Omg kunnen dat soort mensen niet nadenken? Als die kat daar kwijt raakt zie je hem in ieder geval nooit meer terug.quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging gister training geven bij sportclub, komt eind van de training een van de leden aanlopen met haar kat in een rugzak, om gezellig mee met de groep rond te hangen. Ok, prima, we hebben een huisdieren-zijn-welkom-regel omdat het toch een groot buitenterrein is. Maar bleek het een kitten te zijn van NEGEN WEKEN. Echt mini. Ik wist niet dat die überhaupt het huis al uit mochten?
Zou gebruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:30 schreef Kreator het volgende:
In Vietnam hadden ze een soort superDeet. Dat was wel supergiftig en vermoedelijk ook licht kankerverwekkend, waarbij meerdere mensen allergische reacties kregen (rode vlekken, jeuk etc). Maar er was geen mug meer te bekennen.
Ik wou net zeggen wat een rare combiquote:Op donderdag 22 juni 2023 04:30 schreef sigme het volgende:
Nu een lekker chocoladesinaasappelbiertje op.
Dat maakt de combinatie nog niet minder raarquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen wat een rare combiMaar toen viel het kwartje dat het waarschijnlijk een van ons is.
Goedemorgen
Mag met zes week alquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging gister training geven bij sportclub, komt eind van de training een van de leden aanlopen met haar kat in een rugzak, om gezellig mee met de groep rond te hangen. Ok, prima, we hebben een huisdieren-zijn-welkom-regel omdat het toch een groot buitenterrein is. Maar bleek het een kitten te zijn van NEGEN WEKEN. Echt mini. Ik wist niet dat die überhaupt het huis al uit mochten?
Met papieren bekers heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:08 schreef Kreator het volgende:
Er zijn toch best veel mensen op kantoor die denken dat de elfjes 's ochtends de kopjes uit de vaatwasser halen en de capsules aanvult.
Je ziet ze soms als een hert in de koplampen kijken als 1 vd 2 op is, maar niet denken van goh, misschien moet ik dat even doen.
#kantoorstruggles.
Mag pas met 7 weken, maar kenners (da’s etc) adviseren 14-16 weken, kittens leren gedrag van moederpoes en nestgenoten, deze 9 weken oude kat is blijkbaar ook alleenquote:
Jeetje, heftige week heb jij zeg.quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Gvd, hoor net, nog half slapend, het nieuws over de brand in de zorg-/geitenboerderij bij Egmond aan de Hoef. Een vriend van me is daar de manager van het bedrijf en begeleidt er de daar woonachtige en werkende mensen met een verstandelijke beperking.
Er zijn geen gewonden en de dieren zijn in veiligheid gebracht, maar de geitenschuur is verloren gegaan.
Ik kwam er regelmatig om een bezoekje te brengen aan die vriend en om de overheerlijke Egmonds Bollen (zachte geitenkaas in olie) te halen. Het is triest dat een dergelijke instantie dit moet overkomen…
https://www.nhnieuws.nl/n(...)kt-250-geitjes-gered
quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat maakt de combinatie nog niet minder raar
Doen ze dat niet bij julliequote:Op donderdag 22 juni 2023 08:08 schreef Kreator het volgende:
Er zijn toch best veel mensen op kantoor die denken dat de elfjes 's ochtends de kopjes uit de vaatwasser halen en de capsules aanvult.
Je ziet ze soms als een hert in de koplampen kijken als 1 vd 2 op is, maar niet denken van goh, misschien moet ik dat even doen.
#kantoorstruggles.
😎quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg dinsdagavond van de baas een heads up op de zaak dat de nespresso er niet zou zijn woensdagochtend wegens klus. Volgens mij heeft de vorige keer dat dat onverwachts gebeurde genoeg indruk achtergelaten om me te waarschuwen.![]()
Thermosbeker mee, superblije collega.
Oh ik meende altijd 6 week.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mag pas met 7 weken, maar kenners (da’s etc) adviseren 14-16 weken, kittens leren gedrag van moederpoes en nestgenoten, deze 9 weken oude kat is blijkbaar ook alleen
Ooien en rammen? Welk schapenras is dit dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:10 schreef Barreltje het volgende:
ohh en vanaf as zaterdag hebben we 6 ooien en 1 ram in de achtertuin :
[ afbeelding ]
van deze![]()
eens kijken hoe dat gaat en dan evt nederlandse of faroese schapen op de kop tikken
Hier zijn ze een kistje aan het ophijsen. 13,5ton. Kraan is te licht. Wachten op een tweede kraan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎
Wat een nare week heb jij @:MadMaster met verdrietige dingen.
Hier zijn de boomaapjes= boomchirurgen aan de gang. I.p.v. klimmen in een tuigje en als aapjes omhoog, gebruiken ze nu een hoogwerker.
Ambacht vergaat. Het zal wel veiliger zijn.
Baasje zei dat deze met 7 weken bij moederpoes vandaan gehaald was "omdat het te warm was met al die katten bij elkaar".quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mag pas met 7 weken, maar kenners (da’s etc) adviseren 14-16 weken, kittens leren gedrag van moederpoes en nestgenoten, deze 9 weken oude kat is blijkbaar ook alleen
Whaha…katten die het te warm hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Baasje zei dat deze met 7 weken bij moederpoes vandaan gehaald was "omdat het te warm was met al die katten bij elkaar".
ehh een ooi is toch een vrouwtjes schaap en een ram een mannetjes schaap ?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ooien en rammen? Welk schapenras is dit dan?
Wanneer is de BBQ?![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Baasje zei dat deze met 7 weken bij moederpoes vandaan gehaald was "omdat het te warm was met al die katten bij elkaar".
Dan hebben ze geen goede huisvesting gehad. Of een domme baas. Of beiden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klopt, maar qua vacht vond ik het net een geit.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehh een ooi is toch een vrouwtjes schaap en een ram een mannetjes schaap ?
dit is een kameroens schaap
Ik herhaal alleen maar wat er van de vorige sc is blijven hangen om daarmee de nieuwe te openenquote:
mea culpaquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen maar wat er van de vorige sc is blijven hangen om daarmee de nieuwe te openen
Nee. Jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sigme, is alles weer ok met je moeder? Het was een figuurlijk uit de bocht vliegen neem ik aan?
Superblij omdat je zijn kop er niet afbeet?quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg dinsdagavond van de baas een heads up op de zaak dat de nespresso er niet zou zijn woensdagochtend wegens klus. Volgens mij heeft de vorige keer dat dat onverwachts gebeurde genoeg indruk achtergelaten om me te waarschuwen.![]()
Tsja...quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎
Wat een nare week heb jij @:MadMaster met verdrietige dingen.
Zijn dit serieus schapen? Wat een toffe!quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
van deze![]()
eens kijken hoe dat gaat en dan evt nederlandse of faroese schapen op de kop tikken
Ook. En ik gaf m koffie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Superblij omdat je zijn kop er niet afbeet?
Ah, dat is echt kut. Egmond is wel ontzettend leukquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Gvd, hoor net, nog half slapend, het nieuws over de brand in de zorg-/geitenboerderij bij Egmond aan de Hoef. Een vriend van me is daar de manager van het bedrijf en begeleidt er de daar woonachtige en werkende mensen met een verstandelijke beperking.
Er zijn geen gewonden en de dieren zijn in veiligheid gebracht, maar de geitenschuur is verloren gegaan.
Ik kwam er regelmatig om een bezoekje te brengen aan die vriend en om de overheerlijke Egmonds Bollen (zachte geitenkaas in olie) te halen. Het is triest dat een dergelijke instantie dit moet overkomen…
https://www.nhnieuws.nl/n(...)kt-250-geitjes-gered
Ik vind het heerlijk om op maandagochtend te beginnen met het schoonmaken en vullen van de koffieautomaat. Een soort opstartroutine voor iemand die geen koffie drinktquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:08 schreef Kreator het volgende:
#kantoorstruggles.
Whahahaha, ja, jij bent wel erg zonder koffie jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:
En dan hopelijk in één keer klaar nuquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:39 schreef Blues het volgende:
En.................. voor de 4e keer een hele middag op de rioolguy wachten
1e keer probleem geconstateerd.
Moest hij wachten op nieuwe opdracht bon van WBV om probleem te verhelpen, nieuwe afspraak.
Toen 2e keer afgebeld aan het eind vd wachtmiddag
3e keer kwam ie einde wachtmiddag, maar ging ons andere probleem verhelpen/prio van ons.
4e keer, vandaag gaat ie 1e probleem verhelpen
Mocht je die jeuk krijgen, please do tell!quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja...
Het positieve nieuws is dat mijn kaakontsteking onderdrukt is door de tandarts en dat ze ook mijn afgebroken kies gisteren weer geheel hersteld heeft met een mooie, spierwitte vulling.
Voor de kaakontsteking moet ik nu nog wel antibiotica slikken (Amoxicilline) en in de bijsluiter staat dat ik er jeuk in mijn vagina of aan mijn schaamlippen van kan krijgen.
Witte afscheiding uit mijn vagina kan ook voorkomen.
Ik maak me daarover nu toch wel zorgen...
Ze lijken wel echt op geitenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
van deze![]()
quote:
Top, ook geen jas bij.quote:
On a positive note: het schijnt ook te helpen tegen eikelontstekingquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja...
Het positieve nieuws is dat mijn kaakontsteking onderdrukt is door de tandarts en dat ze ook mijn afgebroken kies gisteren weer geheel hersteld heeft met een mooie, spierwitte vulling.
Voor de kaakontsteking moet ik nu nog wel antibiotica slikken (Amoxicilline) en in de bijsluiter staat dat ik er jeuk in mijn vagina of aan mijn schaamlippen van kan krijgen.
Witte afscheiding uit mijn vagina kan ook voorkomen.
Ik maak me daarover nu toch wel zorgen...
Ik had ook zo’n buurman. Koophuis. Overal vuilnis. Overal schulden. Zijn auto werd regelmatig weggesleept. Hij heeft zelfs eens een keertje zijn matras in de fik gestoken doordat hij met een peuk in slaap was gevallenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:53 schreef Blues het volgende:
Ik had post voor (vieze) buur.
Hij was niet thuis, ik keek door de brievenbus![]()
![]()
![]()
Het is er niet alleen schimmelig ultravies, maar ik zag op een tafeltje in het halletje een meter ongeopende post liggen.
Die tuin ook is echt verschrikkelijk.
Het balkon: overtreffende trap.
WBV weet dit.
Hijzelf![]()
![]()
Ik ken de achtergronden niet (heb een vermoeden na je eerdere bericht vannacht daarover), maar evengoed succes met de situatie...quote:
Mooi, ik verheug me er nu al op...quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:32 schreef yinu het volgende:
[..]
On a positive note: het schijnt ook te helpen tegen eikelontsteking![]()
Potjes kruiden toch?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
In 2021 wierf ik mijn eerste 8 klanten. In 2022 kwamen daar 5 bij. Dit jaar nog eens 17 extra
Kloptquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Potjes kruiden toch?
Nog even en je kan er je dagelijkse professie van maken...
Bedenk me net, kan ik een bestelling doen? Dat ik het bij de BBQ meeneem? Of mag je niet particulier verkopen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb nog wel een en ander in de pijplijn waardoor ik flink kan groeien. In theorie dan natuurlijk. Maar ik heb goede hoop.
Ik vind het heel erg top.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
In 2021 wierf ik mijn eerste 8 klanten. In 2022 kwamen daar 5 bij. Dit jaar nog eens 17 extra
Ja hoor, dat kan best. Ik verkoop vaker aan vrienden en familie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bedenk me net, kan ik een bestelling doen? Dat ik het bij de BBQ meeneem? Of mag je niet particulier verkopen?
Is Nijmegen nog 'en omstreken'?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:55 schreef fietsie het volgende:
Aan de inwoners van Arnhem @ omstreken: zijn er jullieLego verkopende adressen met een groot assortiment bekend anders dan beide Intertoys vestigingen? Ik zoek iets specifieks en heb even niet de luxe van tijd voor een online bestelling…
https://www.planethappy.nl/quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:55 schreef fietsie het volgende:
Aan de inwoners van Arnhem @ omstreken: zijn er jullieLego verkopende adressen met een groot assortiment bekend anders dan beide Intertoys vestigingen? Ik zoek iets specifieks en heb even niet de luxe van tijd voor een online bestelling…
Planet Happy zit dicht bij een parkeergarage (Rozet)quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:03 schreef fietsie het volgende:
Thnx, ff kijken. Zit op Papendal dus Nijmegen is ook vlakbij
Nog even verder gekeken, Wentink in de Steenstraat heeft ook veel lego (ik ken het van de "treintjes winkel")quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:55 schreef fietsie het volgende:
En bestellen dat ik het ergens morgen voor je ophaal?quote:
Das lief aangeboden maar de uitdaging speelt vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En bestellen dat ik het ergens morgen voor je ophaal?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Das lief aangeboden maar de uitdaging speelt vandaag
Promotie via radio en TV wellicht?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb nog wel een en ander in de pijplijn waardoor ik flink kan groeien. In theorie dan natuurlijk. Maar ik heb goede hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Zie ik daar Klazien om het hoekje kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij samen een rustige weekenddienst in huis hadden, waren wij in oktober al bezig met het plannen van de Kerstmaaltijd.😂
Marktplaats?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Das lief aangeboden maar de uitdaging speelt vandaag
Yep, op de donderdagochtend bij de TROS op (toen nog) Hilversum 3…quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:11 schreef AnneX het volgende:
Klazien had uiteindelijk (ook) een imperium. Soort van.
Met radiogesprekjes van 10 minuten of zo?
Weet alleen nog, dat ik toen met een grote verfsessie in huis bezig was.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, op de donderdagochtend bij de TROS op (toen nog) Hilversum 3…
Zij wilde wel komen zingen. “Met mijn stem is niks mis”.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik was meer een volgster van Berendien uut Wisp!
En wat leuk, AnneX. Verder nog iets afgesproken of is het wachten op de volgende onverwachte ontmoeting.
Daarnaast had je Jan Pelleboer met z'n typische accent die de weersvoorspelling op geheel eigen wijze deed.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weet alleen nog, dat ik toen met een grote verfsessie in huis bezig was.
Met haar typische geluid op de achtergrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vat dat maar op als compliment…quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:23 schreef AnneX het volgende:
Komop MadMaster: je bent van een heel andere generatie 😂
En bij die belspelletjes allemaal de groeten aan 'mijn man, die naast me op de bank zit' doen…quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Hilversum 3. Toen had je ook op donderdag 50 pop of een envelop. Collega deed mee, wij allemaal achter de radio. Ze heette (hopelijk nog steeds trouwens) Nathalie en zegt prompt voor heel Nederland "ze noemen mij hier ook wel "natte Alie". We keken elkaar eerst aan en hebben daarna gejankt van het lachen.
Ik snap hetquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh wat vervelend @:Sarabi Wat een zorg ook. Hopelijk hebben jullie het verkeerd gedaan (je snapt dat ik het goed bedoel)
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Promotie via radio en TV wellicht?
Bleek in het verleden wel te werken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoilers!
Thanksquote:Op donderdag 22 juni 2023 18:39 schreef Cat-astrophe het volgende:
Sterkte @:sigme
@:kaatje1 weer starten met vrijwilligerswerk![]()
@:sarabi niet teveel stressen, kijk naar de kat. Als die blij is gaat hij niet meteen onderuit.
Kan een meetfoutje zijn, sensor of stripjes kaduuk, net wat anders gegeten, de warmte (veel van onze diabeten zijn nu een tikkie ontregeld) … regelt zich wel weer in.
Ik vanmiddag buiten radar in de gaten houden omdat ik geen zin had in een stortbui naar huis te rijden… moeder van alle stortbuien op mijn (auto)dak. Uiteraard ook langs een ongeluk gereden want nat en glad.
Nu thuis en open huis
Maar je het dat meetding nu toch in huis? Morgen of zaterdag nog een poging wagen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:55 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Thanksfijn om ook jouw ervaringen te lezen.
Op zich voel ik me nu ook rustiger dan de afgelopen dagen. Ondanks de hoge meting.
Wel heel benieuwd wat de meting volgende week aan geeft. Dan kunnen we daar ook weer mee verder.
We zijn helaas niet op de juiste moment thuis de komende 3 dagenquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:32 schreef z80 het volgende:
[..]
Maar je het dat meetding nu toch in huis? Morgen of zaterdag nog een poging wagen.
Maakt het dan heel veel uit in meting? Anders nu de kat er bij pakken. Heb je in ieder geval een indicatie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:46 schreef Sarabi het volgende:
[..]
We zijn helaas niet op de juiste moment thuis de komende 3 dagen
Anders was dat zeker een optie, naast natuurlijk de meting bij de DA.
Ja, dat maakt nogal veel uit.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Maakt het dan heel veel uit in meting? Anders nu de kat er bij pakken. Heb je in ieder geval een indicatie.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Je zou haast denken dat je het wel met de dierenarts af had gestemd als het zo simpel was, non?
Nog een biertje gedronken bij De Keizer in Meerssen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:42 schreef borisz het volgende:
Zit er weer op. Limburg was weer fijn. Vandaag de toerist uitgehangen in Valkenburg en daarna nog even door naar Meerssen. Wilde Sittard nog meepakken. Maar dat bleef alleen het CS. Begon toen al te plenzen.
Dus dan met de bus naar Heerlen. Ov in Zuid-Limburg is best wel prima 🙂
Morgen 9.20u in de trein terug naar Haarlem.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog een biertje gedronken bij De Keizer in Meerssen?
Was het eerste cafe dat ons bier verkocht.Nee. Alleen in de basiliek geweest en bij de Lidl broodjes voor morgen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De kroegen zitten allemaal wel mooi recht tegenover de kerk
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
De zee op in een vaartuig wat daarvoor niet geschikt is. Play stupid games, win stupid prices. Kan er niet wakker van liggen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:52 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Paar verveelde rijke stinkers in een onderzeeer en het beheerst dagenlang het nieuws, uitzendingen worden onderbroken, spanning en sensatie kijkcijferkanon. Hijgend van opwinding en een broek vol cum brabbelen de ancors, de nieuwslezers en de talkshow persoonlijk heden.
Dit is nieuws anno 2023..
[ afbeelding ]
Helaas werkt dat zo niet zo simpel.quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:57 schreef z80 het volgende:
[..]
Maakt het dan heel veel uit in meting? Anders nu de kat er bij pakken. Heb je in ieder geval een indicatie.
Sittard CSquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:42 schreef borisz het volgende:
Zit er weer op. Limburg was weer fijn. Vandaag de toerist uitgehangen in Valkenburg en daarna nog even door naar Meerssen. Wilde Sittard nog meepakken. Maar dat bleef alleen het CS. Begon toen al te plenzen.
Dus dan met de bus naar Heerlen. Ov in Zuid-Limburg is best wel prima 🙂
Morgen 9.20u in de trein terug naar Haarlem.
Ja, maar dat is dágelijkse kost en pas nieuws als het er ineens heel veel tegelijk zijn. Dit is nieuw en uniek en dus nieuws.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:57 schreef Jan_Onderwater het volgende:
In vier jaar tijd verzopen er 12.000 mensen in de middellandse zee. Dat zijn er meer dan 8 per dag.
En het zijn rijke tattas. Die zijn veel belangrijker.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dágelijkse kost en pas nieuws als het er ineens heel veel tegelijk zijn. Dit is nieuw en uniek en dus nieuws.
Ja, ik vind er ook wel wat van, maar wat doe je er aan.
Ik denk eerder dat de unieke combi Titanic - verzopen onderzeeër het nieuwswaardig maakt. Die half verzopen katten kent niemand...quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
En het zijn rijke tattas. Die zijn veel belangrijker.
De kop van een krantenbericht bij het dramatische ongeval met de gezonken boot vol immigranten meldde vorige week ook vooral het luxe jacht dat daarbij betrokken was geweest. Rijke mensen fascineren meer dan verdrinkende niet-zo-rijke-mensen.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:03 schreef Cat-astrophe het volgende:
En het zijn rijke tattas. Die zijn veel belangrijker.
4 Miljonairs zijn een drama, 12.000 afrikanen een statistiek....quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, maar dat is dágelijkse kost en pas nieuws als het er ineens heel veel tegelijk zijn. Dit is nieuw en uniek en dus nieuws.
Ik denk dat "Titanic" als begrip (ook al vol rijke mensenquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
Ik denk eerder dat de unieke combi Titanic - verzopen onderzeeër het nieuwswaardig maakt. Die half verzopen katten kent niemand...
Daarbij was deze "floating in a tin can" van een Amerikaans bedrijf. En veel roddels over te vinden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat de unieke combi Titanic - verzopen onderzeeër het nieuwswaardig maakt. Die half verzopen katten kent niemand...
Ach ja, een duikboot is weer eens wat anders hč. Veranderingen van spijsquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:22 schreef DancingPhoebe het volgende:
Mn hele dag goed omdat Cat rijke tattas zegt
Aanbod wordt 1000 gewaardeerd, maar wat je al zegtquote:Op donderdag 22 juni 2023 21:38 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Wil je elke dag een rijke tatta van me hebben of gaat het speciale er dan vanaf?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Aanbod wordt 1000 gewaardeerd, maar wat je al zegt
Maar wat is tegenwoordig wel journalistiek dan? Het gaat om de clicks, niet meer om de nieuwswaarde...quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:11 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Anyhow, Journalistiek is het niet.
Derde jaar op rij inmiddels. Maar denk dat ik volgend jaar ander deel van NL aan doe. Fryslan, Grunn ofzo.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:59 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Sittard CS![]()
![]()
Wij noemen dat gewoon het station![]()
Leuk dat je zuidLimburg leuk vond
Museum voor beeld en geluid in Den Haag is wat death betreft wel een aanrader. Kijkje in en achter de wereld van journalistiek vs scoren op clicks en creatieve woordkeuze.quote:Op donderdag 22 juni 2023 21:45 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar wat is tegenwoordig wel journalistiek dan? Het gaat om de clicks, niet meer om de nieuwswaarde...
Ow, dat kijkje heb ik wel gehad al. Benieuwd of zij tot dezelfde walgelijke conclusie komen als ikquote:Op donderdag 22 juni 2023 22:06 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Museum voor beeld en geluid in Den Haag is wat death betreft wel een aanrader. Kijkje in en achter de wereld van journalistiek vs scoren op clicks en creatieve woordkeuze.
Kees closed…quote:Op donderdag 22 juni 2023 22:29 schreef Cat-astrophe het volgende:
https://nos.nl/artikel/24(...)opvarenden-omgekomen
Kan de voorpagina weer voor andere zaken gebruikt worden.
Wat fijn dat zoveel mensen meedoenquote:Op donderdag 22 juni 2023 23:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn buurt is ook 'groot' in het nieuws. Burgemeester over getwitterd, en opgepakt door RTV Utrecht, DUIC, maar ook AD, NOS, RTL Nieuws. Over de vlaggen, eieren en solidariteitsvlaggetjes. Vanavond met stuk of 12 huizen al vlaggetjes opgehangen, morgen komen die van de rest van de huurhuizen aan onze kant vd straat binnen. Iemand uit de straat achter ons kwam vragen of we nog iets van vlaggetjes over hadden, omdat zij hadden besteld maar pas zaterdag binnen komt en het is nu pas zo leeg. Iemand anders die langs kwam lopen en verderop in de straat woont gaf aan dat 'ie na het lezen van het nieuws meteen een vlag heeft besteld en die morgen op gaat hangen zodra 'ie binnen is. Iemand van twee straten verderop kwam ook nog langs om nog wat extra vlaggetjes te brengen. En twee andere voorbijgangers die er ook leuk op reageerden. Was ook echt gezellig zo met elkaar en de straat (onze kant, overkant doet niks) heeft ook meteen een soort koninginnedag sfeertje.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:43 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Nog een biertje gedronken bij De Keizer in Meerssen?
Was het eerste cafe dat ons bier verkocht.Wat raar ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wel erachter aan gebeld waarom?
Sterkte met katje!
Ik dacht jullie straat al in het nieuws te hebben gehoord.quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn buurt is ook 'groot' in het nieuws. Burgemeester over getwitterd, en opgepakt door RTV Utrecht, DUIC, maar ook AD, NOS, RTL Nieuws. Over de vlaggen, eieren en solidariteitsvlaggetjes. Vanavond met stuk of 12 huizen al vlaggetjes opgehangen, morgen komen die van de rest van de huurhuizen aan onze kant vd straat binnen. Iemand uit de straat achter ons kwam vragen of we nog iets van vlaggetjes over hadden, omdat zij hadden besteld maar pas zaterdag binnen komt en het is nu nog zo leeg. Iemand anders die langs kwam lopen en verderop in de straat woont gaf aan dat 'ie na het lezen van het nieuws meteen een vlag heeft besteld en die morgen op gaat hangen zodra 'ie binnen is. Iemand van twee straten verderop kwam ook nog langs om nog wat extra vlaggetjes te brengen. En twee andere voorbijgangers die er ook leuk op reageerden. Was ook echt gezellig zo met elkaar en de straat (onze kant, overkant doet niks) heeft ook meteen een soort koninginnedag sfeertje.
Ben een keer weg gegaan bij een training omdat ik anders ruzie had gekregen met de trainer die ook een zeer uitgesproken mening hadquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:28 schreef Tuindier het volgende:
'morgen. Gisteren een training gehad door een inhoudelijk zeer bekwame en ervaren trainer, maar wel iemand met ook behoorlijk wat persoonlijke mening die hij er regelmatig doorheen gooide. Gemengde gevoelens daarover.
Ja ik las het!quote:Op donderdag 22 juni 2023 23:40 schreef vlindertje89 het volgende:
Mijn buurt is ook 'groot' in het nieuws. Burgemeester over getwitterd, en opgepakt door RTV Utrecht, DUIC, maar ook AD, NOS, RTL Nieuws. Over de vlaggen, eieren en solidariteitsvlaggetjes. Vanavond met stuk of 12 huizen al vlaggetjes opgehangen, morgen komen die van de rest van de huurhuizen aan onze kant vd straat binnen. Iemand uit de straat achter ons kwam vragen of we nog iets van vlaggetjes over hadden, omdat zij hadden besteld maar pas zaterdag binnen komt en het is nu nog zo leeg. Iemand anders die langs kwam lopen en verderop in de straat woont gaf aan dat 'ie na het lezen van het nieuws meteen een vlag heeft besteld en die morgen op gaat hangen zodra 'ie binnen is. Iemand van twee straten verderop kwam ook nog langs om nog wat extra vlaggetjes te brengen. En twee andere voorbijgangers die er ook leuk op reageerden. Was ook echt gezellig zo met elkaar en de straat (onze kant, overkant doet niks) heeft ook meteen een soort koninginnedag sfeertje.
En je neemt de zon meequote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen
Gister hypotheekgesprek en groen licht voor wat betreft financiën, direct de makelaar gebeld om 'n bezichtiging te plannen voor het huis wat we tegen kwamen (dat al ruim 9 maanden te koop stond) en toen een' dat huis is als 't goed is verkocht' en dat was nog heel recent want online stond het nog gewoon op 'beschikbaar'. Dat was het risico waarvan we wisten dat we het liepen maar toch jammer.
Huis had een paar specifieke eisen van ons in een zekere prijsklasse dat zelfs voor het noorden vrij uniek is dus ons vijvertje is klein om uit te vissen maar we houden onze ogen openGeen haast.
Door dat gesprek gister niet naar het festival gegaan waar @:gcjoel ook is en gezien de regen niet rouwig om, zo wel die kant op want m'n favo artiest ever speelt
Ik weet van mn eigen huis dat ik er al bijna woonde voordat het op Funda op "verkocht onder voorbehoud" stond.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen
Gister hypotheekgesprek en groen licht voor wat betreft financiën, direct de makelaar gebeld om 'n bezichtiging te plannen voor het huis wat we tegen kwamen (dat al ruim 9 maanden te koop stond) en toen een' dat huis is als 't goed is verkocht' en dat was nog heel recent want online stond het nog gewoon op 'beschikbaar'. Dat was het risico waarvan we wisten dat we het liepen maar toch jammer.
Huis had een paar specifieke eisen van ons in een zekere prijsklasse dat zelfs voor het noorden vrij uniek is dus ons vijvertje is klein om uit te vissen maar we houden onze ogen openGeen haast.
Door dat gesprek gister niet naar het festival gegaan waar @:gcjoel ook is en gezien de regen niet rouwig om, zo wel die kant op want m'n favo artiest ever speelt
Ahh jammerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:14 schreef Memento-Mori het volgende:
Goedemorgen
Ook op de site van de makelaar zelf was niks aangepast nog.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:16 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik weet van mn eigen huis dat ik er al bijna woonde voordat het op Funda op "verkocht onder voorbehoud" stond.
quote:
Frank Turnerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:20 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Ahh jammer![]()
Wat is je favo artiest ever? Ik zat net al even door de line-up te scrollen
Ik schrik (gelukkig wel denk ik dan maar) nog steeds van die haatcommentaren, niet alleen van witte mannen, vrouwen net zo goed.tquote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:51 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja want witte mannen zijn noitoire medestanders en superbehulpzaam in de strijd voor gelijkheid
Dit is precies wat ik nodig heb.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:18 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wil dronken worden met Lonaa en King of Oklahoma kwelen.
Zit hier op kantoor me heel erg bewust te zijn dat this aint it babyquote:
Is dat niet hoe 93% van alle kantoorslaven zich voelt?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Zit hier op kantoor me heel erg bewust te zijn dat this aint it baby
Maar ja bills to pay and brekkies to buy
Fuck ook al geen uniek sneeuwvlokje. Kan er ook nog wel bijquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat niet hoe 93% van alle kantoorslaven zich voelt?
(het feit dat 7% echt plezier heeft aan de hersendodende kantoorellende maakt het nog erger. Mijn manager is er daar 1 van).
Maar ja, volgend jaar mogen we wel weer een Skoda Octavia Stationcar uitzoeken met net te weinig opties. Dat houdt ons op de been.
Mooi toch, werpt die strijd naar gelijkheid toch z'n vruchten afquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:26 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik schrik (gelukkig wel denk ik dan maar) nog steeds van die haatcommentaren, niet alleen van witte mannen, vrouwen net zo goed.t
Kan dat laatste stuk even in het Nederlands?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Ik ben me erg bewust van het feit dat we're running out of options.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Al mn grappen zijn ook al opquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:22 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ik ben me erg bewust van het feit dat we're running out of options.
Wij moeten echt niet samen drinkenquote:
HAHAHA. Jawel. Fucking ugly cries. Dan heel hard lachen. Beetje drugs erin. Topavond.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij moeten echt niet samen drinken
UMTS UMTS UMTSquote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:35 schreef Lonaa het volgende:
[..]
HAHAHA. Jawel. Fucking ugly cries. Dan heel hard lachen. Beetje drugs erin. Topavond.
#7%quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:59 schreef Kreator het volgende:
[..]
Is dat niet hoe 93% van alle kantoorslaven zich voelt?
(het feit dat 7% echt plezier heeft aan de hersendodende kantoorellende maakt het nog erger. Mijn manager is er daar 1 van).
Maar ja, volgend jaar mogen we wel weer een Skoda Octavia Stationcar uitzoeken met net te weinig opties. Dat houdt ons op de been.
Extra top in combinatie met "op locatie". Altijd wat vergeten, altijd chaos, altijd slepen met je kutzooi, meestal geen stromend water.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Ga eens een jaartje in de keuken werken in een druk restaurant, hitte, veel hitte, stress, brandwonden, en een kut salaris, werken wanneer anderen vrij hebben.
Lassen is ook leuk met dit weer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Denk dat de meeste kantoorslaven niet weten hoe goed ze het hebben. Ga eens een jaartje in de keuken werken in een druk restaurant, hitte, veel hitte, stress, brandwonden, en een kut salaris, werken wanneer anderen vrij hebben.
Ga eens als Cabin Crew werken, zie de wereld, reizen, avontuur, na tien jaar zijn de enige mensen waar je nog mee omgaat je collegas en nog een paar jaar later wordt je "gereorganiseerd" en heb je geen sociaal netwerk meer.
Gras is altijd groener bij de buren. Lol in je werk moet je zelf maken. Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers op hangen.
Ja, 'een ander heeft het misschien wel slechter' is altijd een goed argument.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Denk dat de meeste kantoorslaven niet weten hoe goed ze het hebben. Ga eens een jaartje in de keuken werken in een druk restaurant, hitte, veel hitte, stress, brandwonden, en een kut salaris, werken wanneer anderen vrij hebben.
Ga eens als Cabin Crew werken, zie de wereld, reizen, avontuur, na tien jaar zijn de enige mensen waar je nog mee omgaat je collegas en nog een paar jaar later wordt je "gereorganiseerd" en heb je geen sociaal netwerk meer.
Gras is altijd groener bij de buren. Lol in je werk moet je zelf maken. Het leven is een feestje, maar je moet zelf de slingers op hangen.
Plots geen functionerende koeling, koolzuur op, stroomuitval, snee in je vinger en geen verbandtrommel, collega's die zonder vooraankondiging niet komen opdagen, eigenaren met een neus vol Coke en buik vol drank die doordraaien.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:51 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Extra top in combinatie met "op locatie". Altijd wat vergeten, altijd chaos, meestal geen stromend water.
Gisteren stond ik achter de bar bij de presentatie van de nieuwe Solar auto. Toen zei zo'n tuthola tijdens die presentatie: 'En soms moesten we zelfs avonden en weekenden werken".
Haha. Hahahahahaha. Ja though life.
Sowieso, 2 mensen gingen ballen en nu moet ik +36 uur dingen doen waar ik geen zin in heb. Fuck is deze dan.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:56 schreef Lonaa het volgende:
Ja nou eigenlijk is al het werk gewoon kut. Toch. De ene baan vind je alleen net iets minder kut dan de ander.
Nee, na 10 jaar Horeca en bijna 30 jaar kantoor ervaring heb ik geen idee waar ik het over heb.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:54 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, 'een ander heeft het misschien wel slechter' is altijd een goed argument.
"lol in je werk moet je zelf maken" zou alleen iemand zeggen die geen idee heeft wat 93% van de kantoornerds doet.
Gelachen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso, 2 mensen gingen ballen en nu moet ik +36 uur dingen doen waar ik geen zin in heb. Fuck is deze dan.
En toch hou ik er van.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:00 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Plots geen functionerende koeling, koolzuur op, stroomuitval, snee in je vinger en geen verbandtrommel, collega's die zonder vooraankondiging niet komen opdagen, eigenaren met een neus vol Coke en buik vol drank die doordraaien.
Kan iedereen aanraden eens Kitchen Confidential te lezen van meneer Bourdain, en Down and Out in Paris and London van George Orwell. Zie je hoe weinig verschil is in de Horeca in Parijs van het interbellum of het New York jaren 80. Lees nu No Experience Necessary van Norman van Aken, Florida Horeca jaren 70/80, heel herkenbaar ook.
Gelukkig heb je wel zelfkennis.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:02 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Nee, na 10 jaar Horeca en bijna 30 jaar kantoor ervaring heb ik geen idee waar ik het over heb.
Er zijn twee collega's met zwangerschapsverlof?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:00 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Sowieso, 2 mensen gingen ballen en nu moet ik +36 uur dingen doen waar ik geen zin in heb. Fuck is deze dan.
Ze doelt op haar ouders en dus haar bestaat.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:04 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Er zijn twee collega's met zwangerschapsverlof?
Hoe was dat ook al weer met dingen roepen over zaken waar je geen idee van hebt?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:03 schreef Kreator het volgende:
Maar ik mag niet klagen, want ik zou ook ergens in een keuken kunnen staan met een hete pan. Of op een cruiseschip mensen moeten helpen die hun tas met onderbroekjes kwijt zijn.
Ik moest lachen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:06 schreef Lonaa het volgende:
Mijn collega moest gisteren voor 800 man koffie zetten met flessen spa blauw in 2 reguliere pruttelapparaten.
Oh en geld.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:07 schreef Myraela het volgende:
Ik vind werken vooral leuk zodat ik m'n vrije tijd meer waardeer.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef Myraela het volgende:
Ik vond de horeca verschrikkelijk. Al doen mensen altijd alsof de messen gevaarlijk zijn, maar die scherpe randjes aan al die metalen bakjes zijn echt veel kutter.
Ik zie dat je echt stress hebt van de server restartquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:13 schreef Kreator het volgende:
Anyway. Ik ga even naar de lokale farmersmarkt om wat echte kaas, nootjes en een gebraden kippetje te kopen voor 17% van de waarde van een hoekwoning.
Tot zo.
Ik heb alleen geen baan gehad toen ik nog door m'n moeder werd opgejaagd om een baan te zoeken. Dus ik heb geen idee, maar ik denk dat ik me zou gaan vervelen zonder geld om uit te geven of mensen die ook niet werken. En ik voel me snel schuldig of een soort sociale druk die vast ook niet lekker zou zijn voor m'n mentale welzijn.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:12 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik kan uit ervaring zeggen dat ik mn vrije tijd vele malen meer waardeer wanneer ik er niet naast hoef te werken
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgende week worden hier 2300 mensen omgezet naar een nieuwe BV waardoor hun Personeelsnummer gewijzigd wordt waar het hele identiteitsplatform aan hangt, als dat niet goed gaat kunnen die niet werken, en moeten ze handmatig stuk voor stuk worden omgehangen.
Ik: En hebben jullie dat getest?
> Neuh, dat gaat wel goed
Ik: En als dat niet goed gaat? Dan kan heel de operatie in Oost Europa niet werken
> Dan hebben we een prio 1
Goed, na ietwat druk is men nu aan het testen, en heee, dat gaat niet, oeps, jaja mmmm
Maar verder weet ik niets van kantoorwerk of IT Projecten en de realiteit ervan.
quote:
Dit is echt zo 1983 ICT dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
waardoor hun Personeelsnummer gewijzigd wordt waar het hele identiteitsplatform aan hangt
Neem ook wat kombucha mee alsjeblieft, daar spoel je je pijn zo fijn mee weg.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:13 schreef Kreator het volgende:
Anyway. Ik ga even naar de lokale farmersmarkt om wat echte kaas, nootjes en een gebraden kippetje te kopen voor 17% van de waarde van een hoekwoning.
Tot zo.
Realiteit van Legacyquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:16 schreef Kreator het volgende:
[..]
Dit is echt zo 1983 ICT dat ik niet eens weet waar ik moet beginnen.
Ja, ik had ook gewoon wel geld, dat scheeldequote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen geen baan gehad toen ik nog door m'n moeder werd opgejaagd om een baan te zoeken. Dus ik heb geen idee, maar ik denk dat ik me zou gaan vervelen zonder geld om uit te geven of mensen die ook niet werken. En ik voel me snel schuldig of een soort sociale druk die vast ook niet lekker zou zijn voor m'n mentale welzijn.
Welke ERP software?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Volgende week worden hier 2300 mensen omgezet naar een nieuwe BV waardoor hun Personeelsnummer gewijzigd wordt waar het hele identiteitsplatform aan hangt, als dat niet goed gaat kunnen die niet werken, en moeten ze handmatig stuk voor stuk worden omgehangen.
Ik: En als dat niet goed gaat? Dan kan heel de operatie in Oost Europa niet werken
Goed, na ietwat druk is men nu aan het testen, en heee, dat gaat niet, oeps, jaja mmmm
Maar verder weet ik niets van kantoorwerk of IT Projecten en de realiteit ervan.
Love deze blik op het leven.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
En sommige mensen vonden er inderdaad wat van. Ik vind ook veel van sommige mensen dus was prima in balans.
Net kontgaten he... ¯\_(ツ)_/¯quote:
Ik heb dat oooook. Ben t wel bovengemiddeld zat deze maand.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:42 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Loon heeft vast geen bezwaar als je mee komt zuipen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb dat oooook. Ben t wel bovengemiddeld zat deze maand.
Drink samen met mij?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Wij moeten echt niet samen drinken
Ja, wat zeg ik nou?quote:
Precies.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:03 schreef Kreator het volgende:
Ik zit momenteel te wachten op een server reboot van een omgeving waardoor 400 mensen niet kunnen werken en ik krijg van de klant, de manager, collega's en ander onbelangrijk volk elke minuut de vraag of het al weer werkt, want dit is wel prio1. De reboot gaat niet helpen, maar het geeft wel wat tijd om de bron van de problemen op te kunnen zoeken, die vermoedelijk in maatwerk liggen dat ik niet heb gemaakt, maar waardoor er wel memory leaks zijn. De klantdirecteur heeft al aangegeven dat hij stappen gaat ondernemen als dit niet snel wordt opgelost.
Maar ik mag niet klagen, want ik zou ook ergens in een keuken kunnen staan met een hete pan. Of op een cruiseschip mensen moeten helpen die hun tas met onderbroekjes kwijt zijn.
Nee, helemaal geen bezwaar.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Loon heeft vast geen bezwaar als je mee komt zuipen.
Geluk? Ik heb keihard moeten werken, offers gemaakt en 10 jaar van mijn leven opgegeven om me op te werken tot dit middelmatige loon en deze eeuwigdurende GroundHogDay. Daar zat geen geluk bij.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Precies.
Hou je ondankbare snater, je hebt geen idee hoeveel geluk je hebt
Keihard werken tijdens het FOK!kenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:33 schreef Kreator het volgende:
[..]
Geluk? Ik heb keihard moeten werken, offers gemaakt en 10 jaar van mijn leven opgegeven om me op te werken tot dit middelmatige loon en deze eeuwigdurende GroundHogDay. Daar zat geen geluk bij.
Ik las wat traag bij, excuus enzoquote:
SAMENquote:
Ik vind het niet erg om dingen te kopen/maken of ondernemen die geld kosten.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:27 schreef derLudolf het volgende:
Als ik te lang vrij ben ga ik allemaal dingen kopen/maken of dingen ondernemen die geld kosten. Vind het niet erg om voltijd te werken
Toch blij dat ik dan tenminste een goed betaalde kantoorslaaf benquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:37 schreef Lonaa het volgende:
Ja nou het was me weer een waar genoegen FOK!-vriendjes. Ik moet even de hond uitlaten, boodschappen, de teringbende in huis opruimen, de was ophangen, wat eten en dan lekker 6 uur aan de slag in de slecht-verdienende-horeca. Lekker bier tappen in een plastic tent in de zon
Ja, dat op zich wel. Maar wel jammer dat je dan 49.5% belasting betaalt over meer dan de helft van je salaris.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Toch blij dat ik dan tenminste een goed betaalde kantoorslaaf ben
Ik vind de naiviteit wel schattig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:13 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Dat doe ik volgend weekend.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:40 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben okish betaalde kantoorslaaf en ga 3 dagen bier tappen in mn schaarse vrije tijd, voor niks
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:50 schreef Kaatje1 het volgende:
Afspraak gemaakt bij de dierenarts. Elin is heel erg lusteloos. Begint nu eindelijk wat te eten (normaal krijgt ze om 6 uur eten dat is om 8 uur op), maar vooral, ze heeft vrijwel wit tandvlees en haalt heel hijgerig adem. Daarnaast ligt ze nu vaak op verborgen plekjes, er lijkt iets niet goed te zijn met haar.
Heel wat anders, ik heb de nieuwe wasmachine aanstaan. Zelfs met de badkamerdeur open hoor ik minder herrie dan bij de oude met de deuren dicht.Zal de benedenbuurman (die nooit klaagt trouwens) ook fijn vinden.
Neuh, daar werk ik dan weer te weinig voorquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:00 schreef Kreator het volgende:
[..]
Ja, dat op zich wel. Maar wel jammer dat je dan 49.5% belasting betaalt over meer dan de helft van je salaris.
Vanmiddag al gelukkig. Voor een kat is ze niet oud. Maar de beide rassen die in haar zitten worden 12-14 jaar en al die tijd heeft ze chronische diaree en ze heeft jarenlang prednison gehad, ook al niet best.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:10 schreef Sarabi het volgende:
[..]Hopelijk valt het mee met Elin. Wanneer kan je terecht?
En fijn van de wasmachine!
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vanmiddag al gelukkig. Voor een kat is ze niet oud. Maar de beide rassen die in haar zitten worden 12-14 jaar en al die tijd heeft ze chronische diaree en ze heeft jarenlang prednison gehad, ook al niet best.
Nee, dat is wel heftig voor een kat inderdaad.....quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Vanmiddag al gelukkig. Voor een kat is ze niet oud. Maar de beide rassen die in haar zitten worden 12-14 jaar en al die tijd heeft ze chronische diaree en ze heeft jarenlang prednison gehad, ook al niet best.
Sterkte voor de poes.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef Kaatje1 het volgende:
Raskatten zijn prachtig, we hebben nu ook 2 Britse Kortharen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:18 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Maar dat ligt denk ik ook aan het ras. Net zoals met honden: er zijn rassen waar gewoon echt veel problemen in zitten omdat de snuiten te kort gefokt worden, de hersens eigenlijk niet passen, noem maar op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raskatten zijn prachtig, we hebben nu ook 2 Britse Kortharen.
Maar ze mankeren helaas vaak meer dan de gemiddelde huis-, tuin- en keuken lapjeskat.
Ellende met kiezen, nieren, darmen, we hebben er helaas al 2 Britten aan verloren. Eén zelfs al na 3 jaar...
Sterkte met jouw kat, @:Kaatje1 !
Ja, Nika was ook een britse langhaar. Ze kwamen beiden bij mij toen ze 2 waren (ze produceerden niet goed/makkelijk met fokken) en ik ben met hen (stuk voor stuk) vaker bij de DA geweest dan met de kat die 19 is geworden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:03 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Raskatten zijn prachtig, we hebben nu ook 2 Britse Kortharen.
Maar ze mankeren helaas vaak meer dan de gemiddelde huis-, tuin- en keuken lapjeskat.
Ellende met kiezen, nieren, darmen, we hebben er helaas al 2 Britten aan verloren. Eén zelfs al na 3 jaar...
Sterkte met jouw kat, @:Kaatje1 !
Al onze katten kwamen/komen van erkende fokkers (nee, niet personen van hier...).quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:07 schreef Troel het volgende:
[..]
Maar dat ligt denk ik ook aan het ras. Net zoals met honden: er zijn rassen waar gewoon echt veel problemen in zitten omdat de snuiten te kort gefokt worden, de hersens eigenlijk niet passen, noem maar op.
Als ik zelf kijk naar de dieren waar ik verstand van heb, dan weet ik waar het gros van de hamsters in de winkels vandaan komt. En dan zeg ik: doe dat maar liever niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
Zit niet zo te stoken johquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:40 schreef Kreator het volgende:
Mooi altijd als iemand een woord zegt dat iedereen dan zijn eigen verhaal erover gaat vertellen.
Er was geen server, dat was hypothetisch. Op vrijdag doe ik nooit zoveel. Mijn planning zegt 'bufferdag'.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:41 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Zit niet zo te stoken johIs die server nou nog niet gereboot?
Ja? Dat dacht ik ook al waar te nemen. Welkom @zucht - vertel eens wat meer over jezelf? Eieren: in de koelkast of niet? Smaakt koriander lekker kruidig of naar zeep?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:11 schreef sigme het volgende:
Hebben we nou zomaar een nieuwe slowchatter?
@:zucht. Welkom. Zucht.
Over friet waren we het wel eens toch?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:44 schreef yinu het volgende:
(Wat waren ook weer die andere controversiële zaken?)
Is eieren uit de koelkast controversieel? In de supermarkt ligt het ook niet koud.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:44 schreef yinu het volgende:
Oh ja. Ik ben een barbaar die friet en patat zonder onderscheid door elkaar gebruikt dus die controverse gaat altijd volledig langs mij heen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Over friet waren we het wel eens toch?
Oh. In dat geval, continue.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:43 schreef Kreator het volgende:
[..]
Er was geen server, dat was hypothetisch. Op vrijdag doe ik nooit zoveel. Mijn planning zegt 'bufferdag'.
Heb je een knoflookpers was er ook bij. Het is mij alleen nooit duidelijk geworden of dat goed of fout wasquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:44 schreef yinu het volgende:
[..]
Ja? Dat dacht ik ook al waar te nemen. Welkom @:zucht - vertel eens wat meer over jezelf? Eieren: in de koelkast of niet? Smaakt koriander lekker kruidig of naar zeep?
Wat eet of kook je zoal?
Oh ja dat kan natuurlijk ook nogquote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:46 schreef yinu het volgende:
[..]
Oh ja. Ik ben een barbaar die friet en patat zonder onderscheid door elkaar gebruikt dus die controverse gaat altijd volledig langs mij heen.
Dat is een flinke unit.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:54 schreef Kreator het volgende:
Lol @ lapjesdownie.
Ik hoor die van mij momenteel door de noice cancelling headset heen snurken.
[ afbeelding ]
In 74 heb ik ook mijn verhaal verteld. Was mooi. Toen wisten we nog wat verhalen vertelen was. Dem kidz dees days weten niks van verhalen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:40 schreef Kreator het volgende:
Mooi altijd als iemand een woord zegt dat iedereen dan zijn eigen verhaal erover gaat vertellen.
Kan dit ook in het Nederlands?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:59 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
In 74 heb ik ook mijn verhaal verteld. Was mooi. Toen wisten we nog wat verhalen vertelen was. Dem kidz dees days weten niks van verhalen.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer terug van de kapper. Begon behoorlijk broeierig te worden allemaal.Moet je onderhand niet richting LuxemburgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kranplätze müssen verdichtet sein
Oh.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:05 schreef Kreator het volgende:
[..]
"ik ben eigenlijk ook een boomer" is de samenvatting.
Kalm aan, eerst naar Bad Salzuflen. Morgenochtend.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:05 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Moet je onderhand niet richting Luxemburg
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 13:37 schreef Dr_Flash het volgende:
Zo, weer terug van de kapper. Begon behoorlijk broeierig te worden allemaal.Lekker kort.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de kapster hier in huis en ik heb laatst een nieuwe trimmer voor neus en oor gekocht. Halleluja, wat een enorme verbetering.Spoilers!
Oh ja zo'n soort achtig ding heb ik ook ja. Helpt niet echt veel eigenlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker kort.
Ik ben de kapster hier in huis en ik heb laatst een nieuwe trimmer voor neus en oor gekocht. Halleluja, wat een enorme verbetering.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |