Wacht maar tot ie hoort dat ik dit bijna iedere week op vrijdag doe.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:50 schreef Harrie het volgende:
[..]
ManMan
man
het gebrek aan ruggengraad in 2 zinnen
![]()
Ik krijg jeuk aan de anus nuNee hoor Katje lekker vette bek scoren het is WEEKEND !!!!!
Lasagne op kosten van de baasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:56 schreef Harrie het volgende:
[..]
afgestorven konijnenboutjes met knoflooksaus of vandaag uit etengeweest
ja ik zat eerst ook aan milkshake banaan te denken maar geen zin om de deur uit te gaan.. toen dacht ik ik heb nog yoghurt maar geen zin om op te staanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:56 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik wilde nog een ijsje als toetje halen, maar had na het eten totaal geen zin meer erin
Lekkere poes van me, al eet je elke dag die vette teringzooi, van mij mag je als je maar af en toe van saus wisselt dan blijf je in bewegingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:57 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wacht maar tot ie hoort dat ik dit bijna iedere week op vrijdag doe.
Niemand die je even kunt roepen van 'hee doe me effe een milkshake'?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zat eerst ook aan milkshake banaan te denken maar geen zin om de deur uit te gaan.. toen dacht ik ik heb nog yoghurt maar geen zin om op te staan
Ik hou niet van Lasagne maar op kosten van de baas dan zie ik de Pilseners er bij altijd als compensatiequote:
Ik denk nog wel een beetje aan m'n gezondheid, 1x per week is zatquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:59 schreef Harrie het volgende:
[..]
Lekkere poes van me, al eet je elke dag die vette teringzooi, van mij mag je als je maar af en toe van saus wisselt dan blijf je in beweging
neh, geen huisgenoten of elfjes hierquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand die je even kunt roepen van 'hee doe me effe een milkshake'?
Ja ik moet nog ff opstarten maar ik kom hem wel brengenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Niemand die je even kunt roepen van 'hee doe me effe een milkshake'?
First world problemquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
ja ik zat eerst ook aan milkshake banaan te denken maar geen zin om de deur uit te gaan.. toen dacht ik ik heb nog yoghurt maar geen zin om op te staan
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:00 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk nog wel een beetje aan m'n gezondheid, 1x per week is zat
Neh. first world problem is als ik nu geen chocolade in huis zou hebben terwijl ik maandelijkse klachten hebquote:
Dat zou een slecht inkoop beleid zijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
Neh. first world problem is als ik nu geen chocolade in huis zou hebben terwijl ik maandelijkse klachten heb
mwa eerder gebrek aan zelfbeheersing... heb een reepje in huis voor dit soort dagen. maar ja soms is vlees zwak en eet je het al als je nog niet nodig hebt en ja als ik mezelf dan weer een reep kado doe is de kans groot dat ik weer geen zelfbeheersing heb en dan ist hek van de dam...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zou een slecht inkoop beleid zijn.
Tsja, dat is inderdaad gebrek aan ruggengraat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef Nizno het volgende:
[..]
mwa eerder gebrek aan zelfbeheersing... heb een reepje in huis voor dit soort dagen. maar ja soms is vlees zwak en eet je het al als je nog niet nodig hebt en ja als ik mezelf dan weer een reep kado doe is de kans groot dat ik weer geen zelfbeheersing heb en dan ist hek van de dam...
kijk naar mn teennagels en denk... ow wat heerlijk om een pot te zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef Mazikeen het volgende:
Zo nu bij mijn tante
Teennagels met gellak
Ibiza roze
2x stampen dan stort heel dat gangenstelsel van posts als een kartenhuis in elkaarquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
Nog maar een kleine 40 posts en ik ben eindelijk door de grens van 150k posts heen
Was dat een grens dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef DerRabbit het volgende:
Nog maar een kleine 40 posts en ik ben eindelijk door de grens van 150k posts heen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 23-06-2023 19:08:14 ]
gelukkig is de reep er nog nu ik vandaag de eerste dag in ga dus deze maand is succesvolquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:06 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, dat is inderdaad gebrek aan ruggengraat.
foto or it didn't happenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:05 schreef Mazikeen het volgende:
Zo nu bij mijn tante
Teennagels met gellak
Ibiza roze
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |