ik krijg het idee dat die prigozin een beetje gepusht wordt door natoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
Stel dat Prigozin aan de macht komt, hoeveel belang heeft hij dan nog om een mislukte invasie van Oekrane voort te zetten? Kan me voorstellen dat hij dan eerst andere dingen aan z'n hoofd heeft.
Als Prigozhin in een hypothetische situatie optrekt naar het Kremlin, dan zijn die lui kansloos.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:39 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Het hele binnenlandse veiligheidsapparaat. Politie, geheime diensten, is ook echt nog wel voldoende leger in Rusland zelf
Zelfde kapper ook.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Hij heeft wel wat weg van die geflipte kolonel Kurtz in Apocalypse Now.
Denk dat de vliegtuigen naar Afrika normaal gesproken door het Russische leger verzorgd worden...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:30 schreef Breekfast het volgende:
Ik verwacht eerder dat Pregozhin het hazenpad zal kiezen en met zijn huurlingenleger naar Afrika vertrekt.
Hoe? Als hij zich op een Russisch vliegveld vertoond wordt hij gearresteerd/doodgeschoten, als hij Nato-gebied betreedt wordt hij gearresteerd en naar een mooie cel in Den Haag gebracht. Het is nu alles of niets voor hem, hij kan niet meer terug.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:30 schreef Breekfast het volgende:
Ik verwacht eerder dat Pregozhin het hazenpad zal kiezen en met zijn huurlingenleger naar Afrika vertrekt.
Maar Prigozhin roept alle Russische soldaten en veteranen op om zich aan te sluiten. Dus theoretisch zou dit nu al nodig kunnen zijn. Maar buiten dat, wat verwacht je dan? Dat ze even op Google Maps kijken hoe lang het rijden is en dan tot morgenmiddag wachten met de boel op scherp zetten? Je moet het dak repareren als het droog is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die zijn er wel erg vroeg mee. Beetje voorbarig.
Wagner kan niet naar Moscow teleporteren he. Die 25k man zit allemaal nog in Ukraine
Het ligt er aan of er nog mensen over lopen naar de kant van Prigozin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:45 schreef oheng het volgende:
[..]
Als Prigozhin in een hypothetische situatie optrekt naar het Kremlin, dan zijn die lui kansloos.
Kijk, wat burgers terroriseren, en wat vrouwelijke demonstranten verkrachten in een politiebusje, dat lukt nog wel. Maar als een Wagner veteraan van meerdere oorlogen met een RPG eraan komt, dan zijn die lui kansloos.
Of niet. Whatever. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat geen enkel land meer een burgeroorlog verdient dan rusland.
Wel goed dat dit filmpje gepost wordt. Dat schept direct duidelijkheid!quote:
Je denkt dat het onmogelijk is dat hij zich frustreert, en alleeen gelaten heeft gevoelt bij Bakmuht, en nwat radicaliseert richting het Kremlin of zich on overwinnelijk voelt door overwinning in Bakmuht, meer ambitiies heeft gekregen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat die prigozin een beetje gepusht wordt door nato
Wat een onzin. Wagner heeft helemaal niet de middelen om zelfstandig een oorlog te voeren tegen Rusland. In bachmut klaagden ze al dat ze niet bevoorraad werden. Wie gaat dat dan doen als ze optrekken naar Moskou?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:45 schreef oheng het volgende:
[..]
Als Prigozhin in een hypothetische situatie optrekt naar het Kremlin, dan zijn die lui kansloos.
Kijk, wat burgers terroriseren, en wat vrouwelijke demonstranten verkrachten in een politiebusje, dat lukt nog wel. Maar als een Wagner veteraan van meerdere oorlogen met een RPG eraan komt, dan zijn die lui kansloos.
Of niet. Whatever. Ik wil alleen maar duidelijk maken dat geen enkel land meer een burgeroorlog verdient dan rusland.
Ahum?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:44 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
ik krijg het idee dat die prigozin een beetje gepusht wordt door nato
Je bent nu hevig aan het fantaseren.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:46 schreef la_perle_rouge het volgende:
[..]
Hoe? Als hij zich op een Russisch vliegveld vertoond wordt hij gearresteerd/doodgeschoten, als hij Nato-gebied betreedt wordt hij gearresteerd en naar een mooie cel in Den Haag gebracht. Het is nu alles of niets voor hem, hij kan niet meer terug.
Die zitten zelfs op drie verschillende continenten, maar het zou kunnen dat er wat sleeper agenten rondlopen natuurlijk. Niet genoeg voor een volle coup, misschien wel genoeg voor een paar hits op hooggeplaatste personen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:43 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
Die zijn er wel erg vroeg mee. Beetje voorbarig.
Wagner kan niet naar Moscow teleporteren he. Die 25k man zit allemaal nog in Ukraine
Daar is tie toch mee opgehoudenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:47 schreef bianconeri het volgende:
[..]
Ahum?
Vandaar dat Wagner vecht tegen Oekraine????
Grapjas.
Zelf benoemde journalisten praten na elkaar alle roddels op Twitter na. En ze kennen ineens allemaal die “betrouwbare bron bij Wagner”quote:
Puur hypothetisch, maar als je Putin en zijn 3/4 directe ondergeschikten min of meer gelijktijdig weet uit te schakelen kan er een hoop gebeuren…quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Die zitten zelfs op drie verschillende continenten, maar het zou kunnen dat er wat sleeper agenten rondlopen natuurlijk. Niet genoeg voor een volle coup, misschien wel genoeg voor een paar hits op hooggeplaatste personen.
Haha ja precies dit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:53 schreef AchJa het volgende:
Anyway, het zoveelste "this is big!", " Game changer", "Putin is in real trouble now!" geouwehoer. Morgen weer business as usual.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |