abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_209599172
Met kaarsjes en dekentjes *O*
En s O+ kken.
pi_209599469
Vliegt gvd mijn gestoorde moeder compleet uit de bocht. Twee uur telefoon met haar en daarna nog een klein uurtje met mijn liefste. Nu maar pogen iets te slapen en als liefste straks thuis is samen een biertje.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209599794
@sigme hopelijk alsnog geslapen...

Net massamoord gepleegd, nu 8 muggen minder op deze wereld .. bijna allemaal op de kamer van zoontje :(
pi_209599799
Ja :O idd
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_209599811
Ik ben eigenlijk best snel en goed in slaap gevallen :D

Nu een lekker chocoladesinaasappelbiertje op. Liefste nog even douchen en dan gaan we met luidkeels kwinkelerende vogels op de achtergrond fijn samen slapen O+

Dankzij stomme teamuitje morgen ben ik morgenochtend toch al vrij, komt me goed uit.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_209600104
Ik ging gister training geven bij sportclub, komt eind van de training een van de leden aanlopen met haar kat in een rugzak, om gezellig mee met de groep rond te hangen. Ok, prima, we hebben een huisdieren-zijn-welkom-regel omdat het toch een groot buitenterrein is. Maar bleek het een kitten te zijn van NEGEN WEKEN. Echt mini. Ik wist niet dat die überhaupt het huis al uit mochten? :o
  donderdag 22 juni 2023 @ 07:30:26 #7
81329 MadMaster
Schots en scheef...
pi_209600142
Gvd, hoor net, nog half slapend, het nieuws over de brand in de zorg-/geitenboerderij bij Egmond aan de Hoef. Een vriend van me is daar de manager van het bedrijf en begeleidt er de daar woonachtige en werkende mensen met een verstandelijke beperking.

Er zijn geen gewonden en de dieren zijn in veiligheid gebracht, maar de geitenschuur is verloren gegaan.
Ik kwam er regelmatig om een bezoekje te brengen aan die vriend en om de overheerlijke Egmonds Bollen (zachte geitenkaas in olie) te halen. Het is triest dat een dergelijke instantie dit moet overkomen…

https://www.nhnieuws.nl/n(...)kt-250-geitjes-gered

[ Bericht 0% gewijzigd door MadMaster op 22-06-2023 07:36:32 ]
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 juni 2023 @ 08:08:46 #8
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209600371
Er zijn toch best veel mensen op kantoor die denken dat de elfjes 's ochtends de kopjes uit de vaatwasser halen en de capsules aanvult.
Je ziet ze soms als een hert in de koplampen kijken als 1 vd 2 op is, maar niet denken van goh, misschien moet ik dat even doen.

#kantoorstruggles.
pi_209600445
Meh. Vet matig geslapen en gisterenavond door 6318294 muggen geprikt tijdens werk op het Landgoed. Ondanks deet. Lekker door mn kleren heen. En alle bulten geven allergische reactie. :'(

Extra feest: vanavond sta ik daar weer.
Sterkheidsbaas van alles.
  donderdag 22 juni 2023 @ 08:22:18 #10
328881 gcjoel
#teampindakaas #viesdik
pi_209600464
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:
Ik ging gister training geven bij sportclub, komt eind van de training een van de leden aanlopen met haar kat in een rugzak, om gezellig mee met de groep rond te hangen. Ok, prima, we hebben een huisdieren-zijn-welkom-regel omdat het toch een groot buitenterrein is. Maar bleek het een kitten te zijn van NEGEN WEKEN. Echt mini. Ik wist niet dat die überhaupt het huis al uit mochten? :o
Omg kunnen dat soort mensen niet nadenken? Als die kat daar kwijt raakt zie je hem in ieder geval nooit meer terug.

Maar wel kitten O+
pi_209600506
Mogge

Stuk beter geslapen, maar door werkzaamheden aan de flat vroeg wakker gemaakt (knurften hebben loodslabben gestolen en dat gaan ze vanochtend herstellen).

Best apart om een 9 week oud katje mee te nemen, wat als die ontsnapt was, die had de weg naar huis niet kunnen vinden (9 weken vind ik ook wel vroeg maar het mag blijkbaar)

Wat verschrikkelijk voor die boerderij, fijn dat er geen slachtoffers zijn, maar het zal ook moeilijk zijn voor die doelgroep.

Herkenbaar die struggles. En sterkte @Lonaa
We have far more in common than that which devides us..
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 juni 2023 @ 08:30:54 #12
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_209600533
In Vietnam hadden ze een soort superDeet. Dat was wel supergiftig en vermoedelijk ook licht kankerverwekkend, waarbij meerdere mensen allergische reacties kregen (rode vlekken, jeuk etc). Maar er was geen mug meer te bekennen.
pi_209600543
quote:
14s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:30 schreef Kreator het volgende:
In Vietnam hadden ze een soort superDeet. Dat was wel supergiftig en vermoedelijk ook licht kankerverwekkend, waarbij meerdere mensen allergische reacties kregen (rode vlekken, jeuk etc). Maar er was geen mug meer te bekennen.
Zou gebruiken.
pi_209600550
Ik heb nu van die rode plakkaten die op de huid liggen en dik en rood zijn. Met jeuk en pijn.

Kanker pik ik sowieso wel ergens op in mijn leven verwacht ik.
pi_209600555
Oh als ik de weersverwachting zie zou het zomaar kunnen dat de voorstelling vanavond afgelast wordt.

Hoop ik.
pi_209600615
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juni 2023 04:30 schreef sigme het volgende:

Nu een lekker chocoladesinaasappelbiertje op.
Ik wou net zeggen wat een rare combi _O- Maar toen viel het kwartje dat het waarschijnlijk een van ons is.

Goedemorgen :O
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 08:44:26 #17
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209600629
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:42 schreef Sarabi het volgende:

[..]
Ik wou net zeggen wat een rare combi _O- Maar toen viel het kwartje dat het waarschijnlijk een van ons is.

Goedemorgen :O
Dat maakt de combinatie nog niet minder raar :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 08:45:51 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209600642
quote:
0s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:22 schreef Tele6 het volgende:
Mag met zes week al :)
  Moderator donderdag 22 juni 2023 @ 08:46:51 #19
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_209600651
quote:
9s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:08 schreef Kreator het volgende:
Er zijn toch best veel mensen op kantoor die denken dat de elfjes 's ochtends de kopjes uit de vaatwasser halen en de capsules aanvult.
Je ziet ze soms als een hert in de koplampen kijken als 1 vd 2 op is, maar niet denken van goh, misschien moet ik dat even doen.

#kantoorstruggles.
Met papieren bekers heb je daar geen last van :+
pi_209600713
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:45 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Mag met zes week al :)
Mag pas met 7 weken, maar kenners (da’s etc) adviseren 14-16 weken, kittens leren gedrag van moederpoes en nestgenoten, deze 9 weken oude kat is blijkbaar ook alleen
We have far more in common than that which devides us..
pi_209600778
:O
pi_209600815
quote:
7s.gif Op donderdag 22 juni 2023 07:30 schreef MadMaster het volgende:
Gvd, hoor net, nog half slapend, het nieuws over de brand in de zorg-/geitenboerderij bij Egmond aan de Hoef. Een vriend van me is daar de manager van het bedrijf en begeleidt er de daar woonachtige en werkende mensen met een verstandelijke beperking.

Er zijn geen gewonden en de dieren zijn in veiligheid gebracht, maar de geitenschuur is verloren gegaan.
Ik kwam er regelmatig om een bezoekje te brengen aan die vriend en om de overheerlijke Egmonds Bollen (zachte geitenkaas in olie) te halen. Het is triest dat een dergelijke instantie dit moet overkomen…

https://www.nhnieuws.nl/n(...)kt-250-geitjes-gered
Jeetje, heftige week heb jij zeg.

Sigme, is alles weer ok met je moeder? Het was een figuurlijk uit de bocht vliegen neem ik aan? Sterkte met je teamuitje.

Kitten ;( O+

Muggenbulten ;(

Ik sliep matig. Katten }:|
Spoilers!
pi_209600828
quote:
1s.gif Op donderdag 22 juni 2023 08:44 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Dat maakt de combinatie nog niet minder raar :P
:D
pi_209600996
Goedemorgen :*