Ik zit inmiddelsquote:Op zondag 25 juni 2023 21:14 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
zijn de voetjes nog van de vloer gekomen?
ja sas maar ik kan daar ook heeeel happy van wordenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:23 schreef xsaskiax het volgende:
Heerlijk om jullie zo enthousiast te zien![]()
![]()
Ik heb het af en toe in de auto op als ik naar m'n werk rij. Ga je niet zacht van rijdenquote:Op zondag 25 juni 2023 21:27 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja sas maar ik kan daar ook heeeel happy van wordenD: D
vond het vroeger echt super sjiek om naar house partys te gaan.......... ik luister heel veel soorten muziek maar deze muziek blijf ik mooi vinden ook
nee niet bepaald hahaquote:Op zondag 25 juni 2023 21:30 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik heb het af en toe in de auto op als ik naar m'n werk rij. Ga je niet zacht van rijden
Heb alleen tussen zes en zeven niet geluisterdquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 21:38 schreef engine het volgende:
[..]
Heb alleen tussen zes en zeven niet geluisterdWarface nu
Was het voor mij wel waardquote:Op zondag 25 juni 2023 21:38 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
man man ik ga volgend jaar ook maar betalen voor de stream, baal dat ik dat niet toch gedaan heb als ik dit hoor
quote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een mensenmassa, hebben jullie daar weleens tussen gestaan, zoveel mensen???
(ik moet er niet aan denken hoor)
Ik ga wel naar dit soort feesten maar Defqon is daarin wel echt extreem groot. 50.000 bezoekers die vier dagen op de camping blijven. Ik houd het gewoon bij één dagje als ik ergens heen gaquote:Op zondag 25 juni 2023 22:07 schreef xsaskiax het volgende:
Wat een mensenmassa, hebben jullie daar weleens tussen gestaan, zoveel mensen???
(ik moet er niet aan denken hoor)
Dan moet je toch wel wat gebruiken om dat 4 dagen vol te houdenquote:Op zondag 25 juni 2023 22:12 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ga wel naar dit soort feesten maar Defqon is daarin wel echt extreem groot. 50.000 bezoekers die vier dagen op de camping blijven. Ik houd het gewoon bij één dagje als ik ergens heen ga
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |