Dan stel ik mijzelf weer opnieuw voorquote:Op zondag 25 juni 2023 07:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Straks herkent hapje je niet meer en denkt dat je een nieuwe Surinaamse collega bent.
Ik ook niet, kan wel uren in de zon zijn als ik met iets bezig ben, maar stil liggen of uren een boek lezen in de zon gaat me al snel vervelen.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan ook niet uren liggen bakken, loop straks wel even een rondje
Ja als je in de zon op weg bent kleur je ook wel bruinquote:Op zondag 25 juni 2023 07:46 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik kan ook niet uren liggen bakken, loop straks wel even een rondje
Als je je opnieuw voorstelt kun je jezelf bolletje noemenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:47 schreef bitterbal het volgende:
[..]
in de wandelgangen gehoord dat het een mix van colombiaans en italiaans is
nopesquote:Op zondag 25 juni 2023 07:49 schreef kwiwi het volgende:
Heb ik nog belangrijke hapje updates gemist de laatste dagen?
Ik ben op die manier voor mijn doen poepiesbruin geworden de afgelopen twee wekenquote:Op zondag 25 juni 2023 07:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja als je in de zon op weg bent kleur je ook wel bruin
quote:Op zondag 25 juni 2023 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je opnieuw voorstelt kun je jezelf bolletje noemen
en dan?quote:Op zondag 25 juni 2023 07:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als je je opnieuw voorstelt kun je jezelf bolletje noemen
Ja dat dan ongemerkt best hardquote:Op zondag 25 juni 2023 07:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben op die manier voor mijn doen poepiesbruin geworden de afgelopen twee weken
Denk dat onze ballie daar te braaf voor isquote:Op zondag 25 juni 2023 07:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Heeft balletje een bijbaan als bolletjeslikker genomen?
Van verliefdheid haalt men gekke strapatsen uit.quote:Op zondag 25 juni 2023 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat onze ballie daar te braaf voor is
dat weet ik wel zekerquote:Op zondag 25 juni 2023 07:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Denk dat onze ballie daar te braaf voor is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |