Dacht dat jij zo wel opgevoed was en sjiek dineerde enzoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:19 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hier noemen ze een bord eten dan ook een bord voejer.
Maar ik zeg het dan wel op een vriendelijke zachte manier, niet als een lompe boer VREETUH ofzoquote:
Bijzonderquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, ik eet het niet dagelijks
Even deze opzettenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:19 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Oke, zit ik ineens Paul Elstak te luistern
Dat is niet helemaal de bedoeling
Vooral niet als ik naar kantoor gaquote:
Ja ok, maar tochquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar ik zeg het dan wel op een vriendelijke zachte manier, niet als een lompe boer VREETUH ofzo
Af en toe en beetje afdalen op de sociale ladder is best verfrissend.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:20 schreef Flori het volgende:
[..]
Dacht dat jij zo wel opgevoed was en sjiek dineerde enzo
Meestal als ik vreten gebruik gaat het wel over ongezond voer als pizza of chips en dergelijkequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Ja ok, maar toch![]()
Heb de Welshman geleerd dat je dat niet mag zeggen
Koning Filip keek zeer verbaasd toe afgelopen weekquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:21 schreef UitStraling het volgende:
Ik gebruik vreten in de spreektaal ook niet maar zelfs Willem Alexander is wat dat betreft plebs qua taal, met erkentelijke dank aan een gegoede opvoeding.
quote:
quote:
Om het losse van Willy?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef Flori het volgende:
[..]
Koning Filip keek zeer verbaasd toe afgelopen week
Bij jou is het bikke(n) trouwens.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef Flori het volgende:
[..]
Koning Filip keek zeer verbaasd toe afgelopen week
Daar sta ik ook absoluut niet hoog ofzoquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Af en toe en beetje afdalen op de sociale ladder is best verfrissend.
Het leven...quote:
Sow.quote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:23 schreef CherryLips het volgende:
Ik word helemaal lek gestoken hier buiten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |