Hoe dan ook, dit is geen reclame (quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou dit geen false flag van Rusland kunnen zijn? Wagner/Prigozhin als zondebok, een soort dolkstootletende voor de 21e eeuw.
Eerst maar eens wat videos van Wagner vs Russische troepen zien, ik wil graag dat het waar is, maar ik moet het allemaal nog maar zien...
Ik weet het ook niet.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Wagner-baasje is een slecht mens maar enorme ballen heeft hij wel. Hoe hij dit ongeschonden lijkt te kunnen winnen zie ik niet, maar ik laat mij verrassen.
Dus een nuke op Wagner is een grens die we niet op moeten zoeken?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:19 schreef ExTec het volgende:
[..]
Ik vind dat eigenlijk een rode lijn. We moeten immers niet willen escaleren.
En wat schieten ze er mee op. Denk je dat oekrains leger haar strategien af laat hangen van wat ze op telegram lezen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou dit geen false flag van Rusland kunnen zijn? Wagner/Prigozhin als zondebok, een soort dolkstootlegende voor de 21e eeuw.
Een volledige mobilisatiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:23 schreef ExTec het volgende:
[..]
En wat schieten ze er mee op. Denk je dat oekrains leger haar strategien af laat hangen van wat ze op telegram lezen?
Dat zou een wel heel gewaagde zijn, want oproepen tot een 'coup' of hoe je het ook uitlegt, kan natuurlijk heel makkelijk uit de hand lopen gezien de geluiden die al een tijdlang vanuit de Russische krijgsmacht naar buiten komen. Dus dan zou dit een false flag zijn met het risico op een totale ontsporing.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou dit geen false flag van Rusland kunnen zijn? Wagner/Prigozhin als zondebok, een soort dolkstootlegende voor de 21e eeuw.
Eerst maar eens wat videos van Wagner vs Russische troepen zien, ik wil graag dat het waar is, maar ik moet het allemaal nog maar zien...
Tja Wagner beschermt her en der belangen van machtige mensen. Dit gezeik komt, in mijn ogen, doordat Putin zijn achterban elkaar de tent uit laat vechten. Als ze hem maar dienen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:19 schreef Pleun2011 het volgende:
Wagner-baasje is een slecht mens maar enorme ballen heeft hij wel. Hoe hij dit ongeschonden lijkt te kunnen winnen zie ik niet, maar ik laat mij verrassen.
Hij is volgens mij net als Igor Girkin, een extreme hardliner wie vind dat rusland oorlog had moeten uitroepen. En nu telkens dingen roept om maar te zeggen, zie je nu wel ik had gelijk. Dit gaf geen gehoor, dus voert hij het verder op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:03 schreef myShizzle het volgende:
[..]
"wordt hem nooit natuurlijk" => daarmee bedoel ik dat dat hem nevernooitniet gaat worden.
Maar de strijd verwelkom ik ten zeerste. Dit gaat chaos opleveren in Rusland.
Zojuist van een (imo) wel betrouwbaar accountquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:24 schreef skysherrif het volgende:
Overigens, sidenote.
Neem die berichten van het kanaal 'Bakhmut_Demon' over gevechten tussen Russisch Leger en Wagner in bakhmut voorlopoig met een korrelzout.
Voor mensen die vaak TG volgen staat het bekend als een zeer onbetrouwbaar account.
Ben benieuwd wat dat 'huge number of Wagner soldiers killed' dan ongeveer is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:24 schreef Aether het volgende:
Wagner mercenary boss says Russia bombed his troops
https://www.bbc.com/news/world-europe-66005256
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |