Iedereen doet mee aan de puntentelling
De DTS-regels staan in de OP in een spoiler. Regels en afspraken die niet in de OP staan gelden niet.
Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door MonitorSPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar MeiOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
2 woorden 9 lettersOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Het leuke van foute muziek is dat je ze van binnen naar buiten kent en keihard mee kan zingen.
Nieuwe nummers horen niet zo hoog te staan
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
agreequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:44 schreef Nattekat het volgende:
Het leuke van foute muziek is dat je ze van binnen naar buiten kent en keihard mee kan zingen.
Nieuwe nummers horen niet zo hoog te staanOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
hij is dus ingehaald maar niet door marco?
euh dus wel er is naast marco nog 1 die er voor geramt isOp dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
joh een cover van een nummer uit 1920 ofzoquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Haha engelbewaarder op 1![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
nee dit is nummer 2quote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ik weet nu
Dat er een engelbewaarder bestaat
Je kunt haar niet zien
Als ze zachtjes tegen je praat
Ik weet nu ook
Dat zo'n engelbewaarder op je let
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door gered![]()
ow en het origineel is van 1981
naja das ook bijna 1920Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Wist niet dat je zo oud bent.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:45 schreef Nizno het volgende:
[..]
joh een cover van een nummer uit 1920 ofzo100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
grinnik zou wel mooi zijn dan was ik allang met pensioenquote:Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!![]()
Ja jij bestaat gewoonquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:46 schreef Mazikeen het volgende:
Ik weet nu
Dat er een engelbewaarder bestaat
Je kunt haar niet zien
Als ze zachtjes tegen je praat
Ik weet nu ook
Dat zo'n engelbewaarder op je let
Ik kan het weten
Ik ben er zelf eens door gered![]()
![]()
En kon je niet meer zelfstandig naar de wc.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
grinnik zou wel mooi zijn dan was ik allang met pensioen100.000 katjes
Fuck the EBU!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: