t origineel is rustgevendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
Dit vinkt echt alle carnavalshokjes af hoor
hebben ze luiers voorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En kon je niet meer zelfstandig naar de wc.
Ik zei het paar topics terugquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:48 schreef Nattekat het volgende:
Lang geleden dat ik echt geen idee had wat er op 1 staat
heb t nummer nooit gehoord en dat houd ik graag zoquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:48 schreef Nattekat het volgende:
ja, je bent all over the newsquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:49 schreef Harrie het volgende:
Ik weet nu dat ik vanavond knetterbezopen naar bed ga![]()
![]()
Doe je gordijnen openquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:48 schreef Harrie het volgende:
@:Paul ik ben thuis schatje kussss
[ afbeelding ]
welk nummer dan?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:48 schreef Nattekat het volgende:
oke dit nummer is dus gewoon gemaakt om te hypen, net als die stagairquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:50 schreef Nattekat het volgende:
Ohhhhh, tuurlijk.
Ja, dit had ook niet anders gekund
Een nummer dat een Qmusic dj samen met Donnie heeft geschreven speciaal om het foute anthem van dit jaar te zijn.quote:
ik wil het niet weten, dank jequote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een nummer dat een Qmusic dj samen met Donnie heeft geschreven speciaal om het foute anthem van dit jaar te zijn.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had al 5 paters te pakken voor ik thuis was hahahahaha Heerlijk.
En @:Mazikeen vakantie daar moet ook op gedronken worden.
Remake van mezelf @:Furby
En @:paul blijft mijn grote liefde
het kan niet beter
😑quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:52 schreef Harrie het volgende:
[..]
Ik had al 5 paters te pakken voor ik thuis was hahahahaha Heerlijk.
En @:Mazikeen vakantie daar moet ook op gedronken worden.
Remake van mezelf @:Furby
En @:paul blijft mijn grote liefde
het kan niet beter
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |