quote:
Lokaal is met mij vrij veel mogelijkquote:Op maandag 19 juni 2023 21:05 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Jeetje, mogen jullie nog bestanden lokaal opslaan?
quote:
Tja... volksbuurtje... ik heb nu gekozen dat ik liever mensen onder invloed van drugs hoor dan die Nederlandstalige herriequote:
Heb ooit eens in een echt ghetto buurtje gewoond. Verveelde nooit, maar na 10x politie bij je buren op een zondagavond ben je er wel klaar meequote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:02 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Tja... volksbuurtje... ik heb nu gekozen dat ik liever mensen onder invloed van drugs hoor dan die Nederlandstalige herrie
Ik heb ook in een studio in de hoerenbuurt gewoond toen ik nog studeerde. Hier is het amper overlast. Net toevallig vanavond aan twee kantenquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:08 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Heb ooit eens in een echt ghetto buurtje gewoond. Verveelde nooit, maar na 10x politie bij je buren op een zondagavond ben je er wel klaar mee
Prostiuees veroorzaken zelf vrijwel nooit overlast, het zijn die aapjes kijkers. Ik zou liever wonen in een wijk met prostiuees dan in een een tokkiewijk...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:09 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik heb ook in een studio in de hoerenbuurt gewoond toen ik nog studeerde. Hier is het amper overlast. Net toevallig vanavond aan twee kanten
De prostituees waren idd geen probleem, maar alle dronken gevechten en ruzies wel... En alle drugsellende...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:14 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prostiuees veroorzaken zelf vrijwel nooit overlast, het zijn die aapjes kijkers. Ik zou liever wonen in een wijk met prostiuees dan in een een tokkiewijk...
Dat kan ik wel begrijpen. Hope you're doing goodquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
De prostituees waren idd geen probleem, maar alle dronken gevechten en ruzies wel... En alle drugsellende...
Ik woon liever in deze buurt
Dank je welquote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:19 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat kan ik wel begrijpen. Hope you're doing good
Anytimequote:Op dinsdag 20 juni 2023 00:20 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dank je welen ik ben oké, ga zo maar eens proberen te slapen, even een serietje afkijken
Gruwelijk nat?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:35 schreef Tegan het volgende:
Lekker regen. Behalve dan dat ik helemaal nat regende net.
Van huisjes die @IJsdraakje ook maakt?quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:44 schreef ChildoftheStars het volgende:
Mijn tweede miniatuurhuisje is afDe derde begonnen
De enige juiste manier om te douchenquote:
Ik weet een betere manier...quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
De enige juiste manier om te douchen
Ja! Die. Ik heb vandaag de kas afgemaakt en daarvoor de boekenwinkel. En nu bezig met een zeepwinkeltjequote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:46 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Van huisjes die @:ijsdraakje ook maakt?
Vertel ons alles.quote:
Ik mag toch hopen dat dat ook naakt isquote:
Oh, ik dacht je gewoon zelf kon bepalen wat voor huisje er van maakte..quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:48 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Die. Ik heb vandaag de kas afgemaakt en daarvoor de boekenwinkel. En nu bezig met een zeepwinkeltje
Btw, Action heeft ijsklontjes trays met deksel. Heb er een mee, zal laten weten hoe (on)handig het in praktijk blijkt.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:50 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik mag toch hopen dat dat ook naakt is
Het zijn kitjes, maar niemand zegt dat je ze niet anders mag doen.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Oh, ik dacht je gewoon zelf kon bepalen wat voor huisje er van maakte..
Jep! Die van de action zijn wel sneller klaar merk ik. De andere die ik heb zijn van Robotime. Die kosten wat meer tijd en gefrummelquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het zijn kitjes, maar niemand zegt dat je ze niet anders mag doen.
Ik sta in de deuropening te genieten van de verkoeling.quote:
quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik sta in de deuropening te genieten van de verkoeling.
Is child van suiker?quote:
Is sowieso warmer dan het IJs dan ja.quote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Nou als je water over IJs laat lopen dan wordt het vaak ook water
* ChildoftheStars duwt IJs terug in de vriezer , uit liefdequote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Is sowieso warmer dan het IJs dan ja.
zorgzame CotSquote:Op dinsdag 20 juni 2023 17:59 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
* ChildoftheStars duwt IJs terug in de vriezer , uit liefde
hmm, valt tegen tot nu toequote:Op woensdag 21 juni 2023 11:14 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen!
Een heel fijne dag hier en ik hoop ook bij jullie daar
en vrijdag vrij pakken is al van de baanquote:
Bahquote:Op woensdag 21 juni 2023 12:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
en vrijdag vrij pakken is al van de baan
ach ja, heb tenminste iets te doenquote:
dat wel, maar daar kan ik wel zonder als ik vrij benquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:38 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Dat is waaren misschien ook de luxe van airco ?
Ik probeer voordelen voor je te verzinnen zodat het minder erg isquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:45 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat wel, maar daar kan ik wel zonder als ik vrij ben
ach ja, des te meer geniet je van de vrije tijdquote:Op woensdag 21 juni 2023 13:47 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik probeer voordelen voor je te verzinnen zodat het minder erg is
Volgende maand weerquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:17 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ach ja, des te meer geniet je van de vrije tijd
wanneer mag jij weer bibliothecaresse spelen?
oh, ik dacht dat je dat elke week ging doen.quote:
Jaquote:Op woensdag 21 juni 2023 14:55 schreef gianni61 het volgende:
[..]
oh, ik dacht dat je dat elke week ging doen.
bevalt het wel tot nu toe?
Ik draag wel een bril, maar niet het te korte mantelpakje en ik buig ook niet op een rare manier naar voren met een te korte rok.quote:
ja, daar gaat mn MIquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik draag wel een bril, maar niet het te korte mantelpakje en ik buig ook niet op een rare manier naar voren met een te korte rok.
dat bepaal ik zelf wel!quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:06 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Het spijt me, maar ik ben het meest onsexy wezen dat je je kan voorstellen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat bepaal ik zelf wel!Hahaha dat gaan we niet doen, dan gaat je beeldscherm kapotSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maakt niet uit. ik heb er 2 en die zijn toch van de baasquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Hahaha dat gaan we niet doen, dan gaat je beeldscherm kapot
Toch opgewonden gewordenquote:Op woensdag 21 juni 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik draag wel een bril, maar niet het te korte mantelpakje en ik buig ook niet op een rare manier naar voren met een te korte rok.
Nog niet, nog niet.quote:Op woensdag 21 juni 2023 15:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
niks van gemerktquote:
ik pak even mes en vorkquote:
Beetje hangerig van de hitte en geen werk. Zit nu wel lekker in mijn hobbykamer te hakenquote:
ben wel toe aan weekend. Jij?quote:
heeft het daar niet geregend?quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje hangerig van de hitte en geen werk. Zit nu wel lekker in mijn hobbykamer te haken
En jij dan?
Beetje genieten van de voor de verandering prettige temperatuur in huis op dit moment.quote:Op donderdag 22 juni 2023 18:35 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Beetje hangerig van de hitte en geen werk. Zit nu wel lekker in mijn hobbykamer te haken
En jij dan?
dat had ik bij deze opdrachtgever nog niet gehadquote:
Hoezo toe aan weekend dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:04 schreef gianni61 het volgende:
[..]
dat had ik bij deze opdrachtgever nog niet gehad
maar ik heb de dag aardig om gekregen
Al weekendplannen?
omdat saaie dagen ook lange dagen zijnquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:10 schreef Tegan het volgende:
[..]
Hoezo toe aan weekend dan?
Dit weekend nog geen harde plannen. Komen wat pakketjes en boodschappen. Misschien zondag naar mijn oma.
pics als het binnen isquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:14 schreef Tegan het volgende:
Kleren, schoenen, eten, en ben nu aan het kijken voor een tas.
Volgende week twee feestjes dus moet niet te wild doen nu.
but why?quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef Tegan het volgende:
En volgende week misschien koffie drinken met, heel eng, een zakelijke relatie.
* Kijkt in LinkedIn contacten....quote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef Tegan het volgende:
Zo eng is dat toch nietquote:Op donderdag 22 juni 2023 19:15 schreef Tegan het volgende:
Begon 50 shades of grey niet zo?quote:
Duhquote:
Wat heb jij te bieden? Nieuw contact is zo gemaakt natuurlijkquote:Op donderdag 22 juni 2023 20:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
* Kijkt in LinkedIn contacten....
Mmmm, helaas. Wij zijn nog geen zakelijke contacten.
Onlangs promotie gemaakt dus meer verantwoordelijkheid, meer macht, meer geld.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:49 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wat heb jij te bieden? Nieuw contact is zo gemaakt natuurlijk.
Wel. Huuu, sociaal contact, en dan ook nog met iemand die ik alleen maar via mijn toetsenbord spreek.quote:
Je hebt een date!quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:51 schreef Tegan het volgende:
[..]
Wel. Huuu, sociaal contact, en dan ook nog met iemand die ik alleen maar via mijn toetsenbord spreek.
Oh wauw, gefeliciteerd. Dus toch je vertrouwde team verlaten?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:50 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Onlangs promotie gemaakt dus meer verantwoordelijkheid, meer macht, meer geld.
Carrièrekansen. Mijn maitresse zijn. Etc.quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:55 schreef Tegan het volgende:
[..]
Oh wauw, gefeliciteerd. Dus toch je vertrouwde team verlaten?
Maar wat heb ik daar precies concreet aan?
Zoek je nog een assistent dan?quote:Op donderdag 22 juni 2023 20:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Carrièrekansen. Mijn maitresse zijn. Etc.
quote:
tot die tijd neem je vakantie?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 08:31 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gezellig. Dm me even de arbeidsvoorwaarden. Startdatum in 2024 zou ideaal zijn.
wat ga je vandaag crea doen? tiny houses?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:18 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen
Weer een mooie zonnige dag. Zo even een broodje eten en dan creabea
Ook en haken en tekenen en mijn bullet journalquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat ga je vandaag crea doen? tiny houses?
drukke dag.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:27 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ook en haken en tekenen en mijn bullet journal
Een soort dagboek, maar dan versierd. Met allerlei lijstjes die ik bijhoudquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:28 schreef gianni61 het volgende:
[..]
drukke dag.
wat is een bullet journal?
Knuffels (amigurumi) en deken met veel verschillende steken. Zoals de Scheepjes CAL'squote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:49 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
HakenWat voor dingen haak je, CotS?
Wauwquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:51 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Knuffels (amigurumi) en deken met veel verschillende steken. Zoals de Scheepjes CAL's
Op het moment op deken gebied bezig met de Mandala Madness en Sophia's universe
En knuffeltjes Harry Potter fan-spul. En een leuke vis. En wat vlinders om op te hangen voor het raam
Ik ben lichtelijk verslaafd en jij dus ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:56 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
WauwHeel vet
Mandala dekens maken lijkt me ook echt zoooo gaaf
Ik heb het haken pas sinds een maand of twee ontdekt, dus ben al blij dat ik straks een deken voor de baby heb, en een tas voor mezelfMaar het is echt heerlijk om te doen
Ik ben wel meer dan lichtelijk verslaafdquote:Op vrijdag 23 juni 2023 09:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben lichtelijk verslaafd en jij dus ook
Gewoon beginnen met zo'n deken, elke toer staat op YT als je de bschrijving even niet begrijpt.
En een tas en babydeken is al geweldig! Goed bezig hoor
Ik zit half in de ontkenningsfasequote:Op vrijdag 23 juni 2023 10:02 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben wel meer dan lichtelijk verslaafd![]()
Heb ook al een begin gemaakt aan een vest voor mezelf![]()
Jaa, ik heb de star stitch nu gebruikt voor de babydeken en mijn tas. Vind die zo coolEn heb voor mijn vestje een steek geleerd waarmee je blaadjes maakt. Zo cool wat je allemaal kan met haken
Die gaan bij mij in het ronde archiefquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:03 schreef TaMieke het volgende:
Garen is altijd goed
Bedacht me net dat ik nog bolletjes over heb. Misschien kan ik er zo'n topje/bralette van maken. Maar ja, doe ik toch nooit aan/past niet bij me. En volgens mij heb ik nog te weinig garen
leuk al die restjes
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:01 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik zit half in de ontkenningsfase
Oh starstich is leuk! Met haken kun je alles maken, zelfs wereldvrede. Maar Poetin weigert te haken
Prullenbak?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gaan bij mij in het ronde archief
geen bralette voor jou?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Die gaan bij mij in het ronde archief
wat heb je gevonden?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:15 schreef gianni61 het volgende:
google adsense laat mij wel meteen een goede selectie bralettes zien
Hmm, zit nu weer bij bedrijfsafval.quote:
Pardonquote:
Ja die. Maar ieder huishouden heeft tenminste 1 bolletje garen nodig om te overlevenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:12 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Prullenbak?
Volgens mij heb ik vlak voor mn verhuizing begin dit jaar veel weggegooid, maar volgens mij heb ik mn katoene bolletjes voor amigurumi nog bewaard .Geen idee waarom want heb er in geen jaren meer 1 gehaakt.
Daar heb ik absoluut niet het figuur voorquote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ja die. Maar ieder huishouden heeft tenminste 1 bolletje garen nodig om te overleven
Je kan er zombies mee wurgen, monsters mee vastbinden. Een vampierenraster maken bij de ingangen, geesten laten struikelen
ja, ik weet toch niet waar jij een figuur voor hebtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Pardon
[..]
Ja die. Maar ieder huishouden heeft tenminste 1 bolletje garen nodig om te overleven
Je kan er zombies mee wurgen, monsters mee vastbinden. Een vampierenraster maken bij de ingangen, geesten laten struikelen
[..]
Daar heb ik absoluut niet het figuur voor
Nee, laat mij maar dekens en knuffels maken
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
jaja, voor zo'n twilight vampieren zeker.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zodra er sprake is van een vampieren of zombie aanval ga ik op straat liggen en mogen ze mij als eerste hebben. Mij niet gezien![]()
jij hebt vast wel al een life-size octopus gehaakt..quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Genoeg valsstrikmateriaal in huis, dat is zeker.
Past wel bij het fröbel-thema, GLITTER.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jaja, voor zo'n twilight vampieren zeker.
Nee, m'n handen vinden haken niet zo leuk, dus ik doe het niet echt vaak. Heb wel gehaakte cactussen en een ananas.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
jij hebt vast wel al een life-size octopus gehaakt..
Dat doe ik dan wel weer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef gianni61 het volgende:
beetje door het huis rennen met een octo knuffel RELEASE THE KRAKEN!!
misschien kun je er 1 bestellen bij CotSquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n handen vinden haken niet zo leuk, dus ik doe het niet echt vaak. Heb wel gehaakte cactussen en een ananas.
Nee!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Softbal en als laatste overblijven? Bedoel je trefbal?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:27 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee!
Maar ik ken mezelf. Dat is net als bij softbal op school. Ik kan er niets van en toch blijf ik dan als laatste over waardoor ineens iedereen op mij af komt
Dit klinkt wel logischer.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Softbal en als laatste overblijven? Bedoel je trefbal?
Aws...quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Zodra er sprake is van een vampieren of zombie aanval ga ik op straat liggen en mogen ze mij als eerste hebben. Mij niet gezien![]()
Voor lekkere comfortabele kledingquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, ik weet toch niet waar jij een figuur voor hebt
hoe ziet een vampierenraster er uit trouwens?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Genoeg valsstrikmateriaal in huis, dat is zeker.
Kill it with fire!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:25 schreef gianni61 het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Past wel bij het fröbel-thema, GLITTER.
Dat is toch ook tofquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee, m'n handen vinden haken niet zo leuk, dus ik doe het niet echt vaak. Heb wel gehaakte cactussen en een ananas.
Ja dat! Ik zat eerst bij volleybal... Tis vrijdag zullen we maar zeggen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:28 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Softbal en als laatste overblijven? Bedoel je trefbal?
Tuurlijk wel!quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:29 schreef IJsdraakje het volgende:
Maar vampierenraster = garen gedoopt in knoflookolie?
Hahaquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:30 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ja dat! Ik zat eerst bij volleybal... Tis vrijdag zullen we maar zeggen.
Ik was meer als TaMieke.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:33 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik zou wel weer eens trefbal willen spelen, awesome vond ik dat altijd
Ik haatte alle gymlessen. Ow behalve die vrije dagen op de middelbare school, dat we zelf mochten weten wat we deden. Beetje skeeleren, beetje voetballen, ringhockey.quote:
gymlessen met balsporten e.d. vond ik wel leuk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik haatte alle gymlessen. Ow behalve die vrije dagen op de middelbare school, dat we zelf mochten weten wat we deden. Beetje skeeleren, beetje voetballen, ringhockey.
De rest was verschrikkelijk.
Boks. Denk dat het grootste ding is dat er nooit ruimte was om dingen op je eigen tempo te leren/oefenen. Combineer dat met een gemengde gymklas en veel bankenvoetbal en tadaaa, een NOG grotere hekel aan gym.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik haatte alle gymlessen. Ow behalve die vrije dagen op de middelbare school, dat we zelf mochten weten wat we deden. Beetje skeeleren, beetje voetballen, ringhockey.
De rest was verschrikkelijk.
Jij bent een man. Die vonden volgens mij alles met een bal leuk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gymlessen met balsporten e.d. vond ik wel leuk.
Zodra er turn attributen te voorschijn kwamen was de lol er wel van af.
en badminton was ook leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij bent een man. Die vonden volgens mij alles met een bal leuk.
Ik ben slecht met ballen
Wij hadden op een gegeven moment een klas met 4 meiden en 26 jongens ofzo. 2 meiden waren van die halfjes, die hadden altijd wat. Dus die hoefde nooit mee te doen met gym. Die andere chick was een hele tijd ziek. Stond ik daar in het veld met alle jongensquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Denk dat het grootste ding is dat er nooit ruimte was om dingen op je eigen tempo te leren/oefenen. Combineer dat met een gemengde gymklas en veel bankenvoetbal en tadaaa, een NOG grotere hekel aan gym.
waarom vonden kinderen jou niet leuk?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond gym juist leuk, want ik vond vrijwel alle sporten leuk. Dat ik altijd als laatste werd gekozen (of eigenlijk dus niet werd gekozen) en de andere kinderen mij niet leuk vonden was wel jammer, maar he.
Ik ben altijd al een aparte geweest, dus dan ben je snel de lulquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom vonden kinderen jou niet leuk?
Ik was ook altijd blij als de docent de teams maakte.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond gym juist leuk, want ik vond vrijwel alle sporten leuk. Dat ik altijd als laatste werd gekozen (of eigenlijk dus niet werd gekozen) en de andere kinderen mij niet leuk vonden was wel jammer, maar he.
Oh bleh. Dan is het al niet leuk en dan kost het je ook nog meer tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik haatte gym. En op het speciaal onderwijs (waar ik op zat) hadden ze op woensdagmiddag extra twee uur durende gymles voor de motorisch gestoorden. Waar ik helaas toe behoorde. Ging mijn vrije woensdagmiddag
Ja en ik ben nog steeds motorisch gestoordquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh bleh. Dan is het al niet leuk en dan kost het je ook nog meer tijd.
Op zich was het bij ons wel 50/50, maar dus wel met een paar zeer sterkte sporters erin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment een klas met 4 meiden en 26 jongens ofzo. 2 meiden waren van die halfjes, die hadden altijd wat. Dus die hoefde nooit mee te doen met gym. Die andere chick was een hele tijd ziek. Stond ik daar in het veld met alle jongens
Dat is ook klotequote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment een klas met 4 meiden en 26 jongens ofzo. 2 meiden waren van die halfjes, die hadden altijd wat. Dus die hoefde nooit mee te doen met gym. Die andere chick was een hele tijd ziek. Stond ik daar in het veld met alle jongens
Boksquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik werd ook nooit gekozen, maar dat is logisch. Ik was als kind al net zo raar als nu. Beetje de boksbal van de school
I see what you did therequote:
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een aparte geweest, dus dan ben je snel de lul
Wij hadden een goede handballer. Daar wilde je ook niet door geraakt worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich was het bij ons wel 50/50, maar dus wel met een paar zeer sterkte sporters erin.Motiveert lekker joh, als je een EK-turner in je groepje hebt en je zelf die klotekast niet over komt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hadden een goede handballer. Daar wilde je ook niet door geraakt worden.
Ik kreeg het voor elkaar om mn enkel om te slaan omdat ik van de mat struikelde na een boksprong. Waarna ik sterretjes zag want blijkbaar had ik mn enkel toch best ernstig omgeslagen.
Is het een Fransoos?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een van de buren is zo leuk om naar te kijken hoe hij in parkeert. Tikt de auto's aan die er al staan en zeker een halve meter van de stoep afOké, het lijkt mij ook lastig om te doen, maar om nou auto's een stukje weg te duwen...
Pardon, mijn vermaak van net
Ik moet zeggen dat ik graag de conflicten tussen de buren afluister en geniet van de situatiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet zeggen, fileparkeren is wel een stuk makkelijker geworden nu ik een camera en sensoren heb.
Ik doe nog altijd de oude vertrouwdequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet zeggen, fileparkeren is wel een stuk makkelijker geworden nu ik een camera en sensoren heb.
Ook. Ik vind het vooral chill om van binnen te kunnen zien hoe dicht ik op het object achter me sta.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe nog altijd de oude vertrouwde
[ afbeelding ]
Boem is ho.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook. Ik vind het vooral chill om van binnen te kunnen zien hoe dicht ik op het object achter me sta.
Ik zou toch echt nog even vragen of die niet uit Frankrijk komtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Dat denkt die buur ook, nog even een klein zetje geven zodat je auto meer ruimte heeft
"Hoi meneer, wij hebben nog nooit gesproken, maar ik zie u regelmatig ongelukparkeren. Zou ik u mogen vragen of u een Fransman bent"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou toch echt nog even vragen of die niet uit Frankrijk komt
ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik iets mis
Het is in Parijs vrij gebruikelijk dat je bij het fileparkeren wat ruimte voor jezelf maakt door de andere auto's een beetje te duwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik iets mis
Ik kan ook gewoon netjes staan zonder te duwen.quote:
Ahquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in Parijs vrij gebruikelijk dat je bij het fileparkeren wat ruimte voor jezelf maakt door de andere auto's een beetje te duwen.
Nog een reden waarom fransozen vervelende mensen zijnquote:
Toen ik in Parijs was enkele jaren geleden, heb ik geen enkele auto gezien die geen schade had aan de bumpersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in Parijs vrij gebruikelijk dat je bij het fileparkeren wat ruimte voor jezelf maakt door de andere auto's een beetje te duwen.
zou ze er een milkshake van gemaakt hebben?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap dit ook niet. Een ijsje lik je toch?
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:24 schreef gianni61 het volgende:
[..]
zou ze er een milkshake van gemaakt hebben?
Het brengt wel alle boys naar the yard..quote:
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:30 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het brengt wel alle boys naar the yard..
Die dingen smelten sneller dan je ze kan oplikkenquote:Op vrijdag 23 juni 2023 19:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Ik snap dit ook niet. Een ijsje lik je toch?
Is het al even!quote:
Goed idee, ik ben kapot.quote:
Zwaar weekend?quote:
Vrijdag naar een concert, zaterdag een verjaardag.quote:
Waarom doe je het dan ookquote:Op maandag 26 juni 2023 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag naar een concert, zaterdag een verjaardag.
Gecombineerd met zo'n 80km fietsen in drie dagen (en nog warme dagen ook), dat ben ik niet gewend.
welk concert?quote:Op maandag 26 juni 2023 09:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Vrijdag naar een concert, zaterdag een verjaardag.
Gecombineerd met zo'n 80km fietsen in drie dagen (en nog warme dagen ook), dat ben ik niet gewend.
Lokale bandjes, inderdaad met schreeuwende mannen.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:09 schreef gianni61 het volgende:
[..]
welk concert?
Boze, schreeuwende mannen?
Omdat de verjaardag niet te bereiken valt met iets anders dan auto of fiets en we wilden allebei een biertje drinken.quote:
Dat zou ik te ver vinden om te fietsen voor een verjaardag. dan moet ik me douchen als ik daar aankom..quote:Op maandag 26 juni 2023 09:13 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Lokale bandjes, inderdaad met schreeuwende mannen.
[..]
Omdat de verjaardag niet te bereiken valt met iets anders dan auto of fiets en we wilden allebei een biertje drinken.
Alleen is een bepaalde weg NOG STEEDS afgesloten voor fietsers (inmiddels ruim 2 jaar zo), dus in plaats van 15km enkele reis werd het 18.
Ik haal krap de 20km/u als ik die afstanden wil halen, daar raak je niet bezweet van.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Dat zou ik te ver vinden om te fietsen voor een verjaardag. dan moet ik me douchen als ik daar aankom..
spreek voor jezelfquote:Op maandag 26 juni 2023 09:25 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik haal krap de 20km/u als ik die afstanden wil halen, daar raak je niet bezweet van.
Goed punt, ik zweet sowieso amper.quote:Op maandag 26 juni 2023 09:26 schreef gianni61 het volgende:
[..]
spreek voor jezelf
met deze temperaturen zweet ik al als ik denk aan 18km fietsen.
ja, nee, dat geluk heb ik nietquote:Op maandag 26 juni 2023 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, ik zweet sowieso amper.
Mwah, een beetje een tussenweg was wel lekker geweest hoor. Want afkoelen doe ik dus ook amper.quote:
Ik ben én een tomaat én zweet met die hitte van afgelopen wekenquote:
Oh das wel heel kut! Overigens zweet ik de laatste tijd wel makkelijker, zullen de hormonen wel zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben én een tomaat én zweet met die hitte van afgelopen weken#teampechvogel
Als ik tomaat ben, dan komt dat omdat ik me niet ingesmeerd hebquote:
Boksquote:
Ik vind het altijd wel wonderbaarlijk.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben dus ook rood omdat ik verbrand ben ONDANKS ingesmeerd te zijn met factor 50+. Een uur buiten bleek zelfs daarvoor te veel.
Hogere factor?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben dus ook rood omdat ik verbrand ben ONDANKS ingesmeerd te zijn met factor 50+. Een uur buiten bleek zelfs daarvoor te veel.
Hoger kan je niet kopen in Nederland.quote:
Weer wat geleerdquote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoger kan je niet kopen in Nederland.
Ja, komt omdat de EU wil voorkomen dat sukkeltjes denken dat je met factor 100 een bescherming van 100% hebt, of iets in die geest.quote:
Dus gewoon 2x 50 smeren, opgelostquote:Op maandag 26 juni 2023 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, komt omdat de EU wil voorkomen dat sukkeltjes denken dat je met factor 100 een bescherming van 100% hebt, of iets in die geest.
Naja, daarom heet 'ie dus 50+quote:
ik verbaasde me er van de week wel weer over hoe gruwelijk duur dat spul is.quote:
goed verhaalquote:Op maandag 26 juni 2023 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Hoi![]()
Vroeger knipperde je met je ogen en een topic was alweer gesloten. Als je nu zo langzaam knippert, ben je dood.
Hoi mede-gemeente bewonerquote:
* Nouk84 aka oma verteltquote:
En volgend jaar nieuwe kopen omdat over datum, ook al is je flesje nog half vol.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verbaasde me er van de week wel weer over hoe gruwelijk duur dat spul is.
Gelukkig was het 2 voor de prijs van 1
Duur staat niet gelijk aan goed in geval van zonnenbrandquote:Op maandag 26 juni 2023 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verbaasde me er van de week wel weer over hoe gruwelijk duur dat spul is.
Gelukkig was het 2 voor de prijs van 1
daar doe ik niet aanquote:Op maandag 26 juni 2023 15:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
En volgend jaar nieuwe kopen omdat over datum, ook al is je flesje nog half vol.
qua spf niet, maar verder is er wel verschil tussen de diverse merken en typesquote:Op maandag 26 juni 2023 15:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Duur staat niet gelijk aan goed in geval van zonnenbrand
Dat weet ik, maar ook wat dat betreft geldt mijn opmerking nog steeds 😉quote:Op maandag 26 juni 2023 15:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
qua spf niet, maar verder is er wel verschil tussen de diverse merken en types
Ik heb ook nergens gezegd dat ik het spul goed vond, alleen dat ik het duur vondquote:Op maandag 26 juni 2023 15:47 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Dat weet ik, maar ook wat dat betreft geldt mijn opmerking nog steeds 😉
quote:Op maandag 26 juni 2023 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Story of my life right nowquote:
ik heb niet eens kinderen en heb toch belabberd geslapenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:53 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Story of my life right nowEigen schuld dikke bult, had ik maar niet aan kinderen moeten beginnen
Da's kutquote:Op dinsdag 27 juni 2023 10:15 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik heb niet eens kinderen en heb toch belabberd geslapen
komende nacht weer een poging.quote:
quote:Op dinsdag 27 juni 2023 09:24 schreef rival het volgende:
[..]
[ afbeelding ]Ik heb goeie, deze had het ook niet volgehouden op m'n bleke huidje dat ruim een uur op het toppunt van de zonkracht buiten moest zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Als het deze ginger door een dag strand kan loodsen dan jou ook wel door een uurtje.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 12:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb goeie, deze had het ook niet volgehouden op m'n bleke huidje dat ruim een uur op het toppunt van de zonkracht buiten moest zijn.
Ga jij op dagen als afgelopen zondag vrijwillig naar het strand dan?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:04 schreef rival het volgende:
[..]
Als het deze ginger door een dag strand kan loodsen dan jou ook wel door een uurtje.
Rival vindt 32 graden lekker. Dus het zou mij niet verbazenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga jij op dagen als afgelopen zondag vrijwillig naar het strand dan?
Oh, maar dan komt 'ie vast meer buiten dan ik. Gewenning helpt ook gewoon.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:11 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Rival vindt 32 graden lekker. Dus het zou mij niet verbazen
Ik ben van vrijdagavond tot maandagavond op het strand geweest en vooral van de zondag genoten.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:08 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ga jij op dagen als afgelopen zondag vrijwillig naar het strand dan?
Ja maar dat goedje is wel het enige dat ik gevonden heb waarmee ik het een "hele" dag uit kan houdenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:12 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, maar dan komt 'ie vast meer buiten dan ik. Gewenning helpt ook gewoon.
Maar dan heb je dus ook een natuurlijke opbouw gehad, dat maakt gewoon verschil.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Ja maar dat goedje is wel het enige dat ik gevonden heb waarmee ik het een "hele" dag uit kan houden
in een strandhuisje met een koel glas bier?quote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:12 schreef rival het volgende:
[..]
Ik ben van vrijdagavond tot maandagavond op het strand geweest en vooral van de zondag genoten.
Ik heb het niet over afgelopen weekend. ik heb het over de afgelopen 30 jaar. Doe niet zo eigenwijs en koop het een keerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus ook een natuurlijke opbouw gehad, dat maakt gewoon verschil.
Lekker in de zee, spelend met ballenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een strandhuisje met een koel glas bier?
Je kan ook lezen wat ik schrijf en kappen met drammen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het niet over afgelopen weekend. ik heb het over de afgelopen 30 jaar. Doe niet zo eigenwijs en koop het een keer
nu vraag je wel erg veel..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook lezen wat ik schrijf en kappen met drammen.
Maar je schrijft zoveel onzinquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook lezen wat ik schrijf en kappen met drammen.
mijn tube is zo goed als leeg. maar vandaag ziet het er naar uit dat ik die niet nodig ga hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:36 schreef TaMieke het volgende:
Rellen om een potje zonnebrand? Das wel een diepte punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn tube is zo goed als leeg. maar vandaag ziet het er naar uit dat ik die niet nodig ga hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk idd dat ie vandaag niet nodig is.
Ik zag op reddit een vraag over hoevaak en wanneer je smeert.
Smeren jullie ook als je gewoon naar buiten moet? Dus even naar de supermarkt of weet ik wat?
Ik smeer eigenlijk alleen als ik echt in de zon ga liggen of als we de hele dag gaan fietsen. Zal vast te weinig zijn![]()
Ik heb mijn zonnebrand en aftersun nog onaangeraakt in de kast staanquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]denk idd dat ie vandaag niet nodig is.
Smeren jullie ook als je gewoon naar buiten moet? Dus even naar de supermarkt of weet ik wat?
Ik smeer eigenlijk alleen als ik echt in de zon ga liggen of als we de hele dag gaan fietsen. Zal vast te weinig zijn
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb mijn zonnebrand en aftersun nog onaangeraakt in de kast staan
nee, als ik een kwartiertje naar buiten moet dan smeer ik niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:46 schreef TaMieke het volgende:
Ik smeer eigenlijk alleen als ik echt in de zon ga liggen of als we de hele dag gaan fietsen. Zal vast te weinig zijn
hoefde gij nie te werreke?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:58 schreef Barbusse het volgende:
Gaat 30 graden worden vandaag. Ik ga vanmiddag met een boekje in het park zitten
Ja, het is maar matig met de rellen tegenwoordigquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:36 schreef TaMieke het volgende:
Rellen om een potje zonnebrand? Das wel een diepte punt.
Wordt ook weinig spannends besproken, dan valt er weinig te rellen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het is maar matig met de rellen tegenwoordig
Ik heb zo'n dagcrème met spf 30, maar die smeer ik alleen 's ochtends als ik weet dat het een zonnige dag wordt en ik naar buiten ga. Anders heb ik altijd zo'n reistube zonnebrand in mijn tas, dus mocht ik onverwachts (lang) in de zon zijn dan kan ik alsnog dan smeren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:46 schreef TaMieke het volgende:
Er wordt sowieso vrij weinig besproken hier.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wordt ook weinig spannends besproken, dan valt er weinig te rellen.
Ja, we durven niet meer, blijkbaarquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het wordt nog een echte SLOWChatquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb een dagcreme met spf 15 ofzo. Gok niet dat dat veel doet. Zonnebrand heb ik zelf verder nooit bij me, alleen als we dan gaan zwemmen ofzo.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dagcrème met spf 30, maar die smeer ik alleen 's ochtends als ik weet dat het een zonnige dag wordt en ik naar buiten ga. Anders heb ik altijd zo'n reistube zonnebrand in mijn tas, dus mocht ik onverwachts (lang) in de zon zijn dan kan ik alsnog dan smeren.
En die dagcrème smeer ik pas sinds ik zwanger ben, want ik wil geen zwangerschapsmasker. Maar denk wel dat het iets is dat ik vanaf nu ga blijven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |