Wees blij dat het geen leeuw was maar een weps.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Mr Wattenschijfje wel
Die is eens met een ambu naar het ziekenhuis gebracht
er zat vannacht een leeuw tussen mijn lakensquote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wees blij dat het geen leeuw was maar een weps.
Kunnen voor mensen met een allergie beiden net zo dodelijk zijnquote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je over hapje gedroomd?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
er zat vannacht een leeuw tussen mijn lakens
Hmmm ik ben denk ik wek allergisch voor leeuwenquote:Op zondag 25 juni 2023 08:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kunnen voor mensen met een allergie beiden net zo dodelijk zijn
Ja, dan had ik geen mr Wattenschijfje meerquote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mijn katten vonden dit niet leuk om te lezen.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hmmm ik ben denk ik wek allergisch voor leeuwen
Lopen die weer te mauwen?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:33 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mijn katten vonden dit niet leuk om te lezen.
Zijn waarschijnlijk twee mannetjes die aan het vechten zijn op leven en dood om een vrouwenhageldis.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:35 schreef bitterbal het volgende:
awwwww
https://www.instagram.com(...)hid=MzRlODBiNWFlZA==
Ben je nog in de stad geweest? Ging je met het treintje?quote:Op zondag 25 juni 2023 08:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Jaaaaa
Kan het ook aanraden
Ze hebben ook een bananaroll
Nee, nu al total loss door de warmte dus die slapen alleen maar.quote:
ja maar als je dat negeert ziet het er schattig uitquote:Op zondag 25 juni 2023 08:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zijn waarschijnlijk twee mannetjes die aan het vechten zijn op leven en dood om een vrouwenhageldis.
quote:Op zondag 25 juni 2023 08:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar als je dat negeert ziet het er schattig uit
Wat een leven.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:38 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Nee, nu al total loss door de warmte dus die slapen alleen maar.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |