Sugar leequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Harrie
Gewoon proberen. Ik heb er eind vorig jaar nog korting mee gekregen bij een museumquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:37 schreef hemarookworst het volgende:
Zou ik mijn oude studentenpas nog kunnen gebruiken voor korting bij musea?
wat jij wiltquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:39 schreef Nattekat het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)%80%93IV_progression
Deze?
Ja ga ik proberenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:42 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gewoon proberen. Ik heb er eind vorig jaar nog korting mee gekregen bij een museum
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:42 schreef Mazikeen het volgende:
Oke let niet op mijn kromme TENENJe weet dat deze foto nu rond word gestuurd naar een groot aantal fetisj groepen en dat er komend weekend furieus hard op gefapt gaat worden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:HarrieOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Nu ben ik officieel vorig jaar pas afgestudeerd, maar ik zou het gewoon proberen en als ze hem afwijzen gewoon het domme blondje uithangen.quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet dat deze foto nu rond word gestuurd naar een groot aantal fetisj groepen en dat er komend weekend furieus hard op gefapt gaat worden?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je weet dat deze foto nu rond word gestuurd naar een groot aantal fetisj groepen en dat er komend weekend furieus hard op gefapt gaat worden?
Ja eensquote:
quote:
Zo'n op maat klaar gelegde voorzet kon ik natuurlijk niet laten liggenquote:
jij speelt regelmatig met je fluit toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Speelt er iemand hier een instrument? Kunnen we een nummer maken.
@Paul speelt toch de triangel bij de josti band?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:45 schreef Nattekat het volgende:
Speelt er iemand hier een instrument? Kunnen we een nummer maken.
Dacht dat je daarmee gestopt wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:43 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Zolang mensen er geld voor blijven betalen verkoop ik met alle liefde foto's door aan diegenequote:
Mijn pas heeft nog oude design met beetje weggevaagde foto, maar ik ga toch proberenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:44 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Nu ben ik officieel vorig jaar pas afgestudeerd, maar ik zou het gewoon proberen en als ze hem afwijzen gewoon het domme blondje uithangen.
nu doe je het niveau van de jostiband tekort door te stellen dat Paul dat bij kan benenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:paul speelt toch de triangel bij de josti band?
Ik wist dat zo'n reactie ging komenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
nu doe je het niveau van de jostiband tekort door te stellen dat Paul dat bij kan benen
ik luister al sinds de middagquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier deze
https://www.twitch.tv/luminosityevents
mijne was beterquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:49 schreef DerRabbit het volgende:
Al had ik een reactie verwacht in de trant van: 'die hebben hem toch snoeihard afgewezen!?'
dank u dank uquote:
ben je ook hierop aan het tanzen?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:48 schreef mario390 het volgende:
[..]
hier deze
https://www.twitch.tv/luminosityevents
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |