Ik heb het niet over afgelopen weekend. ik heb het over de afgelopen 30 jaar. Doe niet zo eigenwijs en koop het een keerquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:30 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar dan heb je dus ook een natuurlijke opbouw gehad, dat maakt gewoon verschil.
Lekker in de zee, spelend met ballenquote:Op dinsdag 27 juni 2023 13:52 schreef gianni61 het volgende:
[..]
in een strandhuisje met een koel glas bier?
Je kan ook lezen wat ik schrijf en kappen met drammen.quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:31 schreef rival het volgende:
[..]
Ik heb het niet over afgelopen weekend. ik heb het over de afgelopen 30 jaar. Doe niet zo eigenwijs en koop het een keer
nu vraag je wel erg veel..quote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook lezen wat ik schrijf en kappen met drammen.
Maar je schrijft zoveel onzinquote:Op dinsdag 27 juni 2023 14:39 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Je kan ook lezen wat ik schrijf en kappen met drammen.
mijn tube is zo goed als leeg. maar vandaag ziet het er naar uit dat ik die niet nodig ga hebbenquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:36 schreef TaMieke het volgende:
Rellen om een potje zonnebrand? Das wel een diepte punt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
mijn tube is zo goed als leeg. maar vandaag ziet het er naar uit dat ik die niet nodig ga hebbenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.denk idd dat ie vandaag niet nodig is.
Ik zag op reddit een vraag over hoevaak en wanneer je smeert.
Smeren jullie ook als je gewoon naar buiten moet? Dus even naar de supermarkt of weet ik wat?
Ik smeer eigenlijk alleen als ik echt in de zon ga liggen of als we de hele dag gaan fietsen. Zal vast te weinig zijn![]()
Ik heb mijn zonnebrand en aftersun nog onaangeraakt in de kast staanquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:46 schreef TaMieke het volgende:
[..]denk idd dat ie vandaag niet nodig is.
Smeren jullie ook als je gewoon naar buiten moet? Dus even naar de supermarkt of weet ik wat?
Ik smeer eigenlijk alleen als ik echt in de zon ga liggen of als we de hele dag gaan fietsen. Zal vast te weinig zijn
quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:49 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Ik heb mijn zonnebrand en aftersun nog onaangeraakt in de kast staan
nee, als ik een kwartiertje naar buiten moet dan smeer ik niet.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:46 schreef TaMieke het volgende:
Ik smeer eigenlijk alleen als ik echt in de zon ga liggen of als we de hele dag gaan fietsen. Zal vast te weinig zijn
hoefde gij nie te werreke?quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:58 schreef Barbusse het volgende:
Gaat 30 graden worden vandaag. Ik ga vanmiddag met een boekje in het park zitten
Ja, het is maar matig met de rellen tegenwoordigquote:Op woensdag 28 juni 2023 08:36 schreef TaMieke het volgende:
Rellen om een potje zonnebrand? Das wel een diepte punt.
Wordt ook weinig spannends besproken, dan valt er weinig te rellen.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:05 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja, het is maar matig met de rellen tegenwoordig
Ik heb zo'n dagcrème met spf 30, maar die smeer ik alleen 's ochtends als ik weet dat het een zonnige dag wordt en ik naar buiten ga. Anders heb ik altijd zo'n reistube zonnebrand in mijn tas, dus mocht ik onverwachts (lang) in de zon zijn dan kan ik alsnog dan smeren.quote:Op woensdag 28 juni 2023 08:46 schreef TaMieke het volgende:
Er wordt sowieso vrij weinig besproken hier.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wordt ook weinig spannends besproken, dan valt er weinig te rellen.
Ja, we durven niet meer, blijkbaarquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het wordt nog een echte SLOWChatquote:Op woensdag 28 juni 2023 09:06 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik heb een dagcreme met spf 15 ofzo. Gok niet dat dat veel doet. Zonnebrand heb ik zelf verder nooit bij me, alleen als we dan gaan zwemmen ofzo.quote:Op woensdag 28 juni 2023 09:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb zo'n dagcrème met spf 30, maar die smeer ik alleen 's ochtends als ik weet dat het een zonnige dag wordt en ik naar buiten ga. Anders heb ik altijd zo'n reistube zonnebrand in mijn tas, dus mocht ik onverwachts (lang) in de zon zijn dan kan ik alsnog dan smeren.
En die dagcrème smeer ik pas sinds ik zwanger ben, want ik wil geen zwangerschapsmasker. Maar denk wel dat het iets is dat ik vanaf nu ga blijven doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |