Ik zit inmiddelsquote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
zijn de voetjes nog van de vloer gekomen?
ja sas maar ik kan daar ook heeeel happy van wordenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:23 schreef xsaskiax het volgende:
Heerlijk om jullie zo enthousiast te zien![]()
![]()
Ik heb het af en toe in de auto op als ik naar m'n werk rij. Ga je niet zacht van rijdenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja sas maar ik kan daar ook heeeel happy van wordenD: D
vond het vroeger echt super sjiek om naar house partys te gaan.......... ik luister heel veel soorten muziek maar deze muziek blijf ik mooi vinden ook
nee niet bepaald hahaquote:Op zondag 25 juni 2023 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe in de auto op als ik naar m'n werk rij. Ga je niet zacht van rijden
Heb alleen tussen zes en zeven niet geluisterdquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Heb alleen tussen zes en zeven niet geluisterdWarface nu
Was het voor mij wel waardquote:Op zondag 25 juni 2023 21:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man man ik ga volgend jaar ook maar betalen voor de stream, baal dat ik dat niet toch gedaan heb als ik dit hoor
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een mensenmassa, hebben jullie daar weleens tussen gestaan, zoveel mensen???
(ik moet er niet aan denken hoor)
Ik ga wel naar dit soort feesten maar Defqon is daarin wel echt extreem groot. 50.000 bezoekers die vier dagen op de camping blijven. Ik houd het gewoon bij één dagje als ik ergens heen gaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een mensenmassa, hebben jullie daar weleens tussen gestaan, zoveel mensen???
(ik moet er niet aan denken hoor)
Dan moet je toch wel wat gebruiken om dat 4 dagen vol te houdenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga wel naar dit soort feesten maar Defqon is daarin wel echt extreem groot. 50.000 bezoekers die vier dagen op de camping blijven. Ik houd het gewoon bij één dagje als ik ergens heen ga
Of goed slapenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel wat gebruiken om dat 4 dagen vol te houden
50.000....... sjezus...... wat veel!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga wel naar dit soort feesten maar Defqon is daarin wel echt extreem groot. 50.000 bezoekers die vier dagen op de camping blijven. Ik houd het gewoon bij één dagje als ik ergens heen ga
ja voor deze muziek is het grootquote:Op zondag 25 juni 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Dat houdt toch geen mens vol zonder iets te gebruiken??? lijkt mij tenminste niet te doenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:13 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dan moet je toch wel wat gebruiken om dat 4 dagen vol te houden
ben je nooit naar een festival geweest sas?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:15 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
50.000....... sjezus...... wat veel!!!
Wij hebben hier 'Under the Bridge' ..... in onze wereldstad Spijkenissequote:Op zondag 25 juni 2023 22:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja voor deze muziek is het groot
voor een gewoon festival is het normaal nog aan de kleine kant
ik ging vanaf mijn 18de naar festivals met toen ik denk 35duizend mensen? maar dat werden er steeds meer.. 60 duizend ook. ja dat is druk maar je hebt meerder podia...quote:Op zondag 25 juni 2023 22:17 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Wij hebben hier 'Under the Bridge' ..... in onze wereldstad Spijkenisse
nee sorry..... ik moet er niet aan denken om tussen zoveel mensen te staan.... stel je voor als je moet plassen of zo, ik zou echt in paniek raken, zoveel lui 'in m'n aura'quote:Op zondag 25 juni 2023 22:16 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ben je nooit naar een festival geweest sas?
Oh ja er zijn wel grotere festivals. Tomorrowland heeft 400.000 bezoekersquote:Op zondag 25 juni 2023 22:15 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja voor deze muziek is het groot
voor een gewoon festival is het normaal nog aan de kleine kant
Ik wilde net een JUI SC meet op een festival voorstellenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee sorry..... ik moet er niet aan denken om tussen zoveel mensen te staan.... stel je voor als je moet plassen of zo, ik zou echt in paniek raken, zoveel lui 'in m'n aura'
Over drie weken is Dominatorquote:Op zondag 25 juni 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wilde net een JUI SC meet op een festival voorstellen
Na die beelden van jou realiseer ik me pas goed hoeveel mensen dat moeten zijn zeg, al zijn ze verdeeld over zoveel podiaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:18 schreef engine het volgende:
[..]
Oh ja er zijn wel grotere festivals. Tomorrowland heeft 400.000 bezoekers
Moet je vooral doen Koen, denk dat veel mensen dat helemaal te gek vinden!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 22:19 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik wilde net een JUI SC meet op een festival voorstellen
quote:
zo dusquote:Op zondag 25 juni 2023 22:18 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
nee sorry..... ik moet er niet aan denken om tussen zoveel mensen te staan.... stel je voor als je moet plassen of zo, ik zou echt in paniek raken, zoveel lui 'in m'n aura'
Dat was een ander festivalquote:Op zondag 25 juni 2023 22:19 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Na die beelden van jou realiseer ik me pas goed hoeveel mensen dat moeten zijn zeg, al zijn ze verdeeld over zoveel podia
(wel zielig dat die ene vanmiddag niemand voor zich had staan, da's sneu toch)
kijk van jou leer ik nog eens wat!!!! het zijn van die praktische dingen die je al doende leert denk ikquote:
hahaahquote:Op zondag 25 juni 2023 22:23 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
kijk van jou leer ik nog eens wat!!!! het zijn van die praktische dingen die je al doende leert denk ik
Ik heb de ramen open gedaanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |