Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
2 woorden 9 lettersOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het leuke van foute muziek is dat je ze van binnen naar buiten kent en keihard mee kan zingen.
Nieuwe nummers horen niet zo hoog te staan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
agreequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Het leuke van foute muziek is dat je ze van binnen naar buiten kent en keihard mee kan zingen.
Nieuwe nummers horen niet zo hoog te staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hij is dus ingehaald maar niet door marco?
euh dus wel er is naast marco nog 1 die er voor geramt isOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
joh een cover van een nummer uit 1920 ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Haha engelbewaarder op 1![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nee dit is nummer 2quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik weet nu
Dat er een engelbewaarder bestaat
Je kunt haar niet zien
Als ze zachtjes tegen je praat
Ik weet nu ook
Dat zo'n engelbewaarder op je let
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door gered![]()
ow en het origineel is van 1981
naja das ook bijna 1920Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wist niet dat je zo oud bent.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh een cover van een nummer uit 1920 ofzo100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
grinnik zou wel mooi zijn dan was ik allang met pensioenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja jij bestaat gewoonquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:46 schreef Mazikeen het volgende:
Ik weet nu
Dat er een engelbewaarder bestaat
Je kunt haar niet zien
Als ze zachtjes tegen je praat
Ik weet nu ook
Dat zo'n engelbewaarder op je let
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door gered![]()
![]()
En kon je niet meer zelfstandig naar de wc.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik zou wel mooi zijn dan was ik allang met pensioen100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
t origineel is rustgevendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Dit vinkt echt alle carnavalshokjes af hoor
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hebben ze luiers voorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En kon je niet meer zelfstandig naar de wc.
en ja 2 personen op 1 zegt genoeg.
Mooi ik zap weer naar radio5Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik zei het paar topics terugquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Lang geleden dat ik echt geen idee had wat er op 1 staat![]()
![]()
heb t nummer nooit gehoord en dat houd ik graag zoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Lang geleden dat ik echt geen idee had wat er op 1 staatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ja, je bent all over the newsquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:49 schreef Harrie het volgende:
Ik weet nu dat ik vanavond knetterbezopen naar bed ga![]()
![]()
![]()
![]()
Doe je gordijnen openquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:48 schreef Harrie het volgende:
@:Paul ik ben thuis schatje kussss
[ afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
welk nummer dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Lang geleden dat ik echt geen idee had wat er op 1 staat![]()
oke dit nummer is dus gewoon gemaakt om te hypen, net als die stagairquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Ohhhhh, tuurlijk.
Ja, dit had ook niet anders gekundOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Een nummer dat een Qmusic dj samen met Donnie heeft geschreven speciaal om het foute anthem van dit jaar te zijn.quote:100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
ik wil het niet weten, dank jequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nummer dat een Qmusic dj samen met Donnie heeft geschreven speciaal om het foute anthem van dit jaar te zijn.
ik ga het niet opzoeken, dank je![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ah tweede keer dat ik as de zon schijnt hoor... heerlijk...Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had al 5 paters te pakken voor ik thuis was hahahahaha Heerlijk.
En @:Mazikeen vakantie daar moet ook op gedronken worden.
Remake van mezelf @:Furby
En @:paul blijft mijn grote liefde
het kan niet beter![]()
![]()
😑quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had al 5 paters te pakken voor ik thuis was hahahahaha Heerlijk.
En @:Mazikeen vakantie daar moet ook op gedronken worden.
Remake van mezelf @:Furby
En @:paul blijft mijn grote liefde
het kan niet beterWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee dank je.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:53 schreef Nizno het volgende:
[..]
https://www.nporadio5.nl/(...)erlandstalige-muziek100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
quote:![]()
tis so ztil in meiOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ademen denk ikquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaanik heb het ook altijd gedaan pffff begint saai te worden
Lekker patertjes gepaktquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
Wat heb ik nu weer gedaanik heb het ook altijd gedaan pffff begint saai te worden
![]()
Valt nog meequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ach willem is doodOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Hoe gaat het met je loser topic in FBquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
ja zeg ik netquote:quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Oh jéé het ligt iets gevoeligquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:07 schreef Harrie het volgende:
[..]
Geen ideewerd jij net niet in je bek gescheten of praat je altijd zo'n poep
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Oh nou heb je een uurtje de tijd om het te lezen en te snappen.quote:Iedereen is een kutlultrut
hopelijk krijg je wel liefde van je paters?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Had iets meer liefde in die Bolk verwacht valt een beetje tegen![]()
en van jou ook wel tochquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:10 schreef maily het volgende:
[..]
hopelijk krijg je wel liefde van je paters?![]()
![]()
Ik vind het wel een aardig verhaal mocht je het interesserenquote:Iedereen is een kutlultrut
Ik heb geen liefde voor haarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:09 schreef Harrie het volgende:
[..]
Had iets meer liefde in die Bolk verwacht valt een beetje tegen![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:24 schreef Paul het volgende:
@:speedfight is @:harrie aan het interviewen over zn nieuwe functiedit had je niet mogen zeggen
-2![]()
Wat?quote:Iedereen is een kutlultrut
Turk uit de kroegThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is een liedjequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is wel vermakelijk iigquote:Iedereen is een kutlultrut
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Gelieve niet meer DM's graagIedereen is een kutlultrut
Ja ook goedquote:Iedereen is een kutlultrut
Van amar de Turkse hazesquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ja, gaat wel aardig. Bij jou alles flex?quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Iets dat op is tegen de middag.![]()
ja heuj das wel genoeg punkteOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dacht dat je dat al eerder zou doen?quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:39 schreef Harrie het volgende:
[..]
Verrek zeg keerel ben jij hettttt..... nog altijd aan de l.......
Lekker genieten. Jointje whiskeytje en mini in bad en naar bed zoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:40 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, gaat wel aardig. Bij jou alles flex?![]()
mcdrek, kfc of de plaatselijke snackbar?quote:Geduld
(zelfst. naamw.)
Snackbar natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
mcdrek, kfc of de plaatselijke snackbar?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Lekker genieten. Jointje whiskeytje en mini in bad en naar bed zo
Geduld
(zelfst. naamw.)
Had vanmiddag ook overwogen om er eenquote:patat avond
van te maken... Maar hee, het is nog maar vrijdag, dus keurig nu even wat wezen wokken.
Geduld
(zelfst. naamw.)
lekker lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb maar n glenfiddich project xx open getrokken![]()
![]()
Wow. Maar waarom ook niet, het is prachtig weer, het weekend is begonnen - tijd voor een verwenmoment.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb maar n glenfiddich project xx open getrokkenGeduld
(zelfst. naamw.)
Morgen barbecue en zondag staat al een McDrek gepland aan het einde van de middag, dan ga ik niet ook nog patat eten als avondeten, dus het moet nu.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook overwogen om er eenpatat avond
van te maken... Maar hee, het is nog maar vrijdag, dus keurig nu even wat wezen wokken.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Ik had vanmiddag een broodje doner gehaald (met cola) en onderweg naar huis werd ik geroepen dat er ook nog bier op me stond te wachtenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook overwogen om er eenpatat avond
![]()
![]()
"Mag ik van u voor 10 euro patat? Ja, ik heb honger".quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen barbecue en zondag staat al een McDrek gepland aan het einde van de middag, dan ga ik niet ook nog patat eten als avondeten, dus het moet nu.Geduld
(zelfst. naamw.)
Was wel ff apartquote:
Is n giftset met glazen en zwart zout voor op de rand bij. Aparte combo wel met zout![]()
Wel lekker?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was wel ff apart
Is n giftset met glazen en zwart zout voor op de rand bij. Aparte combo wel met zoutGeduld
(zelfst. naamw.)
Manquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen barbecue en zondag staat al een McDrek gepland aan het einde van de middag, dan ga ik niet ook nog patat eten als avondeten, dus het moet nu.Man
man
het gebrek aan ruggengraad in 2 zinnen
![]()
Ik krijg jeuk aan de anus nuNee hoor Katje lekker vette bek scoren het is WEEKEND !!!!!
![]()
apart is leuk om eens te proberen daarom blijft het leven zo leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was wel ff apart
Is n giftset met glazen en zwart zout voor op de rand bij. Aparte combo wel met zout![]()
![]()
Ahah, jullie zitten alweer in een nieuw topic
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
yoloquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
apart is leuk om eens te proberen daarom blijft het leven zo leukGeduld
(zelfst. naamw.)
Proberen is leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
apart is leuk om eens te proberen daarom blijft het leven zo leuk
Now back to business as usual
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2023 18:53:07 ]![]()
jij zat op F5 te drukken in vorig topic en je af te vragen waarom niemand er meer een post zette?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, jullie zitten alweer in een nieuw topicOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nee, ik was etenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zat op F5 te drukken in vorig topic en je af te vragen waarom niemand er meer een post zette?
ah dat kan ookquote:![]()
ik heb nog toetje maar nog niet zin inOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik wilde nog een ijsje als toetje halen, maar had na het eten totaal geen zin meer erinquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dat kan ook![]()
ik heb nog toetje maar nog niet zin in
Wacht maar tot ie hoort dat ik dit bijna iedere week op vrijdag doe.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ManMan
man
het gebrek aan ruggengraad in 2 zinnen
![]()
Ik krijg jeuk aan de anus nuNee hoor Katje lekker vette bek scoren het is WEEKEND !!!!!
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Lasagne op kosten van de baasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
afgestorven konijnenboutjes met knoflooksaus of vandaag uit etengeweest
ja ik zat eerst ook aan milkshake banaan te denken maar geen zin om de deur uit te gaan.. toen dacht ik ik heb nog yoghurt maar geen zin om op te staanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde nog een ijsje als toetje halen, maar had na het eten totaal geen zin meer erin
Lekkere poes van me, al eet je elke dag die vette teringzooi, van mij mag je als je maar af en toe van saus wisselt dan blijf je in bewegingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie hoort dat ik dit bijna iedere week op vrijdag doe.![]()
![]()
Niemand die je even kunt roepen van 'hee doe me effe een milkshake'?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zat eerst ook aan milkshake banaan te denken maar geen zin om de deur uit te gaan.. toen dacht ik ik heb nog yoghurt maar geen zin om op te staanGeduld
(zelfst. naamw.)
Ik hou niet van Lasagne maar op kosten van de baas dan zie ik de Pilseners er bij altijd als compensatiequote:![]()
![]()
Ik denk nog wel een beetje aan m'n gezondheid, 1x per week is zatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekkere poes van me, al eet je elke dag die vette teringzooi, van mij mag je als je maar af en toe van saus wisselt dan blijf je in beweging
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
neh, geen huisgenoten of elfjes hierquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand die je even kunt roepen van 'hee doe me effe een milkshake'?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja ik moet nog ff opstarten maar ik kom hem wel brengenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand die je even kunt roepen van 'hee doe me effe een milkshake'?![]()
First world problemquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zat eerst ook aan milkshake banaan te denken maar geen zin om de deur uit te gaan.. toen dacht ik ik heb nog yoghurt maar geen zin om op te staan
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een beetje aan m'n gezondheid, 1x per week is zat![]()
![]()
Neh. first world problem is als ik nu geen chocolade in huis zou hebben terwijl ik maandelijkse klachten hebquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Dat zou een slecht inkoop beleid zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neh. first world problem is als ik nu geen chocolade in huis zou hebben terwijl ik maandelijkse klachten hebOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ik moet nog ff naar de winkel. dus ff niet die lekkere foute kutplaatjes er in knallen ben binnen een uur terug![]()
![]()
Nog maar een kleine 40 posts en ik ben eindelijk door de grens van 150k posts heen
mwa eerder gebrek aan zelfbeheersing... heb een reepje in huis voor dit soort dagen. maar ja soms is vlees zwak en eet je het al als je nog niet nodig hebt en ja als ik mezelf dan weer een reep kado doe is de kans groot dat ik weer geen zelfbeheersing heb en dan ist hek van de dam...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou een slecht inkoop beleid zijn.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Tsja, dat is inderdaad gebrek aan ruggengraat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa eerder gebrek aan zelfbeheersing... heb een reepje in huis voor dit soort dagen. maar ja soms is vlees zwak en eet je het al als je nog niet nodig hebt en ja als ik mezelf dan weer een reep kado doe is de kans groot dat ik weer geen zelfbeheersing heb en dan ist hek van de dam...Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
kijk naar mn teennagels en denk... ow wat heerlijk om een pot te zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef Mazikeen het volgende:
Zo nu bij mijn tante
Teennagels met gellak
Ibiza roze
2x stampen dan stort heel dat gangenstelsel van posts als een kartenhuis in elkaarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
Nog maar een kleine 40 posts en ik ben eindelijk door de grens van 150k posts heen![]()
Was dat een grens dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
Nog maar een kleine 40 posts en ik ben eindelijk door de grens van 150k posts heenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2023 19:08:14 ]![]()
gelukkig is de reep er nog nu ik vandaag de eerste dag in ga dus deze maand is succesvolquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat is inderdaad gebrek aan ruggengraat.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
foto or it didn't happenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef Mazikeen het volgende:
Zo nu bij mijn tante
Teennagels met gellak
Ibiza roze![]()
een glimlach dat wordt pure parodie
ow dit is pas echt foute muziek
2 uur zondag middag, als je spullen staan al klaar. Koffers en wat dozen, ik kijk er af en toe eens naar......Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:07 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was dat een grens dan?Ik verleg constant grenzenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Je gaat naar de Wadden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:14 schreef Nizno het volgende:
2 uur zondag middag, als je spullen staan al klaar. Koffers en wat dozen, ik kijk er af en toe eens naar......100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
neh. oude maasweg kwart voor 2quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wie is nu eigenlijk mijn beste vriendinThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
16 28
10 bonuspunten voor iemand die weet welk nummer dat op slaatOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
yo he
yo hoOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
quote:
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou ik mijn oude studentenpas nog kunnen gebruiken voor korting bij musea?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
trial en error lijkt me een prima manier om daar achter te komenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Zou ik mijn oude studentenpas nog kunnen gebruiken voor korting bij musea?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
neequote:
avondOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Over werkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sugar leequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oke let niet op mijn kromme TENENSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Harrie![]()
Gewoon proberen. Ik heb er eind vorig jaar nog korting mee gekregen bij een museumquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Zou ik mijn oude studentenpas nog kunnen gebruiken voor korting bij musea?
wat jij wiltquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)%80%93IV_progression
Deze?Uw ADH vitamine Worst
Ja ga ik proberenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Ik heb er eind vorig jaar nog korting mee gekregen bij een museumUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:42 schreef Mazikeen het volgende:
Oke let niet op mijn kromme TENENJe weet dat deze foto nu rond word gestuurd naar een groot aantal fetisj groepen en dat er komend weekend furieus hard op gefapt gaat worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:HarrieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
mijn hemelblauw met gouden harpOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Nu ben ik officieel vorig jaar pas afgestudeerd, maar ik zou het gewoon proberen en als ze hem afwijzen gewoon het domme blondje uithangen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet dat deze foto nu rond word gestuurd naar een groot aantal fetisj groepen en dat er komend weekend furieus hard op gefapt gaat worden?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet dat deze foto nu rond word gestuurd naar een groot aantal fetisj groepen en dat er komend weekend furieus hard op gefapt gaat worden?![]()
![]()
Ja eensquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Zo'n op maat klaar gelegde voorzet kon ik natuurlijk niet laten liggenquote:
jij speelt regelmatig met je fluit toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Speelt er iemand hier een instrument? Kunnen we een nummer maken.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
@Paul speelt toch de triangel bij de josti band?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Speelt er iemand hier een instrument? Kunnen we een nummer maken.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Dacht dat je daarmee gestopt wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
![]()
Ik heb rum en twee verschillende bier op gezellig wel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zolang mensen er geld voor blijven betalen verkoop ik met alle liefde foto's door aan diegenequote:
Mijn pas heeft nog oude design met beetje weggevaagde foto, maar ik ga toch proberenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik officieel vorig jaar pas afgestudeerd, maar ik zou het gewoon proberen en als ze hem afwijzen gewoon het domme blondje uithangen.
Uw ADH vitamine Worst
Zo maar even iets langer dan 10 minuten fitnessen. Airco heeft het goed koel gekregen binnen, dus het kan.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
nu doe je het niveau van de jostiband tekort door te stellen dat Paul dat bij kan benenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:paul speelt toch de triangel bij de josti band?Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Master theoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wist dat zo'n reactie ging komenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu doe je het niveau van de jostiband tekort door te stellen dat Paul dat bij kan benen![]()
![]()
ik luister al sinds de middagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier deze
https://www.twitch.tv/luminosityevents
Uw ADH vitamine Worst
Al had ik een reactie verwacht in de trant van: 'die hebben hem toch snoeihard afgewezen!?'Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
mijne was beterquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
Al had ik een reactie verwacht in de trant van: 'die hebben hem toch snoeihard afgewezen!?'Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
dank u dank uquote:
ben je ook hierop aan het tanzen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier deze
https://www.twitch.tv/luminosityeventsUw ADH vitamine Worst
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je ook hierop aan het tanzen?
waar mercedes en cola nog steeds op een voetstuk staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
ZekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
nog niet gekijktquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ben je ook hierop aan het tanzen?![]()
Whole againThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb niet het idee dat Mario die link gaat snappenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Sowieso niet van die dobbelsteenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
Ik heb niet het idee dat Mario die link gaat snappen![]()
![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[quote]
![]()
![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 20:02 schreef maily het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 juni 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
[quote]
[quote]
![]()
![]()
[quote]Op vrijdag 23 juni 2023 20:02 schreef maily het volgende:
[quote][ afbeelding ] Op vrijdag 23 juni 2023 19:59 schreef Monique___ het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]quote verneukeritus weer toegeslagen?quote:Uw ADH vitamine Worst
maily did it againOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: