'Mensen' haten hem omdat er blijkbaar 'mensen' waren die het gepast vonden geruchten te verspreiden dat Bradge een pedofiel was. Volledig ongegrond en onzinnig. Dan krijg je allerlei sneue laffe kuttokkies die doodsbedreigingen gaan versturen richting Bradge.quote:Op woensdag 21 juni 2023 10:30 schreef Dr.Mikey het volgende:
Oke maar die mensen haten hem vast ook niet zomaar.
Ik, dreigend?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:33 schreef Elan het volgende:
[..]
Klopt.
Maar ik vond je nogal dreigend overkomen.
Hahaha ja mannnnnquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:27 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ja doe ff alsof je gek bent man
Jij was ook die gast die helemaal verliefd was geworden op een jonge meid wat achteraf je nicht bleek te zijn.
Dat je bang was voor gehandicapte kinderen en shit
Was grapje maatquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:34 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ik, dreigend?
Hou op met me. Als Rotterdammer zou je beter moeten weten dat ik gewoon een grote muil heb.
Ik heb zelf niet in een telegram groep gezeten, maar zou kunnen. Laatste keer dat ik in die server zat was 5 jaar geledenquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:32 schreef Elan het volgende:
[..]
Daar zat ik ook in maar die had hij zelf gemaakt toch? Zullen wel dezelfde figuren zijn denk? Ik was wel een poosje lid van die telegram maar die begon als een compilatie van de idioterie die Bradley allemaal uithaalde dus dat vond ik wel grappig.
Toen ze zijn gaan treiteren en dreigen heb ik een melding gemaakt en ben ik er uit gegaan.
Ja daar zat in ook in. Hij had toen ook een reeks hier op FOK! meen in WEB ?quote:Op woensdag 21 juni 2023 13:37 schreef Dusthor92 het volgende:
[..]
Ik heb zelf niet in een telegram groep gezeten, maar zou kunnen. Laatste keer dat ik in die server zat was 5 jaar geleden
Dat je niet begrijpt wat hij probeerde te zeggen is echt pijnlijk achterlijkquote:
Wat probeert hij te zeggen dan? Ben jij zijn woordvoerder of zo?quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat je niet begrijpt wat hij probeerde te zeggen is echt pijnlijk achterlijk
Uh oke.quote:
quote:Op woensdag 21 juni 2023 14:17 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Uh oke.
Dat Mikey een had ze maar geen kort rokje moeten dragen-comment maakte en Erasmus dat op hem zelf betrok om duidelijk te maken hoe misplaatst zijn opmerking was.
Maar ja. Stop er maar mee als je dat moet laten uitleggen
Oke Elan.quote:
Denk dat er in dit topic vrij weinig mensen zijn die naar hem kijkenquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vinden jullie dat Bradgetv nou echt boeiend jongens?
Ik heb een tomatenplant in een pot achterom en ik vind het fascinerend hoe snel dat ding groeit. Dat heb ik met Bradley dus ook.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vinden jullie dat Bradgetv nou echt boeiend jongens?
Blijkbaar is hij interessanter dan wij allemaal bij elkaar.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vinden jullie dat Bradgetv nou echt boeiend jongens? Doe die man een plezier en zorg dat hij naar 0 kijkers gaat zodat hij er mee stopt.
Die man moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
Maar verdient hij het daarom om kapot getreiterd te worden?quote:Op woensdag 21 juni 2023 12:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Foodreviews zijn het probleem niet, alhoewel dat intens triest is je doodvreten voor wat likes. Het probleem is Bradley die altijd en overal problemen en controverse oproept.
Hij wilt aandacht, dan krijg je aandacht. Is het goed, niet perse.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:37 schreef jeroen25 het volgende:
[..]
Maar verdient hij het daarom om kapot getreiterd te worden?
Tijdens corona was het wel grappig ja. Leuk tijdverdrijf dat gepingel. Heb hem toen nog een oude videokaart gestuurd waar hij een unboxing van heeft gemaakt. Al kreeg ik later een screenshot van iemand door dat het ding op Marktplaats was gezetquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:00 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
Vinden jullie dat Bradgetv nou echt boeiend jongens? Doe die man een plezier en zorg dat hij naar 0 kijkers gaat zodat hij er mee stopt.
Die man moet tegen zichzelf in bescherming genomen worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |