deze bedoel je?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:47 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jahaa 3 limoncello en te veel tabs open
maar koeneloen in die ander sc, daar is leuke humor geloof ik he?
Ik had je nog getagd in MUZ met liedje van Sparks. Wist jij dat ze nog steeds optreden? In de 70 inmiddels.quote:
zeker, ik volg ze op Youtube. Oud maar zijn nog prima, wat een stem heeft Russel nogquote:Op zondag 25 juni 2023 02:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had je nog getagd in MUZ met liedje van Sparks. Wist jij dat ze nog steeds optreden? In de 70 inmiddels.
Jordan Sparks?quote:Op zondag 25 juni 2023 02:16 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik had je nog getagd in MUZ met liedje van Sparks. Wist jij dat ze nog steeds optreden? In de 70 inmiddels.
Waarom dat nou weer?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:21 schreef Flori het volgende:
[..]
Toch wil ik je graag even voorstellen aan @:uitstraling
Gekkigheid. Nooit van gehoordquote:
Snap ik, voor jouw tijd (denk ik). Maar ze treden nog steeds op en onlangs nog in Nederland, maar dat zag ik te laat.quote:
owwwww had ik ook wel heen gewildquote:Op zondag 25 juni 2023 02:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik, voor jouw tijd (denk ik). Maar ze treden nog steeds op en onlangs nog in Nederland, maar dat zag ik te laat.
Er is zelfs een topic van ze in MUZ. Zag het te laat. Ze traden op in Vredenburg.quote:
Mja maar de Rolling Stones zijn ook van voor mijn tijd en daar ben ik wel heen geweestquote:Op zondag 25 juni 2023 02:32 schreef Shii het volgende:
[..]
Snap ik, voor jouw tijd (denk ik). Maar ze treden nog steeds op en onlangs nog in Nederland, maar dat zag ik te laat.
ik was er ookquote:Op zondag 25 juni 2023 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar de Rolling Stones zijn ook van voor mijn tijd en daar ben ik wel heen geweest
Tja Sparks zijn wat minder bekend.quote:Op zondag 25 juni 2023 02:33 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mja maar de Rolling Stones zijn ook van voor mijn tijd en daar ben ik wel heen geweest
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |