maar snapt ze wat het inhoudt?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:23 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ja maar mijn moeder belde ook als ik naar m'n werk was. Begrip voor dementie is pas na diagnose verbeterd bij mevr Koen
nu wel, nu is ze een stuk milderquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:30 schreef engine het volgende:
Holland dit land is top...niet zo zeiken gas er op!!
Teksten hoor![]()
![]()
Heb je wel eens van dit obscure bandje K3 gehoord?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:30 schreef engine het volgende:
Teksten hoor![]()
![]()
ah treden ze hier ook al opquote:Op zondag 25 juni 2023 01:32 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Heb je wel eens van dit obscure bandje K3 gehoord?
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:30 schreef engine het volgende:
Teksten hoor![]()
![]()
Geen idee.quote:Op zondag 25 juni 2023 01:35 schreef Monique___ het volgende:
[..]kunne we ze niet ergens in en sc vastzetten
wil die met hoppen niet meer horen
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:36 schreef Monique___ het volgende:
[..]
wij weten wat jij bedoeld jonugg wat maakte ge nou kut
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Geen idee.
Maar hoor deze superhit![]()
Ik verwachte al iets in die richtingquote:
hahahaa je weet mijn favo de verrekte mongolquote:Op zondag 25 juni 2023 01:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik verwachte al iets in die richting![]()
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:45 schreef Monique___ het volgende:
moet soms kijken , de hele tijd, in welk topic we nu zitten te posten..
![]()
![]()
jahaa 3 limoncello en te veel tabs openquote:
ik vond hem wel leukquote:Op zondag 25 juni 2023 01:51 schreef Koen66 het volgende:
ik kan soms heel flauw zijn @:Monique___
;-)
quote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
Ik denk dat ik me binnenkort ook maar als vrouw moet gaan identificeren![]()
Zit net te kijken voor nieuwe kart schoenen en handschoenen en 2 setjes van beiden die passen bij de overal die ik krijg voor volgend jaar kosten dik 700 euro bij elkaar.
Hoe kan ik nu nog commentaar hebben op muis als ze 100 euro aan een paar schoenen wil uitgeven
NIET laat muis die schoenen kopen op afbetaling..quote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
Zit net te kijken voor nieuwe kart schoenen en handschoenen en 2 setjes van beiden die passen bij de overal die ik krijg voor volgend jaar kosten dik 700 euro bij elkaar.
Hoe kan ik nu nog commentaar hebben op muis als ze 100 euro aan een paar schoenen wil uitgeven
Twee paar schoenen en twee paar handschoenen voor 700 euro?quote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
groeiquote:Op zondag 25 juni 2023 01:54 schreef DerRabbit het volgende:
hee moes her en der verspreidquote:Op zondag 25 juni 2023 02:57 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Film afgelopen, vond hem wel goed en iedereen nu weg zie ik of naar ander topic?
Moes is voor je haarquote:Op zondag 25 juni 2023 02:58 schreef Monique___ het volgende:
[..]
hee moes her en der verspreid
Flori in GC / [KSC #16188] Pek en veren
Shii in ONZ / [ronde 58 Het Dodetopicspel #13703]kaap de goede bolk
Een heel goedemorgenquote:
b&b wa is dat?quote:Op zondag 25 juni 2023 05:07 schreef KinKiJan het volgende:
10 juli B&B vol liefde. Vind dat altijd wel mooi (leedvermaak).De deelnemers kunnen me nu nog niet boeien maar dat veranderd snel wanneer de eerste dates verschijnen
Rustig aan juichen met deze temperaturenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
b&b wa is dat?
En goedemorgen allen hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*juicht de ochtend in