Ik zal de OP even updaten want dit is niks natuurlijk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook sokken. Helaas maken ze helemaal geen goede sokken meer. Vroeger sokken beter.
Hear hear.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik heb ook sokken. Helaas maken ze helemaal geen goede sokken meer. Vroeger sokken beter.
Sowieso vroeger. Say no more.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja die heb ik ook qua ontwerpquote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
Flash, het gaat specifiek om dit ontwerp. We hadden dat ooit. Toen was het niet meer te verkrijgen en nu weer wel. Al die andere dingen zijn verschrikkelijk kut. Jaren aan ergernis gehad maar nu niet meer
Tijdens Corona, precies op de dag 2 jaar geleden nu mijn heel goedkope tondeuse vervangen door een Panasonic (ER-DGP72), das zo eentje waar Kapsalons mee werken, wow wat een verschil. Gaat als een heet mes door de boter. Zet er een 3mm opzet op en vrrrt, kort koppie is weer onderhouden. Heeft zich lang en breed terugverdient aan niet uitgegeven kappers kosten. En geen kapsters die aan me zitten (huiver)quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:09 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Lekker kort.
Ik ben de kapster hier in huis en ik heb laatst een nieuwe trimmer voor neus en oor gekocht. Halleluja, wat een enorme verbetering.
Nee, dat zakje waar dan verschillende mini waterijsjes in zaten. En dan het liefst als je net een halve dag in het zwembad had gelegen en met van die gerimpelde handjes bij de uitgang nog een ijsje kreeg. Ok, niet net zo goed als het zwembadpatat naast het zwembad, maar toch.quote:
Ik heb nooit een andere tondeuse ervaren dan de huidige Remington van een paar tientjes. Hij zuigt het haar op dus dat is wel een voordeel. Ik vind het alleen lastig rond zijn oren maar dat lost een hulpstukje van de nieuwe neushaartrimmer op.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 14:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Tijdens Corona, precies op de dag 2 jaar geleden nu mijn heel goedkope tondeuse vervangen door een Panasonic (ER-DGP72), das zo eentje waar Kapsalons mee werken, wow wat een verschil. Gaat als een heet mes door de boter. Zet er een 3mm opzet op en vrrrt, kort koppie is weer onderhouden. Heeft zich lang en breed terugverdient aan niet uitgegeven kappers kosten. En geen kapsters die aan me zitten (huiver)
Vroeger sayde ik ook no more. Those were the days.quote:
Daar moest ik ook meteen aan denken jaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:32 schreef Kreator het volgende:
De beste ijsjes van vroeger waren die grote "EN nu issie weer rood" Fruitjoy ijsjes. Die kon je dan alleen bij de makro e.d. kopen. Nu koop je alleen nog slappe aftreksels in de supermarkt.
Ben maar naar de bron gegaan:quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Wie kent het Ola Toverijsje nog?
Ben al jaren op zoek naar een foto/afbeelding van dat waterijsje (paarse papieren verpakking, op eens stokje, taps toelopend, paars van buiten en van binnen een zachte, dunne kern), maar tot op heden nooit gevonden.
/verkapte hulpvraag
Ben benieuwd…quote:Hallo,
Bedankt dat je contact met ons hebt opgenomen, we nemen zo snel mogelijk contact met je op.
Met vriendelijke groet,
CEC Support Unilever
Consumer Engagement Center / Careline
Niet bumbum?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 15:08 schreef MadMaster het volgende:
Wie kent het Ola Toverijsje nog?
Ben al jaren op zoek naar een foto/afbeelding van dat waterijsje (paarse papieren verpakking, op eens stokje, taps toelopend, paars van buiten en van binnen een zachte, dunne kern), maar tot op heden nooit gevonden.
/verkapte hulpvraag
Had slechter kunnen zijn, had beter kunnen zijnquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was niet voor niets (al was het wel weer duur). Moesten wel heel lang wachten, er was een hond die ingeslapen werd en dat ging niet snel.
Elin heeft flink koorts (39.9), hoge hartslag en ademhaling en in 11 maanden is ze 20% gewicht kwijt. Er is bloed afgenomen en ontlasting onderzocht. Vrijwel alle bloedwaarden zijn gelukkig helemaal in orde. Alleen iets verhoogde ontstekingswaarden (nu AB) en een te hoge schildklier waarden en daarvoor nu ook medicatie. Ze mag ook meer eten (medicatie zou dat ook kunnen triggeren)
Pffff. dingen waar we wat mee kunnen.
Eerste raket ijsje vanmiddag viel van zijn stokje.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mweh, er moeten eerst lammetjes gemaakt worden..quote:
Geen bezorgzakjapanner in de buurt die dat kan leveren?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat je dan met je goede gedrag kiest om naar de winkel te gaan voor pokebowl ipv pizza bestellen, en de pokebowls dan op zijn
Weer wat geleerd, kende ik nog nietquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Dat je dan met je goede gedrag kiest om naar de winkel te gaan voor pokebowl ipv pizza bestellen, en de pokebowls dan op zijn
Op zich wel, maar ik bestel met dit weer liever geen sushi omdat ik een keer niet zo'n goede ervaring had, was waarschijnlijk laatste op de route en sushi was nog net niet warm toen het aan kwam. Rook vies en mini hapje smaakte ook raar dus weg moeten gooien, en die tent wilde me niet tegemoetkomen. Bij de appie (we hebben zo'n sushi daily oid daarin) weet ik zeker dat t gewoon koud is geweest tot ik t ophaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen bezorgzakjapanner in de buurt die dat kan leveren?
Maar zie die maar es te krijgen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:47 schreef Jan_Onderwater het volgende:
Niets mis met een goede pizza trouwens.
He wat vervelend! Hopelijk gaat het in de liquid snack soepeler..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:01 schreef Kaatje1 het volgende:
pffff...de AB is een gevecht. Ik mag het niet aanraken (voor mensen kankerverwekkend) en het moet met eten ingenomen worden. Ze heeft 1/4 op. 1/4 heb ik in haar bek kunnen doen (met handschoenen aan) en nu zit nog 1/4 verwerkt in de liquid snack.
Nog niet. Ga maar even wat te eten halen (frietje, lekker ongezond) en dan hoop ik dat dat zo op is.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:02 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
He wat vervelend! Hopelijk gaat het in de liquid snack soepeler..
Je hebt het foutquote:
Goed ingegrepen door je dus. Ik hoop dat ze snel opknapt. Ik weet niet hoe een snelle schildklier voor een kat voelt maar voor een mens is het erg onprettig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:09 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat was niet voor niets (al was het wel weer duur). Moesten wel heel lang wachten, er was een hond die ingeslapen werd en dat ging niet snel.
Elin heeft flink koorts (39.9), hoge hartslag en ademhaling en in 11 maanden is ze 20% gewicht kwijt. Er is bloed afgenomen en ontlasting onderzocht. Vrijwel alle bloedwaarden zijn gelukkig helemaal in orde. Alleen iets verhoogde ontstekingswaarden (nu AB) en een te hoge schildklier waarden en daarvoor nu ook medicatie. Ze mag ook meer eten (medicatie zou dat ook kunnen triggeren)
Pffff. dingen waar we wat mee kunnen.
Goed gedaanquote:Op vrijdag 23 juni 2023 17:28 schreef vlindertje89 het volgende:
Niet super nieuws, maar ook niet heel slecht @:Kaatje1, hoe voel je je er zelf bij? Hopelijk helpen de antibiotica en schildkliermedicatie snel!
Verder dan dat nog niet bijgelezen. Nog geen weekend, er liggen nog minimaal 3 en eigenlijk 5 scripties op me te wachten, maar IK HEB MIJN PORTFOLIO INGELEVERD!Het eindportfolio van mijn basiskwalificatie onderwijs opleiding die ik afgelopen halfjaar gevolgd heb. Ik heb vandaag uit frustratie over achterlijke dubbele vragen meer dan vijf keer mn laptop het raam uit willen smijten, maar uiteindelijk het dan toch ruim 7.5 uur voor de deadline is wel ruim toch? op tijd helemaal af weten te maken
![]()
Nu eerst even bij de ah een verse pokebowl en een toetje halen, daarna verder bijlezen en dan komen die scripties wel weer.
quote:
Tof! Ik heb laatst ook overwogen om tickets te kopen. Ze speelde hier in een fort.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Omkleden en dan @:Blues en @:golfer opzoeken in Caprera, waar Ellen ten Damme vanavond haar show geeft…
Met goedkope ham en Edammer pak je natuurlijk meer marge.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:03 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
True, dat wordt steeds moeilijker.
Net als met ijs, ik maak ze al jaren zelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:13 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Met goedkope ham en Edammer pak je natuurlijk meer marge.
Twee week geleden nog geen bij vrienden. Is traditie. Verder maak ik maar weinig pizza, er gaat best wat tijd in zittenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:17 schreef Jan_Onderwater het volgende:
[..]
Net als met ijs, ik maak ze al jaren zelf
Gemeetquote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:13 schreef MadMaster het volgende:
Omkleden en dan @:Blues en @:golfer opzoeken in Caprera, waar Ellen ten Damme vanavond haar show geeft…
We hebben de show vorig jaar oktober al gezien, toen nog als try-out.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 18:58 schreef Lucky_Strike het volgende:
Tof! Ik heb laatst ook overwogen om tickets te kopen. Ze speelde hier in een fort.
Check...quote:
Nog meer kameroentjes?quote:
Het eet wel euhm.. getemporiseerd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:26 schreef derLudolf het volgende:
[..]
De Italiaanse keuken houdt van trage groente.
Een aantal kameroentjes..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 21:52 schreef sigme het volgende:
[..]
Nog meer kameroentjes?
Wel handig, die hoef je niet te scheren.
Wat is zij goed, veelzijdig, grappig, muzikaalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 20:11 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We hebben de show vorig jaar oktober al gezien, toen nog als try-out.
Dat was al dusdanig goed dat we 'm nog een keer wilde zien...
[..]
Check...
Geweldige show, hč?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:19 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat is zij goed, veelzijdig, grappig, muzikaal![]()
Stond jij nou met haar te babbelen bij de merchandise?
Tofquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geweldige show, hč?
Ja, we stonden na afloop bij de merchandise stand.
Mw. MM heeft een T-shirt gekocht dat door Ellen helemaal volgekrabbeld is.
We hebben ondertussen nog even met haar staan praten…
Nee iddquote:Op vrijdag 23 juni 2023 23:41 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Maar je had je Blondie shirt niet voor niets aan…
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne zaterdag allemaal en sterkte met de zieke katten vooral !
Beetjequote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:54 schreef Lonaa het volgende:
Is er eigenlijk iemand in de sc met verstand van loonheffingen? Ik vind min situatie ingewikkeld.
En dan mengen met gewone benzine? Ik zou gewoon een vaatje Aspen halen. Dat stinkt niet zo.quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:11 schreef Barreltje het volgende:
verder moet ik 2 takt motorolie kopen en dan aan de slag met de heggetrimmer![]()
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:27 schreef Sarabi het volgende:
Goedemorgen
Redelijke nacht gehad, zometeen weer terug naar de wilde beesten.
quote:Op zaterdag 24 juni 2023 08:12 schreef AnneX het volgende:
Moggûh…men is begonnen!
Eerst een gebed ( de HV organiseert) en nu een gezellig geroezemoes van de helpers om de meuk te sorteren.
Nieuw is de kleedjesmarkt. En de zolder opruiming van school😂Dat ziet er gemoedelijk uit. Een fijne dag gewenst!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fijne zaterdag allemaal en sterkte met de zieke katten vooral !ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
tnx! ik ga hier eens op zoek of ze dat hebbenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:24 schreef sigme het volgende:
@:barreltje, voor benzineappartuur waar je zo dicht bovenop zit als een heggeschaar kan je inderdaad veel beter Aspen gebruiken. Beduidend minder giftig voor jou om in te ademen.
Het is 'synthetische benzine' , in twee- en viertaktuivoering. Duur maar makkelijk en minder slecht om in te ademen.
https://www.aspen-benelux.nl/producten/
En het heeft het voordeel dat het niet veroudert (doet moderne benzine wel).
Maar tot mijn verbazing kennen ze dat spul niet overal, @:derludolf In Spanje hebben ze er nog nooit van gehoord (ook niet een ander merk ofzo).
Ik heb gek op verrassingsmenu's. Maar ik kan me voorstellen dat als je een voorzichtige eter bent het spannend is. Des te knapper om het dan wel te doenquote:Op zaterdag 24 juni 2023 09:31 schreef Troel het volgende:
Gisteren echt heerlijk gegeten bij Lovaly Local. Verrassingsmenu, dus dat was al heel erg spannend voor mij, maar het was fijn en goed en erg lekker!
Alleen de orzo was qua mondgevoel vaag, maar dat vond meneer niet erg, die heeft mijn restje opgegeten nadat ik het op gaf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |