SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash![]()
Ughquote:
Ja, weet ik wel zeker.quote:
Zelfs dat is een betere TTquote:
zal voortaan op de oren letten. Heb de rand onder bikini topje ook niet goed gedaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:16 schreef datismijnmening het volgende:
Maar ja Ballie alles wat in de zon komt SPF50
Zijn je oren verbrand?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal voortaan op de oren letten. Heb de rand onder bikini topje ook niet goed gedaan
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
zal voortaan op de oren letten. Heb de rand onder bikini topje ook niet goed gedaan
Welk plekje?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:17 schreef bitterbal het volgende:
[..]
*schrijft opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
En op het naaktstrand je puni niet vergeten
Aaawquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:18 schreef essnhills het volgende:
Egel op snuffeltocht in de tuin[ afbeelding ]
Ahhhww, heb je een schaaltje water voor hem/ haar?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:18 schreef essnhills het volgende:
Egel op snuffeltocht in de tuin[ afbeelding ]
En de piel.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
En op het naaktstrand je puni niet vergeten
Hier enkel wat Don Papaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
Vanavond nog Leftfield + Lana del Rey + Fatboy Slim kijken en dan is het wel mooi geweest
henquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ahhhww, heb je een schaaltje water voor hem/ haar?
Hunnie / gulliequote:
Ja waar ie nu rondloopt staat een vogelbadje waar ie bij kanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Niet eens goudkleurig?quote:
???quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Ow lees nu ook pas dat het over is in Russia
*ruimt de popcorn weer opquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
Ow lees nu ook pas dat het over is in Russia
Slakken genoeg in de tuinquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:19 schreef essnhills het volgende:
[..]
Ja waar ie nu rondloopt staat een vogelbadje waar ie bij kan
Of een paar kilo levende naaktslakken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zulliequote:
Gaat lekker z'n gangetje kerelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
*ruimt de popcorn weer op
hoe is t koen?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:20 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Hele dag gefrituurd op het strand. Hapje gegeten, wijntje gedronken.
Heerlie de peerliequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een paar kilo levende naaktslakken.
Dat zeggen mensen toch niet echt, he?quote:
Dat vindt ie zelf wel in dit slakkenparadijsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Of een paar kilo levende naaktslakken.
Hmquote:
ohhh sjiek.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maybe. Misschien gaan we varen.
Nee, wel 'hullie', maar nooit echt serieusquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:21 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zeggen mensen toch niet echt, he?
In je blootje op het bootjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:22 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Maybe. Misschien gaan we varen.
Is balletje op bezoek geweest daar dan?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:21 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dat vindt ie zelf wel in dit slakkenparadijs
Je bent zelf vermakelijk en onverwachtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:23 schreef LTVDK het volgende:
Net de Mazey Day aflevering van Black Mirror gezien, past totaal niet in de serie maar vond het toch erg vermakelijk en onverwacht
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:23 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is balletje op bezoek geweest daar dan?
Wat zou die nog meer moeten geven dan, complimentjes? snacks?quote:
Voor de grap mag hetquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:22 schreef essnhills het volgende:
N
[..]
Nee, wel 'hullie', maar nooit echt serieus
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je bent zelf vermakelijk en onverwacht
NOU.. ALS HET EVEN KANquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zou die nog meer moeten geven dan, complimentjes? snacks?
niet alleen in NL koekeloeren mensen mee, maak je maar geen zorgenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:24 schreef datismijnmening het volgende:
[..]![]()
Maar niet in Nederland, dan koekeloeren mensen mee een ik ben geen boomer zonder gêne
Denk je dat de CIA meekijkt op zee?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:24 schreef mschol het volgende:
[..]
niet alleen in NL koekeloeren mensen mee, maak je maar geen zorgen
wat heb je allemaal op?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:24 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Sushi was lekker en nu is het restaurant failliet
Sorry @:Budapestenaar
Ik denk sushiquote:
ja, en een paar oude mannetjesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Denk je dat de CIA meekijkt op zee?
geloof ik niets vanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Smerig sushi, gooi dat in een kippenhok en ze eten het niet.
* Pakt menukaart erbijquote:
Nee joh.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:26 schreef UitStraling het volgende:
Smerig sushi, gooi dat in een kippenhok en ze eten het niet.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Pakt menukaart erbij
Geflambeerde zalm, pokebowl met zalm, edame boontjes van een ander![]()
Bananaroll, zalmfilet, black pepper beef, yakitori, spicy korean fried chicken (die was niet zo lekker, dus verstopt in de andere bakjes) grilled salmon roll
Gebakken rijst, beef teriyaki, lamskotelet
En een toetje
Toen zat ik wel vol
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Pakt menukaart erbij
Bananaroll, zalmfilet, black pepper beef, yakitori, spicy korean fried chicken (die was niet zo lekker, dus verstopt in de andere bakjes) grilled salmon roll
En een toetje
Toen zat ik wel vol
Ah gelukkig ook nog wat anders dan koude vis met kleffe plakrijstquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
* Pakt menukaart erbij
En een toetje
Toen zat ik wel vol
Kippen eten alles wat enigszins eetbaar isquote:
Misschien is dat wel gewoon een pisang goreng?quote:
wat ?quote:
Ja, heb genotenquote:
Ja hoor, keuze genoegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah gelukkig ook nog wat anders dan koude vis met kleffe plakrijst
Nee sushi met banaan, alleen hadden ze daar mayo op gedaan, dus gelijk eraf geschraaptquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is dat wel gewoon een pisang goreng?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed goed, net een toffe reis gedaan in Jordanie.
Goede keuze, en dat is tenminste warmquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoor, keuze genoegik ga altijd voor de vleesdingetjes
Dit klinkt echt vreselijk onsmakelijk en ranzigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee sushi met banaan, alleen hadden ze daar mayo op gedaan, dus gelijk eraf geschraapt![]()
![]()
Moet je nagaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kippen eten alles wat enigszins eetbaar is
Met de mayo eraf was het wel lekkerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt echt vreselijk onsmakelijk en ranzig
Ook kip !quote:
Ik zou toch voor pisang goreng opteren denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de mayo eraf was het wel lekker
Ja, hadden ze nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou toch voor pisang goreng opteren denk ik
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt echt vreselijk onsmakelijk en ranzig
Hoezo zie je dat nu pas, jij spit toch altijd heel het menu uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hadden ze niet
Ze hadden wel gefrituurde bloemkoolMaar dat zie ik nu pas, anders had ik dat wel besteld
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hadden ze niet
Ze hadden wel gefrituurde bloemkoolMaar dat zie ik nu pas, anders had ik dat wel besteld
Das een mooikequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk us
https://9gag.com/gag/a2KLrMD
Ik had het te druk met normale gangbare dingen en omdat het zo heet was, zat ik wel snel vol voor mijn doenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo zie je dat nu pas, jij spit toch altijd heel het menu uit
Ze hadden ook tilapia (poepvis)quote:
Dat is wel zonde dan, kon je niet volledig profiteren van de ayce. Had je nog wel een lekker toetje?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het te druk met normale gangbare dingen en omdat het zo heet was, zat ik wel snel vol voor mijn doen
denk hetquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal die vogeltje wel geen Italiaans kunnen tjilpen.
Wattesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga buda een keer bananensushi aansmeren
Wollah die vogeltje tfoe broederquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die standaard bolletjes ijsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel zonde dan, kon je niet volledig profiteren van de ayce. Had je nog wel een lekker toetje?
Dat ze Buda met bananen en sushi gaat insmerenquote:
Hmm, das altijd wel een beetje jammer bij zulke tentjes ja. Al zijn een paar goede bollen vanille-ijs altijd lekkerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt van die standaard bolletjes ijs
Of B&J's dus ik had strawberry cheesecake
Was ok.
Groene thee of lychee ijsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt van die standaard bolletjes ijs
Of B&J's dus ik had strawberry cheesecake
Was ok.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze Buda met bananen en sushi gaat insmeren
Waarschijnlijk zat ie wat te pssssst-enquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, die hadden ze ook ..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, das altijd wel een beetje jammer bij zulke tentjes ja. Al zijn een paar goede bollen vanille-ijs altijd lekker
Groene thee ijs is wel lekkerquote:
Vanille-ijs is eigenlijk gewoon mijn favorietquote:
Hoe kan je dat niet normaal uitspreken?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanille-ijs is eigenlijk gewoon mijn favorietWel zeer hatelijk als mensen vanille niet normaal kunnen uitspreken
Was al eerder zo herinner ik me.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo heet Olaz nu Olay?
Klinkt als oleeeeeeeeeeeeee
Ja, is al een tijdje zo iddquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was al eerder zo herinner ik me.
Olaz ist Deutsch, Olay was meer Engels oid
Al een tijdje zo wegens Amerikanenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo heet Olaz nu Olay?
Klinkt als oleeeeeeeeeeeeee
Vonden die het beledigend of zo ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al een tijdje zo wegens Amerikanen
Van die downies in Tilly bijvoorbeeld die het uitspreken als vaanielje, als je vanille uitspreekt spreek je geen L uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan je dat niet normaal uitspreken?
Nee gewoon merknaam bekender makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vonden die het beledigend of zo ?
Hm okequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gewoon merknaam bekender maken
Moet je met nattō doenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:48 schreef UitStraling het volgende:
Groene thee ijs![]()
Keer met goud op in Kyoto, kapitaal voor betaald maar wel weggegooid met een blik van walging naar de ijsjesmevrouw.
Jaquote:
Toevallig ook naar mensen gegooid of wa ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer ergens bijgekregen daar, uur mee zitten spelen.
Goorlelquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Een keer ergens bijgekregen daar, uur mee zitten spelen.
Ook wel, zonder dat te doenquote:
Poppetjes van zitten maken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Toevallig ook naar mensen gegooid of wa ?
Dus nu heb je het maar gewoon laten liggen? Of met je handen staan afwrijven?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest even de katten van de buren voeren maar er had er eentje op de mat gekotst en ik had niets om het mee op te ruimenBah.
quote:
Smerig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik moest even de katten van de buren voeren maar er had er eentje op de mat gekotst en ik had niets om het mee op te ruimenBah.
Met wc papier en nat keukenrol maar daarmee kun je niet zoveel zonder dat je allemaal witte papiertjes krijgtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu heb je het maar gewoon laten liggen? Of met je handen staan afwrijven?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dus nu heb je het maar gewoon laten liggen? Of met je handen staan afwrijven?
dan gewoon laten liggenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef CherryLips het volgende:
De mat heeft ook dezelfde kleur als de kots.
camouflagekotsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef CherryLips het volgende:
De mat heeft ook dezelfde kleur als de kots.
Keukenrol blijft meestal wel redelijk heel, met wc-papier gaat het wel lekker vlokkenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Met wc papier en nat keukenrol maar daarmee kun je niet zoveel zonder dat je allemaal witte papiertjes krijgt
De expert spreekt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Keukenrol blijft meestal wel redelijk heel, met wc-papier gaat het wel lekker vlokken
Goedkope keukenrol.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Keukenrol blijft meestal wel redelijk heel, met wc-papier gaat het wel lekker vlokken
geloof dat katten wel vaker kotsenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedkope keukenrol.
Had het nat gemaakt Huehue en daar dan het keukenpapier op gelegd en een beetje erin gedrukt. Maar ik kan het ook niet zo laten liggen want dan gaan die beesten ermee aan de haal. Kijken of je het morgen nog ziet en ik zal het aan ze doorgeven. Ze wilden wel eten dus ze zullen niet meteen iets mankeren toch?
Alsof jij nog nooit iets met papiertjes hebt opgedeptquote:
Een keertje kotsen is niet zo vreemd, gewoon een haarbal met wat restjes waarschijnlijk. Zeker als ze gelijk weer willen vreten zal er niet iets mankerenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedkope keukenrol.
Had het nat gemaakt Huehue en daar dan het keukenpapier op gelegd en een beetje erin gedrukt. Maar ik kan het ook niet zo laten liggen want dan gaan die beesten ermee aan de haal. Kijken of je het morgen nog ziet en ik zal het aan ze doorgeven. Ze wilden wel eten dus ze zullen niet meteen iets mankeren toch?
Nee, ik laat altijd alles liggenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof jij nog nooit iets met papiertjes hebt opgedept
Dit verklaart wel het een en anderquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, ik laat altijd alles liggen
Katten kotsen het liefst 250 keer per dag, is hobby.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goedkope keukenrol.
Dan laat ik het idee varen om een kat in huis te nemenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Katten kotsen het liefst 250 keer per dag, is hobby.
Zolang het niet helemaal helder of groenig isquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:59 schreef CherryLips het volgende:
Vorig jaar lag er een keer een haarbal, dat was een grijze drol ofzo. Dit was bruin en wat dunner qua structuur
Bah neequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zolang het niet helemaal helder of groenig is
Best vaak dat ze hun eigen kots opeten dus het valt mee met opruimen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan laat ik het idee varen om een kat in huis te nemen
Dat lust ze nietquote:
Ewl, dit maakt het niet beter of zoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Best vaak dat ze hun eigen kots opeten dus het valt mee met opruimen.
En even wachten tot de kots niet meer zo warm is helpt ook.
Dit was gelukkig al wat opgedroogd.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal ze wel lekker vindenquote:
Mijn kat kotste meestal buiten of in de garagequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik stond er vanmorgen nog in met een sok, rook het bijna eerder dan dat ik voelde.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mijn kat kotste meestal buiten of in de garage
Je neemt toch steeds een nieuw zakjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:58 schreef CherryLips het volgende:
Die kattenbak ook. Elke dag even de keutels eruit scheppen maar die zitten nu te beschimmelen in dat plastic zakje. Dus heb maar thuis een nieuw plastic zakje gepaktGooi het morgen wel weg in een prullenbak op straat ofzo.
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit was gelukkig al wat opgedroogd.
En net had je nog genoeg gegetenquote:
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:05 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ah ja, dat zal ze wel lekker vinden
Net is niet nuquote:
Onder andere ditquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:31 schreef datismijnmening het volgende:
4E is een goede werkneemster, maar heeft nog alle ruimte om te groeien.
4EverBodemlozePutquote:
quote:
In de breedtequote:
Ik ga hier geen bijdehante opmerking mee makenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik ga hier geen bijdehante opmerking mee maken
Er staat een afsluitbaar plastic bakje met een schepje en een plastic zakje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:06 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Je neemt toch steeds een nieuw zakje
Ik zeg altijd nuttigen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:12 schreef Flori het volgende:
Lees hier best vaak 'vreten', zeggen jullie dat nou echt ook?![]()
ben telkens een beetje in shock![]()
quote:
Wat is er mis met vreten?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:12 schreef Flori het volgende:
Nee vocaal communiceer ik veelal met consumeren als correcte term voor het nuttigen van nutriëntenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:12 schreef Flori het volgende:
Viesbahquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Er staat een afsluitbaar plastic bakje met een schepje en een plastic zakje.
Of gewoon morgen nog flink campina inslaanquote:
Ow god krijgen we dit natuurlijkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vocaal communiceer ik veelal met consumeren als correcte term voor het nuttigen van nutriënten
Niet.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee vocaal communiceer ik veelal met consumeren als correcte term voor het nuttigen van nutriënten
Eten doe je netjes en dat is dan gewoon een bescheiden stukje vlees, wat kort gestoomde groenten en een hapje rijst, vreten is een half gebakken varken, kibbeling of kilo's aan kindersnoep.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:15 schreef Flori het volgende:
[..]
Nouja dat doen de dieren is mij geleerd![]()
Mensen eten
Heb nog niet eens de kans gehad om het bakje op te eten wat ik begin deze week had gekocht, want ik had nog Griekse yoghurtquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Of gewoon morgen nog flink campina inslaan
quote:
Hoezo "of".quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten doe je netjes en dat is dan gewoon een bescheiden stukje vlees, wat kort gestoomde groenten en een hapje rijst, vreten is een half gebakken varken, kibbeling of kilo's aan kindersnoep.
Schaften, beuken, kanen, peuzelenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:12 schreef Flori het volgende:
Nou wij kunnen er hier aardig weg mee, ribben, grote entrecote of tournedos etcquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eten doe je netjes en dat is dan gewoon een bescheiden stukje vlees, wat kort gestoomde groenten en een hapje rijst, vreten is een half gebakken varken, kibbeling of kilo's aan kindersnoep.
Ligt er een beetje aan waar en met wie ik ben en de situatie, maar vreten gebruik ik in het echie ook wel hoorquote:
Quote je nu jezelf?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:17 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Omdat je niet zo lang bent zeg maar
Snaaien, knagen en volstouwen danquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar en met wie ik ben en de situatie, maar vreten gebruik ik in het echie ook wel hoor
Hoelang doe jij met een bakje danquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Heb nog niet eens de kans gehad om het bakje op te eten wat ik begin deze week had gekocht, want ik had nog Griekse yoghurt
Bodemdrift.quote:
Ja dat verbaast me bestquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt er een beetje aan waar en met wie ik ben en de situatie, maar vreten gebruik ik in het echie ook wel hoor
Ja, ik eet het niet dagelijksquote:
Hier noemen ze een bord eten dan ook een bord voejer.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:18 schreef Flori het volgende:
[..]
Nou wij kunnen er hier aardig weg mee, ribben, grote entrecote of tournedos etc![]()
Maar toch zeg ik nooit vreten
Je had LTVDK wat netter verwacht?quote:
Hoezo niet gelijk een trog ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier noemen ze een bord eten dan ook een bord voejer.
Dacht dat jij zo wel opgevoed was en sjiek dineerde enzoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier noemen ze een bord eten dan ook een bord voejer.
Maar ik zeg het dan wel op een vriendelijke zachte manier, niet als een lompe boer VREETUH ofzoquote:
Bijzonderquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik eet het niet dagelijks
Even deze opzettenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, zit ik ineens Paul Elstak te luistern
Dat is niet helemaal de bedoeling
Vooral niet als ik naar kantoor gaquote:
Ja ok, maar tochquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik zeg het dan wel op een vriendelijke zachte manier, niet als een lompe boer VREETUH ofzo
Af en toe en beetje afdalen op de sociale ladder is best verfrissend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:20 schreef Flori het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo wel opgevoed was en sjiek dineerde enzo
Meestal als ik vreten gebruik gaat het wel over ongezond voer als pizza of chips en dergelijkequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch![]()
Heb de Welshman geleerd dat je dat niet mag zeggen
Koning Filip keek zeer verbaasd toe afgelopen weekquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruik vreten in de spreektaal ook niet maar zelfs Willem Alexander is wat dat betreft plebs qua taal, met erkentelijke dank aan een gegoede opvoeding.
quote:
quote:
Om het losse van Willy?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef Flori het volgende:
[..]
Koning Filip keek zeer verbaasd toe afgelopen week
Bij jou is het bikke(n) trouwens.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef Flori het volgende:
[..]
Koning Filip keek zeer verbaasd toe afgelopen week
Daar sta ik ook absoluut niet hoog ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe en beetje afdalen op de sociale ladder is best verfrissend.
Het leven...quote:
Sow.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik word helemaal lek gestoken hier buiten.
Uhm?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Bij jou is het bikke(n) trouwens.
Dat is gewoon een leuk nummer jaquote:
Lijkt een beetje drum and bass achtigquote:
Het staat wel gecategoriseerd onder drum 'n bassquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:28 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Lijkt een beetje drum and bass achtig
Niet helemaal, maar weet niet hoe ik het anders kan omschrijven
Did you just assume my age and genderquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je 7 jaar oud en meisje bent wel ja.
Waarschijnlijk liggen die doekjes op de plek waar je straks de nieuw bestelde doekjes gaat neerleggenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:36 schreef Flori het volgende:
Ik weet dat ik ergens dozen swifferdoekjes heb, maar kan ze al maanden niet vinden![]()
Heb dus maar nieuwe besteld![]()
Heb toch nog een tweede keer dolce gusto cappuccino besteld bij kruidvat
Kan hier niks meequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:36 schreef LTVDK het volgende:
Dit blijft denk ik wel mijn favoriete DnB plaat
Dat zou goed kunnen jaquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:37 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Waarschijnlijk liggen die doekjes op de plek waar je straks de nieuw bestelde doekjes gaat neerleggen
Zover had ik niet gekekenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:32 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Het staat wel gecategoriseerd onder drum 'n bass
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:37 schreef Flori het volgende:
[..]
Kan hier niks mee![]()
Hebben jullie geen muziek voor ouderen?
quote:
Nou vooruit, de mogelijk beste plaat aller tijden ooit dan maarquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:37 schreef Flori het volgende:
[..]
Kan hier niks mee![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:37 schreef Flori het volgende:
[..]
Kan hier niks mee![]()
Jaaaaa! Gewldigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vooruit, de mogelijk beste plaat aller tijden ooit dan maar![]()
Ken ik nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nou vooruit, de mogelijk beste plaat aller tijden ooit dan maar![]()
Ja nee sorry, ik ben nu even naar het bovenmenselijke geniale gitaarwerk van David Gilmour aan het luisterenquote:
pek en verenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ken ik niet
(zal wel gestenigd worden)
Ik net 2 seconden, toen uitgedaanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:42 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja nee sorry, ik ben nu even naar het bovenmenselijke geniale gitaarwerk van David Gilmour aan het luisteren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |