Omg kunnen dat soort mensen niet nadenken? Als die kat daar kwijt raakt zie je hem in ieder geval nooit meer terug.quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging gister training geven bij sportclub, komt eind van de training een van de leden aanlopen met haar kat in een rugzak, om gezellig mee met de groep rond te hangen. Ok, prima, we hebben een huisdieren-zijn-welkom-regel omdat het toch een groot buitenterrein is. Maar bleek het een kitten te zijn van NEGEN WEKEN. Echt mini. Ik wist niet dat die überhaupt het huis al uit mochten?
Zou gebruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:30 schreef Kreator het volgende:
In Vietnam hadden ze een soort superDeet. Dat was wel supergiftig en vermoedelijk ook licht kankerverwekkend, waarbij meerdere mensen allergische reacties kregen (rode vlekken, jeuk etc). Maar er was geen mug meer te bekennen.
Ik wou net zeggen wat een rare combiquote:Op donderdag 22 juni 2023 04:30 schreef sigme het volgende:
Nu een lekker chocoladesinaasappelbiertje op.
Dat maakt de combinatie nog niet minder raarquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen wat een rare combiMaar toen viel het kwartje dat het waarschijnlijk een van ons is.
Goedemorgen
Mag met zes week alquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging gister training geven bij sportclub, komt eind van de training een van de leden aanlopen met haar kat in een rugzak, om gezellig mee met de groep rond te hangen. Ok, prima, we hebben een huisdieren-zijn-welkom-regel omdat het toch een groot buitenterrein is. Maar bleek het een kitten te zijn van NEGEN WEKEN. Echt mini. Ik wist niet dat die überhaupt het huis al uit mochten?
Met papieren bekers heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:08 schreef Kreator het volgende:
Er zijn toch best veel mensen op kantoor die denken dat de elfjes 's ochtends de kopjes uit de vaatwasser halen en de capsules aanvult.
Je ziet ze soms als een hert in de koplampen kijken als 1 vd 2 op is, maar niet denken van goh, misschien moet ik dat even doen.
#kantoorstruggles.
Mag pas met 7 weken, maar kenners (da’s etc) adviseren 14-16 weken, kittens leren gedrag van moederpoes en nestgenoten, deze 9 weken oude kat is blijkbaar ook alleenquote:
Jeetje, heftige week heb jij zeg.quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Gvd, hoor net, nog half slapend, het nieuws over de brand in de zorg-/geitenboerderij bij Egmond aan de Hoef. Een vriend van me is daar de manager van het bedrijf en begeleidt er de daar woonachtige en werkende mensen met een verstandelijke beperking.
Er zijn geen gewonden en de dieren zijn in veiligheid gebracht, maar de geitenschuur is verloren gegaan.
Ik kwam er regelmatig om een bezoekje te brengen aan die vriend en om de overheerlijke Egmonds Bollen (zachte geitenkaas in olie) te halen. Het is triest dat een dergelijke instantie dit moet overkomen…
https://www.nhnieuws.nl/n(...)kt-250-geitjes-gered
quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat maakt de combinatie nog niet minder raar
Doen ze dat niet bij julliequote:Op donderdag 22 juni 2023 08:08 schreef Kreator het volgende:
Er zijn toch best veel mensen op kantoor die denken dat de elfjes 's ochtends de kopjes uit de vaatwasser halen en de capsules aanvult.
Je ziet ze soms als een hert in de koplampen kijken als 1 vd 2 op is, maar niet denken van goh, misschien moet ik dat even doen.
#kantoorstruggles.
😎quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg dinsdagavond van de baas een heads up op de zaak dat de nespresso er niet zou zijn woensdagochtend wegens klus. Volgens mij heeft de vorige keer dat dat onverwachts gebeurde genoeg indruk achtergelaten om me te waarschuwen.![]()
Thermosbeker mee, superblije collega.
Oh ik meende altijd 6 week.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mag pas met 7 weken, maar kenners (da’s etc) adviseren 14-16 weken, kittens leren gedrag van moederpoes en nestgenoten, deze 9 weken oude kat is blijkbaar ook alleen
Ooien en rammen? Welk schapenras is dit dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:10 schreef Barreltje het volgende:
ohh en vanaf as zaterdag hebben we 6 ooien en 1 ram in de achtertuin :
[ afbeelding ]
van deze![]()
eens kijken hoe dat gaat en dan evt nederlandse of faroese schapen op de kop tikken
Hier zijn ze een kistje aan het ophijsen. 13,5ton. Kraan is te licht. Wachten op een tweede kraan.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎
Wat een nare week heb jij @:MadMaster met verdrietige dingen.
Hier zijn de boomaapjes= boomchirurgen aan de gang. I.p.v. klimmen in een tuigje en als aapjes omhoog, gebruiken ze nu een hoogwerker.
Ambacht vergaat. Het zal wel veiliger zijn.
Baasje zei dat deze met 7 weken bij moederpoes vandaan gehaald was "omdat het te warm was met al die katten bij elkaar".quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:54 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Mag pas met 7 weken, maar kenners (da’s etc) adviseren 14-16 weken, kittens leren gedrag van moederpoes en nestgenoten, deze 9 weken oude kat is blijkbaar ook alleen
Whaha…katten die het te warm hebbenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Baasje zei dat deze met 7 weken bij moederpoes vandaan gehaald was "omdat het te warm was met al die katten bij elkaar".
ehh een ooi is toch een vrouwtjes schaap en een ram een mannetjes schaap ?quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:14 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Ooien en rammen? Welk schapenras is dit dan?
Wanneer is de BBQ?![]()
quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Baasje zei dat deze met 7 weken bij moederpoes vandaan gehaald was "omdat het te warm was met al die katten bij elkaar".
Dan hebben ze geen goede huisvesting gehad. Of een domme baas. Of beiden.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:42 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Klopt, maar qua vacht vond ik het net een geit.quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:54 schreef Barreltje het volgende:
[..]
ehh een ooi is toch een vrouwtjes schaap en een ram een mannetjes schaap ?
dit is een kameroens schaap
Ik herhaal alleen maar wat er van de vorige sc is blijven hangen om daarmee de nieuwe te openenquote:
mea culpaquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:35 schreef Blues het volgende:
[..]
Ik herhaal alleen maar wat er van de vorige sc is blijven hangen om daarmee de nieuwe te openen
Nee. Jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:05 schreef Lucky_Strike het volgende:
Sigme, is alles weer ok met je moeder? Het was een figuurlijk uit de bocht vliegen neem ik aan?
Superblij omdat je zijn kop er niet afbeet?quote:Op donderdag 22 juni 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:
Ik kreeg dinsdagavond van de baas een heads up op de zaak dat de nespresso er niet zou zijn woensdagochtend wegens klus. Volgens mij heeft de vorige keer dat dat onverwachts gebeurde genoeg indruk achtergelaten om me te waarschuwen.![]()
Tsja...quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:06 schreef AnneX het volgende:
[..]
😎
Wat een nare week heb jij @:MadMaster met verdrietige dingen.
Zijn dit serieus schapen? Wat een toffe!quote:Op donderdag 22 juni 2023 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
van deze![]()
eens kijken hoe dat gaat en dan evt nederlandse of faroese schapen op de kop tikken
Ook. En ik gaf m koffie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Superblij omdat je zijn kop er niet afbeet?
Ah, dat is echt kut. Egmond is wel ontzettend leukquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Gvd, hoor net, nog half slapend, het nieuws over de brand in de zorg-/geitenboerderij bij Egmond aan de Hoef. Een vriend van me is daar de manager van het bedrijf en begeleidt er de daar woonachtige en werkende mensen met een verstandelijke beperking.
Er zijn geen gewonden en de dieren zijn in veiligheid gebracht, maar de geitenschuur is verloren gegaan.
Ik kwam er regelmatig om een bezoekje te brengen aan die vriend en om de overheerlijke Egmonds Bollen (zachte geitenkaas in olie) te halen. Het is triest dat een dergelijke instantie dit moet overkomen…
https://www.nhnieuws.nl/n(...)kt-250-geitjes-gered
Ik vind het heerlijk om op maandagochtend te beginnen met het schoonmaken en vullen van de koffieautomaat. Een soort opstartroutine voor iemand die geen koffie drinktquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:08 schreef Kreator het volgende:
#kantoorstruggles.
Whahahaha, ja, jij bent wel erg zonder koffie jaquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:44 schreef Lonaa het volgende:
En dan hopelijk in één keer klaar nuquote:Op donderdag 22 juni 2023 11:39 schreef Blues het volgende:
En.................. voor de 4e keer een hele middag op de rioolguy wachten
1e keer probleem geconstateerd.
Moest hij wachten op nieuwe opdracht bon van WBV om probleem te verhelpen, nieuwe afspraak.
Toen 2e keer afgebeld aan het eind vd wachtmiddag
3e keer kwam ie einde wachtmiddag, maar ging ons andere probleem verhelpen/prio van ons.
4e keer, vandaag gaat ie 1e probleem verhelpen
Mocht je die jeuk krijgen, please do tell!quote:Op donderdag 22 juni 2023 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja...
Het positieve nieuws is dat mijn kaakontsteking onderdrukt is door de tandarts en dat ze ook mijn afgebroken kies gisteren weer geheel hersteld heeft met een mooie, spierwitte vulling.
Voor de kaakontsteking moet ik nu nog wel antibiotica slikken (Amoxicilline) en in de bijsluiter staat dat ik er jeuk in mijn vagina of aan mijn schaamlippen van kan krijgen.
Witte afscheiding uit mijn vagina kan ook voorkomen.
Ik maak me daarover nu toch wel zorgen...
Ze lijken wel echt op geitenquote:Op donderdag 22 juni 2023 10:10 schreef Barreltje het volgende:
[ afbeelding ]
van deze![]()
quote:
Top, ook geen jas bij.quote:
On a positive note: het schijnt ook te helpen tegen eikelontstekingquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:42 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Tsja...
Het positieve nieuws is dat mijn kaakontsteking onderdrukt is door de tandarts en dat ze ook mijn afgebroken kies gisteren weer geheel hersteld heeft met een mooie, spierwitte vulling.
Voor de kaakontsteking moet ik nu nog wel antibiotica slikken (Amoxicilline) en in de bijsluiter staat dat ik er jeuk in mijn vagina of aan mijn schaamlippen van kan krijgen.
Witte afscheiding uit mijn vagina kan ook voorkomen.
Ik maak me daarover nu toch wel zorgen...
Ik had ook zo’n buurman. Koophuis. Overal vuilnis. Overal schulden. Zijn auto werd regelmatig weggesleept. Hij heeft zelfs eens een keertje zijn matras in de fik gestoken doordat hij met een peuk in slaap was gevallenquote:Op donderdag 22 juni 2023 12:53 schreef Blues het volgende:
Ik had post voor (vieze) buur.
Hij was niet thuis, ik keek door de brievenbus![]()
![]()
![]()
Het is er niet alleen schimmelig ultravies, maar ik zag op een tafeltje in het halletje een meter ongeopende post liggen.
Die tuin ook is echt verschrikkelijk.
Het balkon: overtreffende trap.
WBV weet dit.
Hijzelf![]()
![]()
Ik ken de achtergronden niet (heb een vermoeden na je eerdere bericht vannacht daarover), maar evengoed succes met de situatie...quote:
Mooi, ik verheug me er nu al op...quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:32 schreef yinu het volgende:
[..]
On a positive note: het schijnt ook te helpen tegen eikelontsteking![]()
Potjes kruiden toch?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
In 2021 wierf ik mijn eerste 8 klanten. In 2022 kwamen daar 5 bij. Dit jaar nog eens 17 extra
Kloptquote:Op donderdag 22 juni 2023 15:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Potjes kruiden toch?
Nog even en je kan er je dagelijkse professie van maken...
Bedenk me net, kan ik een bestelling doen? Dat ik het bij de BBQ meeneem? Of mag je niet particulier verkopen?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb nog wel een en ander in de pijplijn waardoor ik flink kan groeien. In theorie dan natuurlijk. Maar ik heb goede hoop.
Ik vind het heel erg top.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:37 schreef Lucky_Strike het volgende:
In 2021 wierf ik mijn eerste 8 klanten. In 2022 kwamen daar 5 bij. Dit jaar nog eens 17 extra
Ja hoor, dat kan best. Ik verkoop vaker aan vrienden en familie.quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:50 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bedenk me net, kan ik een bestelling doen? Dat ik het bij de BBQ meeneem? Of mag je niet particulier verkopen?
Is Nijmegen nog 'en omstreken'?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:55 schreef fietsie het volgende:
Aan de inwoners van Arnhem @ omstreken: zijn er jullieLego verkopende adressen met een groot assortiment bekend anders dan beide Intertoys vestigingen? Ik zoek iets specifieks en heb even niet de luxe van tijd voor een online bestelling…
https://www.planethappy.nl/quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:55 schreef fietsie het volgende:
Aan de inwoners van Arnhem @ omstreken: zijn er jullieLego verkopende adressen met een groot assortiment bekend anders dan beide Intertoys vestigingen? Ik zoek iets specifieks en heb even niet de luxe van tijd voor een online bestelling…
Planet Happy zit dicht bij een parkeergarage (Rozet)quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:03 schreef fietsie het volgende:
Thnx, ff kijken. Zit op Papendal dus Nijmegen is ook vlakbij
Nog even verder gekeken, Wentink in de Steenstraat heeft ook veel lego (ik ken het van de "treintjes winkel")quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:55 schreef fietsie het volgende:
En bestellen dat ik het ergens morgen voor je ophaal?quote:
Das lief aangeboden maar de uitdaging speelt vandaagquote:Op donderdag 22 juni 2023 16:30 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
En bestellen dat ik het ergens morgen voor je ophaal?
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Das lief aangeboden maar de uitdaging speelt vandaag
Promotie via radio en TV wellicht?quote:Op donderdag 22 juni 2023 15:48 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Klopt
Ik heb nog wel een en ander in de pijplijn waardoor ik flink kan groeien. In theorie dan natuurlijk. Maar ik heb goede hoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:51 schreef Isabeau het volgende:
Zie ik daar Klazien om het hoekje kijken?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als wij samen een rustige weekenddienst in huis hadden, waren wij in oktober al bezig met het plannen van de Kerstmaaltijd.😂
Marktplaats?quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:34 schreef fietsie het volgende:
[..]
Das lief aangeboden maar de uitdaging speelt vandaag
Yep, op de donderdagochtend bij de TROS op (toen nog) Hilversum 3…quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:11 schreef AnneX het volgende:
Klazien had uiteindelijk (ook) een imperium. Soort van.
Met radiogesprekjes van 10 minuten of zo?
Weet alleen nog, dat ik toen met een grote verfsessie in huis bezig was.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:13 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, op de donderdagochtend bij de TROS op (toen nog) Hilversum 3…
Zij wilde wel komen zingen. “Met mijn stem is niks mis”.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef Isabeau het volgende:
Ik was meer een volgster van Berendien uut Wisp!
En wat leuk, AnneX. Verder nog iets afgesproken of is het wachten op de volgende onverwachte ontmoeting.
Daarnaast had je Jan Pelleboer met z'n typische accent die de weersvoorspelling op geheel eigen wijze deed.quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:15 schreef AnneX het volgende:
[..]
Weet alleen nog, dat ik toen met een grote verfsessie in huis bezig was.
Met haar typische geluid op de achtergrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vat dat maar op als compliment…quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:23 schreef AnneX het volgende:
Komop MadMaster: je bent van een heel andere generatie 😂
En bij die belspelletjes allemaal de groeten aan 'mijn man, die naast me op de bank zit' doen…quote:Op donderdag 22 juni 2023 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Hilversum 3. Toen had je ook op donderdag 50 pop of een envelop. Collega deed mee, wij allemaal achter de radio. Ze heette (hopelijk nog steeds trouwens) Nathalie en zegt prompt voor heel Nederland "ze noemen mij hier ook wel "natte Alie". We keken elkaar eerst aan en hebben daarna gejankt van het lachen.
Ik snap hetquote:Op donderdag 22 juni 2023 17:47 schreef Kaatje1 het volgende:
Oh wat vervelend @:Sarabi Wat een zorg ook. Hopelijk hebben jullie het verkeerd gedaan (je snapt dat ik het goed bedoel)
quote:Op donderdag 22 juni 2023 16:49 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Promotie via radio en TV wellicht?
Bleek in het verleden wel te werken...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Spoilers!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |