Ze hadden ook tilapia (poepvis)quote:
Dat is wel zonde dan, kon je niet volledig profiteren van de ayce. Had je nog wel een lekker toetje?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik had het te druk met normale gangbare dingen en omdat het zo heet was, zat ik wel snel vol voor mijn doen
denk hetquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zal die vogeltje wel geen Italiaans kunnen tjilpen.
Wattesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga buda een keer bananensushi aansmeren
Wollah die vogeltje tfoe broederquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je hebt van die standaard bolletjes ijsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:38 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat is wel zonde dan, kon je niet volledig profiteren van de ayce. Had je nog wel een lekker toetje?
Dat ze Buda met bananen en sushi gaat insmerenquote:
Hmm, das altijd wel een beetje jammer bij zulke tentjes ja. Al zijn een paar goede bollen vanille-ijs altijd lekkerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt van die standaard bolletjes ijs
Of B&J's dus ik had strawberry cheesecake
Was ok.
Groene thee of lychee ijsquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:39 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je hebt van die standaard bolletjes ijs
Of B&J's dus ik had strawberry cheesecake
Was ok.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat ze Buda met bananen en sushi gaat insmeren
Waarschijnlijk zat ie wat te pssssst-enquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja, die hadden ze ook ..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hmm, das altijd wel een beetje jammer bij zulke tentjes ja. Al zijn een paar goede bollen vanille-ijs altijd lekker
Groene thee ijs is wel lekkerquote:
Vanille-ijs is eigenlijk gewoon mijn favorietquote:
Hoe kan je dat niet normaal uitspreken?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:43 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vanille-ijs is eigenlijk gewoon mijn favorietWel zeer hatelijk als mensen vanille niet normaal kunnen uitspreken
Was al eerder zo herinner ik me.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo heet Olaz nu Olay?
Klinkt als oleeeeeeeeeeeeee
Ja, is al een tijdje zo iddquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Was al eerder zo herinner ik me.
Olaz ist Deutsch, Olay was meer Engels oid
Al een tijdje zo wegens Amerikanenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Hoezo heet Olaz nu Olay?
Klinkt als oleeeeeeeeeeeeee
Vonden die het beledigend of zo ?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Al een tijdje zo wegens Amerikanen
Van die downies in Tilly bijvoorbeeld die het uitspreken als vaanielje, als je vanille uitspreekt spreek je geen L uitquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hoe kan je dat niet normaal uitspreken?
Nee gewoon merknaam bekender makenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Vonden die het beledigend of zo ?
Hm okequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:47 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Nee gewoon merknaam bekender maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |