Omg kunnen dat soort mensen niet nadenken? Als die kat daar kwijt raakt zie je hem in ieder geval nooit meer terug.quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging gister training geven bij sportclub, komt eind van de training een van de leden aanlopen met haar kat in een rugzak, om gezellig mee met de groep rond te hangen. Ok, prima, we hebben een huisdieren-zijn-welkom-regel omdat het toch een groot buitenterrein is. Maar bleek het een kitten te zijn van NEGEN WEKEN. Echt mini. Ik wist niet dat die überhaupt het huis al uit mochten?
Zou gebruiken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:30 schreef Kreator het volgende:
In Vietnam hadden ze een soort superDeet. Dat was wel supergiftig en vermoedelijk ook licht kankerverwekkend, waarbij meerdere mensen allergische reacties kregen (rode vlekken, jeuk etc). Maar er was geen mug meer te bekennen.
Ik wou net zeggen wat een rare combiquote:Op donderdag 22 juni 2023 04:30 schreef sigme het volgende:
Nu een lekker chocoladesinaasappelbiertje op.
Dat maakt de combinatie nog niet minder raarquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:42 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen wat een rare combiMaar toen viel het kwartje dat het waarschijnlijk een van ons is.
Goedemorgen
Mag met zes week alquote:Op donderdag 22 juni 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging gister training geven bij sportclub, komt eind van de training een van de leden aanlopen met haar kat in een rugzak, om gezellig mee met de groep rond te hangen. Ok, prima, we hebben een huisdieren-zijn-welkom-regel omdat het toch een groot buitenterrein is. Maar bleek het een kitten te zijn van NEGEN WEKEN. Echt mini. Ik wist niet dat die überhaupt het huis al uit mochten?
Met papieren bekers heb je daar geen last vanquote:Op donderdag 22 juni 2023 08:08 schreef Kreator het volgende:
Er zijn toch best veel mensen op kantoor die denken dat de elfjes 's ochtends de kopjes uit de vaatwasser halen en de capsules aanvult.
Je ziet ze soms als een hert in de koplampen kijken als 1 vd 2 op is, maar niet denken van goh, misschien moet ik dat even doen.
#kantoorstruggles.
Mag pas met 7 weken, maar kenners (da’s etc) adviseren 14-16 weken, kittens leren gedrag van moederpoes en nestgenoten, deze 9 weken oude kat is blijkbaar ook alleenquote:
Jeetje, heftige week heb jij zeg.quote:Op donderdag 22 juni 2023 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Gvd, hoor net, nog half slapend, het nieuws over de brand in de zorg-/geitenboerderij bij Egmond aan de Hoef. Een vriend van me is daar de manager van het bedrijf en begeleidt er de daar woonachtige en werkende mensen met een verstandelijke beperking.
Er zijn geen gewonden en de dieren zijn in veiligheid gebracht, maar de geitenschuur is verloren gegaan.
Ik kwam er regelmatig om een bezoekje te brengen aan die vriend en om de overheerlijke Egmonds Bollen (zachte geitenkaas in olie) te halen. Het is triest dat een dergelijke instantie dit moet overkomen…
https://www.nhnieuws.nl/n(...)kt-250-geitjes-gered
quote:Op donderdag 22 juni 2023 08:44 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dat maakt de combinatie nog niet minder raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |