het is binnen nog te doen, airco nog uitquote:Op zondag 25 juni 2023 10:45 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Rustig aan juichen met deze temperaturen![]()
![]()
![]()
Groot gelijk!!! Lekker spetterenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:46 schreef Monique___ het volgende:
[..]
het is binnen nog te doen, airco nog uit
denk wel dat ik vandaag wat plonsjes ga doen in het zwembad
Je kunt het, je kunt het!!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 10:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa en nog veel huiswerk ,met puber maken pfff
zal leuk worden
ja klopt. nu even aanbikkellenquote:Op zondag 25 juni 2023 10:55 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Je kunt het, je kunt het!!!!
Nog even volhouden, bijna vakantie en morgen wordt het koeler
Oke dan.....héél veel succes!!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 10:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja klopt. nu even aanbikkellen
hij heeft 2 toetsen, 3 vakken huiswerk en spreekbeurt moeten we vandaag even erdoorheen knallen
quote:Op zondag 25 juni 2023 10:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
b&b wa is dat?
En goedemorgen allen hier![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*juicht de ochtend in
ohh dat heb ik wel eens gezien!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 11:53 schreef KinKiJan het volgende:
[..]![]()
Bed & Breakfast, Soort boer zoekt vrouw idee, maar dan met B&B eigenaren. Ben nooit zo van die programma's maar ben er door 'verplicht meekijken' ook fan van geworden
Nee dat is weer een ander programma, op de NPO. Dit is op RTL4 en gaat echt om een paar B&B houders die de liefde zoeken en dan komen er gegadigden in die B&B om te zien of er een klik is. Die komen tegelijk dus dat kan leuke momenten opleveren.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:55 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ohh dat heb ik wel eens gezien!!!
dat ze bij elkaar gaan slapen en dan beoordelen?
haha nee ik ook niet , maar zoiets is leuk met twitter erbij om te kijken
oh dit ken ik niet.............quote:Op zondag 25 juni 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee dat is weer een ander programma, op de NPO. Dit is op RTL4 en gaat echt om een paar B&B houders die de liefde zoeken en dan komen er gegadigden in die B&B om te zien of er een klik is. Die komen tegelijk dus dat kan leuke momenten opleveren.
Dit wordt het derde seizoen, die eerste 2 heb ik me kapot gelachen om een aantal figuren
quote:Op zondag 25 juni 2023 11:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh dit ken ik niet.............
wil ik ook wel kijken dan.. als dat parel momentjes kan geven
hoop dat je er ergens nog eens wat over schrijft tegen die tijd, 10 jul ? meen ik he
ik heb er toen stukjes van gezien...... was echt lachen, lui waarvan je dacht: wat heb JIJ hier te zoeken???quote:Op zondag 25 juni 2023 11:58 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Nee dat is weer een ander programma, op de NPO. Dit is op RTL4 en gaat echt om een paar B&B houders die de liefde zoeken en dan komen er gegadigden in die B&B om te zien of er een klik is. Die komen tegelijk dus dat kan leuke momenten opleveren.
Dit wordt het derde seizoen, die eerste 2 heb ik me kapot gelachen om een aantal figuren
Ja vorig jaar zo'n gast die met z'n ouders een B&B had, die ma zat overal met haar neus bovenop, stond hij met een potentiele match te praten in de tuin zat zij om een hoekje te loerenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:12 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
ik heb er toen stukjes van gezien...... was echt lachen, lui waarvan je dacht: wat heb JIJ hier te zoeken???
neee hahaha dat klinkt als kijk genot !!! wil ik echt gaan kijkenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:16 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ja vorig jaar zo'n gast die met z'n ouders een B&B had, die ma zat overal met haar neus bovenop, stond hij met een potentiele match te praten in de tuin zat zij om een hoekje te loeren
Haha weet niet of je het terug kunt kijken, maar mocht je je ooit vervelen is het wel een aanrader ja! Beide seizoenen hebben hun absolute parels. We gebruiken hier in huis af en toe nog steeds one-liners uit die zooiquote:Op zondag 25 juni 2023 12:17 schreef Monique___ het volgende:
[..]
neee hahaha dat klinkt als kijk genot !!! wil ik echt gaan kijken
hahaha "gezel'quote:Op zondag 25 juni 2023 12:20 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Haha weet niet of je het terug kunt kijken, maar mocht je je ooit vervelen is het wel een aanrader ja! Beide seizoenen hebben hun absolute parels. We gebruiken hier in huis af en toe nog steeds one-liners uit die zooi
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
als het goed is kun je ze hier terugkijkenWordt je door verwezen naar videoland, waar seizoen 1 en 2 op staan en ook van BelgieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I have a therapist, her name is music. ♪
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:33 schreef xsaskiax het volgende:
als het goed is kun je ze hier terugkijkenOh bedanktSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.leuk
Verhip je hebt gelijk! had ik even verder moeten kijken dan m'n neus lang is, dank je welquote:Op zondag 25 juni 2023 12:38 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wordt je door verwezen naar videoland, waar seizoen 1 en 2 op staan en ook van Belgie
Nja als je neus niet lang is, kan je ook niet verder kijkenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:40 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Verhip je hebt gelijk! had ik even verder moeten kijken dan m'n neus lang is, dank je wel
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja als je neus niet lang is, kan je ook niet verder kijken![]()
mooie quotequote:Op zondag 25 juni 2023 12:41 schreef Lovely het volgende:
[..]
Nja als je neus niet lang is, kan je ook niet verder kijken![]()
Die kan ik ook wel makenquote:Op zondag 25 juni 2023 12:44 schreef Monique___ het volgende:
[..]
mooie quote
als ff er was zou ie een tegeltje ervan maken
quote:Op zondag 25 juni 2023 13:27 schreef engine het volgende:
Vandaag een dagje hardcore![]()
Nu Vince, Panic, darkraver en the viper. Ze hebben het zelf ook erg goed naar hun zin
Ja dat welquote:Op zondag 25 juni 2023 13:28 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
ohhhh
is dat weer op die betaalde stream?
ja zeker he
hahaquote:Op zondag 25 juni 2023 13:33 schreef engine het volgende:
Die staan daar in de volle zon ☀️
Heb ik het zo slecht nog niet met mijn ventilator
Ja preciesquote:Op zondag 25 juni 2023 13:34 schreef Monique___ het volgende:
[..]
haha
*goedkoper
*koeler
*geen uv stralen
die fikken weg
Daar zie ik nog weinig vanquote:Op zondag 25 juni 2023 13:41 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
pffffffff in de volle zon, zij liever dan ik!!!
Ze zullen ze met waterstralen wel koelen toch?
Lekker hakken, rammen, tanken en vlammenquote:Op zondag 25 juni 2023 13:27 schreef engine het volgende:
Vandaag een dagje hardcore![]()
Nu Vince, Panic, darkraver en the viper. Ze hebben het zelf ook erg goed naar hun zin
Vanaf de bankquote:Op zondag 25 juni 2023 14:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Lekker hakken, rammen, tanken en vlammen![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik verhuis nog naar bureaustoel vanmiddag een keerquote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 15:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik verhuis nog naar bureaustoel vanmiddag een keer![]()
Eerst even supermarkt.
Mag het een keerquote:Op zondag 25 juni 2023 15:11 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
goh.. dagje ouder he
stond je ooit nog lekker uit je bol te gaan in de zon.. nu onderga je de muziek liggend.......
Beter bekekenquote:Op zondag 25 juni 2023 15:36 schreef Jippie het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn katten kruipen ook bij de airco
quote:
WAUW dat is een leuk vooruitzichtquote:Op zondag 25 juni 2023 15:50 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Over een paar weken wel naar Dominator
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |