Wat ik niet snap, je kan die dingen toch niet rijdende gebruiken? Als er een konvooi rijdt dan doe je toch weinig tegen een paar straaljagers.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:43 schreef trein2000 het volgende:
[..]
S300. Pantsir. Van alles hadden ze mee. Vergeet niet dat ze het logistieke knooppunt van de Russen in handen hadden. (Rostov)
Overigens is paramilitair hier meer een juridisch dan een feitelijke kwalificatie. Dit is een ervaren en doorgewinterde gevechtseenheid met zware wapens (en de nodige oorlogsmisdaden achter de naam).
Eens, en dan ben je al snel geneigd te denken: maar dat snap prigozjin toch ook wel? - en dan realiseer je dat dit pas hoofdstuk 1 is.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:45 schreef bedachtzaam het volgende:
Dit is natuurlijk niet over, niet eerder dan dat Prigozhin om zeep is e dat kon weleens heel snel zijn.
1. Wie zegt dat het meest aansluit bij "de werkelijkheid"? Jij?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien is de makkelijkste uitleg wel een die het meest bij de werkelijkheid aansluit.
1. Poetin gokt niet op de clash omdat hij niet weet of de nationale garde hem loyaal is en of het leger voldoende sterk is
2. Prozjkin Schrikt toch van alle veiligheidsmaatregelen
3. Poetin en Prozjkin doen beide water bij de wijn en gaat niet verder escaleren.
Hem onleggen zorgt voor meer onrust. Denk dat hij een laatste kans krijgt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:45 schreef bedachtzaam het volgende:
Dit is natuurlijk niet over, niet eerder dan dat Prigozhin om zeep is e dat kon weleens heel snel zijn.
En Moskou bombarderen kan ook niet. Misschien dat je met Rostov of Voronezj nog wel weg komt. Maar Moskou? Never.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:44 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ja, en los daarvan, de schade zou enorm zijn geweest en zichtbaar voor de bevolking.
Aanvallen met de doorgaans slechte Russische munitie is het laatste wat je wil doen op eigen grondgebied.
Hij is dus zeker rijkste man van hele wereld. Maar hij koopt altijd zijn tegenstanders om aan zijn kant te scharen, zowel politiek en op andere gronden. Hij bezit dure auto's, dure luxe jachtset van miljarden euro's, eigen vliegtuig en veel meer. Hij is zeer invloedrijk en manipuleert iemand graag. Hij heeft zeker in het verleden FIFA omgekocht om het WK voetbal mannen in 2018 binnen te halen ten koste van Nederland en België en Spanje//Portugal.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:42 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Poetin heeft een vermogen van 70 tot meer dan 200 miljard.
Hoeveel het precies is is onbekend maar z'n villa aan de zwarte zee zou alleen al 1,4 miljard gekost hebben.
Daarnaast betaalt elke Russische oligarch een hoop geld aan Poetin zodat ze niet in de rechtbank komen.
Heulen met de vijand heet zoiets. Tijd om er eens tegen op te treden. Buitengewone omstandigheden vragen om buitengewone maatregelen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:46 schreef -XOR- het volgende:
Onze kamerverrader zit ook weer lekker desinfo te verspreiden met zijn pik in zijn hand.
[ twitter ]
Ik krijg zin om naar een ouwe 'reconstructie' te kijken.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:46 schreef trein2000 het volgende:
[..]
En Moskou bombarderen kan ook niet. Misschien dat je met Rostov of Voronezj nog wel weg komt. Maar Moskou? Never.
Ik ben het eens met Whiskers, heel veel losse eindjes. Misschien dat het verloop de komende dagen nog wat meer invult. Anders is het wachten op de onvermijdelijke reconstructie.
En dat geloof je zelf? Haha..quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:42 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Zoiets zal het zijn inderdaad. Putin stond met zijn rug tegen de muur maar Prigozhin kreeg toch koudwater vrees.
Wmb gaan ze gewoon met elkaar knokken maar dit is wel echt een vinnige post zonder redenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Precies, als je heel hard je ogen dichtknijpt, en vurig wil dat putin zich voor het eerst in zijn leven aan afspraken houd, dan is het misschien wel zo.
Ik denk dat Prigozjin niet zozeer aan zijn eigen veiligheid denkt, maar meer aan die van zijn manschappen, die amnestie is beloofd, als ik de berichten zo lees.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:42 schreef TLC het volgende:
[..]
Ja maar putler zal dit ook niet vergeten, en op een dag staat wagner mannetje per ongeluk te dicht bij een openstaand raam
Ik neem aan dat als een ervaren legerleider zo'n coup start, hij dat doet met een dood-of-de-gladioleninsteek en verwacht dat hij 's avonds met een kogel door zijn hoofd ergens ligt of zichzelf tot nieuwe president uitroept.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:40 schreef phpmystyle het volgende:
Misschien is de makkelijkste uitleg wel een die het meest bij de werkelijkheid aansluit.
1. Poetin gokt niet op de clash omdat hij niet weet of de nationale garde hem loyaal is en of het leger voldoende sterk is
2. Prozjkin Schrikt toch van alle veiligheidsmaatregelen
3. Poetin en Prozjkin doen beide water bij de wijn en gaat niet verder escaleren.
Je weet beter. rus woord is niks waard.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:49 schreef sp3c het volgende:
[..]
Wmb gaan ze gewoon met elkaar knokken maar dit is wel echt een vinnige post zonder reden
Leven van zijn familie? Al had hij zeker kunnen weten dat die niet veilig zouden zijn.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Waar is Prigo mee gechanteerd?
Denk het ook ja. Wat alles via Belarus afspeelt is niet te vertrouwen en ongeloofwaardig.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:50 schreef Jojoke het volgende:
Ik denk dus dat enige vredesdeal via Belarus weinig waarde heeft als de regering in Rusland het niet bevestigt. En daar is volgens mij nog steeds geen sprake van?
hele grote bom op alles wat m lief is en zn gehele leger? idk, maar lijkt mij its waarmee ze m kunnen dreigen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 21:52 schreef trein2000 het volgende:
[ twitter ]
Waar is Prigo mee gechanteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |