Ja die zie ik ook wel eens liggen, ook wel handig, want die bakjes er voor is ook drie keer niksquote:Op zondag 25 juni 2023 18:02 schreef Monique___ het volgende:
[..]
oh ja dat ken ik. Laatst 1 grote zak met heel veeel ijskontjes kant en klaar gekocht
jaaa die schieten dan alle kanten opquote:Op zondag 25 juni 2023 18:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Van die bakjes is bij mij ook altijd 'feest', sta altijd te rammen op het aanrecht, vallen ze er ineens allemaal tegelijk uit...
Oh nou dan pak ik die aan elkaar zittenquote:Op zondag 25 juni 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat heb ik ook een keer gedaan.... eind van het liedje zaten ze in dat zakje aan elkaar geplakt/gevroren!!
(ik heb toen wel staan lachen om wat ik had gedaan)
ja als je er plek voor hebt zeker kopen. Ze hebben van die dikke ijsklonten of gecrusht ijs. Heb nu dikke klonten ijs. volgende keer pak ik die andere.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:05 schreef Lovely het volgende:
[..]
Ja die zie ik ook wel eens liggen, ook wel handig, want die bakjes er voor is ook drie keer niks
Ja da's wel erg lekker.quote:Op zondag 25 juni 2023 17:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
liggen hier in de vriezer![]()
en in mijn glas
Ah ook lekker jaquote:Op zondag 25 juni 2023 18:07 schreef Monique___ het volgende:
[..]
ja als je er plek voor hebt zeker kopen. Ze hebben van die dikke ijsklonten of gecrusht ijs. Heb nu dikke klonten ijs. volgende keer pak ik die andere.
Nou ja zeg, dat is een idee.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:00 schreef Lovely het volgende:
[..]
Hier ook in de vriezer, alleen heb ik van die zakjes en daar krijg ze soms moeilijk uit.. dus ik had een slim idee om ze in een keer allemaal eruit te drukken en dan in een andere zakje te doen
Oh dacht ik een oplossing te hebbenquote:Op zondag 25 juni 2023 18:02 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
hahaha dat heb ik ook een keer gedaan.... eind van het liedje zaten ze in dat zakje aan elkaar geplakt/gevroren!!
(ik heb toen wel staan lachen om wat ik had gedaan)
juist... en eind van het liedje vliegen ze over het aanrecht en belanden...... op de vloer!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 18:06 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaa die schieten dan alle kanten op![]()
![]()
Dat jaquote:Op zondag 25 juni 2023 18:03 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Van die bakjes is bij mij ook altijd 'feest', sta altijd te rammen op het aanrecht, vallen ze er ineens allemaal tegelijk uit...
jaaaaa haha dat ding heb weggooidquote:Op zondag 25 juni 2023 18:09 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
juist... en eind van het liedje vliegen ze over het aanrecht en belanden...... op de vloer!!!
Nu eerst even warm eten, pfffffquote:Op zondag 25 juni 2023 18:08 schreef Lovely het volgende:
Heb lekker een bak yoghurt gegeten, pak later wel een ijsje
Wat ga je eten?quote:Op zondag 25 juni 2023 18:10 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Nu eerst even warm eten, pfffff
Maar het gaat er toch maar in.
Hoef gelukkig niet te koken ofzo, gewoon opwarmen en
Iets met Curry en bloemkoolrijst.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ik had een verjaardag,maar nog wel trek dus lasagne gekocht maar kreeg daar wel warm door
Weer een verjaardag en weer mooi weer.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:11 schreef Lovely het volgende:
[..]
Wat ga je eten?
Ik had een verjaardag,maar nog wel trek dus lasagne gekocht maar kreeg daar wel warm door
Oh klinkt wel lekker bloemkoolrijst..alleen volgens mij is wel even wennen omdat normaal rijst eetquote:Op zondag 25 juni 2023 18:12 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Iets met Curry en bloemkoolrijst.
Het is van Uitgekookt
3 verjaardagen gehad en een keer vaderdagquote:Op zondag 25 juni 2023 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Weer een verjaardag en weer mooi weer.
Hoewel dit keer mss wat te warm.
Was het weer gezellig?
Ja, maar mss toch eens proberen.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:13 schreef Lovely het volgende:
[..]
Oh klinkt wel lekker bloemkoolrijst..alleen volgens mij is wel even wennen omdat normaal rijst eet
Dat zijn behoorlijk wat partijtjes achter elkaar.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:14 schreef Lovely het volgende:
[..]
3 verjaardagen gehad en een keer vaderdag
Mwa in de schaduw was het nog té doen, maar was wel gezellig
Zal het als tip onthouden om het toch eens te proberen, nou er kan wel wat kilootjes van af eigenlijkquote:Op zondag 25 juni 2023 18:15 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja, maar mss toch eens proberen.
Ik eet het al behoorlijk lang, ook als ik zelf kook.
En het scheelt een hoop koolhydraten, voor mij wel fijn
Maar mss voor jou helemaal niet nodig ofzo
Nee nu even rust tot septemberquote:Op zondag 25 juni 2023 18:16 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Dat zijn behoorlijk wat partijtjes achter elkaar.
Nu even klaar, of ga je gewoon door?
Die van Bonduelle (diepvries) vind ik het lekkerstquote:Op zondag 25 juni 2023 18:17 schreef Lovely het volgende:
[..]
Zal het als tip onthouden om het toch eens te proberen, nou er kan wel wat kilootjes van af eigenlijk
Maar moet gewoon wat meer bewegen..
Ik probeer eerst wel die van de appie zelfquote:Op zondag 25 juni 2023 18:19 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die van Bonduelle (diepvries) vind ik het lekkerst
Nou ja het kan helpen iets minder koolhydraten..
Smaken verschillen natuurlijk wel.
Ja desnoods in de avond even een blokje om.. laatst 10 km gefietstquote:Op zondag 25 juni 2023 18:35 schreef Ebinas het volgende:
Da's naast gezonde beweging ook heerlijk voor het koppie.
Kan daar enorm van genieten.
Doe het eik te weinig, fietsen dan.
Ja naar de winkel maar voor de fun zou ik meer moeten gaan
Sjezus wat een macht volk daar!!!!quote:
jaaaaaaaaaaaa dit klinkt gooooeedquote:Op zondag 25 juni 2023 20:43 schreef engine het volgende:
Defqon.1 Weekend 2023 | The Wrap-up - LIVE from The Closing Ceremony
Het feest was er niet minder om vandaagquote:Op zondag 25 juni 2023 20:46 schreef xsaskiax het volgende:
[..]
Sjezus wat een macht volk daar!!!!
hoe houden ze het vol in die enorme hitte.......
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja die heeft wel interviews en dingen tussendoor.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:49 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaa dit klinkt gooooeed![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
neee stopt het nou
quote:Op zondag 25 juni 2023 20:52 schreef engine het volgende:
[..]
Ja die heeft wel interviews en dingen tussendoor.
Ja ik kan het ook niet helpenquote:Op zondag 25 juni 2023 20:54 schreef Monique___ het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
muziekjes
klinkt fijn op de achtergrond...
OMG dit klinkt echt super super vet!!!!!!!!!!!!!quote:Op zondag 25 juni 2023 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja ik kan het ook niet helpen
Het programma van vanavond nog
[ afbeelding ]
Is dat binnen dat het zo donker is?quote:
Net waren ze live van de mainstage maar dit is van eerder het weekendquote:Op zondag 25 juni 2023 20:57 schreef Monique___ het volgende:
[..]
OMG dit klinkt echt super super vet!!!!!!!!!!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:
man manman die interviews blabla ga toch weg.........quote:Op zondag 25 juni 2023 21:01 schreef engine het volgende:
[..]
Net waren ze live van de mainstage maar dit is van eerder het weekendklonk wel goed ja
[..]
Dat is in een tent.
Nu wel act of ragequote:Op zondag 25 juni 2023 21:03 schreef Monique___ het volgende:
[..]
man manman die interviews blabla ga toch weg.........
Kan gewoonquote:Op zondag 25 juni 2023 21:06 schreef Koen66 het volgende:
Zou best wel weer eens naar zo'n feest willen
*opa spreekt
En weer mainstagequote:Op zondag 25 juni 2023 21:10 schreef Monique___ het volgende:
[..]
jaaaaaaaaaaaaaa
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
ik word hier heel blij van![]()
MOVE BITCH GET OUT THE WAY![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()