Ik zal de OP even updaten want dit is niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook sokken. Helaas maken ze helemaal geen goede sokken meer. Vroeger sokken beter.
Hear hear.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook sokken. Helaas maken ze helemaal geen goede sokken meer. Vroeger sokken beter.
Sowieso vroeger. Say no more.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja die heb ik ook qua ontwerpquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Flash, het gaat specifiek om dit ontwerp. We hadden dat ooit. Toen was het niet meer te verkrijgen en nu weer wel. Al die andere dingen zijn verschrikkelijk kut. Jaren aan ergernis gehad maar nu niet meer
Tijdens Corona, precies op de dag 2 jaar geleden nu mijn heel goedkope tondeuse vervangen door een Panasonic (ER-DGP72), das zo eentje waar Kapsalons mee werken, wow wat een verschil. Gaat als een heet mes door de boter. Zet er een 3mm opzet op en vrrrt, kort koppie is weer onderhouden. Heeft zich lang en breed terugverdient aan niet uitgegeven kappers kosten. En geen kapsters die aan me zitten (huiver)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker kort.
Ik ben de kapster hier in huis en ik heb laatst een nieuwe trimmer voor neus en oor gekocht. Halleluja, wat een enorme verbetering.
Nee, dat zakje waar dan verschillende mini waterijsjes in zaten. En dan het liefst als je net een halve dag in het zwembad had gelegen en met van die gerimpelde handjes bij de uitgang nog een ijsje kreeg. Ok, niet net zo goed als het zwembadpatat naast het zwembad, maar toch.quote:
Ik heb nooit een andere tondeuse ervaren dan de huidige Remington van een paar tientjes. Hij zuigt het haar op dus dat is wel een voordeel. Ik vind het alleen lastig rond zijn oren maar dat lost een hulpstukje van de nieuwe neushaartrimmer op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tijdens Corona, precies op de dag 2 jaar geleden nu mijn heel goedkope tondeuse vervangen door een Panasonic (ER-DGP72), das zo eentje waar Kapsalons mee werken, wow wat een verschil. Gaat als een heet mes door de boter. Zet er een 3mm opzet op en vrrrt, kort koppie is weer onderhouden. Heeft zich lang en breed terugverdient aan niet uitgegeven kappers kosten. En geen kapsters die aan me zitten (huiver)
Vroeger sayde ik ook no more. Those were the days.quote:
Daar moest ik ook meteen aan denken jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:32 schreef Kreator het volgende:
De beste ijsjes van vroeger waren die grote "EN nu issie weer rood" Fruitjoy ijsjes. Die kon je dan alleen bij de makro e.d. kopen. Nu koop je alleen nog slappe aftreksels in de supermarkt.
Ben maar naar de bron gegaan:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Wie kent het Ola Toverijsje nog?
Ben al jaren op zoek naar een foto/afbeelding van dat waterijsje (paarse papieren verpakking, op eens stokje, taps toelopend, paars van buiten en van binnen een zachte, dunne kern), maar tot op heden nooit gevonden.
/verkapte hulpvraag
Ben benieuwd…quote:Hallo,
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
CEC Support Unilever
Consumer Engagement Center / Careline
Niet bumbum?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Wie kent het Ola Toverijsje nog?
Ben al jaren op zoek naar een foto/afbeelding van dat waterijsje (paarse papieren verpakking, op eens stokje, taps toelopend, paars van buiten en van binnen een zachte, dunne kern), maar tot op heden nooit gevonden.
/verkapte hulpvraag
Had slechter kunnen zijn, had beter kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was niet voor niets (al was het wel weer duur). Moesten wel heel lang wachten, er was een hond die ingeslapen werd en dat ging niet snel.
Elin heeft flink koorts (39.9), hoge hartslag en ademhaling en in 11 maanden is ze 20% gewicht kwijt. Er is bloed afgenomen en ontlasting onderzocht. Vrijwel alle bloedwaarden zijn gelukkig helemaal in orde. Alleen iets verhoogde ontstekingswaarden (nu AB) en een te hoge schildklier waarden en daarvoor nu ook medicatie. Ze mag ook meer eten (medicatie zou dat ook kunnen triggeren)
Pffff. dingen waar we wat mee kunnen.
Eerste raket ijsje vanmiddag viel van zijn stokje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mweh, er moeten eerst lammetjes gemaakt worden..quote:
Geen bezorgzakjapanner in de buurt die dat kan leveren?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat je dan met je goede gedrag kiest om naar de winkel te gaan voor pokebowl ipv pizza bestellen, en de pokebowls dan op zijn
Weer wat geleerd, kende ik nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat je dan met je goede gedrag kiest om naar de winkel te gaan voor pokebowl ipv pizza bestellen, en de pokebowls dan op zijn
Op zich wel, maar ik bestel met dit weer liever geen sushi omdat ik een keer niet zo'n goede ervaring had, was waarschijnlijk laatste op de route en sushi was nog net niet warm toen het aan kwam. Rook vies en mini hapje smaakte ook raar dus weg moeten gooien, en die tent wilde me niet tegemoetkomen. Bij de appie (we hebben zo'n sushi daily oid daarin) weet ik zeker dat t gewoon koud is geweest tot ik t ophaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen bezorgzakjapanner in de buurt die dat kan leveren?
Maar zie die maar es te krijgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Niets mis met een goede pizza trouwens.
He wat vervelend! Hopelijk gaat het in de liquid snack soepeler..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
pffff...de AB is een gevecht. Ik mag het niet aanraken (voor mensen kankerverwekkend) en het moet met eten ingenomen worden. Ze heeft 1/4 op. 1/4 heb ik in haar bek kunnen doen (met handschoenen aan) en nu zit nog 1/4 verwerkt in de liquid snack.
Nog niet. Ga maar even wat te eten halen (frietje, lekker ongezond) en dan hoop ik dat dat zo op is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
He wat vervelend! Hopelijk gaat het in de liquid snack soepeler..
Je hebt het foutquote:
Goed ingegrepen door je dus. Ik hoop dat ze snel opknapt. Ik weet niet hoe een snelle schildklier voor een kat voelt maar voor een mens is het erg onprettig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was niet voor niets (al was het wel weer duur). Moesten wel heel lang wachten, er was een hond die ingeslapen werd en dat ging niet snel.
Elin heeft flink koorts (39.9), hoge hartslag en ademhaling en in 11 maanden is ze 20% gewicht kwijt. Er is bloed afgenomen en ontlasting onderzocht. Vrijwel alle bloedwaarden zijn gelukkig helemaal in orde. Alleen iets verhoogde ontstekingswaarden (nu AB) en een te hoge schildklier waarden en daarvoor nu ook medicatie. Ze mag ook meer eten (medicatie zou dat ook kunnen triggeren)
Pffff. dingen waar we wat mee kunnen.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Niet super nieuws, maar ook niet heel slecht @:Kaatje1, hoe voel je je er zelf bij? Hopelijk helpen de antibiotica en schildkliermedicatie snel!
Verder dan dat nog niet bijgelezen. Nog geen weekend, er liggen nog minimaal 3 en eigenlijk 5 scripties op me te wachten, maar IK HEB MIJN PORTFOLIO INGELEVERD!Het eindportfolio van mijn basiskwalificatie onderwijs opleiding die ik afgelopen halfjaar gevolgd heb. Ik heb vandaag uit frustratie over achterlijke dubbele vragen meer dan vijf keer mn laptop het raam uit willen smijten, maar uiteindelijk het dan toch ruim 7.5 uur voor de deadline is wel ruim toch? op tijd helemaal af weten te maken
![]()
Nu eerst even bij de ah een verse pokebowl en een toetje halen, daarna verder bijlezen en dan komen die scripties wel weer.
quote:
Tof! Ik heb laatst ook overwogen om tickets te kopen. Ze speelde hier in een fort.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Omkleden en dan @:Blues en @:golfer opzoeken in Caprera, waar Ellen ten Damme vanavond haar show geeft…
Met goedkope ham en Edammer pak je natuurlijk meer marge.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
True, dat wordt steeds moeilijker.
Net als met ijs, ik maak ze al jaren zelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met goedkope ham en Edammer pak je natuurlijk meer marge.
Twee week geleden nog geen bij vrienden. Is traditie. Verder maak ik maar weinig pizza, er gaat best wat tijd in zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Net als met ijs, ik maak ze al jaren zelf
Gemeetquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Omkleden en dan @:Blues en @:golfer opzoeken in Caprera, waar Ellen ten Damme vanavond haar show geeft…
We hebben de show vorig jaar oktober al gezien, toen nog als try-out.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tof! Ik heb laatst ook overwogen om tickets te kopen. Ze speelde hier in een fort.
Check...quote:
Nog meer kameroentjes?quote:
Het eet wel euhm.. getemporiseerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De Italiaanse keuken houdt van trage groente.
Een aantal kameroentjes..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog meer kameroentjes?
Wel handig, die hoef je niet te scheren.
Wat is zij goed, veelzijdig, grappig, muzikaalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben de show vorig jaar oktober al gezien, toen nog als try-out.
Dat was al dusdanig goed dat we 'm nog een keer wilde zien...
[..]
Check...
Geweldige show, hč?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat is zij goed, veelzijdig, grappig, muzikaal![]()
Stond jij nou met haar te babbelen bij de merchandise?
Tofquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldige show, hč?
Ja, we stonden na afloop bij de merchandise stand.
Mw. MM heeft een T-shirt gekocht dat door Ellen helemaal volgekrabbeld is.
We hebben ondertussen nog even met haar staan praten…
Nee iddquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je had je Blondie shirt niet voor niets aan…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne zaterdag allemaal en sterkte met de zieke katten vooral !
Beetjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Is er eigenlijk iemand in de sc met verstand van loonheffingen? Ik vind min situatie ingewikkeld.
En dan mengen met gewone benzine? Ik zou gewoon een vaatje Aspen halen. Dat stinkt niet zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:11 schreef Barreltje het volgende:
verder moet ik 2 takt motorolie kopen en dan aan de slag met de heggetrimmer![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Redelijke nacht gehad, zometeen weer terug naar de wilde beesten.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:12 schreef AnneX het volgende:
Moggûh…men is begonnen!
Eerst een gebed ( de HV organiseert) en nu een gezellig geroezemoes van de helpers om de meuk te sorteren.
Nieuw is de kleedjesmarkt. En de zolder opruiming van school😂Dat ziet er gemoedelijk uit. Een fijne dag gewenst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne zaterdag allemaal en sterkte met de zieke katten vooral !ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
tnx! ik ga hier eens op zoek of ze dat hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:24 schreef sigme het volgende:
@:barreltje, voor benzineappartuur waar je zo dicht bovenop zit als een heggeschaar kan je inderdaad veel beter Aspen gebruiken. Beduidend minder giftig voor jou om in te ademen.
Het is 'synthetische benzine' , in twee- en viertaktuivoering. Duur maar makkelijk en minder slecht om in te ademen.
https://www.aspen-benelux.nl/producten/
En het heeft het voordeel dat het niet veroudert (doet moderne benzine wel).
Maar tot mijn verbazing kennen ze dat spul niet overal, @:derludolf In Spanje hebben ze er nog nooit van gehoord (ook niet een ander merk ofzo).
Ik heb gek op verrassingsmenu's. Maar ik kan me voorstellen dat als je een voorzichtige eter bent het spannend is. Des te knapper om het dan wel te doenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:31 schreef Troel het volgende:
Gisteren echt heerlijk gegeten bij Lovaly Local. Verrassingsmenu, dus dat was al heel erg spannend voor mij, maar het was fijn en goed en erg lekker!
Alleen de orzo was qua mondgevoel vaag, maar dat vond meneer niet erg, die heeft mijn restje opgegeten nadat ik het op gaf
Giftig oh ongetwijfeld maar overal ga je dood aanquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:24 schreef sigme het volgende:
@:barreltje, voor benzineappartuur waar je zo dicht bovenop zit als een heggeschaar kan je inderdaad veel beter Aspen gebruiken. Beduidend minder giftig voor jou om in te ademen.
Het is 'synthetische benzine' , in twee- en viertaktuivoering. Duur maar makkelijk en minder slecht om in te ademen.
https://www.aspen-benelux.nl/producten/
En het heeft het voordeel dat het niet veroudert (doet moderne benzine wel).
Maar tot mijn verbazing kennen ze dat spul niet overal, @:derludolf In Spanje hebben ze er nog nooit van gehoord (ook niet een ander merk ofzo).
Geen idee waar je tweetakt olie allemaal kunt kopen, maar Aspen zul je bij een tuinmachinezaak of mechanisatiebedrijf wel kunnen vinden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:40 schreef Barreltje het volgende:
[..]
tnx! ik ga hier eens op zoek of ze dat hebben
Ik wil daar nog steeds een keer etenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:31 schreef Troel het volgende:
Gisteren echt heerlijk gegeten bij Lovaly Local. Verrassingsmenu, dus dat was al heel erg spannend voor mij, maar het was fijn en goed en erg lekker!
Alleen de orzo was qua mondgevoel vaag, maar dat vond meneer niet erg, die heeft mijn restje opgegeten nadat ik het op gaf
HV is de hervormde kerk, die al jaren de markt organiseert.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:51 schreef MadMaster het volgende:
Goedemorgen!
Wijnen geselecteerd en in de koeling gedaan voor de proeverij vanavond.
Zo de Sligro plunderen voor de ingrediënten voor de er bij te serveren Flammkuchen…
Ga je op de fiets?
@:AnneX Een gebed voor een rommelmarkt/braderie?
HV = Hervormde V…?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De vakbond? En een nieuwe user hier in de SC postte, dat hij bij de salarisadm. werkt. @zucht oid?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Is er eigenlijk iemand in de sc met verstand van loonheffingen? Ik vind min situatie ingewikkeld.
Online gevondenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Geen idee waar je tweetakt olie allemaal kunt kopen, maar Aspen zul je bij een tuinmachinezaak of mechanisatiebedrijf wel kunnen vinden.
Volgens mij zit het per drie in een krimp ja.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:17 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Online gevondenmoet dan alleen wel 3 verpakkingen kopen..
Moet dat dan als motorolie bij debr zone gemengdeorden, of als totaal middel in de machine gegooid worden?
#noob
Tevens water neergezet voor de schapen en er wordt geloof ik volgend weekend toch wel vacht verwijderd omdat het te warm is..
Ja ok. Ik heb een meng vaatje bij die unit gekregen en ik hoef dus niet de Aspen te mengen.. DAT was de vraagquote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Volgens mij zit het per drie in een krimp ja.
Aspen gooi je in benzinetank, een tweetakt heeft geen motorolie, omdat de brandstof (met olie) voor smering zorgt.
Omdat brandstof voor de smering zorgt, kun je direct met koude motor vol gas geven
Je hebt rode Aspen? Of blauwe?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:35 schreef Barreltje het volgende:
[..]
Ja ok. Ik heb een meng vaatje bij die unit gekregen en ik hoef dus niet de Aspen te mengen.. DAT was de vraag
Je weet het wel ingewikkeld te makenquote:
De blauwe is voor 2-takt toch...quote:
Rood/oranje. Bijna hetzelfdequote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:38 schreef fietsie het volgende:
[..]
Je weet het wel ingewikkeld te makenIk heb oranje aspen
Voor een heggenschaar. Die ken ik enkel als 2 takt.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:41 schreef fietsie het volgende:
Ik heb niet gevolgd waar mrs landgoederen de peut voor moet gebruiken...
Maar blij blauwe denk ik aan
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
HV is de hervormde kerk, die al jaren de markt organiseert.
Dominee doet een kort gebed vooraf, voor de medewerkers op deze stralende dag.
En een goede opbrengst voor de goede doelen.😎
Voor de wafels is altijd een lange rij en men bakt met 12 mensen tegelijk. !
Jij was op zoek naar ijsjes van lang geleden. Bij de school vond ik oude schoolplaten.Prachtig!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
Meestal wel. Zeker als ze er een schuddebusje bij heeft.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:48 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Voor een heggenschaar. Die ken ik enkel als 2 takt.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 10:44 schreef AnneX het volgende:
[..]
HV is de hervormde kerk, die al jaren de markt organiseert.
Dominee doet een kort gebed vooraf, voor de medewerkers op deze stralende dag.
En een goede opbrengst voor de goede doelen.😎
Voor de wafels is altijd een lange rij en men bakt met 12 mensen tegelijk. !
Jij was op zoek naar ijsjes van lang geleden. Bij de school vond ik oude schoolplaten.Here, zegen deze markt. Amen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op de fiets naar de Sligro red ik niet.
Heb wel fietstassen, maar aangezien we sowieso altijd meer meenemen dan gepland, past dat er allemaal niet in. En met dit weer diepvriesproducten ruim een half uur blootstellen aan de temperatuur buiten is ook niet bevorderlijk.
Die schoolplaten heb ik net niet meer meegemaakt, op de kaart van Nederland na dan.
Mocht je de als rode stipjes aangeduide steden benoemen…
Ik ga dus zo ook even voor wat dingen op de fiets boodschappen doen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 11:54 schreef MadMaster het volgende:
Heb wel fietstassen, maar aangezien we sowieso altijd meer meenemen dan gepland, past dat er allemaal niet in. En met dit weer diepvriesproducten ruim een half uur blootstellen aan de temperatuur buiten is ook niet bevorderlijk.
Sterkte!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:31 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist een appje aan mijn moeder gestuurd en dat is redelijk welwillend ontvangen en ik ga straks bij haar langs. Laveren langs de afgronden van het brein.
Jong, dat klinkt als zwaar werkquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:31 schreef sigme het volgende:
Ik heb zojuist een appje aan mijn moeder gestuurd en dat is redelijk welwillend ontvangen en ik ga straks bij haar langs. Laveren langs de afgronden van het brein.
Zekerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Jong, dat klinkt als zwaar werk
Het is wel van 0 naar 100 voor je met dit werk johquote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:41 schreef Lonaa het volgende:
Om 2 uur erin, wekker om 9 uur, wakker worden om 8.
Voeten auw. Koffie. Straks laatste dag werken deze week.
Gisteren en vandaag waren ander klusje, maar uh ja. Gemiddeld 20/24 uur voor de baas. Deze week 32 + 17 uit dat andere klusje.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:53 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is wel van 0 naar 100 voor je met dit werk joh![]()
Oh jee, heb ik iets gemist? Verhuisd met nieuwe liefde richting Achterhoek was het laatste wat ik daar actief van herinnerquote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:48 schreef Blues het volgende:
[..]
Zeker![]()
Doet me denken aan de moeder van @:minilot
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 13:48 schreef Blues het volgende:
Fijn Lu, veel pkezier en laat de plaatjes maar stromen hier
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:50 schreef derLudolf het volgende:
[..]Ah, de Rijn tussen Bonn en Mainz, een prachtige treinreis. Straks zie je ook een kasteel in de rijn, bij KaubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet gezien, ben al uitgestapt en in Baden Baden. Echt veel goederentreinen. Volgens mij is er ook een staalproducent in de buurt. Aantal treinen gezien met coils/rollen en rondstafquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Ah, de Rijn tussen Bonn en Mainz, een prachtige treinreis. Straks zie je ook een kasteel in de rijn, bij Kaub
Baden Badenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet gezien, ben al uitgestapt en in Baden Baden. Echt veel goederentreinen. Volgens mij is er ook een staalproducent in de buurt. Aantal treinen gezien met coils/rollen en rondstaf
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:45 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Oh jee, heb ik iets gemist? Verhuisd met nieuwe liefde richting Achterhoek was het laatste wat ik daar actief van herinner
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder nm.
Vermoed dat die naar Stuttgart gaan, Mercedes, Porsche, en zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:17 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Niet gezien, ben al uitgestapt en in Baden Baden. Echt veel goederentreinen. Volgens mij is er ook een staalproducent in de buurt. Aantal treinen gezien met coils/rollen en rondstaf
Ook grensoverschrijdend gedrag geweest voor je lijf dusquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:18 schreef Lucky_Strike het volgende:
Ik vind vandaag maar matig. Mijn hele lijf doet zeer, vooral handen en benen. Ik heb veel te hard gesport gisteren. Ik ging na het sporten naar de supermarkt en moest daar en onderweg moeite doen om niet te vallen met mijn zwabberbenen.
Elinquote:Op zaterdag 24 juni 2023 14:25 schreef Kaatje1 het volgende:
Met Elin gaat het nog niet lekker. De schildklier pil ging er zo in, maar eten ho maar. Net extra lekkere brokjes gekocht maar ze blieft ze niet. Ook lekkere mousse gehaald, daar wil ik straks de AB in prakken.
Vannacht heeft ze wel op bed gelegen, maar toen ze op een kastje wilde springen lukte dat niet.
Hmm, misschien. Geen idee in hoeverre dit de materialen zo ruw aangeleverd krijgen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:25 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Vermoed dat die naar Stuttgart gaan, Mercedes, Porsche, en zo.
Is gewoon een plaatsnaam, wat is daar de grap?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:35 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Hmm, misschien. Geen idee in hoeverre dit de materialen zo ruw aangeleverd krijgen.
Had je m'n vraag gister nog gezien, wat nou precies de grap is van Wanne-Eichel? Een Wanne is een kuip of een teil toch?
Oh zo. Liever ... dan een kuip met eikels. Ja flauw.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:38 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Is gewoon een plaatsnaam, wat is daar de grap?
Er zijn gewoon plaatsen met vreemde namen.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yeuh ze eet wat brokjesquote:Op zaterdag 24 juni 2023 16:13 schreef AnneX het volgende:
@:Elin het is voor je bestwil. Snap dat dan.
Vreselijk hequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:27 schreef Kaatje1 het volgende:
En ze heeft 2 van de 3 stukjes AB binnen. Wat een gekloot dit
Detectivewerk!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Wat een zorgen toch @:Kaatje1, maar fijn dat ze nu wat eet!
Ik heb inmiddels van de probleemkat uitgevonden dat 'ie reageert op kip en lam. Rund ging wel goed. Wel onhandig, in alle brokjes die ik eerder gaf zit kipen ik had uiteraard net een 6.5 kilo zak gehaald van een vd drie brokjes de laatste keer
. Daar zit wel maar 12% kip in, dus wellicht dat ik die brokjes toch een keer test ook (nu steeds met natvoer monoprotein getest) om te kijken of die hoeveelheid wel goed gaat. En anders of opmaken aan de andere kat met 5 graan per dag
of maar naar asiel of dierenvoedselbank brengen.
Ik dacht dat rund misschien het probleem zou zijn, dus ik had destijds in Duitsland allerlei natvoer smaken meegenomen, ook aantal zonder rund. Maar volgens mij zit in alle smaken zonder rund, dus wel weer of kip of lamen in de smaken met rund en iets anders, dan precies kip of lam haha.
Heb bij zooplus nu de vraag uitstaan of hun rund puur echt alleen rund is (er staat op ingrediëntenlijst 65% rundvlees, en ik hoop dat de overige 35% dus vocht ofzo is, maar wil dat wel even checken). Die is namelijk veel goedkoper dan echt een "officiële" monoprotein. En anders moet ik binnenkort maar weer een ritje Duitsland gaan doen. Zijn er nog bepaalde data die ik moet vermijden ivm drukte? Door start vakantie ofzo? Kleve zou ik dan heen gaan.
Dat staat voor maandag op de planning. Ik krijg bij haar prima pillen naar binnen, maar ik mag de AB niet met mijn handen aanraken, moet met handschoentjes en daarvan raskt ze helemaal over de zeik. En het moet gegeven worden met eten. En wanneer ze 8n paniek is gaat ze echt niet eten. Nu de stukjes gemengd met jammie mousse en dat gaat goed. Morgen wat langer in de mousse voordat ik het geef want dan is het gesmolten.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:36 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Vreselijk he![]()
Kon je ze het maar uitleggen.
Als ze de ab zo slecht neemt zou ik er een belletje naar je (waarnemend) DA aan wagen. Wellicht hapt een andere soort beter weg of kunnen ze haar de ab via injectie geven, wat veel minder stress voor alle partijen is. Want zo’n injectie hoeft een stuk minder vaak.
Heb ik wel over nagedacht ook, maar dan wordt het misschien al helemaal zo lastig om zelf weg te gaan. Ik dacht dat je dat eigenlijk niet moet combineren met brokjes ook, of kan dat wel? Nu kan ik mn buren wel vragen om natvoer te geven als ik paar daagjes weg ben, maar weet niet of zij kvv ontdooien etc ook zouden zien zitten. Geef jij KVV?quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:37 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Detectivewerk!
Zou KVV een optie zijn? Dan is rund ook echt rund.
Duitsland heeft binnenkort geen feestdagen volgens mij, ergens in augustus is er iets met Maria maar dan zul je vast al geweest zijn.
Ohh dat is echt zondequote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Ik had deze week de deur van de vriezer een nachtje niet goed gesloten… ice ice baby![]()
Dus uiteraard was vandaag de perfecte dag om dat ding te ontdooien![]()
Nu zit ik met een grote blob KVV wat eerst veel handig kleine 100grams burgers waren… daar sloeg de dooi blijkbaar het hardst toe
Je kent het boodschappen in Duitsland topic? Jan zei iets over een brug bij Kleve die dicht is. Alleen dit weekend dacht ik.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb inmiddels van de probleemkat uitgevonden dat 'ie reageert op kip en lam. Rund ging wel goed. Wel onhandig, in alle brokjes die ik eerder gaf zit kipen ik had uiteraard net een 6.5 kilo zak gehaald van een vd drie brokjes de laatste keer
. Daar zit wel maar 12% kip in, dus wellicht dat ik die brokjes toch een keer test ook (nu steeds met natvoer monoprotein getest) om te kijken of die hoeveelheid wel goed gaat. En anders of opmaken aan de andere kat met 5 graan per dag
Ik dacht dat rund misschien het probleem zou zijn, dus ik had destijds in Duitsland allerlei natvoer smaken meegenomen, ook aantal zonder rund. Maar volgens mij zit in alle smaken zonder rund, dus wel weer of kip of lamen in de smaken met rund en iets anders, dan precies kip of lam haha.
Heb bij zooplus nu de vraag uitstaan of hun rund puur echt alleen rund is (er staat op ingrediëntenlijst 65% rundvlees, en ik hoop dat de overige 35% dus vocht ofzo is, maar wil dat wel even checken). Die is namelijk veel goedkoper dan echt een "officiële" monoprotein. En anders moet ik binnenkort maar weer een ritje Duitsland gaan doen. Zijn er nog bepaalde data die ik moet vermijden ivm drukte? Door start vakantie ofzo? Kleve zou ik dan heen gaan.
Hier moest ik wel even om grinnikenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:37 schreef Blues het volgende:
Getverdemme wat een shitshow met Wagner en Putin
Joh, soldaten die elkaar uitmoorden kunnen geen offensief starten in Oekraīnequote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:37 schreef Blues het volgende:
Getverdemme wat een shitshow met Wagner en Putin
Niet zozeer zonde als extra werk om die blob weer in handzame bevroren stukken te krijgen. Van een randje twee keer ontdooid vlees ben ik nog nooit doodgegaan en de katten ook nietquote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ohh dat is echt zonde![]()
Mn vraag of jij kvv geeft stond het antwoord op dus ook gewoon al hier haha. Hoe doe jij dat als je weg bent? Geef je dan gewoon alleen brokjes? En hoeveel 'werk' is het, net zoveel als gewoon natvoer of meer? En welk merk gebruik jij?
Kompleet VersVoerquote:
Ook de neus enkel het puntje. En niet tot aan waar de brug aan de bril zit. Ook dan loopt het met zweten in de ogen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 15:35 schreef fietsie het volgende:
OK
Lesson learned.
Nooit meer zonnebrandcreme op het voorhoofd bij fietsen.
Mijn ogen zijn bijna uit mijn schedel gebrand.
Vrijdag middag en zaterdagen als het kan. Dan loopt half Nederland hier door de tent te schreeuwen.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 17:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Klopt. En vandaag gaat rondje Kleve niet meer lukken. Daarom de brug niet vermeld.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 18:03 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Je kent het boodschappen in Duitsland topic? Jan zei iets over een brug bij Kleve die dicht is. Alleen dit weekend dacht ik.
Aangezien de Wagner geen munitie heeft volgens hun lij/eider gaat het vooral bekvechten worden.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 19:12 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Joh, soldaten die elkaar uitmoorden kunnen geen offensief starten in Oekraīne
En keren om?!?!quote:Op zaterdag 24 juni 2023 20:06 schreef z80 het volgende:
[..]
Aangezien de Wagner geen munitie heeft volgens hun lij/eider gaat het vooral bekvechten worden.
Denk dat wagner even heeft laten zien wat ze kunnen en dat putin beter moet luisterenquote:
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:49 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb vandaag echt RUIM mn stappendoel gehaald, iedere keer bij de beestjes kijken
Ze heeft iig een prima dochterquote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:50 schreef sigme het volgende:
Mijn grootouders waren slechte ouders. Hun kinderen zijn beschadigd maar doen het wel beter dan hun ouders. Mijn moeder is het oudste kind en extra beschadigd en hoewel ze die schade wel soms breed wil uitmeten weigert ze pertinent en volledig en totaal om er iets van therapie oid voor te nemen. Suggesties in die richting worden beantwoord met een verbreken van contact.
Same. Ik kan radio steeds slechter verdragen dus ik ben totaal niet meer op de hoogtequote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:54 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik ken wel een paar nrs, maar die namen.. vroegah kende ik alles
Lizzo en haar danseressen
Het zijn prachtige beestjes.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 22:49 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
Ik heb vandaag echt RUIM mn stappendoel gehaald, iedere keer bij de beestjes kijken
Over welke dingen moet je bijvoorbeeld op je tong bijten? Het is wel fijn dat je dat doet denk ik. Ik word soms horendol van de bemoeizucht van (schoon)ouders. Mijn stiefmoeder zei laatst 'niet meer doen hoor' over een opvoedkundig dingquote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:14 schreef Blues het volgende:
Ik ben me in mijn (schoon-)moederrol erg bewust met wat ik zeg tegen de kinderen om niet hetzelfde als mijn moeder (en vooral schoonmoeder) te zijn.
Daardoor loop ik soms wat op mijn tenen en bijt vaak mijn tong af.
Duim dat kat weer thuis is.quote:Op zondag 25 juni 2023 06:46 schreef Kreator het volgende:
Gisteren zei ik, omze kat is net een klok. Elke ochtwnd zit ie te wachten op zijn eten.
Vandaag lag er schuim, kwijl en druppels bloed en geen kat.
Heeft ie weer gevochten...
Eerst maar even mountainbiken en hopelijk dan weer een kat.
Da’s mijn dag ook. Net even de planten op het balkon water gegeven en de dooie bloemen weggehaald en 🥵. Zo nog even de planten binnen water geven en stofzuigen en daarna vast 🥵🥵🥵🥵quote:Op zondag 25 juni 2023 09:26 schreef Lucky_Strike het volgende:
Wat een plannen allemaal. Ik ga vandaag binnen op de bank zijn. Misschien loop ik naar de bank buiten.
Wanneer lesgeven toch niet is wat je wil, wat kan je nog meer met de opleiding? En er zijn natuurlijk heel veel soorten lesgeven, of eigenlijk soorten leerlingen.quote:Op zondag 25 juni 2023 09:46 schreef Yinny het volgende:
Ik hoef gen plannen te maken, gewerkt tot 2 uur vannacht en straks om 12 uur weer werken![]()
Na een record aantal muggen vrijdagnacht (12!), gisternacht maar 3 gezien. K*tbeestjes...
Toetsen gingen redelijk, duimen op voldoendes, nog een verslag te maken en dan bedenken of het onderwijs/Engels lesgeven echt is wat ik wil.
Gisteren even gekeken wanneer mijn pensioen zou ingaan...wanneer ik 71 wordt...nou dus echt even denken wat voor werk ik tot die tijd echt wil doen
Onthoud. Jou huis, jou troep, jij moet daar leven. Wat andere er van vinden, mogen ze na de koffie weer lekker mee nemen.quote:Op zondag 25 juni 2023 08:42 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging gisteren waterskiën met vrijwilligers-bedankt-uitje van de sportclub. Natuurlijk 2 keer aan het verste uiteinde van het meer in het water gedonderd, dus vooral bezig geweest met terug naar het startpunt zwemmen en lopen![]()
Uiteindelijk wel 2 keer een rondje kunnen maken
Rest van de dag aan het water gechilld. Gelukkig mooi onder een boom. Dus iedereen die verbrand is, is dat van het waterskiën - ze hadden allemaal spierwitte zwemvestjes aan en rode armen![]()
Vandaag een handvol familie op bezoek voor een kleine housewarming. Ik vind het spannend
Deze tipquote:Op zondag 25 juni 2023 09:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Onthoud. Jou huis, jou troep, jij moet daar leven. Wat andere er van vinden, mogen ze na de koffie weer lekker mee nemen.
Mierenneukerij ?quote:Op zondag 25 juni 2023 07:04 schreef Kreator het volgende:
Tevens viel een plastic zakje op de grond die aan een tuinstoel geplakt zat
[ afbeelding ]
Nee, echt hequote:Op zaterdag 24 juni 2023 23:08 schreef Lucky_Strike het volgende:
Oef. Axl Rose. Beter van niet geloof ik.
Ssst.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:34 schreef Clubsoda het volgende:
Wij deden een mini-rondje over de Posbank, heet
Een soort Robert Jensen tegenwoordig.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Nee, echt he
Je kan aan zijn bewegingen nog zien dat het m is.
En aan Slash..
Het is denk ik het moedergen dat er voor zorgt dat je je kinderen altijd als kinderen blijft zien. Ook al zijn ze volwassenquote:Op zondag 25 juni 2023 06:44 schreef Clubsoda het volgende:
Over welke dingen moet je bijvoorbeeld op je tong bijten? Het is wel fijn dat je dat doet denk ik. Ik word soms horendol van de bemoeizucht van (schoon)ouders. Mijn stiefmoeder zei laatst 'niet meer doen hoor' over een opvoedkundig dingen mijn schoonvader werd eens boos op mijn vrouw omdat haar bureaula een rommel was
we zijn 40+ , redden ons over het algemeen vrij aardig, laat ons gewoon lekker. Mijn moeder doet goddank ook heel erg haar best om zich nergens mee te bemoeien
[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 25-06-2023 11:50:03 ]
Oh zijn uiterlijk maakt me niet uit.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:38 schreef MadMaster het volgende:
Een soort Robert Jensen tegenwoordig.
Maar toch wel weer beter dan dit, een aantal jaar geleden:
[ afbeelding ]
Zetquote:Op zondag 25 juni 2023 09:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Onthoud. Jou huis, jou troep, jij moet daar leven. Wat andere er van vinden, mogen ze na de koffie weer lekker mee nemen.
Duimtquote:Op zondag 25 juni 2023 09:46 schreef Yinny het volgende:
Toetsen gingen redelijk, duimen op voldoendes, nog een verslag te maken en dan bedenken of het onderwijs/Engels lesgeven echt is wat ik wil.
Gisteren even gekeken wanneer mijn pensioen zou ingaan...wanneer ik 71 wordt...nou dus echt even denken wat voor werk ik tot die tijd echt wil doen
quote:Op zondag 25 juni 2023 11:50 schreef Tuindier het volgende:
Hier vanmorgen vroeg opgestaan, dus nu al de tuinbonen en erwtjes geoogst en verwijderd, en nieuwe bonen, bieten, snijbiet en sla gezaaid. In de schaduw van de boom bij het terras is het nu nog prima te doen.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Ziet er ook zo gezellig uit. Ik keek vanochtend naar iets op bbc waar een vrouw uit haar kleine stadstuin eet, met ups en downs. Maar ook haalt ze van alles uit de natuur en laten mensen die dat ook doen dat zien. Een vrouw gebruikte pruimen uit een park. Oneetbaar zuur, maar zij kookte ze, dan zeven poedersuiker erdoor en dan maakte ze er fruitleer van.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:50 schreef Tuindier het volgende:
Hier vanmorgen vroeg opgestaan, dus nu al de tuinbonen en erwtjes geoogst en verwijderd, en nieuwe bonen, bieten, snijbiet en sla gezaaid. In de schaduw van de boom bij het terras is het nu nog prima te doen.
Plaatje:
[ afbeelding ]
Hoe kan dat nou?quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef Kreator het volgende:
Het kost 250 euro, maar dan heb je ook bijna niks.Ai, arm beessieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We have far more in common than that which devides us..
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoe kan dat nou?
Die is niet te missen…SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 25 juni 2023 12:04 schreef Kreator het volgende:
Het kost 250 euro, maar dan heb je ook bijna niks.RuziepruikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Is het eigenlijk weer oké met de bejaarde niet krul?quote:Op zondag 25 juni 2023 09:12 schreef sigme het volgende:
Ik ben langzaam gewandeld, twee afleveringen van Mangiare lang. Opdat lief nog wat kon slapen.
Het is zomer alsof ik in Frankrijk ben in de grote zomervakantie.
De bejaarde
[ afbeelding ]
De krul
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 25 juni 2023 11:43 schreef Blues het volgende:
[..]
Het is denk ik het moedergen dat er voor zorgt dat je je kinderen altijd als kinderen blijft zien. Ook al zijn ze volwassenOch ja, dat lijkt me ook moeilijk om te zien. Maar het is schier onmogelijk om iets constructiefs te zeggen over andermans opvoeding.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
Moet je ook niet doen vind ik.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:45 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Och ja, dat lijkt me ook moeilijk om te zien. Maar het is schier onmogelijk om iets constructiefs te zeggen over andermans opvoeding.
Slimme schapen dusquote:Op zondag 25 juni 2023 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh @ phoebs
De schapen zijn gevonden.. ze staan bij de buurman van de buurmandus eens kijken of we ze weer in de trailer kunnen krijgen en mee kunnen nemen naar ons huis (het is 2 km verderop, dat ga ik niet lopen met die beesten...)
Zo leer je wel je buren kennen![]()
Daar ging WEL mn zondag planning..
Whaha!quote:Op zondag 25 juni 2023 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh @ phoebs
De schapen zijn gevonden.. ze staan bij de buurman van de buurmandus eens kijken of we ze weer in de trailer kunnen krijgen en mee kunnen nemen naar ons huis (het is 2 km verderop, dat ga ik niet lopen met die beesten...)
Die hebben wij idd 2 keer gezien en ik zie wel wat overeenkomstenquote:Op zondag 25 juni 2023 14:46 schreef Blues het volgende:
[..]
Whaha!
Moet denken aan die boerderijserie van Jeremy Clarkson
Tijd voor een border colliequote:Op zondag 25 juni 2023 14:38 schreef Barreltje het volgende:
Gheheh @ phoebs
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Kranplätze müssen verdichtet sein
‘t Gaat. Met de maandelijkse injectie kan hij in elk geval wel weer lopen. Het gezwel is vies en hij wil het graag totaal aan flarden likken, dus we wisselen kap, broekje en toezicht af.quote:Op zondag 25 juni 2023 12:25 schreef Blues het volgende:
[..]
Is het eigenlijk weer oké met de bejaarde niet krul?
Dat is de dubbele omvang van 1992. Toen stond er een gratenpakhuis op het podium. Wel zo stond als een garnaal.quote:Op zondag 25 juni 2023 11:38 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een soort Robert Jensen tegenwoordig.
Maar toch wel weer beter dan dit, een aantal jaar geleden:
[ afbeelding ]
@Dr_Flash weet vast een receptquote:Op zondag 25 juni 2023 12:19 schreef Tuindier het volgende:
Als iemand trouwens nog een origineel vega(n) recept met tuinbonen weet houd ik me aanbevolen. Gisteren had ik ze in een romige saus bij de pasta.
Schapendoes doet het ook goed. En die kun je ook heel makkelijk terugvinden. Kraken met een zakje of naar de keuken lopen is voldoende.quote:
quote:Op zondag 25 juni 2023 15:22 schreef derLudolf het volgende:
Mooie wandeling gemaakt vanaf het station van Triberg. Met regelmatig zicht op de Schwarzwaldbahn. Soms zal je hem wel drie keer, dus werd direct duidelijk waarom de trein zo lang doet over relatief korte afstand.
Nu wachtend op de trein naar huis.Leuke foto's, mooi daar!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die waterval![]()
Koekoek🐥
Best nog een zorg bij nietkrul.quote:Op zondag 25 juni 2023 15:31 schreef sigme het volgende:
[..]
‘t Gaat. Met de maandelijkse injectie kan hij in elk geval wel weer lopen. Het gezwel is vies en hij wil het graag totaal aan flarden likken, dus we wisselen kap, broekje en toezicht af.
Mooi man, dierenquote:Op zondag 25 juni 2023 16:44 schreef Barreltje het volgende:
Zo. Na een uur proberen staan de schapen nog bij de buur-buur![]()
We gaan van de week maar weer een poging ondernemen..met een beetje mazzel krijgt de buur buur ze wel in een kleinere omheining.. we gaan het zien..
Ik kan er wel om lachen.. het is het project van chef , kennis en chef-broer.. gelukkig is de buur begripvol..quote:
In het kort: ik ben dronken mannen wel zo beuquote:Op zondag 25 juni 2023 14:36 schreef Blues het volgende:
@:isabeau ik zie de TT voorbij komen, hoe was je nachtdienst?
Vind wel als schadelijk.quote:Op zondag 25 juni 2023 14:36 schreef Blues het volgende:
[..]
Moet je ook niet doen vind ik.
Behalve als het gevraagd wordt.
Zat stoelen. Zoveel mensen kwamen er niet -- ouders, oma, tante, oom+tante+neef+nicht. We hebben alle stoelen naar buiten gehaald en op het balkon gezeten, daar was het tot 15:30 prima uit te houden.quote:Op zondag 25 juni 2023 10:05 schreef AnneX het volgende:
ow echt!? Tot 71e?
Lekker zingen Cat. 🎶
Wij zingen vanmiddag op een prachtige buitenlocatie op het fort Werk aan het Spoel bij Culemborg met nog een stuk of 12 koren. Samen inzingen…
Hoeden en petten en water en zonnebrand mee. Staat klaar.
Edt: van de organisatie: ook paraplu voor je eigen schaduw. 😂 Goeie!
(Er staan tenten en overkappingen van tentdoek)
Succes @:Tele6 met de house warming. Heb je genoeg stoelen?
https://www.degroenemeisj(...)-de-oven/#more-32719quote:Op zondag 25 juni 2023 12:19 schreef Tuindier het volgende:
Als iemand trouwens nog een origineel vega(n) recept met tuinbonen weet houd ik me aanbevolen. Gisteren had ik ze in een romige saus bij de pasta.
quote:Op zondag 25 juni 2023 17:10 schreef Isabeau het volgende:
[..]
In het kort: ik ben dronken mannen wel zo beu
Nu bijkomen van het weekend?quote:Op zondag 25 juni 2023 19:08 schreef Sarabi het volgende:
Nou dat was erg warmEn zo goed als niets verkocht
![]()
Gelukkig maakt de rest van het weekend het wel een beetje goed.
Zo lekker in badquote:Op zondag 25 juni 2023 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu bijkomen van het weekend?
Jammer dat jullie niet zoveel verkochten
Goffert Park, Nijmegen tijdens de Get In The Ring tour?quote:Op zondag 25 juni 2023 15:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Dat is de dubbele omvang van 1992. Toen stond er een gratenpakhuis op het podium. Wel zo stond als een garnaal.
Omdat we recent een nieuwe koorkleur hadden bedacht en die winterlegging daar perfect in paste. Het colbertje ook trouwens. Wintermode met 30 gradenquote:Op zondag 25 juni 2023 19:24 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Nu bijkomen van het weekend?
Jammer dat jullie niet zoveel verkochten
Klinkt als een goede housewarming bij@tele6
@:Cat-astrophe ook tevreden maar…dikke legging????? Waarom
De accentkleuren zijn rood, oranje, fuchsia.quote:Op zondag 25 juni 2023 19:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Omdat we recent een nieuwe koorkleur hadden bedacht en die winterlegging daar perfect in paste. Het colbertje ook trouwens. Wintermode met 30 gradenAlles voor de kunst!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Veel mooie koorkleding en kleding gezien vandaag. Qua stapjes/choreografie leest men hetzelfde boek en volgt dezelfde workshops.🙃
Ik moest hieraan denkenquote:Op zondag 25 juni 2023 20:13 schreef Tuindier het volgende:
Ik sproeide mijzelf per ongeluk compleet nat bij het neerzetten van de sproeier. Niet heel erg gelukkig.[ afbeelding ]
Droogt snel genoeg met dit weerquote:Op zondag 25 juni 2023 20:13 schreef Tuindier het volgende:
Ik sproeide mijzelf per ongeluk compleet nat bij het neerzetten van de sproeier. Niet heel erg gelukkig.[ afbeelding ]
Ja leuk he! Zelfde typerende stem.quote:Op zondag 25 juni 2023 20:27 schreef AnneX het volgende:
Oh kijk eens…op tijd voor Cat Stevens/Yussuf op Glastonbury![]()
#bbc2
Daar stel je je op inquote:Op zondag 25 juni 2023 19:41 schreef Sarabi het volgende:
Zo lekker in bad
Daarna een paar dagen bijkomen.
Mijn man mag morgen weer werken en heeft ook nog een examen in de avond. Geen idee hoe hij het doet.
Oh dit ga ik morgen maken! Heerlijk lijkt me.quote:Op zondag 25 juni 2023 18:38 schreef Tele6 het volgende:
[..]
https://www.degroenemeisj(...)-de-oven/#more-32719
Ach als we alles door 3 dagen delen dan hebben we heel netjes verkochtquote:Op zondag 25 juni 2023 20:30 schreef Blues het volgende:
[..]
Daar stel je je op in
Jammer van je weekend/weinig verkoop.
Wandelende takken?quote:Op zondag 25 juni 2023 22:00 schreef Barreltje het volgende:
bwuh.. de wild camera heeft vooral de waaiende takken gefilmd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |