Misschien is dat wel gewoon een pisang goreng?quote:
wat ?quote:
Ja, heb genotenquote:
Ja hoor, keuze genoegquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:30 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ah gelukkig ook nog wat anders dan koude vis met kleffe plakrijst
Nee sushi met banaan, alleen hadden ze daar mayo op gedaan, dus gelijk eraf geschraaptquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is dat wel gewoon een pisang goreng?
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Goed goed, net een toffe reis gedaan in Jordanie.
Goede keuze, en dat is tenminste warmquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ja hoor, keuze genoegik ga altijd voor de vleesdingetjes
Dit klinkt echt vreselijk onsmakelijk en ranzigquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:32 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee sushi met banaan, alleen hadden ze daar mayo op gedaan, dus gelijk eraf geschraapt![]()
![]()
Moet je nagaan.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kippen eten alles wat enigszins eetbaar is
Met de mayo eraf was het wel lekkerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt echt vreselijk onsmakelijk en ranzig
Ook kip !quote:
Ik zou toch voor pisang goreng opteren denk ikquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:33 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Met de mayo eraf was het wel lekker
Ja, hadden ze nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik zou toch voor pisang goreng opteren denk ik
quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit klinkt echt vreselijk onsmakelijk en ranzig
Hoezo zie je dat nu pas, jij spit toch altijd heel het menu uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hadden ze niet
Ze hadden wel gefrituurde bloemkoolMaar dat zie ik nu pas, anders had ik dat wel besteld
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, hadden ze niet
Ze hadden wel gefrituurde bloemkoolMaar dat zie ik nu pas, anders had ik dat wel besteld
Das een mooikequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:35 schreef bitterbal het volgende:
[..]
kijk us
https://9gag.com/gag/a2KLrMD
Ik had het te druk met normale gangbare dingen en omdat het zo heet was, zat ik wel snel vol voor mijn doenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo zie je dat nu pas, jij spit toch altijd heel het menu uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |