SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
quote:
Dat zou Putin wel goed uitkomen...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:55 schreef trein2000 het volgende:
Wanneer wordt de algehele mobilisatie afgekondigd?
In de chaos van de oorlog dit allemaal opzetten?quote:
Of er staat al een vervanger klaar. Die gekochte gevangenen en mobiks zullen niet zo loyaal zijn aan de persoon Prigonogwattus en vooral hun geld en vrijheid willen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:58 schreef TheFreshPrince het volgende:
De kans is (ongeacht het verdere verloop) hoe dan ook wel 90% dan Rusland ineens een huurleger kwijt is in de strijd in Oekraïne.
Zou hij net zo gedreven zijn als Putin om terug te gaan naar het tijdperk van de Tsaren?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:01 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Poeh, denk dat die gek er niet voor terugdeinst om een kernbom op Kiev te gooien
"wordt hem nooit natuurlijk" => daarmee bedoel ik dat dat hem nevernooitniet gaat worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:01 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Poeh, denk dat die gek er niet voor terugdeinst om een kernbom op Kiev te gooien
Exact.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:03 schreef trein2000 het volgende:
Daarom. Het gaat mij allemaal wat de soepeltjes.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ssische-legerleidingquote:Wagner-baas Yevgeny Prigozhin heeft vrijdag de oorlog verklaard aan het Russische ministerie van Defensie. “Het kwaad veroorzaakt door de militaire leiding van het land moet worden gestopt”, aldus Prigozhin. “Ze hebben de levens van soldaten verwaarloosd. Ze zijn het woord ‘gerechtigheid’ vergeten. Wij zullen het terugbrengen.”
De binnenlandse oorlogsverklaring volgt op een video waarin Prigozhin zegt dat de motieven voor de invasie in Oekraïne nergens op sloegen. Volgens de Wagner-baas was er geen sprake van een dreigende Oekraïense aanval met steun van de NAVO in februari 2022. “Het ministerie van Defensie heeft de bevolking en de president proberen te misleiden.”
Zou wat zijn als ze tegen elkaar gaan vechtenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:07 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
https://www.bnnvara.nl/jo(...)ssische-legerleiding
Dat gaat uit de hand lopen. Commando-eenheid die Prigozhin gaat vermoorden ?
Dan heeft Prigozin sowieso geen andere keuze dan er voor gaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:08 schreef oheng het volgende:
Nou verdenkt Rybar Prigozhin van links met Navalny, en zijn er wilde geruchten dat Prigozhin aan de lijst van "buienlandse agenten" is toegevoegd.
Dat wordt lastig terugkrabbelen met zulke statements. Die lui lijken all-in gegaan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:11 schreef Anton91 het volgende:
Hopelijk krijgen we een goede nacht
[ twitter ]
Welke uitkomst verwacht je met zekerheid te kunnen voorspellen dat je graag wilt dat dit waar is?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Eerst maar eens wat videos van Wagner vs Russische troepen zien, ik wil graag dat het waar is, maar ik moet het allemaal nog maar zien...
Ik denk dat het minder gecompliceerd is dan het lijkt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 22:17 schreef SgtPorkbeans het volgende:
Zou dit geen false flag van Rusland kunnen zijn? Wagner/Prigozhin als zondebok, een soort dolkstootletende voor de 21e eeuw.
Eerst maar eens wat videos van Wagner vs Russische troepen zien, ik wil graag dat het waar is, maar ik moet het allemaal nog maar zien...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |