Pregozhin, denk ik.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:27 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Haha ik weet het niet.. welke kant? :p
Ik kan me latig voorstellen dat er echt iets gaat gebeuren in Rusland zelf, MAAR dit heeft hoe dan ook implicaties.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:27 schreef Mansjester het volgende:
Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat Wagner op grote schaal het Russische leger of andere Russische doelen daadwerkelijk gaat aanvallen.
Omdat rusland compllet voor lul staat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Hoe weten we zo zeker dat ze geen theater aan het maken zijn?
Rusland is groot, er is veel materiaal en manschappen nu in en rond Oekrane.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:27 schreef Mansjester het volgende:
Toch kan ik me moeilijk voorstellen dat Wagner op grote schaal het Russische leger of andere Russische doelen daadwerkelijk gaat aanvallen.
Als afleiding voor een tegenoffensief ofzo?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Mocht er werkelijk een burgeroorlog zijn hoop ik dat het vooral veel troepen kost aan beide kanten.quote:
Met welk doel? En er vallen echte doden bij.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:28 schreef phpmystyle het volgende:
Russische geschiedenis gemist? Die lui volgen iedere x aantal jaar hetzelfde riedeltje, omdat ze falen om om te gaan met hun verleden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:27 schreef Mansjester het volgende:
Welke voorwaarde is dan aan voldaan, waar voorheen niet aan voldaan werdt?quote:
Het is niet alsof ze zich daar aan voorwaarden houden, maar dit is een prima reden om dat er door te drukkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:31 schreef ExTec het volgende:
[..]
Welke voorwaarde is dan aan voldaan, waar voorheen niet aan voldaan werdt?
Alleen is het Prigozhin, wie roept dat zijn troepen aangevallen worden. Hij heeft geen strategisch belang om dit roepen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:26 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zojuist van een (imo) wel betrouwbaar account
[ afbeelding ]
Inderdaad, in dit geval zijn het echt aan beiide kanten geen lieverdjes, Prigozhin is doodeng, net als Poetin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mocht er werkelijk een burgeroorlog zijn hoop ik dat het vooral veel troepen kost aan beide kanten.
Maar het lijkt me absoluut niet wenselijk dat Wagner aan de macht zou komen, laat Shoigu en Gerasimov maar lekker doorgaan met fouten maken.
Jammer dat hij eerst 200.000+ anderen daarvoor ook graf in heeft gewerkt, vrijwel allemaal jonger dan hem.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:34 schreef TheFreshPrince het volgende:
Putin heeft z'n langste tijd gehad.
Maar dat is gezien z'n leeftijd ook wel logisch.
Natuurlijk wel, als hij serieus is om een burgeroorlog te ontkenen heeft hij toch een soort casus belli nodig. Dan maar een extra false flag.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:34 schreef Korenfok het volgende:
[..]
Alleen is het Prigozhin, wie roept dat zijn troepen aangevallen worden. Hij heeft geen strategisch belang om dit roepen.
Ik moet gelijk aan de Hind D van Metal Gear Solid denkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:26 schreef myShizzle het volgende:
[ twitter ]
Helicopter armed with gatling guns dispatched to the area.
Dit kan hij toch ook nooit winnen. Het blijft een huurlingenleger. Dat stort direct in als de staat echt ingrijptquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:31 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mocht er werkelijk een burgeroorlog zijn hoop ik dat het vooral veel troepen kost aan beide kanten.
Maar het lijkt me absoluut niet wenselijk dat Wagner aan de macht zou komen, laat Shoigu en Gerasimov maar lekker doorgaan met fouten maken.
Ja dat lijkt me inderdaad ook wel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:36 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dit kan hij toch ook nooit winnen. Het blijft een huurlingenleger. Dat stort direct in als de staat echt ingrijpt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |