eindelijk!quote:Het chatkanaal van het omstreden Looijkartel op Telegram is sinds gisteren plots offline. Het 'kartel' is al meer dan 2,5 jaar verantwoordelijk voor de doodsbedreigingen en extreme pesterijen aan het adres van Hilversummer Bradley van Dijk en zijn familie, vrienden en buren. De leden van de groep kunnen zich daarmee - voorlopig althans - niet meer anoniem uiten op het platform.
Zondagavond verdween plots het voornaamste account op de anonieme chat-app. De mensen achter het Looijkartel deelden op het kanaal niet alleen hun bedreigingen en pesterijen, maar riepen er ook op tot haat en geweld tegen hun slachtoffers.
Er werd door de groep snel overgeschakeld naar één van de andere chatgroepen om hun 'werk' weer op te pakken. Op het kanaal klonk al snel vertwijfeling: geen van de leden leek door te hebben waarom het kanaal uit de lucht was.
Geruchtenstroom
De groep hielp vervolgens zelf het gerucht de wereld in dat het kanaal was verwijderd omdat een beheerder 'bedreigd werd door een familielid van Bradley'. Een manier waarop de groep vaker handelt: nieuwe redenen verzinnen om groepsleden op te jutten tegen Bradley en zijn naasten. Of het nu waar is, of niet.
Het gerucht van het kartel klopt ook niet. Navraag bij Telegram leert dat het kanaal is verwijderd door het platform zelf. "De servicevoorwaarden van Telegram verbieden expliciet oproepen tot geweld en doxing (het publiceren van persoonsgegevens van een individu of organisatie, red.). Daar heeft deze groep zich schuldig aan gemaakt", vertelt Telegram-woordvoerder Remi Vaughn.
Nieuwe groepen ook offline
Telegram lijkt de treitergroepen van het Looijkartel in het vizier te hebben na de verhalen van NH over het kartel de afgelopen week. Gisteravond werden ook verschillende andere groepen van het Looijkartel verwijderd, waardoor de communicatie in ieder geval voorlopig stilvalt.
Hoe het komt dat het bijna drie jaar heeft geduurd voordat de chatkanalen offline werden gehaald, is niet duidelijk.
edit: gevondenquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De Bradge lijkt dit inmiddels uitbundig te vieren door helemaal los te gaan met foodreviews...
Haten staat ook wel gelijk aan jarenlange stalking, bedreiging, vernieling en laster inderdaadquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke maar die mensen haten hem vast ook niet zomaar.
999/1000 zijn meelopers die het allemaal wel spannend of leuk vinden terwijl het helemaal nergens op slaat om dat onhandig jong, zijn familie en buren zo lastig te vallen met vernielingen etc.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ze vinden dat hij moet gaan werken, that's it voor zover ik kan overzien. Daarom vinden ze het nodig om die gozer zo lastig te vallen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Nou, nee, want als hij gaat werken, dan vallen ze zijn werkgever lastigquote:Op woensdag 21 juni 2023 10:49 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Ze vinden dat hij moet gaan werken,
goede conclusie welquote:Te triest voor woorden is het.
Echt? Dan is het dus nog veel sneuer en erger dan ik dacht.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:53 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Nou, nee, want als hij gaat werken, dan vallen ze zijn werkgever lastig
hij was ooit zo ver dat hij veel geld verdiende via tiktok en zijn uitkering niet meer nodig had, iets van 600.000 volgers had, dat werd ook omzeep geholpen
heeft hij een vriendin dan vallen ze haar lastig zodat zij niet verder wil
heeft hij werk dan vallen ze zijn werkgever lastig zodat hij zijn proeftijd niet door komt
heeft hij geen werk, dan moet hij gaan werken
heeft hij vrienden, dan vallen ze die vrienden lastig zodat ze hem niet meer willen zien
und so weiter, und so weiter
[..]
goede conclusie wel
Niveautje weer hoor.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Begrijp ik hier uit goed dat we vrij spel hebben om je jarenlang persoonlijk te stalken, te bedreigen, te intimideren, jou mogen beschuldigen van pedofilie en dat we jouw ruiten mogen ingooien als je iets wat post wat ons niet zint?quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat begrijp je niet goed. Zolang als braddie op internet zit heeft hij al problemen met groepen mensen en dat is nu bijna onderhand 20 jaar. Ook telkens andere groepen en niet alleen door internet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit goed dat we vrij spel hebben om je jarenlang persoonlijk te stalken, te bedreigen, te intimideren, jou mogen beschuldigen van pedofilie en dat we jouw ruiten mogen ingooien als je iets wat post wat ons niet zint?
Duidelijk.
Wat een mooie gewichtige postquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
De Bradge lijkt dit inmiddels uitbundig te vieren door helemaal los te gaan met foodreviews...
Strafbare feiten plegen omdat je je stoort aan een of ander figuurtje op het internet. Dan heb je andere problemen. Ik zou maar beter een gezonde normale hobby of een vriendin gaan zoeken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:36 schreef machtpen het volgende:
[..]
Dat begrijp je niet goed. Zolang als braddie op internet zit heeft hij al problemen met groepen mensen en dat is nu bijna onderhand 20 jaar. Ook telkens andere groepen en niet alleen door internet.
Maarja je kan natuurlijk iemand haten en vervolgens gewoon met je baan bezig zijn of een taal leren oid ipv diegene onderdeel van je leven te maken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Dat zeg ik toch helemaal niet wat een reactie en dat van een moderator. Beide partijen zijn gewoon niet echt fijne mensen in deze.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Begrijp ik hier uit goed dat we vrij spel hebben om je jarenlang persoonlijk te stalken, te bedreigen, te intimideren, jou mogen beschuldigen van pedofilie en dat we jouw ruiten mogen ingooien als je iets wat post wat ons niet zint?
Duidelijk.
Oh ja moderators mogen geen mening hebben natuurlijk.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet wat een reactie en dat van een moderator. Beide partijen zijn gewoon niet echt fijne mensen in deze.
Ik vermoed zomaar dat er heel wat overlap zit.quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:36 schreef machtpen het volgende:
[..]
Dat begrijp je niet goed. Zolang als braddie op internet zit heeft hij al problemen met groepen mensen en dat is nu bijna onderhand 20 jaar. Ook telkens andere groepen en niet alleen door internet.
Dr. Mikey uit een auto getrokken, gemarteld, zijn familie met de dood bedreigd en zijn zus verhandeld aan dictators vanwege zijn persona en posts op het internet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch helemaal niet wat een reactie en dat van een moderator. Beide partijen zijn gewoon niet echt fijne mensen in deze.
dat was verzonnen door die mongolen als smoesje waarom het kanaal weg wasquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:20 schreef Elan het volgende:
Las dat een van die leden bedreigd was door een oom of zo ?
In elk geval goed dat ze opgedonderd zijn, nu Bradge nog offline.
Dat is toch allemaal niet gebeurd?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:21 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dr. Mikey uit een auto getrokken, gemarteld, zijn familie met de dood bedreigd en zijn zus verhandeld aan dictators vanwege zijn persona en posts op het internet.
Random user: Ja oke maar dat doen ze vast niet zomaar
Zie je dom en apathisch dit er uit ziet?
continu bedreigen en beschuldigen, ramen van zijn huis ingooien, graffiti op zijn gevel , uit huis gejaagd, autoruiten aan diggelen, buren en familie lastig vallen, zijn nieuwe vriendin belagen en online bedreigen, en eigenlijk alles en iedereen die met hem contact heeft dat daar ook doen is wel allemaal gebeurdquote:
Foodreviews zijn het probleem niet, alhoewel dat intens triest is je doodvreten voor wat likes. Het probleem is Bradley die altijd en overal problemen en controverse oproept.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:22 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
dat was verzonnen door die mongolen als smoesje waarom het kanaal weg was
hoe precies heb jij last van de food reviews op youtube van braddie?
Maar hey, maar al die strafbare feiten doen ze niet zomaar, begrip plsquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
continu bedreigen en beschuldigen, ramen van zijn huis ingooien, graffiti op zijn gevel , uit huis gejaagd, autoruiten aan diggelen, buren en familie lastig vallen, zijn nieuwe vriendin belagen en online bedreigen, en eigenlijk alles en iedereen die met hem contact heeft dat daar ook doen is wel allemaal gebeurd
Of je komt ff met dingen die wel echt zijn voorgevallen.quote:
quote:
De strafbaren dingen die echt zijn voorgevallen blijken geen indruk te maken, dus dan maar met een bizar voorbeeld.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:25 schreef Elan het volgende:
[..]
Of je komt ff met dingen die wel echt zijn voorgevallen.
Anders slaat dat zogenaamde punt van je ook nergens op he.
Weet niet wat daar van waar is en wat hij zelf allemaal heeft gedaan ik heb hem ook mensen ernstig zien bedreigen op camera.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:23 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
continu bedreigen en beschuldigen, ramen van zijn huis ingooien, graffiti op zijn gevel , uit huis gejaagd, autoruiten aan diggelen, buren en familie lastig vallen, zijn nieuwe vriendin belagen en online bedreigen, en eigenlijk alles en iedereen die met hem contact heeft dat daar ook doen is wel allemaal gebeurd
Zeg ik dat dan?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:26 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De strafbaren dingen die echt zijn voorgevallen blijken geen indruk te maken, dus dan maar met een bizar voorbeeld.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Weet niet wat daar van waar is en wat hij zelf allemaal heeft gedaan ik heb hem ook mensen ernstig zien bedreigen op camera.
Ja of niet dan. Daniël de Ridder. Moet ik ff bij je langs komen.quote:
Geen idee, heb betere dingen te doen dan Bradge kijken of mij zo daaraan te ergeren dat ik zijn ruiten ga ingooien of zijn familie/relaties/werk ga bedreigen en verzieken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Ja of niet dan. Daniël de Ridder. Moet ik ff bij je langs komen.
Dat was in een livestream geen idee wat hij verder zelf allemaal heeft gezegd en gedaan.
en vervolgens Braddie de schuld te geven. Niet alleen Braddie is dus een beetje simpel.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:31 schreef Document1 het volgende:
Ik vond/vind die Braddie ook maar een aandachtshoer maar om die jongen nou te gaan stalken als een 14 jarige bakvis…. Dan mis je wel een chromosoom.
Prima maar lul dan ook niet dat het allemaal per definitie onterecht is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:35 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Geen idee, heb betere dingen doen dan Bradge kijken of mij daaraan ergeren.
De wet zegt dat iemands bezittingen vernielen per definitie onterecht is, joke's on you, pikkebaas.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima maar lul dan ook niet dat het allemaal per definitie onterecht is.
Maar hij doet dat zelf ook. Staat ook gewoon op beeld.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:39 schreef Erasmus het volgende:
[..]
De wet zegt dat iemand bedreigen of iemands bezittingen vernielen per definitie onterecht is, joke's on you, pik.
Dan doe je lekker aangifte en blijf je er boven staan door niet naar zijn niveau te verlagen.quote:
Dus doe je dat in groepsverband dan ook maar?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:42 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar hij doet dat zelf ook. Staat ook gewoon op beeld.
Ik vind je dreigend overkomen dus ik heb een mail naar je werkgever gestuurd en vanavond krijg je een pets op je display.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:38 schreef Elan het volgende:
[..]
Prima maar lul dan ook niet dat het allemaal per definitie onterecht is.
Als jij of ik (niet anoniem) online mensen gaan bedreigen of ons schuldig maken aan oplichting en toespelingen maken richting minderjarigen zitten daar ook consequenties aan.
Hij zit volgens mij ook bij dat enge clubje.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan doe je lekker aangifte en blijf je er boven staan door niet naar zijn niveau te verlagen.
Alsof ik dit aan een kind moet uitleggen, echt.
Ik vind je dreigend overkomen naar Elan dus ik heb Danny gemaild en ga vanavond je vriendin lastigvallen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:46 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ik vind je dreigend overkomen dus ik heb een mail naar je werkgever gestuurd en vanavond krijg je een pets op je display.
Ik distantieer mij van dergelijke beschuldigingen maar hoe mensen dit goed proberen te praten is gewoon te ziek voor woorden.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:48 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Hij zit volgens mij ook bij dat enge clubje.
Je weet wel, dat clubje dat onderling de ziekte van een zekere (F)A bespottend bespreekt en “voor de grap” dingen toewenst.
Hetzelfde clubje waar zelfdoding neigingen en het gebruik van diverse medicatie worden besproken.
Het zal dan best frustrerend zijn om te zien hoe zelfs iemand als Braddie meer levenslust uitstraalt dan zijzelf.
Geen vragen stellen gewoon mee roepen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:51 schreef herverwijderd het volgende:
Okee what the fuck is er in godsnaam aan de hand in dit topic??
Ja want dit is achter de schermen natuurlijk een geheel onbekend en niet besproken probleem geweest ~5 jaar geledenquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:52 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik distantieer mij van dergelijke beschuldigingen maar hoe mensen dit goed proberen te praten is gewoon ziek.
Kom op man, die gasten zijn al jaren bezig om Braddie compleet gek te maken, werkelijk walgelijk, ook hier op FOK!quote:
Tot aan tabellen en grafieken van zijn gewichtsverloop aan toe: met een tijdspanne van 3(!) jaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:56 schreef Ontaard het volgende:
[..]
Kom op man, die gasten zijn al jaren bezig om Braddie compleet gek te maken, werkelijk walgelijk, ook hier op FOK!
Kreeg ooit uitnodiging voor Discord server, gasten hadden iets van 6 kanalen louter voor Braddie...
Walgelijk echt...
In een ideale wereld zou dit het geval zijn maar dat slag volk redeneert niet zo.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:43 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan doe je lekker aangifte en blijf je er boven staan door niet naar zijn niveau te verlagen.
Alsof ik dit aan een kind moet uitleggen, echt.
Dit is een grap .. toch?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:57 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Tot aan tabellen en grafieken van zijn gewichtsverloop aan toe: met een tijdspanne van 3(!) jaar.![]()
![]()
Geen idee, heb mij nooit gemengd in deze discussies omdat ik simpelweg niet carede.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:53 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja want dit is achter de schermen natuurlijk een geheel onbekend en niet besproken probleem geweest ~5 jaar geleden
Niet echt, als er beeldmateriaal is van zijn bedreiging dan heb je letterlijk de makkelijkste aangifte ooit in je handen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:57 schreef Elan het volgende:
[..]
In een ideale wereld zou dit het geval zijn maar dat slag volk redeneert niet zo.
Play stupid games win stupid prices.
Ja, ik ben actief op FOK! sinds het begin, maar dit was wel een druppel om een paar jaar ver weg te blijven, heel ver weg. Daar wil je echt niets mee te maken hebben, nadaquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:57 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Tot aan tabellen en grafieken van zijn gewichtsverloop aan toe: met een tijdspanne van 3(!) jaar.![]()
![]()
Ik keur alles wat het groepje doet/deed sterk dus snap niet waar je het allemaal over hebt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:44 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Dus doe je dat in groepsverband dan ook maar?
Jouw username zegt me wel wat. Was jij niet de “nieuwe recruit”?
Nee, was het maar een grap.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is een grap .. toch?
Toch?!
Ik geloof het zo, ik heb eigenlijk meteen mijn hele discord account verwijderd. Compleet gestoordquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:58 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Dit is een grap .. toch?
Toch?!
Eens.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:00 schreef Ontaard het volgende:
[..]
Ja, ik ben actief op FOK! sinds het begin, maar dit was wel een druppel om een paar jaar ver weg te blijven, heel ver weg. Daar wil je echt niets mee te maken hebben, nada
ken een aantal via KLB SC 2014 eraquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:03 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Eens.
Ik had hetzelfde.
Terwijl die gasten een op 1 echt heel aardig zijn (vind ik althans), maar tezamen komt echt de gekste shit naar boven
Jep precies dat..quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:05 schreef Ontaard het volgende:
[..]
ken een aantal via KLB SC 2014 era
was best gezellig, tot ze als een kudde hyena's achter dat joch aangingen
Sorry dan ben ik in de war met een andere usernamequote:Op woensdag 21 juni 2023 13:00 schreef Ontaard het volgende:
[..]
Ja, ik ben actief op FOK! sinds het begin, maar dit was wel een druppel om een paar jaar ver weg te blijven, heel ver weg. Daar wil je echt niets mee te maken hebben, nada
Je weet wel erg veel details voor iemand die er zogenaamd allemaal niets mee te maken wil hebben.quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:57 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
![]()
Hij zocht die aandacht natuurlijk niet zelf opquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:05 schreef Ontaard het volgende:
[..]
ken een aantal via KLB SC 2014 era
was best gezellig, tot ze als een kudde hyena's achter dat joch aangingen
Ja dat werd ook niet onder stoelen of banken geschoven door die luiquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:06 schreef Elan het volgende:
[..]
Je weet wel erg veel details voor iemand die er zogenaamd allemaal niets mee te maken wil hebben.
Dit is echt "ze droeg een kort rokje dus ze vroeg erom" redenatie he? Nja, goed blijven oefenen misschien dat je dan als ik je over een decennium weer spreek wel als een normaal mens kunt redeneren. Tot die tijd negeer ik je maar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Hij zocht die aandacht natuurlijk niet zelf op
Staat gewoon op YouTube. Net als een bekentenis waarin hij aangeeft grooming te hebben gedaan bij een 16 of 17-jarig meisje en dat vervolgens doodleuk goed praat. Of Auschwitz een prima plek voor een vakantie noemt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:00 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Niet echt, als er beeldmateriaal is van zijn bedreiging dan heb je letterlijk de makkelijkste aangifte ooit in je handen.
En dan dat niet gebruiken. Hmz. Dan ga ik vragen stellen, ja.
Dit was ook exact dezelfde beredenering door dat clubje toen. Dat hij erom vraagt en er stiekem op zou kicken oid. Om het te verantwoorden ofzoquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:11 schreef Ontaard het volgende:
[..]
Dit is echt "ze droeg een kort rokje dus ze vroeg erom" redenatie he? Nja, oed blijven oefenen misschien dat je dan als ik je over een decennium weer spreek wel als een normaal mens kunt redeneren. Tot die tijd negeer ik je maar.
Dan nogmaals: als er zo veel bewijsmateriaal tegen hem is, waarom is er dan niet de makkelijkste aangifte ooit gedaan en is men voor eigen rechter gaan spelen?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat gewoon op YouTube. Net als een bekentenis waarin hij aangeeft grooming te hebben gedaan bij een 16 of 17-jarig meisje en dat vervolgens doodleuk goed praat. Of Auschwitz een prima plek voor een vakantie noemt.
Kortom dat groepje is net zo debiel als Bradley zelf. Beide offline zou het beste zijn voor iedereen.
Braddie is zwakzinnigquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat gewoon op YouTube. Net als een bekentenis waarin hij aangeeft grooming te hebben gedaan bij een 16 of 17-jarig meisje en dat vervolgens doodleuk goed praat. Of Auschwitz een prima plek voor een vakantie noemt.
Kortom dat groepje is net zo debiel als Bradley zelf. Beide offline zou het beste zijn voor iedereen.
Mwahquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:14 schreef Dusthor92 het volgende:
Die andere gasten voor zo ver ik weet niet
Nee.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:11 schreef Ontaard het volgende:
[..]
Dit is echt "ze droeg een kort rokje dus ze vroeg erom" redenatie he? Nja, oed blijven oefenen misschien dat je dan als ik je over een decennium weer spreek wel als een normaal mens kunt redeneren. Tot die tijd negeer ik je maar.
Zie je wel, ik vergistte me helemaal niet. Jij was wel die “nieuwe recruit”quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:16 schreef Elan het volgende:
[..]
Nee.
Het is als je toch slechte vergelijkingen wilt doen meer iets in de trend van laat je kutje zien en roep heel hard JAAAA NEUK ME.
Een stel hyena's die er op dook, rot op man. Hij liet medio 2017 zelf alles in zijn treurige bestaan tot in detail optekenen op elk beschikbaar platform
Dan moet je niet janken dat mensen er vervolgens iets van vinden .
Omdat het zelf ook debielen dat zijn moge wel duidelijk zijn.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:13 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan nogmaals: als er zo veel bewijsmateriaal tegen hem is, waarom is er dan niet de makkelijkste aangifte ooit gedaan en is men voor eigen rechter gaan spelen?
Maakt echt zero sense.
Lul toch niet manquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het zelf ook debielen dat zijn moge wel duidelijk zijn.
Wat dat betreft ben ik het met je eens alleen het gaat allemaal ook wel iets verder dan dat het hem als onschuldig slachtoffer is overkomen dus daar ageer ik tegen.
Leuk dat je me iets in de schoenen probeert te schuiven maar het enige wat je impliceert is zelf lid te zijn of geweest. Anders weet je niks van vermeende recruiten en dat soort inhoudelijke shit.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:18 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Zie je wel, ik vergistte me helemaal niet. Jij was wel die “nieuwe recruit”
Dan snap je ook wel dat "de andere kant" meteen zijn begrip en ammo verliest zodra ze voor eigen rechter gaan spelen. Wat nu het geval is.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Omdat het zelf ook debielen dat zijn moge wel duidelijk zijn.
Wat dat betreft ben ik het met je eens alleen het gaat allemaal ook wel iets verder dan dat het hem als onschuldig slachtoffer is overkomen dus daar ageer ik tegen.
Deze manquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:22 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Lul toch niet man
Toen die eerder genoemde krankzinnig geilbek klaar was met haar dikke negerpiemel uit Frankrijk begon ze jou als jonge welp op te geilen
Wat daarna is gebeurd weet ik niet meer want toen heb ik in een kwaaie dronk het eea geroepen en ben ik eruit geflikkerd
Ja, ik was “lid” van die discord. Dat staat (of althans stond, 5 jaar geleden) helemaal los van die Telegram.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:23 schreef Elan het volgende:
[..]
Leuk dat je me iets in de schoenen probeert te schuiven maar het enige wat je impliceert is zelf lid te zijn of geweest. Anders weet je niks van vermeende recruiten en dat soort inhoudelijke shit.
Ja doe ff alsof je gek bent manquote:
Dat soort figuren geven geen meuk om jouw 'respect' hoor. Dat is ook meteen het probleem. Zijn asociale acties en opmerkingen trekken dus ook mensen aan die het allemaal niet zo nauw nemen met wetgeving laat staan fatsoen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:23 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Dan snap je ook wel dat "de andere kant" meteen zijn begrip en ammo verliest zodra ze voor eigen rechter gaan spelen. Wat nu het geval is.
Ach als ik hem zo zie redeneren is die angst meer dan gegrond, sowieso, familie of niet, wat een volidiootquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:27 schreef Dusthor92 het volgende:
Dat je bang was voor gehandicapte kinderen en shit
quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:30 schreef Ontaard het volgende:
[..]
Ach als ik hem zo zie redeneren is die angst meer dan gegrond, sowieso, familie of niet, wat een volidioot
Alsof mij dat boeit lol.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat soort figuren geven geen meuk om jouw 'respect' hoor.
Dan is er toch niks mis met mijn posts en hebben we eigenlijk toch helemaal geen discussie?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:29 schreef Elan het volgende:
Zijn asociale acties en opmerkingen trekken dus ook mensen aan die het allemaal niet zo nauw nemen met wetgeving laat staan fatsoen.
Daar zat ik ook in maar die had hij zelf gemaakt toch? Zullen wel dezelfde figuren zijn denk? Ik was wel een poosje lid van die telegram maar die begon als een compilatie van de idioterie die Bradley allemaal uithaalde dus dat vond ik wel grappig.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:26 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja, ik was “lid” van die discord. Dat staat (of althans stond, 5 jaar geleden) helemaal los van die Telegram.
Klopt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:32 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Alsof mij dat boeit lol.
[..]
Dan is er toch niks mis met mijn posts en hebben we eigenlijk toch helemaal geen discussie?
'Mensen' haten hem omdat er blijkbaar 'mensen' waren die het gepast vonden geruchten te verspreiden dat Bradge een pedofiel was. Volledig ongegrond en onzinnig. Dan krijg je allerlei sneue laffe kuttokkies die doodsbedreigingen gaan versturen richting Bradge.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik, dreigend?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vond je nogal dreigend overkomen.
Hahaha ja mannnnnquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:27 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja doe ff alsof je gek bent man
Jij was ook die gast die helemaal verliefd was geworden op een jonge meid wat achteraf je nicht bleek te zijn.
Dat je bang was voor gehandicapte kinderen en shit
Was grapje maatquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik, dreigend?
Hou op met me. Als Rotterdammer zou je beter moeten weten dat ik gewoon een grote muil heb.
Ik heb zelf niet in een telegram groep gezeten, maar zou kunnen. Laatste keer dat ik in die server zat was 5 jaar geledenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zat ik ook in maar die had hij zelf gemaakt toch? Zullen wel dezelfde figuren zijn denk? Ik was wel een poosje lid van die telegram maar die begon als een compilatie van de idioterie die Bradley allemaal uithaalde dus dat vond ik wel grappig.
Toen ze zijn gaan treiteren en dreigen heb ik een melding gemaakt en ben ik er uit gegaan.
Ja daar zat in ook in. Hij had toen ook een reeks hier op FOK! meen in WEB ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:37 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet in een telegram groep gezeten, maar zou kunnen. Laatste keer dat ik in die server zat was 5 jaar geleden
Dat je niet begrijpt wat hij probeerde te zeggen is echt pijnlijk achterlijkquote:
Wat probeert hij te zeggen dan? Ben jij zijn woordvoerder of zo?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je niet begrijpt wat hij probeerde te zeggen is echt pijnlijk achterlijk
Uh oke.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh oke.
Dat Mikey een had ze maar geen kort rokje moeten dragen-comment maakte en Erasmus dat op hem zelf betrok om duidelijk te maken hoe misplaatst zijn opmerking was.
Maar ja. Stop er maar mee als je dat moet laten uitleggen
Oke Elan.quote:
Denk dat er in dit topic vrij weinig mensen zijn die naar hem kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vinden jullie dat Bradgetv nou echt boeiend jongens?
Ik heb een tomatenplant in een pot achterom en ik vind het fascinerend hoe snel dat ding groeit. Dat heb ik met Bradley dus ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vinden jullie dat Bradgetv nou echt boeiend jongens?
Blijkbaar is hij interessanter dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vinden jullie dat Bradgetv nou echt boeiend jongens? Doe die man een plezier en zorg dat hij naar 0 kijkers gaat zodat hij er mee stopt.
Die man moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Maar verdient hij het daarom om kapot getreiterd te worden?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Foodreviews zijn het probleem niet, alhoewel dat intens triest is je doodvreten voor wat likes. Het probleem is Bradley die altijd en overal problemen en controverse oproept.
Hij wilt aandacht, dan krijg je aandacht. Is het goed, niet perse.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar verdient hij het daarom om kapot getreiterd te worden?
Tijdens corona was het wel grappig ja. Leuk tijdverdrijf dat gepingel. Heb hem toen nog een oude videokaart gestuurd waar hij een unboxing van heeft gemaakt. Al kreeg ik later een screenshot van iemand door dat het ding op Marktplaats was gezetquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vinden jullie dat Bradgetv nou echt boeiend jongens? Doe die man een plezier en zorg dat hij naar 0 kijkers gaat zodat hij er mee stopt.
Die man moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Geen medelijden met iemand die dit soort zieke dingen online zet:quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar verdient hij het daarom om kapot getreiterd te worden?
Kloptquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:46 schreef Duiveltja het volgende:
Deze gast is toch overigens ook niet helemaal lekker tussen de oren?
Die gast overziet dat niet joh. Het is misschien geen excuus maar hij zit zichzelf daarmee in de weg. Niet voor niets een uitkering en begeleidingquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Geen medelijden met iemand die dit soort zieke dingen online zet:
Ik zie toch vrij veel mensen refereren aan wat hij zei op Bradgetv. Dus het lijkt me dat die mensen kijken.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:07 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Denk dat er in dit topic vrij weinig mensen zijn die naar hem kijken
Hij kan best aardig spelen maar laat hem lekker met zijn keyboard op de lokale braderie gaan staan of alleen liedjes spelen op zijn kanaal maar niet de edgy influencer uithangen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Tijdens corona was het wel grappig ja. Leuk tijdverdrijf dat gepingel. Heb hem toen nog een oude videokaart gestuurd waar hij een unboxing van heeft gemaakt. Al kreeg ik later een screenshot van iemand door dat het ding op Marktplaats was gezet
Dat je een handicap hebt en kwetsbaar bent is tot daar aan toe maar dan hoef je nog niet zulke immorele dingen te roepen. Hij blijft er ook 5 minuten over door gaan en heeft er de grootste lol om wat voor mij impliceert dat je dondersgoed weet wat je zegt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:59 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Die gast overziet dat niet joh. Het is misschien geen excuus maar hij zit zichzelf daarmee in de weg. Niet voor niets een uitkering en begeleiding
Ja eens, maar nogmaals: hij overziet de gevolgen van zijn acties nietquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:08 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat je een handicap hebt en kwetsbaar bent is tot daar aan toe maar dan hoef je nog niet zulke immorele dingen te roepen. Hij blijft er ook 5 minuten over door gaan en heeft er de grootste lol om wat voor mij impliceert dat je dondersgoed weet wat je zegt.
Laatst kwam op het forum ook weer dat gifje voorbij waarbij hij wat jaren geleden op een haar na iemand dood reed omdat hij een rood kruis negeerde, die gast is in al zijn zelfoverschatting net zo goed een gevaar voor de samenleving als zijn stalkers.
Dan mijn excuses, en bij deze rectificeer ik dat direct.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:20 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Heb me hier nooit mee ingelaten. Direct een tr gezet. Walgelijke beschuldiging
dag in dag uit doodsbedreigingen, intimidatie, vandalisme, aansporen tot zelfmoord, opruiing, verzieken van arbeidsrelaties en terroriseren van familieleden en buren is "niet per se goed" volgens jou. Hoe bont moet je het in jouw ogen maken om echt slecht bezig te zijn?quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:46 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij wilt aandacht, dan krijg je aandacht. Is het goed, niet perse.
Deze gast is toch overigens ook niet helemaal lekker tussen de oren?
De Bradge beperkt noemen is normaal gesproken voor hem een reden om een ban uit te delenquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:04 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Hij kan best aardig spelen maar laat hem lekker met zijn keyboard op de lokale braderie gaan staan of alleen liedjes spelen op zijn kanaal maar niet de edgy influencer uithangen.
Daar is de beste man gewoon te beperkt voor, en daar komen dus problemen van.
Dat zeg je goed.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:13 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja eens, maar nogmaals: hij overziet de gevolgen van zijn acties niet
Ja precies. Ik ook welquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg je goed.
En als je je dan in een online omgeving laat omringen door een stel meelopers met slechte adviezen en alles doet voor views kan het wel eens heel slecht aflopen.
2017 ging hij ook te pas en te onpas filmen in de auto en pas na heel veel weerstand van mensen in die topics (omdat dat resulteerde in de meest gevaarlijke situaties en bijna-ongelukken) stopte hij daar mee. Zelf geen enkel besef dat hij wel eens iemand dood zou kunnen rijden.
Even los van het sneue gedrag van dat mongolengroepje begrijp ik ergens wel mensen er werk van maken dat hij offline gaat of klein blijft.
Bradge postte hier best raar over meisjes van 13.quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:34 schreef JeMoeder het volgende:
[..]
'Mensen' haten hem omdat er blijkbaar 'mensen' waren die het gepast vonden geruchten te verspreiden dat Bradge een pedofiel was. Volledig ongegrond en onzinnig. Dan krijg je allerlei sneue laffe kuttokkies die doodsbedreigingen gaan versturen richting Bradge.
Die livestream dat hij de ANWB belde omdat hij met autopech stil stond vond ik wel grappig. De ANWB had het mankement snel gevonden: benzinetank was leegquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:29 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat zeg je goed.
En als je je dan in een online omgeving laat omringen door een stel meelopers met slechte adviezen en alles doet voor views kan het wel eens heel slecht aflopen.
2017 ging hij ook te pas en te onpas filmen in de auto en pas na heel veel weerstand van mensen in die topics (omdat dat resulteerde in de meest gevaarlijke situaties en bijna-ongelukken) stopte hij daar mee. Zelf geen enkel besef dat hij wel eens iemand dood zou kunnen rijden.
Even los van het sneue gedrag van dat mongolengroepje begrijp ik ergens wel mensen er werk van maken dat hij offline gaat of klein blijft.
Inmiddels heeft hij zo vaak de pechhulp moeten bellen met z'n verschillende barrels dat sommige ANWB monteurs hem meteen al herkennen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die livestream dat hij de ANWB belde omdat hij met autopech stil stond vond ik wel grappig. De ANWB had het mankement snel gevonden: benzinetank was leeg
Dat was inderdaad die periode. Moira was volgens mij destijds moderator in WEB (heette het zo?) waar die reeks stond heeft samen met Monopoly op hem ingepraat hij reedt gewoon filmend met zijn telefoon in de hand door Het Gooi , letterlijk alleen oog hebbende voor zichzelf en zijn viewcountquote:Op woensdag 21 juni 2023 16:34 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die livestream dat hij de ANWB belde omdat hij met autopech stil stond vond ik wel grappig. De ANWB had het mankement snel gevonden: benzinetank was leeg
Het interesseert me geen zak of hij zich dood vreet eerlijk gezegd maar zijn acties hebben ook betrekking op anderen.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
Van die mensen die pesterijen half gaan goed praten, denk je echt dat Bradley daarvan zijn gedrag zou verbeteren? Als je hem een vet varken zou noemen dat hij dan meer stappen zou gaan zetten om af te vallen? Dat soort dingen werken allemaal tegendraads. Ik las dat er iemand was die met hem stukjes zou gaan lopen voor zijn beweging, maar die gene hebben ze schijnbaar ook weggepest door hem op zijn werk en thuis lastig te gaan vallen.
Maar je weet toch dat hij zwakbegaafd is en allerlei stoornissen heeft? Dat betekend niet dat je dit soort gedrag goed moet praten. Zeker niet. Maar er is een reden dat hij dit soort zaken niet kan overzien. Het is niet hetzelfde als jij of ik dat doen. Er lopen best wat mensen in Nederland rond met een laag IQ of bepaalde stoornissen die ook niet goed kunnen overzien wat ze aan het doen zijn. Pesterijen gaan echt niet helpen dat hij ineens wel dat soort zaken overziet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:43 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was inderdaad die periode. Moira was volgens mij destijds moderator in WEB (heette het zo?) waar die reeks stond heeft samen met Monopoly op hem ingepraat hij reedt gewoon filmend met zijn telefoon in de hand door Het Gooi , letterlijk alleen oog hebbende voor zichzelf en zijn viewcount.
Hij lult op zo'n moment ook alles recht wat krom is in zijn acties. Net als in dat Auschwitz-filmpje. Als dertigplusser proberen een 17-jarige te versieren, kan gewoon joh, ze wil zelf toch ook, rode kruizen negeren omdat je haast hebt, maak je niet druk.
Wat een enge gek.
lolquote:Op woensdag 21 juni 2023 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
Hij lijkt mij niet het type dat ineens van viesdik naar fitboy wilt gaan.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
Van die mensen die pesterijen half gaan goed praten, denk je echt dat Bradley daarvan zijn gedrag zou verbeteren? Als je hem een vet varken zou noemen dat hij dan meer stappen zou gaan zetten om af te vallen? Dat soort dingen werken allemaal tegendraads. Ik las dat er iemand was die met hem stukjes zou gaan lopen voor zijn beweging, maar die gene hebben ze schijnbaar ook weggepest door hem op zijn werk en thuis lastig te gaan vallen.
Groep mensen die in het verleden kennelijk ook al achter paar andere labiele YouTubers hebben aangezeten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Wie zijn dan de mensen die hem terroriseren vraag ik mij af? Zijn dat mensen van Fok?
Moet hij lekker weten allemaal maar het is wel een probleem als je bij je onnozelheden anderen dupeert of in gevaar brengt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:48 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar je weet toch dat hij zwakbegaafd is en allerlei stoornissen heeft? Dat betekend niet dat je dit soort gedrag goed moet praten. Zeker niet. Maar er is een reden dat hij dit soort zaken niet kan overzien. Het is niet hetzelfde als jij of ik dat doen. Er lopen best wat mensen in Nederland rond met een laag IQ of bepaalde stoornissen die ook niet goed kunnen overzien wat ze aan het doen zijn. Pesterijen gaan echt niet helpen dat hij ineens wel dat soort zaken overziet.
Je hebt helaas altijd van die figuren, zelfs hier in dit topic, die dit soort shit goedpraten.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:42 schreef Momo het volgende:
Ja maar hij zei: Daniel de ridder ik kom je opzoeken in 2011quote:Op woensdag 21 juni 2023 19:01 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je hebt helaas altijd van die figuren, zelfs hier in dit topic, die dit soort shit goedpraten.
Goed dat het aangepakt wordt, offline gehaald is.
van die tokkies die zichzelf strijders noemen... dus van die coronawappende gele hesjes-dragende overheidshatende uitkeringtrekkende complotdenkende vlag-op-z'n-kop BBB-(voorheen FvD)stemmende boosfiguren.quote:Op woensdag 21 juni 2023 16:53 schreef Duiveltja het volgende:
[..]
Hij lijkt mij niet het type dat ineens van viesdik naar fitboy wilt gaan.
Wie zijn dan de mensen die hem terroriseren vraag ik mij af? Zijn dat mensen van Fok?
Ik kan het mis hebben, maar volgens mij zegt niemand dat het terecht is wat hem overkomt.quote:Op woensdag 21 juni 2023 20:44 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Ja maar hij zei: Daniel de ridder ik kom je opzoeken in 2011
en Ja hij zei dat auswitsch een vakantiedorp is
en hij reed ook nog eens gevaarlijk, tjonge jonge jonge jonge
Dat is minimaal graffiti op de muur, twee autoruiten, een voordeurruit en een gedwongen verhuizing als straf waard
het doxen, hemzelf en zijn familie, vrienden, vriendinnen en buren lastig vallen, de livestream van de begrafenis van zijn opa openbaren en de onophoudelijke stroom mensen die een playstation komen kopen is ook vast ergens goed voor
om maar te zwijgen over de ellende die ze ondernemers bezorgen door onophoudend pizza's te laten bezorgen, zand en grind te laten storten, daar heb je braadslee totaal niet mee, dat is 'deur open, nee is niet voor mij, deur dicht' en de ondernemer zit met de kosten.
flikker toch op stelletje idioten, hier staat gewoon een jaar celstraf op
Geheel eensquote:Op woensdag 21 juni 2023 21:52 schreef Perox het volgende:
Goed dat die groep is aangepakt. Die Bradge lekker ontvolgen en verder gaan met ander dingen. Als niemand kijkt is er geen probleem.
Die kan bradgenator toch wel aan met al zijn massa?quote:Op woensdag 21 juni 2023 21:05 schreef Nielsch het volgende:
Maar volgens mij draait het vooral om ene Ad Looij uit Zevenbergen.
https://www.retecool.com/het-bizarre-leven-van-ad-looij/
7 jaar weg van fok omdat je Braddie hier zijdelings hebt meegemaakt?quote:Op woensdag 21 juni 2023 11:46 schreef Ontaard het volgende:
heb destijds dat gedoe met Braddie hier op het forum zijdelings meegemaakt, ik heb het nooit helemaal begrepen. Destijds voor mij een reden geweest om FOK! een jaartje of 7 weer eens met rust te laten. Die gast wordt nog eens tot zelfmoord gedreven, en heel eerlijk, ik heb nooit echt iets slechts gezien bij hem, ja hij sloeg de gaten in de gipsplaatwandjes van zijn tuinhuisje... zal wel...
Internet is niet goed voor hem vrees ik, best sneu allemaal
er zitten hier wel meer mensen in dit topic die zeggen er bijna niets van af te weten maar vervolgens wel meerdere details oplepelen die je enkel kan weten als je al zijn livestreams kijkt of mee leest met die looijmongolenquote:
Wat een onzinquote:Op donderdag 22 juni 2023 09:46 schreef Ontaard het volgende:
[..]
Het ging nergens ander meer over op een gegeven moment, dus ja... ik heb wel betere dingen te doen dan iemand tot zelfmoord drijven, jij niet, weet ik, ik ken je
en de opvolger is ook offline gehaald, lekker bezigquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:55 schreef Mylene het volgende:
Een zomerstop staat er op bradgetv met een andere opvolger.
tering, als je niet snapt waarom hij die video online heeft gezet culkin kun je beter weg blijven van het internetquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:02 schreef Culkin het volgende:
Naar het schijnt vindt Braddie het vreemd dat baby-olie niet gemaakt is van babies. Wat voor een zieke geest moet je dan wel niet hebben??
Is gewoon een eerlijke vergissing hoorquote:Op donderdag 22 juni 2023 13:02 schreef Culkin het volgende:
Naar het schijnt vindt Braddie het vreemd dat baby-olie niet gemaakt is van babies. Wat voor een zieke geest moet je dan wel niet hebben??
Praat jij lekker al die mongolenacties van Bradley goed, je bent geen haar beter als mensen die geweld en online treiteren verheerlijken.quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:06 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
tering, als je niet snapt waarom hij die video online heeft gezet culkin kun je beter weg blijven van het internet
GC / Dingen die je pas jaaaaaaaren later begrepen hebt! Deel 108quote:Op donderdag 22 juni 2023 13:02 schreef Culkin het volgende:
Even gecheckt, de laatste 8 foodreviews die in een paar dagen gepost zijn:quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
@BradleyDijkquote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is het huidige bradge kanaal?
https://www.youtube.com/@kutjoch.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 00:55 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Wat is het huidige bradge kanaal?
Dit is niet het kanaal van Braadslee zelf maar een soort archiefkanaal.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:kutjoch.
Vanochtend weer een foodreview van pizza![]()
Dit keer een Papa Johns 25cm pizza
Ah, gelukkig.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is niet het kanaal van Braadslee zelf maar een soort archiefkanaal.
Ter info
Wel bijzonder dat dat kanaal tegenwoordig eerder is dan de bradge zelfquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef herverwijderd het volgende:
[..]
Dit is niet het kanaal van Braadslee zelf maar een soort archiefkanaal.
Ter info
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:08 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:kutjoch.
Leuke review! Jammer dat Bradge nog op gas kookt, wat een vervuiler. Of ja kookt… zo te zien aan zijn huidige formaat kookt hij niet veel.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:16 schreef PS. het volgende:
[..]
Wel bijzonder dat dat kanaal tegenwoordig eerder is dan de bradge zelf
Hij heeft ze op zijn eigen kanaal verwijderd, maar al die filmpjes heeft hij serieus zelf binnen iets van een week gemaakt.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Ah, gelukkig.
Zoveel junkfoodreviews in zo'n korte tijd zou echt te erg zijn
Verrassendquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:22 schreef Viezig het volgende:
[..]
Hij heeft ze op zijn eigen kanaal verwijderd, maar al die filmpjes heeft hij serieus zelf binnen iets van een week gemaakt.
Waar is die tegenwoordig te vinden?quote:Op woensdag 21 juni 2023 09:55 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
https://www.youtube.com/@BradleyDijk/videosquote:Op maandag 26 juni 2023 13:15 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Waar is die tegenwoordig te vinden?
Brad is een rare snuiter maar dit is gewoon sneu.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:53 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
Nou, nee, want als hij gaat werken, dan vallen ze zijn werkgever lastig
hij was ooit zo ver dat hij veel geld verdiende via tiktok en zijn uitkering niet meer nodig had, iets van 600.000 volgers had, dat werd ook omzeep geholpen
heeft hij een vriendin dan vallen ze haar lastig zodat zij niet verder wil
heeft hij werk dan vallen ze zijn werkgever lastig zodat hij zijn proeftijd niet door komt
heeft hij geen werk, dan moet hij gaan werken
heeft hij vrienden, dan vallen ze die vrienden lastig zodat ze hem niet meer willen zien
und so weiter, und so weiter
[..]
goede conclusie wel
Bradley heeft een poosje goed geboerd met die videoboodschappen en toen begon bij hem het idee te leven dat hij financieel onafhankelijk kon worden als influencer. Maar ik denk dat hij nu gewoon al blij is dat hij zijn eetverslaving ermee kan bekostigen.quote:Op maandag 26 juni 2023 15:42 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Brad is een rare snuiter maar dit is gewoon sneu.
Zou het te maken hebben met dat dat soort mensen zich laten verblinden door het succes van de grote influencers en denken dat ook te kunnen? Dan heb je wel meer van dat soort mensen, bijvoorbeeld een Cynthia en dergelijke, die volgens mij ook recent een story plaatste dat iemand haar met rust moest laten of zoiets.
Thanks!quote:Op maandag 26 juni 2023 14:34 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:BradleyDijk/videos
Deze pagina is niet beschikbaar. Onze excuses daarvoor.quote:Op maandag 26 juni 2023 14:34 schreef Ikbenookeenklant het volgende:
[..]
https://www.youtube.com/@:BradleyDijk/videos
Is gewoon beschikbaar hoor, goed dat hij nu wel wat gezondere maaltijden reviewed. In elk geval voor de time beingquote:Op maandag 26 juni 2023 18:15 schreef Doug-Heffernan het volgende:
[..]
Deze pagina is niet beschikbaar. Onze excuses daarvoor.
Probeer naar iets anders te zoeken.
Uhu, het looijkartel = fok knokploeg.quote:Op maandag 26 juni 2023 17:02 schreef Gehrman het volgende:
Vroeger hadden we de FOK! knokploeg die zo'n looijkartel eens even zou aanpakken.
kan me niet voorstellenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:06 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Uhu, het looijkartel = fok knokploeg.
zou kunnen, zou niet kunnenquote:Op maandag 26 juni 2023 19:10 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Nou laat ik zo stellen dat ze onderdeel zijn. En dat weet jij net zo goed als ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |