klote beest dat die daar zo zatquote:Op zondag 25 juni 2023 08:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja fijn is het niet nee, was nog nooit gestoken door een wesp
AUw, dat is niet leuk wakker wordenquote:Op zondag 25 juni 2023 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wth
quote:
Ja, had ook eerst niet door dat het een wesp wasquote:Op zondag 25 juni 2023 08:08 schreef bitterbal het volgende:
[..]
wat een klote beest dat die daar zo zat
Nee dit hoeft geen herhalingquote:
Dat snap ik. Het is een pijnlijke steek, gelukkig ben je er niet allergisch voorquote:
Bananatownquote:Op zondag 25 juni 2023 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Denk ook dat ie bijna dood was
Vliegen deed ie gelukkig niet meer
Dus vangen onder een glas en nu is hij dood
Btw, de sushi in b-town was heerlijk hoor! 🤤
quote:Op zondag 25 juni 2023 08:02 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wth
O, ben je al geweest?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Denk ook dat ie bijna dood was
Vliegen deed ie gelukkig niet meer
Dus vangen onder een glas en nu is hij dood
Btw, de sushi in b-town was heerlijk hoor! 🤤
Mr Wattenschijfje welquote:Op zondag 25 juni 2023 08:14 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat snap ik. Het is een pijnlijke steek, gelukkig ben je er niet allergisch voor
quote:
Jaaaaaquote:
Wees blij dat het geen leeuw was maar een weps.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr Wattenschijfje wel
Die is eens met een ambu naar het ziekenhuis gebracht
er zat vannacht een leeuw tussen mijn lakensquote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen leeuw was maar een weps.
Kunnen voor mensen met een allergie beiden net zo dodelijk zijnquote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je over hapje gedroomd?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zat vannacht een leeuw tussen mijn lakens
Hmmm ik ben denk ik wek allergisch voor leeuwenquote:Op zondag 25 juni 2023 08:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen voor mensen met een allergie beiden net zo dodelijk zijn
Ja, dan had ik geen mr Wattenschijfje meerquote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn katten vonden dit niet leuk om te lezen.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm ik ben denk ik wek allergisch voor leeuwen
Lopen die weer te mauwen?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn katten vonden dit niet leuk om te lezen.
Zijn waarschijnlijk twee mannetjes die aan het vechten zijn op leven en dood om een vrouwenhageldis.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:35 schreef bitterbal het volgende:
awwwww
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Ben je nog in de stad geweest? Ging je met het treintje?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaa
Kan het ook aanraden
Ze hebben ook een bananaroll
Nee, nu al total loss door de warmte dus die slapen alleen maar.quote:
ja maar als je dat negeert ziet het er schattig uitquote:Op zondag 25 juni 2023 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk twee mannetjes die aan het vechten zijn op leven en dood om een vrouwenhageldis.
quote:Op zondag 25 juni 2023 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je dat negeert ziet het er schattig uit
Wat een leven.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nu al total loss door de warmte dus die slapen alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |