Is het een Fransoos?quote:Op vrijdag 23 juni 2023 11:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Een van de buren is zo leuk om naar te kijken hoe hij in parkeert. Tikt de auto's aan die er al staan en zeker een halve meter van de stoep afOké, het lijkt mij ook lastig om te doen, maar om nou auto's een stukje weg te duwen...
Pardon, mijn vermaak van net
Ik moet zeggen dat ik graag de conflicten tussen de buren afluister en geniet van de situatiequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet zeggen, fileparkeren is wel een stuk makkelijker geworden nu ik een camera en sensoren heb.
Ik doe nog altijd de oude vertrouwdequote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:02 schreef IJsdraakje het volgende:
Moet zeggen, fileparkeren is wel een stuk makkelijker geworden nu ik een camera en sensoren heb.
Ook. Ik vind het vooral chill om van binnen te kunnen zien hoe dicht ik op het object achter me sta.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:06 schreef rival het volgende:
[..]
Ik doe nog altijd de oude vertrouwde
[ afbeelding ]
Boem is ho.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:07 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook. Ik vind het vooral chill om van binnen te kunnen zien hoe dicht ik op het object achter me sta.
Ik zou toch echt nog even vragen of die niet uit Frankrijk komtquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja! Dat denkt die buur ook, nog even een klein zetje geven zodat je auto meer ruimte heeft
"Hoi meneer, wij hebben nog nooit gesproken, maar ik zie u regelmatig ongelukparkeren. Zou ik u mogen vragen of u een Fransman bent"quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:11 schreef rival het volgende:
[..]
Ik zou toch echt nog even vragen of die niet uit Frankrijk komt
ik ookquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik iets mis
Het is in Parijs vrij gebruikelijk dat je bij het fileparkeren wat ruimte voor jezelf maakt door de andere auto's een beetje te duwen.quote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:13 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat ik iets mis
Ik kan ook gewoon netjes staan zonder te duwen.quote:
Ahquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in Parijs vrij gebruikelijk dat je bij het fileparkeren wat ruimte voor jezelf maakt door de andere auto's een beetje te duwen.
Nog een reden waarom fransozen vervelende mensen zijnquote:
Toen ik in Parijs was enkele jaren geleden, heb ik geen enkele auto gezien die geen schade had aan de bumpersquote:Op vrijdag 23 juni 2023 12:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Het is in Parijs vrij gebruikelijk dat je bij het fileparkeren wat ruimte voor jezelf maakt door de andere auto's een beetje te duwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |