Snackbar natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:43 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
mcdrek, kfc of de plaatselijke snackbar?
Dat klinkt goed.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:42 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
[..]
Lekker genieten. Jointje whiskeytje en mini in bad en naar bed zo
Had vanmiddag ook overwogen om er eenquote:
lekker lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb maar n glenfiddich project xx open getrokken
Wow. Maar waarom ook niet, het is prachtig weer, het weekend is begonnen - tijd voor een verwenmoment.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:44 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Heb maar n glenfiddich project xx open getrokken
Morgen barbecue en zondag staat al een McDrek gepland aan het einde van de middag, dan ga ik niet ook nog patat eten als avondeten, dus het moet nu.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook overwogen om er eenpatat avond
van te maken... Maar hee, het is nog maar vrijdag, dus keurig nu even wat wezen wokken.
Ik had vanmiddag een broodje doner gehaald (met cola) en onderweg naar huis werd ik geroepen dat er ook nog bier op me stond te wachtenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Had vanmiddag ook overwogen om er eenpatat avond
van te maken... Maar hee, het is nog maar vrijdag, dus keurig nu even wat wezen wokken.
"Mag ik van u voor 10 euro patat? Ja, ik heb honger".quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen barbecue en zondag staat al een McDrek gepland aan het einde van de middag, dan ga ik niet ook nog patat eten als avondeten, dus het moet nu.
Was wel ff apartquote:
Wel lekker?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was wel ff apart
Is n giftset met glazen en zwart zout voor op de rand bij. Aparte combo wel met zout
Manquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Morgen barbecue en zondag staat al een McDrek gepland aan het einde van de middag, dan ga ik niet ook nog patat eten als avondeten, dus het moet nu.
apart is leuk om eens te proberen daarom blijft het leven zo leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:48 schreef Emmerdeur het volgende:
[..]
Was wel ff apart
Is n giftset met glazen en zwart zout voor op de rand bij. Aparte combo wel met zout
yoloquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
apart is leuk om eens te proberen daarom blijft het leven zo leuk
Proberen is leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:51 schreef Harrie het volgende:
[..]
apart is leuk om eens te proberen daarom blijft het leven zo leuk
jij zat op F5 te drukken in vorig topic en je af te vragen waarom niemand er meer een post zette?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:51 schreef DerRabbit het volgende:
Ahah, jullie zitten alweer in een nieuw topic
Nee, ik was etenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:54 schreef Nizno het volgende:
[..]
jij zat op F5 te drukken in vorig topic en je af te vragen waarom niemand er meer een post zette?
ah dat kan ookquote:
Ik wilde nog een ijsje als toetje halen, maar had na het eten totaal geen zin meer erinquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
ah dat kan ook![]()
ik heb nog toetje maar nog niet zin in
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |