gymlessen met balsporten e.d. vond ik wel leuk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik haatte alle gymlessen. Ow behalve die vrije dagen op de middelbare school, dat we zelf mochten weten wat we deden. Beetje skeeleren, beetje voetballen, ringhockey.
De rest was verschrikkelijk.
Boks. Denk dat het grootste ding is dat er nooit ruimte was om dingen op je eigen tempo te leren/oefenen. Combineer dat met een gemengde gymklas en veel bankenvoetbal en tadaaa, een NOG grotere hekel aan gym.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:36 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Ik haatte alle gymlessen. Ow behalve die vrije dagen op de middelbare school, dat we zelf mochten weten wat we deden. Beetje skeeleren, beetje voetballen, ringhockey.
De rest was verschrikkelijk.
Jij bent een man. Die vonden volgens mij alles met een bal leuk.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:37 schreef gianni61 het volgende:
[..]
gymlessen met balsporten e.d. vond ik wel leuk.
Zodra er turn attributen te voorschijn kwamen was de lol er wel van af.
en badminton was ook leukquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:38 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Jij bent een man. Die vonden volgens mij alles met een bal leuk.
Ik ben slecht met ballen
Wij hadden op een gegeven moment een klas met 4 meiden en 26 jongens ofzo. 2 meiden waren van die halfjes, die hadden altijd wat. Dus die hoefde nooit mee te doen met gym. Die andere chick was een hele tijd ziek. Stond ik daar in het veld met alle jongensquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Boks. Denk dat het grootste ding is dat er nooit ruimte was om dingen op je eigen tempo te leren/oefenen. Combineer dat met een gemengde gymklas en veel bankenvoetbal en tadaaa, een NOG grotere hekel aan gym.
waarom vonden kinderen jou niet leuk?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond gym juist leuk, want ik vond vrijwel alle sporten leuk. Dat ik altijd als laatste werd gekozen (of eigenlijk dus niet werd gekozen) en de andere kinderen mij niet leuk vonden was wel jammer, maar he.
Ik ben altijd al een aparte geweest, dus dan ben je snel de lulquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef gianni61 het volgende:
[..]
waarom vonden kinderen jou niet leuk?
Ik was ook altijd blij als de docent de teams maakte.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik vond gym juist leuk, want ik vond vrijwel alle sporten leuk. Dat ik altijd als laatste werd gekozen (of eigenlijk dus niet werd gekozen) en de andere kinderen mij niet leuk vonden was wel jammer, maar he.
Oh bleh. Dan is het al niet leuk en dan kost het je ook nog meer tijd.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik haatte gym. En op het speciaal onderwijs (waar ik op zat) hadden ze op woensdagmiddag extra twee uur durende gymles voor de motorisch gestoorden. Waar ik helaas toe behoorde. Ging mijn vrije woensdagmiddag
Ja en ik ben nog steeds motorisch gestoordquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh bleh. Dan is het al niet leuk en dan kost het je ook nog meer tijd.
Op zich was het bij ons wel 50/50, maar dus wel met een paar zeer sterkte sporters erin.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment een klas met 4 meiden en 26 jongens ofzo. 2 meiden waren van die halfjes, die hadden altijd wat. Dus die hoefde nooit mee te doen met gym. Die andere chick was een hele tijd ziek. Stond ik daar in het veld met alle jongens
Dat is ook klotequote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:39 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hadden op een gegeven moment een klas met 4 meiden en 26 jongens ofzo. 2 meiden waren van die halfjes, die hadden altijd wat. Dus die hoefde nooit mee te doen met gym. Die andere chick was een hele tijd ziek. Stond ik daar in het veld met alle jongens
Boksquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:42 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik werd ook nooit gekozen, maar dat is logisch. Ik was als kind al net zo raar als nu. Beetje de boksbal van de school
I see what you did therequote:
Een beetje vreemd, maar wel lekkerquote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:41 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben altijd al een aparte geweest, dus dan ben je snel de lul
Wij hadden een goede handballer. Daar wilde je ook niet door geraakt worden.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Op zich was het bij ons wel 50/50, maar dus wel met een paar zeer sterkte sporters erin.Motiveert lekker joh, als je een EK-turner in je groepje hebt en je zelf die klotekast niet over komt.
quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:47 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Wij hadden een goede handballer. Daar wilde je ook niet door geraakt worden.
Ik kreeg het voor elkaar om mn enkel om te slaan omdat ik van de mat struikelde na een boksprong. Waarna ik sterretjes zag want blijkbaar had ik mn enkel toch best ernstig omgeslagen.
Is het een Fransoos?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een van de buren is zo leuk om naar te kijken hoe hij in parkeert. Tikt de auto's aan die er al staan en zeker een halve meter van de stoep afOké, het lijkt mij ook lastig om te doen, maar om nou auto's een stukje weg te duwen...
Pardon, mijn vermaak van net
Ik moet zeggen dat ik graag de conflicten tussen de buren afluister en geniet van de situatiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet zeggen, fileparkeren is wel een stuk makkelijker geworden nu ik een camera en sensoren heb.
Ik doe nog altijd de oude vertrouwdequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet zeggen, fileparkeren is wel een stuk makkelijker geworden nu ik een camera en sensoren heb.
Ook. Ik vind het vooral chill om van binnen te kunnen zien hoe dicht ik op het object achter me sta.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe nog altijd de oude vertrouwde
[ afbeelding ]
Boem is ho.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook. Ik vind het vooral chill om van binnen te kunnen zien hoe dicht ik op het object achter me sta.
Ik zou toch echt nog even vragen of die niet uit Frankrijk komtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Dat denkt die buur ook, nog even een klein zetje geven zodat je auto meer ruimte heeft
"Hoi meneer, wij hebben nog nooit gesproken, maar ik zie u regelmatig ongelukparkeren. Zou ik u mogen vragen of u een Fransman bent"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou toch echt nog even vragen of die niet uit Frankrijk komt
ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik iets mis
Het is in Parijs vrij gebruikelijk dat je bij het fileparkeren wat ruimte voor jezelf maakt door de andere auto's een beetje te duwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik iets mis
Ik kan ook gewoon netjes staan zonder te duwen.quote:
Ahquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in Parijs vrij gebruikelijk dat je bij het fileparkeren wat ruimte voor jezelf maakt door de andere auto's een beetje te duwen.
Nog een reden waarom fransozen vervelende mensen zijnquote:
Toen ik in Parijs was enkele jaren geleden, heb ik geen enkele auto gezien die geen schade had aan de bumpersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in Parijs vrij gebruikelijk dat je bij het fileparkeren wat ruimte voor jezelf maakt door de andere auto's een beetje te duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |