ja, nee, dat geluk heb ik nietquote:Op maandag 26 juni 2023 09:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Goed punt, ik zweet sowieso amper.
Mwah, een beetje een tussenweg was wel lekker geweest hoor. Want afkoelen doe ik dus ook amper.quote:
Ik ben én een tomaat én zweet met die hitte van afgelopen wekenquote:
Oh das wel heel kut! Overigens zweet ik de laatste tijd wel makkelijker, zullen de hormonen wel zijn.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:06 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben én een tomaat én zweet met die hitte van afgelopen weken#teampechvogel
Als ik tomaat ben, dan komt dat omdat ik me niet ingesmeerd hebquote:
Boksquote:
Ik vind het altijd wel wonderbaarlijk.quote:Op maandag 26 juni 2023 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben dus ook rood omdat ik verbrand ben ONDANKS ingesmeerd te zijn met factor 50+. Een uur buiten bleek zelfs daarvoor te veel.
Hogere factor?quote:Op maandag 26 juni 2023 11:18 schreef IJsdraakje het volgende:
En ik ben dus ook rood omdat ik verbrand ben ONDANKS ingesmeerd te zijn met factor 50+. Een uur buiten bleek zelfs daarvoor te veel.
Hoger kan je niet kopen in Nederland.quote:
Weer wat geleerdquote:Op maandag 26 juni 2023 11:27 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hoger kan je niet kopen in Nederland.
Ja, komt omdat de EU wil voorkomen dat sukkeltjes denken dat je met factor 100 een bescherming van 100% hebt, of iets in die geest.quote:
Dus gewoon 2x 50 smeren, opgelostquote:Op maandag 26 juni 2023 12:06 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, komt omdat de EU wil voorkomen dat sukkeltjes denken dat je met factor 100 een bescherming van 100% hebt, of iets in die geest.
Naja, daarom heet 'ie dus 50+quote:
ik verbaasde me er van de week wel weer over hoe gruwelijk duur dat spul is.quote:
goed verhaalquote:Op maandag 26 juni 2023 14:53 schreef Nouk84 het volgende:
Hoi![]()
Vroeger knipperde je met je ogen en een topic was alweer gesloten. Als je nu zo langzaam knippert, ben je dood.
Hoi mede-gemeente bewonerquote:
* Nouk84 aka oma verteltquote:
En volgend jaar nieuwe kopen omdat over datum, ook al is je flesje nog half vol.quote:Op maandag 26 juni 2023 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verbaasde me er van de week wel weer over hoe gruwelijk duur dat spul is.
Gelukkig was het 2 voor de prijs van 1
Duur staat niet gelijk aan goed in geval van zonnenbrandquote:Op maandag 26 juni 2023 12:53 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik verbaasde me er van de week wel weer over hoe gruwelijk duur dat spul is.
Gelukkig was het 2 voor de prijs van 1
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |